home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577409 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8790: 17 Okt 2010, 23:58 »

Synes ikke i har en speciel god central midtbane. Scholes og Giggs er begge alt for gamle... Hargreaves er skadet hele tiden. Carrick som jeg personlig synes er rigtig dårlig! Tilgengæld synes jeg Anderson gør det rigtig godt..

Konklusion: I mangler en spiller der kan bringe noget teknik på den centrale midtbane!

Hovedløst postulat.

Problemet ligger for tiden ikke i midtbanen, men i forsvaret. Vores forsvar og specielt backs er kommet sejlende ud til sæsonen og vores sikkerhed i defensive har kostet os point, ikke mangler i det fremadrettede spil som folk ellers konstant har brug for at pointere. Vi scorer rigeligt med mål og har mange offensive kreative indslag, det er defensiven der har været mere usikker og slet ikke så upåvirkelig som normalt. Folk frygter ikke længere vores defensiv konstellation fordi der har været så mange usikre indslag i den indværende sæson, og det er det der skal rettes op på for at gøre resultaterne bedre.

Lad mig gøre opmærksom på at vi er det næstmest scorende hold i Premier League. Uanset om vi mangler en kreativ midtbanespiller eller ej virker det fremadrettede spil ganske fint, og derfor ser jeg ingen grund til at svine vores mangel på kreativitet til. Når Scholes stopper skal vi se på en afløser, der primært figurerer offensivt men som det ser ud nu er midtbanen ganske fin rent offensivt sent. Folk har tendenser til at kigge på navnene i stedet for hvordan det fungerer som helhed og kollektiv. Eksempelvis idioter der påstår at Liverpools midtbane er stærkere end Uniteds. Måske vil nogle mene at navnene er mere prominente, men Liverpools midtbane fungerer bare slet slet ikke som helhed og i takt med resten af holdet, hvilket Uniteds gør.

Desuden så går der rygter om at Tom Cleverley vil blive hentet tilbage allerede i januar, og der er rigtige mange i engelsk fodbold der ser en stor fremtid i ham. Jeg glæder mig til at se ham i aktion for Wigan nu hvor han er blevet sin skade kvit.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8791: 17 Okt 2010, 23:59 »

Han spillede så sent som i går, og var også med til VM.
Men det er vel Scholes og Fletcher der har pladserne derinde?

Ja, han var muligvis med i truppen. Men spiller stort set aldrig, da spillere som Lampard, Gerrard, Barry, Milner osv er foran ham i køen.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8792: 18 Okt 2010, 00:08 »

Men det er vel Scholes og Fletcher der har pladserne derinde?

Ja, han var muligvis med i truppen. Men spiller stort set aldrig, da spillere som Lampard, Gerrard, Barry, Milner osv er foran ham i køen.

Er Milner ikke mere kant end central? Fordi hvis han er det, så dur det jo ikke at du hele tiden tager ham med i sammenligningerne.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8793: 18 Okt 2010, 00:10 »

Er Milner ikke mere kant end central? Fordi hvis han er det, så dur det jo ikke at du hele tiden tager ham med i sammenligningerne.
Jeg ser Milner som en spiller der er bedst centralt. Men pt. er det rigtigt, at han spiller på kanten, hvilket han også er dygtig til. Men centralt er han bedst.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8794: 18 Okt 2010, 01:12 »

Synes ikke i har en speciel god central midtbane. Scholes og Giggs er begge alt for gamle... Hargreaves er skadet hele tiden. Carrick som jeg personlig synes er rigtig dårlig! Tilgengæld synes jeg Anderson gør det rigtig godt..

Konklusion: I mangler en spiller der kan bringe noget teknik på den centrale midtbane!
Haha. Har du set Uniteds kampe i denne sæson? Så tror jeg du vil se anderledes på det.  Smiley

Hvorfor er det, alle snakker om, at vi skal anskaffe os en kreativ midtbanemand? Det har jo fungeret ganske godt i denne sæson, og vi har scoret et fornuftigt antal mål. De fleste United fans, inklusiv mig, efterlyste sådan en mand før sæsonens start, men de har da modbevist alt indtil videre.
Det er jo i denfensiven vi har haltet indtil videre, med et uhørt antal idiotiske fejl.

Mht. til Rooney begynder jeg godt nok at frygte det værste. Kan simpelthen ikke se den mand i en anden klub.. Men nu må vi lige se, hvad der sker med den sag.

DavidMadsen
Manager

« Svar #8795: 18 Okt 2010, 01:42 »

Hvis vi ikke vinder stort (mindst 3-0) over Bursaspor på onsdag, begynder jeg at flæbe som en lille pige. Jeg vil se det dræberinstinkt tilbage hos spillerne. Jeg vil se spillerne gå tilfredse fra banen, efter en velfortjent sejr, hvor man kørte modstanderne over. Uden at lave dumme fejl, der kostede i sidste endnu.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8796: 18 Okt 2010, 10:57 »

Haha. Har du set Uniteds kampe i denne sæson? Så tror jeg du vil se anderledes på det.  Smiley

Hvorfor er det, alle snakker om, at vi skal anskaffe os en kreativ midtbanemand? Det har jo fungeret ganske godt i denne sæson, og vi har scoret et fornuftigt antal mål. De fleste United fans, inklusiv mig, efterlyste sådan en mand før sæsonens start, men de har da modbevist alt indtil videre.
Det er jo i denfensiven vi har haltet indtil videre, med et uhørt antal idiotiske fejl.

Mht. til Rooney begynder jeg godt nok at frygte det værste. Kan simpelthen ikke se den mand i en anden klub.. Men nu må vi lige se, hvad der sker med den sag.

Hvorfor kan du ikke det? Han er jo ikke engang fra Manchester.

SirToby
Manager

« Svar #8797: 18 Okt 2010, 11:05 »

Hvorfor kan du ikke det? Han er jo ikke engang fra Manchester.

Fordi han er så knyttet til Manchester United. Han er i gang med sin syvende sæson i klubben, og et skifte ville virke meget underligt.

Han har gjort så meget for United. United er hans klub. Sammenlign gerne med David Beckham. Og ja, han endte så med at skifte.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8798: 18 Okt 2010, 11:08 »

Fordi han er så knyttet til Manchester United. Han er i gang med sin syvende sæson i klubben, og et skifte ville virke meget underligt.

Han har gjort så meget for United. United er hans klub. Sammenlign gerne med David Beckham. Og ja, han endte så med at skifte.

Hvordan er han så knyttet til United, fordi han spiller der?

Rooney er der hvor pengene er og hvor han kan tilfredsstille sit ego, lad vær at tro på han er i United fordi han elsker klubben over alt på jorden.

SirToby
Manager

« Svar #8799: 18 Okt 2010, 11:21 »

Hvordan er han så knyttet til United, fordi han spiller der?

Rooney er der hvor pengene er og hvor han kan tilfredsstille sit ego, lad vær at tro på han er i United fordi han elsker klubben over alt på jorden.

Rooney er ikke egoistisk. Han er en holdspiller. På det område er du fuldstændig forkert.

Men jo, han elsker klubben.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8800: 18 Okt 2010, 11:25 »

Rooney er ikke egoistisk. Han er en holdspiller. På det område er du fuldstændig forkert.

Men jo, han elsker klubben.

Jeg taler ikke om på banen, men udenfor som jo er det største problem med ham.

Ja, han elskede også Everton.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8801: 18 Okt 2010, 11:34 »

First of all. Rooney smutter ikke, det tror jeg ganske enkelt ikke på. Rygterne om uvenskab mener jeg er overdrevne. Det ville jo dels ikke være første gang, at en engelsk tabloidavis citerer en fodboldspiller forkert og dels tror jeg bare at Rooney er så presset pt., at der ikke skal ret meget til at trigge hans temperament. Samtidig kunne ALLE jo se, at han fik en kæmpe ispose på anklen i den sidste kamp før landsholdspausen (husker ikke modstanderen, men mener det var Bolton). Og sidst men ikke mindst, så tror jeg hverken at Rooney er en kujon og stikker af med halen mellem benene, blot fordi pressen er lidt hård, ligesom jeg heller ikke tror der findes en manager/træner der har samme muligheder for at få vendt den onde cirkel for Rooney, som Ferguson har. Han har haft både Beckham og Ronaldo igennem den mediemølle, så hvorfor skulle det ikke kunne lykkedes med Rooney?

Mht. problemerne på banen, så mener jeg det drejer sig om en usikkerhed i forsvaret skabt dels af de gange vi nu har smidt føringer væk, dels af fraværet af Rio i topform. Han organiserer et forsvar som ingen andre, så det skal nok komme, så snart han er i topform.

Er delvist enig med Jakob E i, at vores centrale midtbane ikke har den styrke som den havde for bare et par sæsoner siden, MEN er ikke enig i at Giggs og Scholes er for gamle. Scholes bl.a. blev kåret til bedste spiller i PL i august (elle rvar det september?), så helt galt står det ikke til. Vi har også en superstærk Fletcher, som jeg ikke vil bytte for nogen. Vores problem består bare i, at Carrick er i lorteform, det samme er Anderson og Hargreaves er skadet konstant, så han kan nærmest ikke tælles med i truppen. Men så længe Scholes spiller som han gjorde i august, og Fletcher er skadesfri, så har vi sgu en central midtbane der er god nok til at vinde PL.

Og det har vi, fordi vi lige pt. skaber rigeligt med chancer, bl.a. takket være en Nani i topform og en Berbatov i ditto, samt mange alternativer på både fløj og i angreb. På trods af Rooneys fravær og manglende form, skaber vi rigeligt med chancer, og så behøver midtbanen centralt, ikke være så forkromet og kreativ igen (selvom Scholes altid kan skabe chancer).

Så problemet ligger i forsvaret som jeg ser det, og så en lidt svækket selvtillid self.

Mht. målmandssnakken, så synes jeg ikke nogen der nævner Lindegaard. Er det helt udelukket for folk herinde? Jeg er bestemt ikke så dedikeret en Man Utd fan som mange herinde, men kan se mange perspektiver i Lindegaard, det ser bare ikke ud til at I er enige?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8802: 18 Okt 2010, 15:15 »

Overdrivelse fremmer forståelse..

Carrick er ikke engelsk landsholdsspiller, og han spiller ikke for United. Hargreaves er muligvis meget uheldig, men det fjerner jo ikke fact om det er 3-4 år siden manden har kunne spille fodbold. Ergo er han ubrugelig. Giggs har få momenter, og oftest på kanten, ellers er han også en gammel en efterhånden. Scholes kan lidt endnu, og Fletcher er klasse. Det er det, jeg mener man kan arbejde med.

Spiller Carrick ikke for det engelske landshold, og spiller han heller ikke i United?  Huh

Du gør dig selv til grin, Jakob!  funny

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8803: 18 Okt 2010, 15:17 »

Spiller Carrick ikke for det engelske landshold, og spiller han heller ikke i United?  Huh

Du gør dig selv til grin, Jakob!  funny

Han er en del af United-holdet, men spiller ikke kampene. Det er fact, og har ikke noget med gøre sig selv til grin og gøre. Desuden er han vel 5. valg på den centrale midtbane for England, eller noget i den stil. Så der spiller han heller ikke. Han er med i truppen men spiller ikke.

Hvad er det, der er svært at forstå?

United-styrer
Gæst

« Svar #8804: 18 Okt 2010, 15:19 »

Det er da en fordrejet sandhed at sige, at han ikke spiller for United. Han har lige været skadet i en måned og startede inde mod West Bromwich, hvor han i øvrigt gjorde det godt.

Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010