home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:45:50 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577292 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8835: 18 Okt 2010, 15:45 »

Jeg sagde at Carrick ikke spillede hverken for United eller det engelske landshold. Det er sandt.

Mens du bagefter skrev et indlæg, hvor du sagde jeg gjorde mig selv til grin med den udtalelse.
Når du skriver sådan noget, er det vel fordi du tror, jeg mener han spiller for en anden klub eller et andet land?

Derved ville du gøre dig dummere end du var, for at udstille mig, for du vidste tydeligvis godt hvad jeg mente.

Jeg er stadig dybt uenig, men gider ikke at diskuterer det længere. Lad os holde os til emnet, da ingen af os gi'r os.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8836: 18 Okt 2010, 15:46 »

Der er forskel. Jeg har været med i debatten og kommet med mine synspunkter og argumenter, så vidt jeg ved har du ikke været med i debatten og kommer ind og retter på småfejl, fordi jeg retter Jakob. Dybt latterligt!

For det andet spiller han jo også for klubben, da han er på kontrakt og har desuden også spillet i denne sæson.

Utrolig lille fejl, at skrive en anden person er til grin, når man har læst forkert. Kan godt se, at det er dybt latterligt, at være enig med Jakob der. Tror nu bare, du prøver at forsvare, at du var en lille smule dobbeltmoralsk, men det er okay Wink

Carrick har ikke spillet for jer længe, og hvis han endelig kommer ind i startopstillingen, bliver jeres midtbane ikke meget farligere. Jeres midtbanespillere er utroligt stationære, og spiller bolden rundt, i stedet for at fører bolden frem ad banen. Som Jakob sagde for lang tid siden, så har ingen af jeres midtbanespillere det drive, som virkelig kan gøre jeres midtbane farlig. Alle de andre topklubber har sådan en spiller, og hvis man skulle nævne et svagt punkt på jeres hold, kunne det sagtens være jeres stationære midtbane.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8837: 18 Okt 2010, 15:49 »

Jeg er stadig dybt uenig, men gider ikke at diskuterer det længere. Lad os holde os til emnet, da ingen af os gi'r os.
Det er jo emnet. Men så vel det sige, at du virkelig troede jeg mente han spillede for et andet land og hold. Det gør blot din udtalelse endnu dummere. Men fred vær med det.

Meget enig med ItaliensLarsen i at den stationære midtbane er et kæmpe problem, og det har jeg også været inde på.

United-styrer
Gæst

« Svar #8838: 18 Okt 2010, 15:50 »

Hverken Fletcher eller Anderson er stationære. Scholes og Carrick er, men det er vel også hele pointen med rollen som dybdeliggende spilfordeler.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8839: 18 Okt 2010, 15:51 »

Hverken Fletcher eller Anderson er stationære. Scholes og Carrick er, men det er vel også hele pointen med rollen som dybdeliggende spilfordeler.
Anderson er muligvis ikke. Men har ikke klassen til det niveau. Fletcher har jeg også rost rigtig meget, og sagde han er klasse.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8840: 18 Okt 2010, 15:56 »

I bruger meget sjældent Anderson, og i ville af med ham i sommers. Fletcher er ikke en mand, som jeg mener har det efterlyste drive i sig. Han kan da muligvis kører med frem, men tit når han får bolden flytter han den bare videre, i stedet for at være mere direkte på mål. Fletcher er en fantastisk spiller, når det gælder pasningsspillet, og der mener jeg hans kvaliteter ligger.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8841: 18 Okt 2010, 15:58 »

Anderson er muligvis ikke. Men har ikke klassen til det niveau. Fletcher har jeg også rost rigtig meget, og sagde han er klasse.

Jeg forstår ikke at du gider at argumentere herinde længere, fordi jo mere du skriver, jo mere udstiller du blot at du bare vil kritisere klubben uanset hvordan det skal komme frem. Du flyver i øst og vest, og der er tit og ofte ingen hold i det du siger eller konkluderer. Selvfølgelig skal du have lov at komme i tråden, men du burde prøve en anden indgangsvinkel, i stedet for blot at kritisere alt ved United, uden at der er hold i det.

Du sidder stadig og snakker om en ringe midtbane hos United, mens fansne herinde allerede har pointeret for dig og andre, at holdet altså har scoret næstflest mål i PL pt., og det er meget muligt grundet midtbanen. Drive kan ses på mange måder, og blot fordi United ikke råder over en Lampard eller en Essien, så betyder det ikke at midtbanen er dårlig - den er bare anderledes. Hvor Chelsea satser på muskler og spark, da prioriterer United pasninger og løb uden bold højere - og fred være med det. Når Uniteds midtbane kører, og det gør den for tiden, så er der masser af løb, masser af flow osv., der sørger for at bryde modstandernes forsvar ned, og det er på ingen måde ringe.

Det er sq fint at have en anden holdning, og det er fint at ville debattere, men det er en dårlig stil, kun at kunne kritisere, og du burde snart prøve at formulere dig bedre, da du konstant får det til at lyde som om at du hakker ned på United...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SirToby
Manager

« Svar #8842: 18 Okt 2010, 16:01 »

I bruger meget sjældent Anderson, og i ville af med ham i sommers. Fletcher er ikke en mand, som jeg mener har det efterlyste drive i sig. Han kan da muligvis kører med frem, men tit når han får bolden flytter han den bare videre, i stedet for at være mere direkte på mål. Fletcher er en fantastisk spiller, når det gælder pasningsspillet, og der mener jeg hans kvaliteter ligger.

Hvem ville af med Anderson? Anderson og Fletcher er arbejdsomme midtbanespillere, der rykker fremad, mens Carrick og Scholes spiller dybt og fordeler boldene. Sidstnævnte i højeste grad. Fletcher er ikke specielt fantastisk, når det gælder pasningsspiller, nej. Vi behøver ikke den spiller, som du efterlyser. Det kan du jo se. Vi mangler ikke en Zinedine Zidane eller Steven Gerrard. Det lyder som om, at det er sådan en, du efterlyser. Hvis Fergie ville spille med sådan en type, havde han gjort det.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8843: 18 Okt 2010, 16:17 »

Hvem ville af med Anderson? Anderson og Fletcher er arbejdsomme midtbanespillere, der rykker fremad, mens Carrick og Scholes spiller dybt og fordeler boldene. Sidstnævnte i højeste grad. Fletcher er ikke specielt fantastisk, når det gælder pasningsspiller, nej. Vi behøver ikke den spiller, som du efterlyser. Det kan du jo se. Vi mangler ikke en Zinedine Zidane eller Steven Gerrard. Det lyder som om, at det er sådan en, du efterlyser. Hvis Fergie ville spille med sådan en type, havde han gjort det.

Var Anderson ikke på vej til Lyon i sommers da?
Det kan godt være Fergie ikke vil spille med sådan en type, men jeg prøver at komme med en problemstilling på jeres mindre gode periode, hvor i ikke har været specielt farlige og fået uafgjort mod bund og midterhold. Men når det kommer til jer United fans, er det som om, at det ikke kan gøres bedre. Muligvis er det ikke midtbanen som er problemet pt, det kan også være jeres forsvar, som lukker en masse mål ind, men det er så ikke min mening. Kom nu selv med jeres mening om tingene, i stedet for bare at forsvare holdet, omkring andres meninger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8844: 18 Okt 2010, 16:17 »

Jeg forstår ikke at du gider at argumentere herinde længere, fordi jo mere du skriver, jo mere udstiller du blot at du bare vil kritisere klubben uanset hvordan det skal komme frem. Du flyver i øst og vest, og der er tit og ofte ingen hold i det du siger eller konkluderer. Selvfølgelig skal du have lov at komme i tråden, men du burde prøve en anden indgangsvinkel, i stedet for blot at kritisere alt ved United, uden at der er hold i det.

Du sidder stadig og snakker om en ringe midtbane hos United, mens fansne herinde allerede har pointeret for dig og andre, at holdet altså har scoret næstflest mål i PL pt., og det er meget muligt grundet midtbanen. Drive kan ses på mange måder, og blot fordi United ikke råder over en Lampard eller en Essien, så betyder det ikke at midtbanen er dårlig - den er bare anderledes. Hvor Chelsea satser på muskler og spark, da prioriterer United pasninger og løb uden bold højere - og fred være med det. Når Uniteds midtbane kører, og det gør den for tiden, så er der masser af løb, masser af flow osv., der sørger for at bryde modstandernes forsvar ned, og det er på ingen måde ringe.

Det er sq fint at have en anden holdning, og det er fint at ville debattere, men det er en dårlig stil, kun at kunne kritisere, og du burde snart prøve at formulere dig bedre, da du konstant får det til at lyde som om at du hakker ned på United...
Nu vælger folk jo at se det som en kritik af Manchester United. Det gør jeg ikke. Jeg vælger at se det som en debat om hvor deres problem ligger. For der er jo et problem. Det ser jeg ikke som kritik, men en debat.

Det er rigtigt, at United er det næstmest scorende hold i PL. Men det giver jeg mest Nani og Berbatov skylden for, selvom man ikke skal se udelukkende på enkelte spillere. I sommer ville alle United-fans have denne spiller, som jeg nu omtaler. I dag vil ingen have ham. Jeg ser det som det største problem på Uniteds hold. ItaliensLarsen siger det egentlig meget godt. Deres midtbane er for stationær, og det synes jeg er et problem. Forsvaret har blot en lidt skidt periode, og det løser sig selv. Det er jeg sikker på. Derfor er hovedproblemet i min verden at midtbane er for ufarlig. Berbatov, Rooney og Nani kan ikke lave alle målene selv. Fletcher har en smule af det jeg efterlyser, men det er alt alt for lidt.

Desuden synes jeg ikke kun jeg kritiserer. Jeg har rost Berbatov, Nani og Fletcher rigtig meget i perioder i denne debat. Det glemmer man vel bare.. Selvfølgelig er United-fans ikke enige, og det vil da også være mærkeligt hvis de var. Jeg kommer blot med en årsag til et problem der skal løses i United, og det ser jeg ikke som en kritik. Tingene må jo så blive tolket som de vil, og det gør det ikke bedre jeg holder med Chelsea åbenbart.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8845: 18 Okt 2010, 16:36 »

Det problem som du omtaler Jakob det er der ingen united fans der mener vi har.. Derfor kan du ligeså godt stoppe der..!
Forsvars problemerne løser ikke sig selv.. Hvis du oprigtigt talt mener dette så har du overhovedet intet indblik i hvad selvtillid eller mangel på samme gør ved folk.. Det mentale er 50% af at være en god fodboldspiller (sportsmand) evnerne er 50 % i min verden.. Jo flere fejl forsvaret laver jo længere ned selvtillidmæssigt kommer de også kommer man ind i en ond spiral.. Det er ikke noget man skal undervurdere bare fordi vi har Rio og vidic i midterforsvaret.. Klassespillere er før set at gå ned .. Se blot Ronaldinho (i sin sidste tid i Barca), Torres nu, Rooney osv osv.. Bare fordi man har evnerne så betyder det ikke men gør det godt når man ikke tror på sig selv..

Uniteds største og eneste problem pt (spillemæssigt) er forsvaret .. Vores største problem er ejerne og økonomien (men det er ikke det vi diskuterer nu) Fergie skal arbejde med hele backkæden mentalt fordi det er sgu der den svigter.. Så synes jeg godt at unge Chris Smalling snart kan få chancen ved siden af Vidic Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #8846: 18 Okt 2010, 16:37 »

Var Anderson ikke på vej til Lyon i sommers da?
Det kan godt være Fergie ikke vil spille med sådan en type, men jeg prøver at komme med en problemstilling på jeres mindre gode periode, hvor i ikke har været specielt farlige og fået uafgjort mod bund og midterhold. Men når det kommer til jer United fans, er det som om, at det ikke kan gøres bedre. Muligvis er det ikke midtbanen som er problemet pt, det kan også være jeres forsvar, som lukker en masse mål ind, men det er så ikke min mening. Kom nu selv med jeres mening om tingene, i stedet for bare at forsvare holdet, omkring andres meninger.

Det passer jo ikke, at vi ikke har været specielt farlige. Vi har skabt læssevis af målchancer, men sætter det hele over styr på personlige fejl og koncentrationssvigt . Chanceproduktionen har ikke været problemet.

verdenskrig
Manager

« Svar #8847: 18 Okt 2010, 16:39 »

Nu har jeg fulgt med i denne disk længe, så nu må det være på tide at jeg også kommer med mit indspark Smiley

Jeg har set de sidste par United kampe live, og jeg må sige at Jakob har ret i en del af sine pointer.. Scholes, og Fletcher har været ganske fine til at fordele boldene sikkert og fint rundt, mens nani og Berbatov har været gode til at gå i kombinationer og selv bringe bolden op i fart..
Problemet for mig at se er at i mangler nogle til at tage dybdeløb ( som f.eks det fletcher lavede mod Everton) I har mange spillere som gerne vil have bolden i fødderne og så Nani og Valencia(som dog er skadet pt.) der selv vil bringe den op i fart.. Men spillere som tager et aggressivt løb mellem kæderne hos modstanderen som virkelig gør ondt synes jeg der er blevet færre af..

Det er noget jeg mener i var rigtig gode til få sæsoner tilbage, og det gør også at i på udebane pt. mangler det sidste Smiley..
Derudover synes jeg måske ikke i mangler kreativitet, men mere spillere som kan lave temposkift.. Den eneste spiller i United pt som formår at lave et temposkift både med pasningsspil og løb er Nani.. Der mangler noget eksplosivt på holdet, og efter at Rooney samt Valencia har fået sin skade har Nani stort set været ene om at stå for det..

Scholes var rigtig god til at tage de efterlyste løb i hans unge dage, men med årene er han blevet en langt mere stationær spiller som vil have alle bolde i fødderne.. I mangler for mig at se en der kan sætte tempoet, samt en der formår at tage dybdeløb som gør ondt på modstanderen Smiley.. Özil er i hvert fald en der evner begge ting, men ham løb Real som bekendt af med Peace..

Faktisk tror jeg at jeres problem kan løses med at Valencia kommer tilbage da i så har en farlig og direkte spiller i begge sider, hvilket naturligvis er sværere at dæmme op for.. Men om det også gør at jeres stationære centrale midtbane kan komme til sin ret er jeg i tvivl om..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8848: 18 Okt 2010, 16:40 »

Efter han er kommet tilbage fra skaden, har han enten startet eller kommet ind i alle kampe stort set.

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8849: 18 Okt 2010, 16:41 »

Det problem som du omtaler Jakob det er der ingen united fans der mener vi har.. Derfor kan du ligeså godt stoppe der..!
Forsvars problemerne løser ikke sig selv.. Hvis du oprigtigt talt mener dette så har du overhovedet intet indblik i hvad selvtillid eller mangel på samme gør ved folk.. Det mentale er 50% af at være en god fodboldspiller (sportsmand) evnerne er 50 % i min verden.. Jo flere fejl forsvaret laver jo længere ned selvtillidmæssigt kommer de også kommer man ind i en ond spiral.. Det er ikke noget man skal undervurdere bare fordi vi har Rio og vidic i midterforsvaret.. Klassespillere er før set at gå ned .. Se blot Ronaldinho (i sin sidste tid i Barca), Torres nu, Rooney osv osv.. Bare fordi man har evnerne så betyder det ikke men gør det godt når man ikke tror på sig selv..

Uniteds største og eneste problem pt (spillemæssigt) er forsvaret .. Vores største problem er ejerne og økonomien (men det er ikke det vi diskuterer nu) Fergie skal arbejde med hele backkæden mentalt fordi det er sgu der den svigter.. Så synes jeg godt at unge Chris Smalling snart kan få chancen ved siden af Vidic Wink
Nu mener jeg det lige så stille skal løse sig selv. Jeg tror ikke forsvaret har svært ved at sætte sig op til en kamp, og have selvtilliden i orden. Overhovedet ikke. Disse perioder kommer, og de går også automatisk igen. Chelsea havde samme problem med dødbolde sidste år. Det forsvandt også selv.
I sommer ville i alle have denne spiller. I dag vil ingen. Det forstår jeg ikke. Problemet er stadig det samme.

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010