home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:22:37 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:20:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:03:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
07 Jan 2026, 21:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  1 Bruger, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581449 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8415: 29 Jul 2010, 23:14 »

I mine øjne er det på langsigt, men jeg så hellere, at man ofrede en lille smule på en spiller af en højere kaliber, da Cleverley er på samme niveau, som resten af truppen. Det er ikke holdbart over en hel sæson, fordi han ikke er på så højt et niveau endnu.
Men hvis man køber en Özil, bremser man måske Cleverley's udvikling, så han aldrig bliver til noget særligt. Jeg ville skam ikke have noget imod at se en spiller som Özil trække i trøjen, men har også en lille kærlighed for vores egne talenter. Og har en tanke i hovedet, der leder mod vores gæld.

Og så er der noget jeg ikke lige forstår.. Du skriver at Cleverley er på niveau med resten af truppen, men at han ikke er på et højt niveau endnu?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8416: 29 Jul 2010, 23:17 »

Min fejl.

Der skulle have stået, at Cleverley ikke er på samme niveau, som resten af truppen.

Özil er dyr, og jeg har heller ikke sagt, at det skal være ham, selvom han er fantastisk og den jeg allerhelst så spille i Manchester, på nuværende tidspunkt.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8417: 30 Jul 2010, 17:09 »

Min fejl.

Der skulle have stået, at Cleverley ikke er på samme niveau, som resten af truppen.

Özil er dyr, og jeg har heller ikke sagt, at det skal være ham, selvom han er fantastisk og den jeg allerhelst så spille i Manchester, på nuværende tidspunkt.

Han bliver nok heller ikke billigere af at Real allerede nu, er igang med at sikre ham til næste sæson.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8418: 31 Jul 2010, 16:31 »

Jeg tror absolut ikke, at vi får Özil, hvilket jeg heller ikke mener, at jeg har givet udtryk for, men derfor vil jeg stadig mene, at det ville være en fantastisk afskaffelse.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8419: 01 Aug 2010, 21:42 »

Ja vildt godt mål af Cleverley. den man ser virkelig ud til at kan blive en stor United spiler. Det har i det hele taget set rigtig godt ud i pre season kampene, for vores unge spillere.
Macheda og Chicarito har også været lovende..

Glæder mig til at komme i gang med sæsonen.

Erzael
Manager

« Svar #8420: 03 Aug 2010, 22:20 »

På søndag gælder det Chelsea i Community Shield opgøret. Kampen bliver sendt direkte på 6'eren klokken 16:00, med optakt fra 15:55. Bare lige en reminder hvis det skullle være smuttet fra nogen i denne hede Thumbs Up

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8421: 03 Aug 2010, 22:25 »

På søndag gælder det Chelsea i Community Shield opgøret. Kampen bliver sendt direkte på 6'eren klokken 16:00, med optakt fra 15:55. Bare lige en reminder hvis det skullle være smuttet fra nogen i denne hede Thumbs Up

Super det havde jeg sgu glemt. Så ved jeg hvad jeg skal bruge min tømmermænds søndag på Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erzael
Manager

« Svar #8422: 03 Aug 2010, 22:29 »

For at komme lidt nærmere ind på selve kampen, så glæder jeg mig virkelig til at se om vi får en Hernandez på banen, og om vi får noget at se til alle de vidunderbørn som spredte deres vinger i USA (ihf. offensivt). En Gibson, Hernandez og Rafael vil jeg ikke have noget imod, hvis de kom på banen. Måske endda en Cleverley.

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #8423: 07 Aug 2010, 14:06 »

Via indkast.dk er der et link til hvor man kan se, om hvor meget den enkelte premier league klub har købt og solgt for i de sidste 4 år. Vores tal viser, at vi har købt for £153.400.000 og solgt for £150.200.000. Så tallene går fint lige op med hinanden, men jeg synes også at tallene viser vores økonomiske problemer. Vi kan ikke købe, før vi sælger ud. Så det er vores fremtid.

Med vores størrelse af indtægter og at vores transfers udgifter går lige op med vores transfer indtægter. Så skal der fandme være penge til forstærkninger. Men de penge bliver smidt ud til rente og afdrag pga. Glazers kæmpe gæld.

Jeg synes at det er sjovt og snakke om nye spillere til united. Men der er bare ingen penge til det. Så er jeg ligeglad med hvad David Gill eller Sir Alex siger i pressen, om hvor gode Glazer familien har været for klubben og at der er penge til nye spillerindkøb. Det skal de sige for at berolige omgivelserne. Men vi står i lort til halsen, og det ændrer sig ikke, før vi får problemet og deres gæld nu af vores klub.

Til dem som ikke set BBC Panorama's program om Manchester Uniteds økonomiske situation, så kan jeg kun anbefalde det.
Her er linket; http://www.youtube.com/v/FtwCAc1PFDI

HATE GLAZER. UNITED FOREVER.

SirToby
Manager

« Svar #8424: 08 Aug 2010, 16:55 »

Paul Scholes har vist atter lukket røven på dem, der fortæller United, at de mangler kreativitet på midtbanen, og at han selv er ved at blive for gammel. Han ejer kampen indtil videre. Magisk spiller.

God første halvleg - og et absolut verdensklassemål.

Cesc
Gæst

« Svar #8425: 08 Aug 2010, 17:42 »

Jeg har ikke det helt store at sige, men jeg tror I vinder Premier League i år... En af grundene er jeres nyindkøbte mexicaner, Javier Hernandez - hold kæft, han er en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set! Super indkøb af Ferguson. Ham tror jeg I får rigtig stor glæde af i den kommende sæson, for hans potentiale er da fuldstændig imponerende!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #8426: 08 Aug 2010, 17:45 »

Kan potentiale være imponerende?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst

« Svar #8427: 08 Aug 2010, 17:46 »

Du forstår nok godt, hvad jeg mener med det jeg skriver. Så det kan være fuldstændig lige meget.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8428: 08 Aug 2010, 17:52 »

En af grundene er jeres nyindkøbte mexicaner, Javier Hernandez - hold kæft, han er en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set!
Det håber jeg kraftedme ikke du mener seriøst?

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8429: 08 Aug 2010, 17:55 »

Han har uden tvivl talent, men ligefrem en af verdens bedste?

Jeg tror nu bestemt mange Unitedfans havde ville vælge Messi istedetfor, som er mange klasser bedre.

Og tillykke med sejren. Thumbs Up

Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010