home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:58 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 19:03:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
10 Jan 2026, 22:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
10 Jan 2026, 22:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581650 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8310: 26 Jul 2010, 23:34 »

Vil da også lige blande mig her. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at det var tæt på at Scholes kunne være med i kampen om årets spiller i PL, hvis det ikke var for en Rooney, der var helt sublim. Han var, som jeg ser det, manden der reddede United når det ofte brændte på. Både med sin rutine, men ikke mindst med det flotte spil som han faktisk også viste.
At du, Jakob E, ikke kan se ham som en profil, det forstår jeg ikke. Der er vel også en grund til, at Capello meget gerne ville have haft ham med til VM!!

Ang. Giggs, så ved jeg sgu ikke rigtig. Han var meget svingende synes jeg, men var stadig vigtig i nogle afgørende situationer!
Exactly.

Jakob E, det med Liverpools midtbane skulle være decideret bedre end vores, kan jeg ikke se. Prøv og stil de 2 midtbaner op overfor hinanden, og så vil jeg gerne se dine arrgumenter for det, og din endelig konklussion for din påstand, for det er da helt hen i vejret.
Jøsses da..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8311: 26 Jul 2010, 23:37 »

Vil da også lige blande mig her. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at det var tæt på at Scholes kunne være med i kampen om årets spiller i PL, hvis det ikke var for en Rooney, der var helt sublim. Han var, som jeg ser det, manden der reddede United når det ofte brændte på. Både med sin rutine, men ikke mindst med det flotte spil som han faktisk også viste.

At du, Jakob E, ikke kan se ham som en profil, det forstår jeg ikke. Der er vel også en grund til, at Capello meget gerne ville have haft ham med til VM!!

Ang. Giggs, så ved jeg sgu ikke rigtig. Han var meget svingende synes jeg, men var stadig vigtig i nogle afgørende situationer!
Jeg synes Drogba var årets spiller sidste år. Folk glemmer hvor vanvittig han var i første halvdel af sæsonen. Derudover, kan i blive ved med at kalde mig diverse ting, men jeg er stadig ikke enig. Han er ikke den spiller han har været, og hans dumheder og store temperament gavner ikke holdet. Selvfølgelig er han ikke dårlig, men han er bare faldet i niveau.

-LFC-
Manager

« Svar #8312: 26 Jul 2010, 23:38 »

Hmm, foretrækker Gerrard fremfor alle United-midtbanespillere, og ligeledes med Mascherano fremfor Fletcher, som spilbryder. Fletcher er dog mere alsidig, men Mascherano er unik og eminent til hans rolle. Udover de to ser vores midtbane så tynd ud, hvor United har mere bredde, men måske bryder Aquilani igennem. Ved man aldrig, han har ihvertfald fået en masse ros i pre-season fra Hodgson.

N17
Manager

« Svar #8313: 26 Jul 2010, 23:40 »

Jeg synes Drogba var årets spiller sidste år. Folk glemmer hvor vanvittig han var i første halvdel af sæsonen. Derudover, kan i blive ved med at kalde mig diverse ting, men jeg er stadig ikke enig. Han er ikke den spiller han har været, og hans dumheder og store temperament gavner ikke holdet. Selvfølgelig er han ikke dårlig, men han er bare faldet i niveau.

hov hov. Nu vil jeg gerne lige sige, at jeg IKKE kaldte dig noget. Jeg kom bare med min mening. Nu er det jo dig der ser spøgelser, når du også beskylder mig for det!

Tja Drogba var også god, men der er bare så mange ting ved ham, som jeg ikke bryder mig om. Og det spiller selvfølgelig også ind. Ang. Chelsea, så synes jeg heller ikke at f.eks. Lampard nåede sit niveau sidste år. Havde han gjort det + Chelsea havde holdt deres profiler skadesfri, så tror jeg faktisk, at de havde taget mesterskabet.

Synes ikke at han begik de mange dumheder, som du omtaler! Og hans temperament tror jeg på flere punkter er med til at opildne holdet, men det kan man så tage både positivt og negativt. Det afhænger af de øjne der ser!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager

« Svar #8314: 26 Jul 2010, 23:42 »

hov hov. Nu vil jeg gerne lige sige, at jeg IKKE kaldte dig noget. Jeg kom bare med min mening. Nu er det jo dig der ser spøgelser, når du også beskylder mig for det!

Tja Drogba var også god, men der er bare så mange ting ved ham, som jeg ikke bryder mig om. Og det spiller selvfølgelig også ind. Ang. Chelsea, så synes jeg heller ikke at f.eks. Lampard nåede sit niveau sidste år. Havde han gjort det + Chelsea havde holdt deres profiler skadesfri, så tror jeg faktisk, at de havde taget mesterskabet.

Synes ikke at han begik de mange dumheder, som du omtaler! Og hans temperament tror jeg på flere punkter er med til at opildne holdet, men det kan man så tage både positivt og negativt. Det afhænger af de øjne der ser!
Omformuler lige dette? xD Chelsea tog da vidst mesterskabet, og Lampard lavede vist 22 PL-mål? Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8315: 26 Jul 2010, 23:44 »

Det var heller ikke ment til dig, mere til alle dem der gjorde det, da jeg nu ytrede min mening. Smiley
Du har skam ikke gjort noget. Lampard var ikke specielt god i starten af sæsonen, men han skulle lige finde ud af spilsystemet osv. derefter bombede han. Selv om han startede skidt, er det jo alligevel dybt imponerede manden laver 22 mål som midtbanespiller i PL. Og nu, forholder det så sådan, at vi vandt mesterskabet.

N17
Manager

« Svar #8316: 26 Jul 2010, 23:46 »

Omformuler lige dette? xD Chelsea tog da vidst mesterskabet, og Lampard lavede vist 22 PL-mål? Tunge

Haha ja det var sgu da meget flot!!! Kan godt se det var meget forkert formuleret. Men jeg mener stadig ikke, at Lampard leverede på det niveau jeg synes man kender ham fra(ligesom Gerrard), men at han scorede 22 mål overrasker mig godt nok - for så kan man sgu ikke forvente mere af en midtbanespiller!

Og det sidste mangler der bare .... mere suverænt til sidst, da de jo scorede usædvanligt mange mål i den overståede sæson.

Sorry for blunderen :S

TOTTENHAM HOTSPUR FC

United-styrer
Gæst

« Svar #8317: 26 Jul 2010, 23:47 »

Nu prikker jeg lidt til jer, og i beholder jeres vanlige arrogance om at Scholes og Giggs er guder.

Du kommer væltende ind i United-tråden og sviner hele vores hold til og kalder verdens største manager gennem tiderne for senil, og så er United-fansene de arrogante? Aha.

N17
Manager

« Svar #8318: 26 Jul 2010, 23:47 »

Det var heller ikke ment til dig, mere til alle dem der gjorde det, da jeg nu ytrede min mening. Smiley
Du har skam ikke gjort noget. Lampard var ikke specielt god i starten af sæsonen, men han skulle lige finde ud af spilsystemet osv. derefter bombede han. Selv om han startede skidt, er det jo alligevel dybt imponerede manden laver 22 mål som midtbanespiller i PL. Og nu, forholder det så sådan, at vi vandt mesterskabet.

Ja okay, men du citerede bare mit indlæg i det samme, så derfor ville jeg lige nævne det!! Smiley

Og ja, det sidste var forkert formuleret. Ang. Lampard, så har jeg skrevet et indlæg herover, hvor jeg giver udtryk for, at jeg faktisk er noget overrasket over, at han scorede SÅ mange mål Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8319: 26 Jul 2010, 23:48 »

Exactly.

Jakob E, det med Liverpools midtbane skulle være decideret bedre end vores, kan jeg ikke se. Prøv og stil de 2 midtbaner op overfor hinanden, og så vil jeg gerne se dine arrgumenter for det, og din endelig konklussion for din påstand, for det er da helt hen i vejret.
Jøsses da..
Gerrard, Cole, Aquilani, Mascherano og Maxi, Lucas og Kuyt, fremfor Carrick, Fletcher, Nani, Andersen, Scholes, Giggs og Valencia. Er det så dumt?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8320: 26 Jul 2010, 23:49 »

Ja okay, men du citerede bare mit indlæg i det samme, så derfor ville jeg lige nævne det!! Smiley

Og ja, det sidste var forkert formuleret. Ang. Lampard, så har jeg skrevet et indlæg herover, hvor jeg giver udtryk for, at jeg faktisk er noget overrasket over, at han scorede SÅ mange mål Smiley
Jamen Lampard startede faktisk skidt. Men i de sidste 2/3 dele af sæsonen bombede han, og 22 mål, er jeg imponeret over. Det er netop sådan en mand jeg efterlyser i United.

Chakana
Manager

« Svar #8321: 26 Jul 2010, 23:51 »

[...] Men jeg mener stadig ikke, at Lampard leverede på det niveau jeg synes man kender ham fra(ligesom Gerrard), men at han scorede 22 mål overrasker mig godt nok - for så kan man sgu ikke forvente mere af en midtbanespiller!

[...]

Der modsiger du lidt dig selv. Du mener stadig ikke at Lampard lever op til sit niveau efter at have scoret 22 kasser som midtbanespiller. Og som du selv siger "så kan man sgu ikke forvente mere af en midtbanespiller!"

Arsenal Football Club

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #8322: 26 Jul 2010, 23:53 »

Berbatov, er heller ikke den vilde målmaskine.
Så vidt jeg ved lavede han så ikke flere mål end Anelka i denne sæson?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #8323: 26 Jul 2010, 23:53 »

Nu gider jeg ikke til at skrive et langt indlæg, men i min bog, der er Uniteds midtbane langt bedre end Liverpool. Gerrard, Cole og Mascherano er imo de eneste der har et højt nok niveau til PL, mens det meste af United midtbanen har PL niveau. Måske lige pånær Anderson, men udover ham, så er United overlegne på midtbanen.

Erzael
Manager

« Svar #8324: 26 Jul 2010, 23:54 »

Come on lads. Der er ingen af os som aner hvordan fanden det kommer til at gå i den kommende sæson, så at diskutere det er skuda spild af energi crazy

Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010