home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:58 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 19:03:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
10 Jan 2026, 22:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
10 Jan 2026, 22:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 550 551 [552] 553 554 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581656 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8265: 25 Jul 2010, 15:55 »

Nu mindes jeg i ikke engang var i CL-finalen, så det er da vist lige at stramme den. Om Owen kunne have gjort en forskel er svært at sige, jeg tvivler dog stærkt på det. Det spilletid han fik var han jo ringe, hvis vi ser bort fra City kampen.
Du har ret et Hattrick mod Wolfsburg er ret ringe... Rullende Øjne

Swizz CataR
Manager

« Svar #8266: 25 Jul 2010, 16:03 »

Jeg vil bare lige sige at hernandez var den der løb hurtigst til vm..

Okay, det vidste jeg ikke Smiley Så må jeg trække min påstand i mig igen Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

United-styrer
Gæst

« Svar #8267: 25 Jul 2010, 17:58 »

Men Berbatov er blevet købt til at score mål

Siger hvem? Jeg har aldrig hørt Fergie sige, at han hellere ville have en Ruud van Nistelrooy end en Bergkamp, da han købte Berbatov.

Så er jeg faktisk ligeglad alt andet han kan, for mon ikke man kan finde en bedre spiller at sætte ind hvis det er pasninger og kreativitet? det tror jeg nu nok, plus man nok også få noget arbejdskraft ind.

Ikke efter min mening. Hvad angår evnen til at splitte et forsvar ad med en enkelt aktion eller aflevering, mener jeg ikke vi har en bedre spiller end Dimitar Berbatov. Og den egenskab er for mig at se lige så vigtig som evnen til at prikke boldene i mål.

Hernandez så lovende ud til VM ingen tvivl om det, men der er altså lang vej fra VM til en kold december dag i England hvor man skal møde Bolton eller Stoke ude. Her bliver der gået til stålet og det tror jeg måske kan blive et problem for ham.

Men det kan man vel også sige om en masse af de andre spillere, som vi åbenbart burde have købt? Der er aldrig nogen garantier. Karim Benzema lignede en verdensstjerne in spe, da Real hentede ham, men har ikke slået til i den spanske liga. Og jeg har svært ved at se, hvilke realistiske emner fra PL, som kunne forstærke vores angreb.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8268: 25 Jul 2010, 19:00 »

Du har ret et Hattrick mod Wolfsburg er ret ringe... Rullende Øjne

Ej det må du undskylde, så har han altså spillet godt i 2 kampe, det kan jeg godt se det ødelægger hele meningen i mit indlæg.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8269: 25 Jul 2010, 19:03 »

Siger hvem? Jeg har aldrig hørt Fergie sige, at han hellere ville have en Ruud van Nistelrooy end en Bergkamp, da han købte Berbatov.

Ikke efter min mening. Hvad angår evnen til at splitte et forsvar ad med en enkelt aktion eller aflevering, mener jeg ikke vi har en bedre spiller end Dimitar Berbatov. Og den egenskab er for mig at se lige så vigtig som evnen til at prikke boldene i mål.

Men det kan man vel også sige om en masse af de andre spillere, som vi åbenbart burde have købt? Der er aldrig nogen garantier. Karim Benzema lignede en verdensstjerne in spe, da Real hentede ham, men har ikke slået til i den spanske liga. Og jeg har svært ved at se, hvilke realistiske emner fra PL, som kunne forstærke vores angreb.

Siger hvem? Man skal da være godt naiv for at tro det ikke forholder sig sådan, manden scorede mål for Tottenham på samlebånd, også tror du man købte ham for noget helt andet?...

Nu er der så bare kæmpe forskel på Benzama da han intet spilletid får, mon ikke det spiller temmelig meget ind?

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #8270: 25 Jul 2010, 19:08 »

Siger hvem? Man skal da være godt naiv for at tro det ikke forholder sig sådan, manden scorede mål for Tottenham på samlebånd, også tror du man købte ham for noget helt andet?...

Nu er der så bare kæmpe forskel på Benzama da han intet spilletid får, mon ikke det spiller temmelig meget ind?

Mål på samlebånd i Tottenham? Berbatov scorede 27 mål i 70 kampe for Tottenham.. Tilsvarende har han scoret 21 mål i 63 kampe for United!  Smiley Det er vel og mærke i ligakampe..

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #8271: 25 Jul 2010, 19:11 »

27 mål i 70 ligakampe for Tottenham og 21 mål i 64 kampe for United. Forskellen er jo ikke enorm og hvis man tager i betragtning at han oftere fik fuld tid i Tottenham er målsnittene jo stort set ens. Som U-S skrev så fungerer han bedst bag en angriber og da Ferguson gerne bruger 4-3-3 i Europa og de store kampe, starter han ofte ikke inde her. Ferguson ved selvfølgelig godt hvilken type spiller han køber.
Og forstår slet ikke hvordan du kan bebrejde ham for at Man Utd røg ud i CL. At Ferguson laver en kæmpe brøler i München og at Rafael dummer sig i Manchester, kan han vel ikke gøre for?

It's gonna be legendary

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8272: 25 Jul 2010, 19:12 »

Mål på samlebånd i Tottenham? Berbatov scorede 27 mål i 70 kampe for Tottenham.. Tilsvarende har han scoret 21 mål i 63 kampe for United!  Smiley Det er vel og mærke i ligakampe..

I din sæson han blev solgt så, hvis det gør det lettere hvilket vel også var grunden til han blev solgt.

Og nu kan jeg kun forestille mig at det er lettere at score mål, for United modsat Tottenham.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #8273: 25 Jul 2010, 19:37 »

I din sæson han blev solgt så, hvis det gør det lettere hvilket vel også var grunden til han blev solgt.

Og nu kan jeg kun forestille mig at det er lettere at score mål, for United modsat Tottenham.

15 mål i 36 ligakampe for Tottenham den sidste sæson. 12 mål i 33 ligakampe for United.
Hvis han ifølge din definition scorede mål på samlebånd i Tottenham, så gør han det da også i United.

It's gonna be legendary

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #8274: 26 Jul 2010, 15:54 »

Nej Nej Ifølge EB og en svensk avis, skal Mario Balotelli til Man City ! Havde håbet Man Utd købte ham, da jeg tror Fergi vil være den rette mand til at vejled ham og gøre ham til en af "verdens bedste" og er en spiller der kan løfte spillet i offensiven. Men Nej, Man City har jo penge lige nu og skyder løs, men Mancini og Mario Balotelli har arbejdede sammen før så kan også forstå hvorfor han tager der til, men der er altså også en masse andre Angriber og Kant spiller, så det er ikke lige frem spilletid han går efter, men hallo en Fed Løn kan han jo nok høste hver uge!!!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8275: 26 Jul 2010, 16:08 »

City må gerne hjertens gerne hente alle dem de har lyst til. United må bare bevise at selvom man har en stor pengepung så vinder man ikke en skid alligevel. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8276: 26 Jul 2010, 18:02 »

Nej Nej Ifølge EB og en svensk avis, skal Mario Balotelli til Man City ! Havde håbet Man Utd købte ham, da jeg tror Fergi vil være den rette mand til at vejled ham og gøre ham til en af "verdens bedste" og er en spiller der kan løfte spillet i offensiven. Men Nej, Man City har jo penge lige nu og skyder løs, men Mancini og Mario Balotelli har arbejdede sammen før så kan også forstå hvorfor han tager der til, men der er altså også en masse andre Angriber og Kant spiller, så det er ikke lige frem spilletid han går efter, men hallo en Fed Løn kan han jo nok høste hver uge!!!

Plus hvis han vil have tryghed i hans udvikling, gør han klogere i at vælge United. I City har de så mange angribere på et godt niveau i deres bedste aldrer, hvor fra det ville syntes mest sandsyneligt de vil blive foretrukket fremfor Balotelli, selvom han er et stort talent. Endnu en ting om trygheden og sikkerheden om hans udvikling er, at næste sæson smider City jo sikkert endnu flere penge efter angribere, så der kommer nye og højst sandsynligt bedre angribere til. Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på hans tanker, meeeen mon ikke Citys pengepung trækker i ham som de fleste andre der er skiftet til den klub.

City må gerne hjertens gerne hente alle dem de har lyst til. United må bare bevise at selvom man har en stor pengepung så vinder man ikke en skid alligevel. Smiley

En ting der har foreløbet sig ganske fint indtil videre.  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8277: 26 Jul 2010, 21:28 »

Nu er der snart start i PL, og jeg vil derfor vurderer jeres styrke.

I er ca. lige så stærke som sidste år, og det synes jeg ikke er imponerende. Jeg var rystet over, at vi først vandt PL på sidste spillerunde sidste år, for jeg mener vores trup er langt bedre end jeres. I år, er det jeres midtbane jeg langer ud efter.
Lad os starte fra en ende af. V.D.S tager endnu et år, og han skal nok være stabil for jer. Forsvaret er imo jeres stærkeste kæde, hvis vi ser bort fra en svag højre back. Vidic og Ferdinand er klasse, og det er ganske få folk, der kan hamle op med dem. Evra er også klasse, og igen en af verdens bedste på hans position. Højre backen er dog en stor svaghed, og enten om i bruger O'Shea, Rafael eller en tredje, er det en svækkelse i forhold til højre backs for Chelsea, Arsenal og Liverpool. Og nu til midtbanen!

Jeres klart svageste punkt! I har Scholes, Anderson, Fletcher og Carrick, Nani og Valencia. Det er ikke noget jeg vil skide i bukserne over. Anderson er aldrig den spiller, han blev spået til. Scholes er gammel, og ikke hvad han har været. Et stort temperament, og ikke just en forstærkning til holdet, hvis i spørger mig. Carrick giver jeg desværre heller ikke meget for. Han er en fin boldflytter, men det er der sgu 50 midtbanespillere i PL der er! Kunne godt nævne måske ca. 20, jeg synes er bedre end Carrick. Valencia er en fin spiller, det synes jeg sgu. Han klarede sig flot sidste år, og var en af jeres bedste mand på midtbanen. Nani er som dag og nat, og stadig en showspiller. Han er kun middelmådig. Fletcher er jeres bedste mand på midtbanen, og han har udviklet sig godt de seneste år. Dog ved jeg ikke helt hvad han er for en type. Han er svær at bedømme. Måske kan han lidt af det hele, men kan så ikke tingene til fulde. Men en fin spiller, som dog alligevel er overvurderet. Har hørt United-fans herinde, sige at Fletcher ikke er dårligere end Lampard, og det er jo dybt til grin. Lampard er bedre end Fletcher. EOD. Jeg synes jeres midtbane er ringe i forhold til f.eks. Chelseas og Liverpools. I Chelsea har vi folk som Lampard, Essien og en fremstormende Mikel. Mens man med en 5-mands midtbane, med Cole, Mascherano, Gerrard, Maxi og Aquilani vil kunne stille en god midtbane i Liverpool. Endda med en spiller som jeg elsker, nemlig Kuyt på bænken, eller i stedet for en af de 5 nævnte. Derfor synes, jeres midtbane virker svag. I mangler også ham midtbanemanden, der bare laver 10-15 PL mål pr. sæson. Liverpool har Gerrard, Chelsea har Lampard og Arsenal har Fabregas. Ham mangler i virkelig. Cahill er mit bedste bud. Han er klasse, og en Cahill i form, laver en god portion mål.

I front har i Rooney, som i sidste sæson, var det halve United. Lad ham være skadet i halvdelen af sæsonen, og i kan glemme alt om guld. Jeres midtbane, laver jo som sagt ingen mål, og Berbatov, er heller ikke den vilde målmaskine.
Målmanden og forsvaret ser fint ud, midtbanen synes jeg rent ud sagt er ringe, og angrebet er ikke meget mere end Rooney!

Hån mig, hvis i vinder guld. Men som det pt. ser ud, kan jeg ikke forestille mig det sker!
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 21:30 af Jakob E » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8278: 26 Jul 2010, 22:27 »

Ok.

19-18!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8279: 26 Jul 2010, 22:37 »

Nu er der snart start i PL, og jeg vil derfor vurderer jeres styrke.

I er ca. lige så stærke som sidste år, og det synes jeg ikke er imponerende. Jeg var rystet over, at vi først vandt PL på sidste spillerunde sidste år, for jeg mener vores trup er langt bedre end jeres. I år, er det jeres midtbane jeg langer ud efter.
Lad os starte fra en ende af. V.D.S tager endnu et år, og han skal nok være stabil for jer. Forsvaret er imo jeres stærkeste kæde, hvis vi ser bort fra en svag højre back. Vidic og Ferdinand er klasse, og det er ganske få folk, der kan hamle op med dem. Evra er også klasse, og igen en af verdens bedste på hans position. Højre backen er dog en stor svaghed, og enten om i bruger O'Shea, Rafael eller en tredje, er det en svækkelse i forhold til højre backs for Chelsea, Arsenal og Liverpool. Og nu til midtbanen!

Jeres klart svageste punkt! I har Scholes, Anderson, Fletcher og Carrick, Nani og Valencia. Det er ikke noget jeg vil skide i bukserne over. Anderson er aldrig den spiller, han blev spået til. Scholes er gammel, og ikke hvad han har været. Et stort temperament, og ikke just en forstærkning til holdet, hvis i spørger mig. Carrick giver jeg desværre heller ikke meget for. Han er en fin boldflytter, men det er der sgu 50 midtbanespillere i PL der er! Kunne godt nævne måske ca. 20, jeg synes er bedre end Carrick. Valencia er en fin spiller, det synes jeg sgu. Han klarede sig flot sidste år, og var en af jeres bedste mand på midtbanen. Nani er som dag og nat, og stadig en showspiller. Han er kun middelmådig. Fletcher er jeres bedste mand på midtbanen, og han har udviklet sig godt de seneste år. Dog ved jeg ikke helt hvad han er for en type. Han er svær at bedømme. Måske kan han lidt af det hele, men kan så ikke tingene til fulde. Men en fin spiller, som dog alligevel er overvurderet. Har hørt United-fans herinde, sige at Fletcher ikke er dårligere end Lampard, og det er jo dybt til grin. Lampard er bedre end Fletcher. EOD. Jeg synes jeres midtbane er ringe i forhold til f.eks. Chelseas og Liverpools. I Chelsea har vi folk som Lampard, Essien og en fremstormende Mikel. Mens man med en 5-mands midtbane, med Cole, Mascherano, Gerrard, Maxi og Aquilani vil kunne stille en god midtbane i Liverpool. Endda med en spiller som jeg elsker, nemlig Kuyt på bænken, eller i stedet for en af de 5 nævnte. Derfor synes, jeres midtbane virker svag. I mangler også ham midtbanemanden, der bare laver 10-15 PL mål pr. sæson. Liverpool har Gerrard, Chelsea har Lampard og Arsenal har Fabregas. Ham mangler i virkelig. Cahill er mit bedste bud. Han er klasse, og en Cahill i form, laver en god portion mål.

I front har i Rooney, som i sidste sæson, var det halve United. Lad ham være skadet i halvdelen af sæsonen, og i kan glemme alt om guld. Jeres midtbane, laver jo som sagt ingen mål, og Berbatov, er heller ikke den vilde målmaskine.
Målmanden og forsvaret ser fint ud, midtbanen synes jeg rent ud sagt er ringe, og angrebet er ikke meget mere end Rooney!

Hån mig, hvis i vinder guld. Men som det pt. ser ud, kan jeg ikke forestille mig det sker!

Fine pointer egentlig, jeg tror bare at du dels undervurderer os som hold, dels overvurderer jer selv. Du får det jo til at lyde som om der er klasser til forskel på de to mandskaber, og det er jeg meget uenig i. Jeg er sikker på, at vi igen i år er med i mesterskabkampen hele året.

Og den med at tage Rooney ud et halvt år, er dels rene hypoteser, dels en fjollet argument, for hvad hvis vi så smed Drogba ud i et halvt år? Eller Lampard? Sådan kan man jo ikke argumentere Smiley

Sider: 1 ... 550 551 [552] 553 554 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010