home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:36:06 RasmusA12 Blogs The Egales
I går kl. 22:40:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:15:12 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582715 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8055: 13 Aug 2009, 02:11 »

Ret mig hvis jeg tager fejl men jeg tror ikke jeg har skrevet vi skal have en keeper der er 30+? Det behøver du jo ikke være for at have rutine..

Parma har aldrig været et storhold, de har aldrig vundet et mesterskab..

Reina floppede i Barca, mens han i en mindre klub( Villareal) udviklede sig til en god keeper.   

Valdes synes jeg slet ikke er en top målmand, at Barcelona vinder champions leauge med ham på hodet er mere et udtryk for hvor godt deres hold for øvrigt er.

Ja Cech klarede det da helt sikkert godt de første år i Chelsea, det er jeg ikke uenig i. At han så siden er dalet gevaldigt er så en anden ting. Og igen for nogen kan det lade sig gøre i en så ung alder, blot er det de færreste der klarer det.

Så lige et spørgsmål stod Akinfeev for Rusland til VM 2002? I så fald er jeg imponeret.. 

Til spørgsmålet om hvem vi skal købe til næste sæson. Allerhelst ville jeg have vi købte Buffon eller Casillias. Også taget i betragtning af hvor uheldig Ferguson har været med at købe mindre etablerede målmænd gennem årene. ( Taibi, Boschich, Howard mv.) Selvfølelig med vores egen store Peter som undtagelse..

Storhold er så meget sagt, men de var i hvertfald et hold der var med fremme.. De vandt mig bekendt også Uefa cuppen da de havde buffon på kassen, men dette er jeg ikke 100 på!

Og man kan da godt være et storhold uden at vinde mesterskabet.. Ellers syntes jeg da det er fedt at liverpool stadig kan indgå i the big four i pl Grin.. Vi har ik vundet mesterskabet i en del år Smiley

Reina floppede ikke, men han lavede nogle fejl som nogle unge målmænd gør, men barca havde bare ikke tålmodigheden til at vente på at han blev hamrende stabil... Disse fejl har du ikke set Akinfeev lave på samme niveau når han er blevet testet i den europæiske top!

Valdes er ganske vidst ikke verdens bedste, men at sige at det siger mere om deres offensiv end ham er forkert.. Valdes har skam sine egne aktier i det cl trofæ.. Man er ikke så overlegen uden en god keeper..

Ja det er de færreste der klarer det, men hvis chelsea ik havde taget den chance havde de ik haft den klassekeeper som de nu engang har.. Jeg mener at United skal tage samme chance, for den tilstand akinfeev er i nu er ikke meget anderledes end chech var inden han røg til chelsea Smiley

Nej det gjorde han ikke!

Men igen.. Hvis du skal være helt ærlig, syntes du så ik at akinfeev har et bedre cv end dem.. Vi taler jo ik om en målmand der har overpræsteret tilfældigt i 1 år, men det er altså gennem ca 4 år at han har holdt et højt niveau Peace.. Enda som ung!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8056: 13 Aug 2009, 02:15 »

Det har været et tophold i Serie A .. Var det dengang Buffon stod der..
Nej Reina kunne ikke i Barca han var 18 år gammel.. I Liverpool udviklede han sig fra topklasse til verdensklasse..
Akinfeev er på Reinas stadie da denne kom til Liverpool.. Han er topklasse men han mangler at slå igennem på et top top hold som United er .. Når han gør dette bliver han verdensklasse..

Når jeg beder dig om at komme med et bud om hvem vi ska hente til keeperpositionen mener jeg et realistisk et?? Hvem realistisk set og ik dine drømme... Casilias rykker aldrig fra Real Madrid.. Han bliver der til han stopper og Juve lader aldrig Buffon gå.. Hvorfor sku de ?? Det ville være at skyde sig selv i foden.. De får aldrig bedre.. så HVEM ??

Cech er stadig en verdensklasse målmand.. Hvis ikke han lå i koma pga en abe lossede ham i hovedet havde han været på niveau med Casilias og Buffon nu.. Men sådan sku det ikke gå.. Valdes er ik verdensklasse men han er stadig en topklasse keeper som gør det pisse godt for Barca.. Der er nok en grund til han ik er blevet udskiftet endnu..

United-styrer
Gæst

« Svar #8057: 13 Aug 2009, 10:04 »

Fergie har stor tiltro til Ben Foster. Det ændrer én kamp ikke på. Jeg er ikke i tvivl om, at rygtet er opspind. Og skulle det endelig være, ser jeg Rene Adler som den mest interessante målmand i Tyskland. Jeg håber dog, at vi, når den tid kommer og forudsat at Foster ikke slår igennem, henter en rutineret målmand i samme kategori som VDS.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #8058: 13 Aug 2009, 10:43 »

Verdens bedste målmand indenfor få år Fernando Muslera. Men han gider desværre nok ikke til MUFC

Camus
Gæst

« Svar #8059: 13 Aug 2009, 22:57 »

Reina floppede ikke, men han lavede nogle fejl som nogle unge målmænd gør, men barca havde bare ikke tålmodigheden til at vente på at han blev hamrende stabil...
Det er jo netop pointen, United har heller ikke råd til at have den tålmodighed, efter min mening..

Det har været et tophold i Serie A .. Var det dengang Buffon stod der..

I de år Buffon stod der blev de en enkelt gang nummer 2, og ja så vandt de Uefa cuppen. Men vil du betegne Shaktar som et europæisk storhold? Derudover er Parma ikke en stor klub, og presset er bare ikke det samme som i f.eks. United..

Nu skriver jeg jo også bare hvem jeg allerhelst vil have vi køber. Og kan det ikke lade sig gøre at få en rutineret top keeper, så synes jeg ligeså godt Foster kan få chancen.. Hvilket han sandsynligvis også får..

verdenskrig
Manager

« Svar #8060: 13 Aug 2009, 22:58 »

Det er jo netop pointen, United har heller ikke råd til at have den tålmodighed, efter min mening..

Reina havde inter prøvet da han gjorde det... Akinfeev har prøvet det meste og klaret det med glans..

Kan ik helt se hvor din frygt er?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8061: 14 Aug 2009, 15:36 »

Selvfølgelig skal man ikke afskrive Ben Foster endnu, selvom han har set skidt ud på det seneste. Men jeg synes bare ikke at PIG er god nok til at stå i kassen for United.

Kreutzfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #8062: 15 Aug 2009, 03:42 »

ny united seier i serien i år

ManUtd83
Manager

« Svar #8063: 15 Aug 2009, 17:23 »

Fryd at Tevez bliver holdt på bænken af Craig Bellamy i City Opstemt Opstemt

Hvor er det dog bare bittert at United først spiller i morgen. Jeg kan da ikke vente.

Caspper
Manager

« Svar #8064: 15 Aug 2009, 17:28 »

Jeg tror virkelig på at Birmingham bogstavelig talt bliver kørt over af os imorgen.. Jeg tror seriøst på en 5-0 eller 6-0 åbningskamp.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8065: 15 Aug 2009, 17:30 »

Fryd at Tevez bliver holdt på bænken af Craig Bellamy i City Opstemt Opstemt

Hvor er det dog bare bittert at United først spiller i morgen. Jeg kan da ikke vente.

Nu var det vist pga. af en skade fra en af træningskampene, så det tror jeg ikke du skal lægge for meget i Wink

Vuelve la ilusión

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8066: 15 Aug 2009, 17:32 »

Jeg tror virkelig på at Birmingham bogstavelig talt bliver kørt over af os imorgen.. Jeg tror seriøst på en 5-0 eller 6-0 åbningskamp.

Beklager, men selvom du mener det hedder det stadig ikke bogstavlig talt, men figurativt Smiley

Men ja, jeg forventer da også en let sejr til United i morgen. Men ok, det gjorde jeg også til Chelsea i dag. Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #8067: 15 Aug 2009, 19:57 »

Enig i en stor sejr til Utd. imorgen. Det burde ikke blive noget problem at vinde i hvert fald. Synes det var lidt uheldigt at Chelsea fik scoret til sidst. Hull havde fortjent bedre. Men det betyder ikke så meget, vi tager mesterskabet hjem alligevel.  Thumbs Up

LOVE UNITED - HATE GLAZER

SirToby
Manager

« Svar #8068: 15 Aug 2009, 20:11 »

Det var noget skidt, at Chelsea scorede så sent i dag, men vi kan glæde os over, at de ikke var skræmmende. Arsenal virker fulde af selvtillid, mens Everton er til at lukke op og skide i. De er pinligt umotiverede og uprofessionelle.

Glæder mig utroligt meget til i morgen:

Kuszczak
O'Shea - Ferdinand - Evans - Evra
Valencia - Carrick - Fletcher - Park
Rooney - Berbatov

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #8069: 15 Aug 2009, 20:27 »

Kommer der noget bold på kanal5 i morgen?

Sider: 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010