home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:15:12 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:44:41 RasmusA12 Blogs The Egales
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582707 gange)
Camus
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8040: 11 Aug 2009, 17:57 »

Owen er ubetinget tredjevalg, det har Fergie også understreget flere gange. Får vi ti mål ud af Owen, må det siges at være mere end godkendt. Berbatov skulle gerne score 15 ligamål.
Enig. En Solskjær lavede hvis jeg ikke husker meget en 12-13 i den berømte treble sæson, og et lignende antal mål året efter. Jeg tror den rolle Owen får,  kommer til at ligne meget den som den gode normand havde i sin tid. 

Så ja omkring de 10 kasser ville være fornuftigt. Hvis det så bare ikke havde været Owen vi snakkede om. Syntes det er kvalmende at se ham løbe rundt i nummer 7, det får jeg svært ved at vende mig til..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8041: 12 Aug 2009, 19:21 »

Den kloge Sir Alex skulle angiveligt være interesseret i at løse deres målmandsproblem med det tyske stortalent Manuel Neuer. Jeg synes personligt det ville være en fremragende løsning. Manuel Neuer er vel sammen med Asenjo et af verdens største talent og imo langt bedre end både Foster og Kuzczak.

Jeg har mistet tilliden til Foster efter han gentagne gange koster mål, og Kuzczak er simpelthen bare ikke gode nok til en storklub som har ambitioner om både CL og PL. Foster bliver måske god nok, men er endnu ikke en kompetent afløser for Van der sar, men bliver måske!
Linket er her: http://www.bold.dk/nyt/United-lurer-paa-tysk-keeper

Camus
Gæst

« Svar #8042: 12 Aug 2009, 23:25 »

Om Ferguson er klog ved jeg ikke, jeg tvivler faktisk på det. Men som manager er han selvfølelig ganske eminent.

Jeg synes dog faktisk ikke Neuer ville være et godt køb, en ung tysk keeper der ikke engang kan slå Robert Enke af det tyske landshold er ikke hvad der er brug for i United. Neuer er muligvis et stor talent, men lige netop på målmandsposten mener jeg bare ikke det er nok. jeg synes ikk vi har råd til at lade ham begå alle de fejl, han naturligvis vil begå før han er færdigudviklet. Jeg synes vi skal lade Foster eller polakken stå indtil Van der sar er klar igen, og så til næste sæson købe en rutineret målmand. 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8043: 12 Aug 2009, 23:39 »

Jeg må give Camus ret. Neuer laver stadig mange fejl i kampene, og rent udviklingsmæssigt ligger han på niveau med Foster. At han så er et større talent end Foster er jeg ikke i tvivl om, men erfaringen er der ikke til at kunne stå førsteholdsbold for et så stort hold som Man Utd og et køb af ham ville i mine øjne være et impulskøb pga. de nuværende skader blot pga. at United har pengene til at købe ham.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #8044: 12 Aug 2009, 23:49 »

Jeg må ærligt erkende at jeg ikke forstår hvorfor United ikke køber akinfeev.. United har om nogen brug for en klassekeeper, og det har han vist sig at være igennem nogle år nu.. Både nationalt, i europæiske turneringer, og for landsholdet..

Han spiller med en stor rutine på trods af hans unge alder, og han har allerede været med i cl, og vundet uefa cuppen, samt deltaget ved en slutrunde som førstemålmand.. Køber United ham mener jeg de har en første keeper der holder det niveau der kræves, i de næste 15 års tid...

Kan ikke helt se hvorfor man går efter en alibiløsning som Neuer når man kan få en endnu bedre spiller der enda er født i samme år som Neuer!.. Samtidigt med det må United da i den grad have råd til at give det der skal til for at få ham!

Er ferguson ved at blive senil Opstemt?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Camus
Gæst

« Svar #8045: 13 Aug 2009, 00:04 »

Verdenskrig hvor mange liga kampe har du set med den omtalte russiske målmand? Jeg har set utrolig få kampe med ham, så jeg kan ikke sige meget om ham. Udover at han var god i fm 08, men altså det var Ustari også, og ham ville jeg i hvertfald nødigt se stå på mål for United..

verdenskrig
Manager

« Svar #8046: 13 Aug 2009, 00:08 »

4-5 kampe nationalt, men når man er fast førstekeeper som 23 årig i en storklub og på landsholdet så kan man noget.. De har jo f.eks maleevf(stav) som også er en kanon dygtig målmand Smiley... tv2 sport viste jo russisk fodbold i en periode Peace.. Dog ikke mere, hvilket er ærgeligt Skuffet

Men mit største grundlag for bedømmelse er de gange jeg har set ham i europa, og ved EM..

Akinfeev kan for mig at se blive en af de største målmandslegender nogensinde hvis han kommer til en storklub nu, og bliver førstevalg Smiley
Meget større end Neuer, som jeg med al respekt ikke ser et større lys i end foster Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Camus
Gæst

« Svar #8047: 13 Aug 2009, 00:20 »

Okay Verdenskrig. Maleev har jeg kun set i Europa cup finalen mod Rangers, så ham kan jeg ikke udtale mig om.

I forhold til hans gode EM, så mindes jeg også Milan Baros engang spillede et godt EM..

Din antagelse om at han vil blive legende hvis han kommer til en stor klub nu, synes jeg er besynderlig. Hans alder taget i betragtning har han som målmand stadig masser af tid, og ville da gætte på at fast spilletid i CSKA, eller i en mindre klub i en stor europæisk liga ville være mere gavnligt for hans udvikling end at komme til eksempelvis United. At være målmand i en klub der spiller med om at vinde Cl, det er en opgave der har knækket mange ellers dygtig målmænd gennem tiden..

verdenskrig
Manager

« Svar #8048: 13 Aug 2009, 00:30 »

Okay Verdenskrig. Maleev har jeg kun set i Europa cup finalen mod Rangers, så ham kan jeg ikke udtale mig om.

I forhold til hans gode EM, så mindes jeg også Milan Baros engang spillede et godt EM..

Din antagelse om at han vil blive legende hvis han kommer til en stor klub nu, synes jeg er besynderlig. Hans alder taget i betragtning har han som målmand stadig masser af tid, og ville da gætte på at fast spilletid i CSKA, eller i en mindre klub i en stor europæisk liga ville være mere gavnligt for hans udvikling end at komme til eksempelvis United. At være målmand i en klub der spiller med om at vinde Cl, det er en opgave der har knækket mange ellers dygtig målmænd gennem tiden..

Ja Milan Baros er også en god angriber, eller rettere sagt var en Smiley

Det syntes jeg tilgengæld er et besynderligt argument.. Hvis man sku følge det argument måtte en storklub jo aldrig hente en målmand under 28 Rullende Øjne.. Vi kan jo bare tage casillas som et fint eks på hva et sats på en ung målmand kan give.. Tryghed og sikkerhed med samme mand igennem mange år..

Og hvad så om han er ung.. Han har nu siden 04 bevist at han kan klare uefa cup, CL, EM, og at stå for en storklub i hjemlandet..

United er en klub der mangler en keeper, og Akinfeev kunne være en super signing da han allerede nu er god og har en minimal fejlprocent, og samtidigt kan stå i de næste mange mange år!

Hvilket giver en ro og tryghed til de bagerste! De penge er imo givet ud!

Cool

Camus
Gæst

« Svar #8049: 13 Aug 2009, 00:40 »

Ja Milan Baros er også en god angriber, eller rettere sagt var en Smiley

Det syntes jeg tilgengæld er et besynderligt argument.. Hvis man sku følge det argument måtte en storklub jo aldrig hente en målmand under 28 Rullende Øjne.. Vi kan jo bare tage casillas som et fint eks på hva et sats på en ung målmand kan give.. Tryghed og sikkerhed med samme mand igennem mange år..

Og hvad så om han er ung.. Han har nu siden 04 bevist at han kan klare uefa cup, CL, EM, og at stå for en storklub i hjemlandet..

United er en klub der mangler en keeper, og Akinfeev kunne være en super signing da han allerede nu er god og har en minimal fejlprocent, og samtidigt kan stå i de næste mange mange år!

Hvilket giver en ro og tryghed til de bagerste! De penge er imo givet ud!

Haha, ja alt kan selvfølelig synes relativt. Derfor kan der kan der nemt argumenteres for at Baros var en god angriber. Men han har efter min ringe overbevisning har aldrig været nok til at spille for eksempelvis United.

Casillias er vel undtagelsen der bekræfter reglen, er Akinfeev af samme støbning skal jeg gerne trække mine ord i mig igen.

Og til det du skriver med at han har klaret at stå for en storklub i hans hjemland. Hvis det er et kriteriet for at have niveau til United, ja så kunne de jo også signe Steffen Rasmussen fra AGF..)

« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 00:41 af Camus » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8050: 13 Aug 2009, 00:47 »

Haha, ja alt kan selvfølelig synes relativt. Derfor kan der kan der nemt argumenteres for at Baros var en god angriber. Men han har efter min ringe overbevisning har aldrig været nok til at spille for eksempelvis United.

Casillias er vel undtagelsen der bekræfter reglen, er Akinfeev af samme støbning skal jeg gerne trække mine ord i mig igen.

Og til det du skriver med at han har klaret at stå for en storklub i hans hjemland. Hvis det er et kriteriet for at have niveau til United, ja så kunne de jo også signe Steffen Rasmussen fra AGF..)

Men har SR stået i Ueafa cup, Champions League, VM og EM?  Smiley

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #8051: 13 Aug 2009, 00:48 »

Nope men det mener jeg det er i dette tilfælde.. Du siger jo btw at du ikke har set Akinfeev særlig meget, så kan egentlig ik forstå at du stiller spørgsmålstegn ved det Smiley

Det mener jeg i hvertfald han kan blive.. Naturligvis mangler han at skifte til en top top klub, for at nå det sidste niveau Smiley..

Og dertil vil jeg sige at enhver spiller man køber kan blive et flop.. Jeg mener bare ikke at Akinfeev er lidt for god til at blive et ditto Smiley

Muligvis tager jeg fejl, men jeg mindes ikke at Steffen rasmussen har vundet uefa cuppen med AGF, og være med i cl, og stået fast for landsholdet ved et slutrunde der nåede semifinalen Smiley

edit: doh jemil din gustne færing Grin

Cool

Camus
Gæst

« Svar #8052: 13 Aug 2009, 00:56 »

Og dertil vil jeg sige at enhver spiller man køber kan blive et flop.. Jeg mener bare ikke at Akinfeev er lidt for god til at blive et ditto Smiley
Okay, haha Smiley

Nej jeg har ikke set Akinfeev særlig meget, og derfor er det vel naturligt nok at stille spørgsmålstegn ved om han er lige så god som Casillias.. For hvordan skulle jeg kunne være overbevist om at han er det?

Til Steffen Rasmussen så er det blot et spørgsmål om tid før han har vundet Uefa cuppen, og spillet CL med de Hviee..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8053: 13 Aug 2009, 01:26 »

Camus hvem mener du United skal købe til at være første keeper ??
Så vidt jeg husker er det dig der tidligere skrev vi skulle vente et år med at købe en rutineret keeper?? HVEM ??

Casilias, Buffon (Stod for Parma som dengang var et storhold), Cech, Reina, Valdes er vel alle undtagelser på din regel om en keeper skal være 30+ ..
Cech er et glimrende eksempel på en keeper der udviklede sig fra at være stabil og dygtig til at være verdensklasse og dette gjorde han i CHELSEA.. Inden da var han ik engang på det stadie som Akinfeev er på nu .. Akinfeev har netop alle forudsætninger for at blive en klasse keeper og det er en chance jeg mener United bør og skal tage hvis de kan få ham til en rimelige penge.. Han har stået fremragende ved VM OG EM for Rusland.. Han er 23 har masser af International erfaring fra Uefa Cuppen og CL og har desuden været 1.keeper for CSKA Moskva siden han var 18-19 år gammel.. Reina er et andet eksempel på en keeper der har udviklet sig fra at være dygtig til at være verdensklasse og det sidste skridt har han foralvor taget i Liverpool.. Så den holder ikke helt den med de ska udvikle sig til klasse keepere i små klubber.. De keepere der falder igennem i storklubberne er dem der enten ik har evnerne eller den mentale styrke til at begå sig helt i toppen.. Det mentale ka trænes men imo så har man det ellers har man det ikke.. det er ik noget du får med tiden..

Camus
Gæst

« Svar #8054: 13 Aug 2009, 01:46 »

Ret mig hvis jeg tager fejl men jeg tror ikke jeg har skrevet vi skal have en keeper der er 30+? Det behøver du jo ikke være for at have rutine..

Parma har aldrig været et storhold, de har aldrig vundet et mesterskab..

Reina floppede i Barca, mens han i en mindre klub( Villareal) udviklede sig til en god keeper.   

Valdes synes jeg slet ikke er en top målmand, at Barcelona vinder champions leauge med ham på hodet er mere et udtryk for hvor godt deres hold for øvrigt er.

Ja Cech klarede det da helt sikkert godt de første år i Chelsea, det er jeg ikke uenig i. At han så siden er dalet gevaldigt er så en anden ting. Og igen for nogen kan det lade sig gøre i en så ung alder, blot er det de færreste der klarer det.

Så lige et spørgsmål stod Akinfeev for Rusland til VM 2002? I så fald er jeg imponeret.. 

Til spørgsmålet om hvem vi skal købe til næste sæson. Allerhelst ville jeg have vi købte Buffon eller Casillias. Også taget i betragtning af hvor uheldig Ferguson har været med at købe mindre etablerede målmænd gennem årene. ( Taibi, Boschich, Howard mv.) Selvfølelig med vores egen store Peter som undtagelse..

Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010