home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 513 514 [515] 516 517 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583278 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7710: 08 Jul 2009, 16:05 »

""Nå okay det forklarer jo hvorfor real madrid er interesseret i rossi fra roma , Ribery, og har købt kaka samt ronaldo .. Det handler ikke om at undersøge..""

Tja, hvis jeg ikke tager helt fejl, så er Perez's vision at bygge sit hold op omkring nogle verdensklassespille re, og spanske klassespillere der skal supleres med spillere fra egne rækker Smiley

""Fordi Fletcher ikke er spanier og dem vil real kun købe .. Selvom de ikke har hentet en eneste spanier endnu   ""

Glemt en ung forsvarsspiller fra Valencia? Peace

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #7711: 08 Jul 2009, 16:07 »

Dette har ikke en pind med emnet at gøre. Men hvad mener du med det?? Det er da den største gang pis jeg længe har hørt.

Hvorfor er det lige vi, Liverpool fan, ikke må gå lidt hårdt til Man U her i tråden?? Når det gælder den anden vej så er der jo ingen grænser... Ja ved godt jeg ikke altid selv er en engel.
Men hvis man som fan af et hold ikke skal forsvare sit hold og spillere hvem skal så forsvare dem??

Jeg husker tydeligt en kamp den 14 marts hvor et hold blev udspillet på hjemmebane af et andet hold. Men alligevel blev holdet der vandt rakket ned, svinet til og hvad ved jeg, i deres egen tråd. Det var deringen der råbte op over, udover de fans af holdet der vandt og "deres" tråd...

Hvis du har så ondt i en hvis del af kroppen synes jeg du skal hoppe ind i din egen tråd og lege hellig!

Det er ganske enkelt bare på mode at sige jeg er ond og spiser børn når jeg diskuterer, selvom virkeligheden forholder sig anderledes efterhånden Smiley .. Og selvom det faktisk er andre der hidser stemningen op!

Kan heller ikke helt se hvad dit(cesc) indlæg som KUN går ud på at svine mig har med noget at gøre Smiley

VK @
Er enig med din påstand om Masch. Forstår bare ikke, hvorfor du bringer en diskussion op omkring en United-spiller, der er blandt de vigtigste på deres hold. Selvfølgelig har han skills, hvis han er en af de vigtigste skikkelser på de tredobbelte mestres hold.

Har da læst det med Skrtel, for imodsætningen til dig, vælger jeg at læse indlægget, også mellem linjerne, før jeg bringer et indlæg på banen. Jeg har set det, læst det og fortolket det, men det er da meget fint du vælger fucking én gang at tage Skrtel i debatten. Vi alle ved jo godt, at han ikke ligefrem er den vigtigste på jeres hold. Du plejer bare, at sætte Liverpoolspillerne højere end Uniteds.

Mit indlæg var lavet i grund for, jeg ikke forstår du har startet en diskussion omkring Fletcher - der godt kan spille fodbold, ellers var han ikke Unitedspiller. Du har nærmest selv lukket debatten - og det vi begiver os ud i, er mundhug og intet andet..

For at illustrere hva jeg mener når jeg siger at fletcher ingen rigtige spidskompetencer i spillet har.. Han er ikke rigtig god til noget men okay til alt.. Så ville bare illustrere hva jeg mener når jeg siger at en spiller har klare spidskompetencer..

Hvad folk så bliver sure over forstår jeg ikke.. har folk ondt i røven over de spillre jeg nævner?

Cesc drop nu det der.. Hvem skulle jeg ellers kritisere fra vores hold.. Skal jeg bare pludseligt uden videre hive aurellio ind i debatten og svine ham til fordio jeg syntes han er pivelendig. Eller skal arbeloa også have en tur. Kan da også tage lucas, eller hva med n'gog.. Kuyt kunne også få et par mindre kærlige ord med på vejen..

Men hvad har det med emnet vi diskuterer at gøre Huh  Grin

Og igen.. Nej det gør jeg ikke.. Jeg vægter torres-gerrard- masch- xabi højere fordi jeg mener de alle er bedre spillere.. Uniteds fans er så åbenbart uenige.. Og de vægter deres spillere højest..

Sjovt at du fokuserer på hvad JEG gør frem for hvad alle uniteds fans gør, for de er da mindst lige så slemme til det.. Og du syntes måske ikke der er noget om snakken når jeg siger disse spillere er bedre end deres konkurrenter i united Smiley ?

Har jeg sagt at feltcher ikke kan spille fodbold?.. Du tager ord ud af munden på mig, og udstiller dig selv.. Faktisk er du jo fint med til at starte mudderkast med dit indlæg før.. Hvad gør det indlæg godt for.. Hva får du ud af at fortælle at jeg normalt er ondsindet(wtf Grin ) når jeg ikke er det.. Jeg er ondsindet når folk er ondsindet.. Folk får som de vil have..

F.eks er jeg da tit ikke enig med pluto, men hos ham er det altid let at holde en god tone da han selv gør det uanset hvad.. Noget mange herinde kunne lære af!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #7712: 08 Jul 2009, 16:09 »

Oeh, hvorfor skal jeg fortaelle dig det? Jeg paastaar jo ikke, at han kan andet end de basale ting? Hvorfor er det, du laeser noget, jeg ikke skriver? Anyway, saa kan dygtig jo defineres vidt og bredt, og i min optik er Fletcher sgu 'dygtig' i de fleste af spillets facetter.

Verdens bedste klubhold er Barcelona & Man Utd. Det er dog ligegyldigt. Jeg kunne ogsaa bare have skrevet, af Liverpool og United ikke er i samme liga, hvad angaar klasse. United ER (eller var i hvert fald i sidste saeson) en klasse over Liverpool. 25 kampe for United siger paa nuvaerende tidspunkt mere paa CV'et end 25 kampe goer for Liverpool. Det er du forhaabentlig enig med mig i? Dermed holder din argumentation ikke. Kan du ikke forstaa det, saa giv dig til at laese vores indlaeg igen - og forhold dig til, hvad VI SKRIVER - ikke hvad, du tror vi mener.

Det må være træls at tbe 2 kampe i en sæson til ety hold der er en klasse dårligere end end selv...  Djævel

Sorry men kunne ikke lige lade være med at kommentere dette    Peace

Og så har jeg svært ved at se hvordan man er en klasse bedre end et hold der følger end helt til dørs i PL, forrige sæson  og den derfør var der klasseforskel, men i sidste sæson var der ikke den store forskel at man ligefrem kan kalde det klasseforskel...

Imo havde Man U den rutine i de tætte kampe hvor man vandt med en eneklt pind, der var vist en del omkring jul mener jeg, mens Liverpool kun kunne få en uafgjort hjem selvom man dominerede kampene...
Det er selvfølgelig også en slags klasse at man vinder de der tætte kampe, men direkte klasseforskel, nej det var der ikke

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7713: 08 Jul 2009, 16:12 »

Det må være træls at tbe 2 kampe i en sæson til ety hold der er en klasse dårligere end end selv...  Djævel

Sorry men kunne ikke lige lade være med at kommentere dette    Peace

Og så har jeg svært ved at se hvordan man er en klasse bedre end et hold der følger end helt til dørs i PL, forrige sæson  og den derfør var der klasseforskel, men i sidste sæson var der ikke den store forskel at man ligefrem kan kalde det klasseforskel...

Imo havde Man U den rutine i de tætte kampe hvor man vandt med en eneklt pind, der var vist en del omkring jul mener jeg, mens Liverpool kun kunne få en uafgjort hjem selvom man dominerede kampene...
Det er selvfølgelig også en slags klasse at man vinder de der tætte kampe, men direkte klasseforskel, nej det var der ikke

Hvordan du kan rangere et hold, der ikke har vundet Premier League i 20 aar i samme klasse som et hold, der har domineret Premier League de sidste knap 20 aar maa sgu staa for din egen regning.

Det gider jeg ikke engang kommentere paa.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7714: 08 Jul 2009, 16:14 »

Oeh, hvorfor skal jeg fortaelle dig det? Jeg paastaar jo ikke, at han kan andet end de basale ting? Hvorfor er det, du laeser noget, jeg ikke skriver? Anyway, saa kan dygtig jo defineres vidt og bredt, og i min optik er Fletcher sgu 'dygtig' i de fleste af spillets facetter.

Verdens bedste klubhold er Barcelona & Man Utd. Det er dog ligegyldigt. Jeg kunne ogsaa bare have skrevet, af Liverpool og United ikke er i samme liga, hvad angaar klasse. United ER (eller var i hvert fald i sidste saeson) en klasse over Liverpool. 25 kampe for United siger paa nuvaerende tidspunkt mere paa CV'et end 25 kampe goer for Liverpool. Det er du forhaabentlig enig med mig i? Dermed holder din argumentation ikke. Kan du ikke forstaa det, saa giv dig til at laese vores indlaeg igen - og forhold dig til, hvad VI SKRIVER - ikke hvad, du tror vi mener.

Jamen så er vi jo ikke uenige omkring ham.. Jeg ser bare ikke noget specielt lys i ham da han ikke skilder sig ud hvilket jeg jo mener en central spiller på en af verdens bedste klubhold skal Smiley..

Debatten startede jo med at jeg mener toure er bedre end fletcher!.. Og jeg mener ikke fletcher har nogle evner der overgår toures, hvorimod toures fysik, og hans tekniske behandling af bolden overgår fletcher, og derfor ville han som def midt være langt mere værd end fletcher i min verden..

Nuvel United var gode i sidste sæson.. Men kan man være en klasse over et hold man taber to gange til i ligaen, og den ene gang bliver kørt ud af eget stadion.. Jeg medgiver gerne at united var bedre.. Slut prut tabellen lyver aldrig, og united vandt guld.. Så er de bedre..

Men at sige at united var en klasse over os er jeg simpelthen ikke enig i.. Navnligt ikke i den sidste del af sæsonen, hvor liverpool vel spillede noget af det bedste fodbold i europa.. For første gang under benitez, hvor hans system endelig virkede..

Så jo mit argument holder fnt, da skrtel på trods af at han imo er en ringe spiller stadig er fast mand!.. Og vi var første udfordrere til jer ergo er i bedre end os, men ikke en klasse over os..

De er f.eks en klasse over Arsenal der endte langt efter jer, og som de slog overbevisende i cl!. Der kan man tale om en decideret klasseforskel!.. Det kan man ikke med os!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #7715: 08 Jul 2009, 16:14 »

Jeg er da ligeglad om der er mudderkast i luften eller ej. Jeg kan skam let tage et par svinere på min kappe, og hellere end gerne give dem igen. Det gør ikke mig noget.

Måske er ondsindet det forkerte ord, men hvis argumenterne ikke går din vej, så kan vi vel godt blive enige om at du går personligt til ståls fremfor at føre debatten videre. Det med at udstille sig selv og sådan, det har jo heller ikke noget med Fletcher at gøre, ligeså vel som Skrtel ikke har det.

Ja, i dag fokusere jeg måske lidt for meget på dig fremfor mængden, men jeg ved at du nok godt kan leve med det.

"For at illustrere hva jeg mener når jeg siger at fletcher ingen rigtige spidskompetencer i spillet har.. Han er ikke rigtig god til noget men okay til alt.. Så ville bare illustrere hva jeg mener når jeg siger at en spiller har klare spidskompetencer.."

Hvorfor skriver du så ikke bare, at han er okay til alt, i stedet for at vi skal gætte os til hvad du mener? Hvis du siger, han ikke rigtig har spidskompetencer, er det da klart vi kommer på andre tanker, når du samtidig er Liverpoolmand med stort L...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7716: 08 Jul 2009, 16:16 »

Jamen så er vi jo ikke uenige omkring ham.. Jeg ser bare ikke noget specielt lys i ham da han ikke skilder sig ud hvilket jeg jo mener en central spiller på en af verdens bedste klubhold skal Smiley..

Debatten startede jo med at jeg mener toure er bedre end fletcher!.. Og jeg mener ikke fletcher har nogle evner der overgår toures, hvorimod toures fysik, og hans tekniske behandling af bolden overgår fletcher, og derfor ville han som def midt være langt mere værd end fletcher i min verden..

Nuvel United var gode i sidste sæson.. Men kan man være en klasse over et hold man taber to gange til i ligaen, og den ene gang bliver kørt ud af eget stadion.. Jeg medgiver gerne at united var bedre.. Slut prut tabellen lyver aldrig, og united vandt guld.. Så er de bedre..

Men at sige at united var en klasse over os er jeg simpelthen ikke enig i.. Navnligt ikke i den sidste del af sæsonen, hvor liverpool vel spillede noget af det bedste fodbold i europa.. For første gang under benitez, hvor hans system endelig virkede..

Så jo mit argument holder fnt, da skrtel på trods af at han imo er en ringe spiller stadig er fast mand!.. Og vi var første udfordrere til jer ergo er i bedre end os, men ikke en klasse over os..

De er f.eks en klasse over Arsenal der endte langt efter jer, og som de slog overbevisende i cl!. Der kan man tale om en decideret klasseforskel!.. Det kan man ikke med os!

Jeg svarer lige senere, hvis der er noget at svare paa.

Pointen med denne post er dog:

Lad venligst vaere med at skrive "jer", naar du skriver til mig om United.

Jeg er ikke United-fan, og jeg bliver det aldrig.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7717: 08 Jul 2009, 16:16 »

Hvordan du kan rangere et hold, der ikke har vundet Premier League i 20 aar i samme klasse som et hold, der har domineret Premier League de sidste knap 20 aar maa sgu staa for din egen regning.

Det gider jeg ikke engang kommentere paa.
Se DET er da dagens mest ubrugelige argument funny

Hvordan kan du bruge historie til noget som helst.. Fodbold er her og nu, og ikke for 5-10-20 år siden..

Her og nu er er vi lige i røven på jer, og næste sæson bliver spændende da jeg mener vi sagtens kan overhale jer nu..

Her i sæsonen gav vi jer i hvertfald glimrende modstand og slog jer to gange, og var næsten med til det sidste! Det er ikke samme klasse nej, men det er dælme ikke klasseforskel!

Cool

Cesc
Gæst

« Svar #7718: 08 Jul 2009, 16:17 »

Historien lige nu, viser da også at United er bedre end jer.

Lige meget om I slår United, når I ikke vinder over mindre hold i samme udstrækning som de gør. 3 point er det samme, uanset om modstanderen hedder United eller Birmingham.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7719: 08 Jul 2009, 16:21 »

Hvis Fletcher er bedre end både Alonso og Mascha, hvorfor er han så ikke blevet nævnt i forbindelse med RM eller Barca??

Masha er OGSÅ blevet sat i forbindelse med RM og mig bekendt er han ikke fra Spanien?? Men Fletcher er stadig ikke sat i forbindelse med Barca...

Og hvis jeres suveræne og fantastise spillere som Alonso og Mascha er så langt bedre end Uniteds spillere på den plads, hvorfor er de så ikke kommet længere i en eneste turnering i de sidste to år.

Hvis de er så meget bedre, må Liverpool vel have en kæmpe fordel!

verdenskrig
Manager

« Svar #7720: 08 Jul 2009, 16:24 »

Jeg er da ligeglad om der er mudderkast i luften eller ej. Jeg kan skam let tage et par svinere på min kappe, og hellere end gerne give dem igen. Det gør ikke mig noget.

Måske er ondsindet det forkerte ord, men hvis argumenterne ikke går din vej, så kan vi vel godt blive enige om at du går personligt til ståls fremfor at føre debatten videre. Det med at udstille sig selv og sådan, det har jo heller ikke noget med Fletcher at gøre, ligeså vel som Skrtel ikke har det.

Ja, i dag fokusere jeg måske lidt for meget på dig fremfor mængden, men jeg ved at du nok godt kan leve med det.

"For at illustrere hva jeg mener når jeg siger at fletcher ingen rigtige spidskompetencer i spillet har.. Han er ikke rigtig god til noget men okay til alt.. Så ville bare illustrere hva jeg mener når jeg siger at en spiller har klare spidskompetencer.."

Hvorfor skriver du så ikke bare, at han er okay til alt, i stedet for at vi skal gætte os til hvad du mener? Hvis du siger, han ikke rigtig har spidskompetencer, er det da klart vi kommer på andre tanker, når du samtidig er Liverpoolmand med stort L...

Ja men du skal lære at svine når det er nødvendigt.. Hvis du vil svine mig så tag en tidsmaskine og rejs et år tilbage så har du masser af mulighed for netop dette, da jeg nemlig var ond i alle debatter dengang!

Og igen.. Hvis personerne går mere efter mig end bolden så gør jeg naturligvis det samme.. Folk ligger som de har redt hos mig!

Derudover har vores lille personlige disk intet med united at gøre så vil hellere fokusere på det nederste du skriver som har mere relevans Smiley

For jeg har netop selv sagt at jeg ku have forklaret det mere specifikt.. Følg nu med inden du stiller dig undrende op..
Og en spidskompetence er ikke det samme som ingen kompetence.. En eller flere spidskompetencer er det som hæver en udemærket spiller op til klasse niveau!
Historien lige nu, viser da også at United er bedre end jer.

Lige meget om I slår United, når I ikke vinder over mindre hold i samme udstrækning som de gør. 3 point er det samme, uanset om modstanderen hedder United eller Birmingham.

Igen igen følg nu med..  crazy

Jeg siger netop at united er bedre end os da de har vundet guld, og tabellen lyver aldrig.. Men når KF taler om klasseforskel må jeg simpelthen le, for den klasseforskel kan jeg ikke rigtigt få øje på pt.. samtidigt med at KF siger vi ikke er et af verdens bedste hold pt.. Øhh undskyld men vi er lige blevet nr 2 i verdens bedste liga.. Hvis det ikke er et af verdens bedste ved jeg ikke havd det er!..

Hvis du ser over 20 år så jo, men hva nytter det lige NU..  Smiley

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #7721: 08 Jul 2009, 16:24 »

Måske fordi Fletcher er slemt undervurderet.

verdenskrig
Manager

« Svar #7722: 08 Jul 2009, 16:25 »

Og hvis jeres suveræne og fantastise spillere som Alonso og Mascha er så langt bedre end Uniteds spillere på den plads, hvorfor er de så ikke kommet længere i en eneste turnering i de sidste to år.

Hvis de er så meget bedre, må Liverpool vel have en kæmpe fordel!
Fordi vi har spillerne på vores hold der stikker en kæp i hjulet for os selv..

Aurellio, skrtel, og Riera kan nævnes som hovedaktøre, men spillere som kuyt og arbeloa er slet ikke gode nok!.. Navnligt ikke offensivt, og glæder mig til at se hvad glen johnson kan byde på Smiley

Men derfor.. Hva nytter det at have en stærk akse på holdet, når begge flankerne er totalt blottet for høj klasse!

Cool

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7723: 08 Jul 2009, 16:27 »

Aurellio, skrtel, og Riera kan nævnes som hovedaktøre, men spillere som kuyt og arbeloa er slet ikke gode nok!.. Navnligt ikke offensivt, og glæder mig til at se hvad glen johnson kan byde på Smiley

Men derfor.. Hva nytter det at have en stærk akse på holdet, når begge flankerne er totalt blottet for høj klasse!

Så er United også større klasse end Liverpool hvis i har så mange dårlige spillere. Manchester United har god stabilitet og klasse over det hele og det er da en stor forskel.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7724: 08 Jul 2009, 16:29 »

I har flere gange nævnt at Kuyt er en klasse spiller, der har lavet masse af assist i sidste sæson. Jeres angreb har i også fremtonet som klart bedre end vores. Det eneste vi i jeres mening er bedre er vel forsvaret.

Sider: 1 ... 513 514 [515] 516 517 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010