home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583251 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7725: 08 Jul 2009, 16:31 »

VK - vi kan jo diskutere i en uendelighed, om United er en klasse over Liverpool eller ej.

Pointen var bare foelgende: United ER et bedre hold - ergo siger 25 kampe for United MERE end 25 kampe for Liverpool siger.

Dermed er dit argument om at Skrtel er en klassespiller ikke halvt saa holdbart som mit argument med Fletcher.

Pointen er jo den samme. Hvis ikke, du er enig i dette (som du tidl. har erklaeret dig uenig i), saa egner du dig jo simpelthen bare ikke til at laese og forstaa.

Du haenger dig i underordnede detaljer i et forsoeg paa at undgaa at give fortabt. Drop det dog.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7726: 08 Jul 2009, 16:31 »

Igen.. Jeg har sagt united er bedre end os pt.. for i har vundet guld..

Men jeg mener langt fra man kan tale om klasseforskel!.. Hvis i var SÅ meget bedre havde vi for det første ikke slået jer to gange, og for det andet havde vi ikke være første udfordrer til jer, og kun endt med 4 point efter.. Se på arsenal,villa, everton kontra jer.. der kan du snakke klasseforskel!
I hvertfald ser det ud til at benitez har fundet ud af det samme som jeg, og har hentet johnson.. Håber han henter en venstre kant oveni med lidt evne til at sætte folk af..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7727: 08 Jul 2009, 16:34 »

Men angående købet af Obertan bliver det helt sikkert spændende at følge. Bredden på kanterne må i hvertfald siges at være bedre, nu ser jeg bare gerne en klasse spiller i angrebet!

verdenskrig
Manager

« Svar #7728: 08 Jul 2009, 16:36 »

I har flere gange nævnt at Kuyt er en klasse spiller, der har lavet masse af assist i sidste sæson. Jeres angreb har i også fremtonet som klart bedre end vores. Det eneste vi i jeres mening er bedre er vel forsvaret.

Kanter og forsvar mener jeg i er bedre end os..

Målmands mæssigt, central midtbane, og angrebsmæssigt med torres mener jeg vi er bedre.. Men igen det bliver vi jo aldrig enige om  Peace

VK - vi kan jo diskutere i en uendelighed, om United er en klasse over Liverpool eller ej.

Pointen var bare foelgende: United ER et bedre hold - ergo siger 25 kampe for United MERE end 25 kampe for Liverpool siger.

Dermed er dit argument om at Skrtel er en klassespiller ikke halvt saa holdbart som mit argument med Fletcher.

Pointen er jo den samme. Hvis ikke, du er enig i dette (som du tidl. har erklaeret dig uenig i), saa egner du dig jo simpelthen bare ikke til at laese og forstaa.

Du haenger dig i underordnede detaljer i et forsoeg paa at undgaa at give fortabt. Drop det dog.

Jamen jeg har ikke sagt at united ikke er bedre end liverpool, for de er mestre.. Så den pointe har jeg fattet..
Men at en kamp for nr 1 betyder så meget mere end for nr 2 har jeg svært ved at se..

Jeg kunne forstå dit argument hvis vi var end 4-5-6-7 el.. SÅ ville du netop have en pointe..

Men sjovt at du pludseligt går fra at mene at der er klasseforskel mellem os og united og at liverpool ikke er skyggen af at være verdens bedste hold, enda set ud fra historien ( Grin ) hvilket da er rigtigt, men hva kan du dog bruge det til Rullende Øjne

Og jeg giver aldrig fortabt Smiley.. Specielt ikke når jeg selv mener jeg har ret! Hvorfor skulle jeg dog det.. For at behage dig Grin?..

Men min kære ven så burde du komme med noget jeg ikke kan modsvare.. For at united er bedre end liverpool har jeg ikke sagt pga placeringen.. Men at du gør afstanden mellem de to hold så stor er jeg uenig i..

Og sådan bliver det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7729: 08 Jul 2009, 16:38 »

Det må være træls at tbe 2 kampe i en sæson til ety hold der er en klasse dårligere end end selv...  Djævel

Sorry men kunne ikke lige lade være med at kommentere dette Peace

Ja det er møgirriterende at skulle forholde sig til det faktum, at på trods af to nederlag til selveste Liverpool, så blev man mestre. På trods af det faktum, at man tabte to gange på en sæson til et hold der røg ud i kvarten i CL, så nåede man finalen i samme turnering. Og spillede altså tre kampe mere i turneringen.

Det er møg irriterende at skulle forholde sig til det faktum, at vi tabte to gange til et hold der tabte til der tabte til ærkerivalerne allerede i 4. runde af FA Cupen på trods af hjemmebanefordel, mens vi kun nåede semifinalen i samme turnering og derfor spillede to kampe mere.

Det er for at sige det lige ud, pisse frustrerende at skulle forholde sig til, at vi tabte to gange til et hold der kun nåede to kampe i Carling Cup, mens vi måtte nøjes med at stå med trofæet til sidst, efter fire kampe mere.

Og det møg irriterende at vi måtte spille fire kampe yderligere for at vinde Charity Shield og World Club Cup samt tabe Super Cupen...

Ironi kan være anvendt...

Og for lige at komme alle argumenter om turneringers vigtighed i møde osv osv, så er det blot for illustrere, at self gør det ondt at tabe 1-4 til jer på OT, men vi kan fint leve med det, hvis vi vinder trofæer, mens I igen må nøjes med ingenting for andet år i træk.

I de sidste fire måneder af sæsonen spillede vi 26 kampe, mens i spillede 18 kampe, hvilket i snit gav jer lidt over 5 dage (5,2 for at være præcis) mellem hver kamp, mens vi havde lidt over 3,5 dag (3,52 dag for at være præcis) mellem hver kamp. Så måske det også var et spørgsmål om fysisk overskud?

EDIT: Fejl i beregningen i første omgang...
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 17:08 af KongFjong » Logged

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7730: 08 Jul 2009, 16:39 »

Jeg er også meget glad for købet af Obertan. Nu har vi mange gode unge fløje som kan slå igennem. En angriber er vi vel alle enige om at vi mangler og jeg håber på et snarligt køb. Agüero er stadig min favorit til et køb men det er desværre nok urealistisk. En Huntelaar er jeg bange for at vi køber. Han er tæt på at blive hentet og jeg er en smule nervøs for det. Han er en 50/50 og kan enten blive en succes som i Ajax eller en fiasko som i RM. Håber bare på et godt og klogt køb for Ferguson ved hvad han gør!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7731: 08 Jul 2009, 16:40 »

Du magter aabenbart ikke at forholde dig til, hvad jeg skriver.

1) Men at en kamp for nr 1 betyder så meget mere end for nr 2 har jeg svært ved at se.. <-- MEN det betyder noget - jo stoerre klasseforskel, man synes der er paa de to hold - jo mere betyder det.

2) Hvor gaar jeg fra at mene, der er klasseforskel paa holdene? Kan du pege det ud? Nej - det kan du ikke. For sidste gang, saa forhold dig til, hvad jeg skriver. Kan du ikke det, saa egner du dig ganske enkelt ikke til et debatforum.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7732: 08 Jul 2009, 16:45 »

Du magter aabenbart ikke at forholde dig til, hvad jeg skriver.

1) Men at en kamp for nr 1 betyder så meget mere end for nr 2 har jeg svært ved at se.. <-- MEN det betyder noget - jo stoerre klasseforskel, man synes der er paa de to hold - jo mere betyder det.

2) Hvor gaar jeg fra at mene, der er klasseforskel paa holdene? Kan du pege det ud? Nej - det kan du ikke. For sidste gang, saa forhold dig til, hvad jeg skriver. Kan du ikke det, saa egner du dig ganske enkelt ikke til et debatforum.

det er så din mening, og fair nok.. Jeg mener ikke at forskellen på at spille for 1 og 2 er så stor at du kan nedvurdere mit argument set ud fra det..

Verdens bedste klubhold er Barcelona & Man Utd. Det er dog ligegyldigt. Jeg kunne ogsaa bare have skrevet, af Liverpool og United ikke er i samme liga, hvad angaar klasse. United ER (eller var i hvert fald i sidste saeson) en klasse over Liverpool.
= United er ikke i samme liga som liverpool og united er en klasse over = Klasseforskel..

Hvis du ikke kan se det egner du dig ikke til at være på et debatforum

Og gud hvor har du egentlig travlt med at fortælle mig at jeg ikke egner mig på et debatforum..

"Udover Rooland, vil vi gerne have lov at nævne Verdenskrig - det er ikke lang tid siden han sidst blev bannet for upassende sprogbrog, men den kontroversielle Brøndbyfan har hævet sit niveau gevaldigt - beundringsværdigt for flere af jer, som søger inspiration til, hvordan vi kan hæve niveauet på forummet."

Lovprisende ord til en som ikke egner sig til at være på et debatforum hva  Peace Kys
edit: i øvrigt rart at få bekræftet at du faktisk ikke engang har styr på hvad du selv siger Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 16:47 af verdenskrig » Logged

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #7733: 08 Jul 2009, 17:53 »

Vorherre på lokum. Det her er trættende.

Jeg kan godt fortælle, hvad Fletchers spidskompetencer er (og jeg postulerer ligesom dig, VK, vi er på bølgelængde): En taktisk forståelse ud over det sædvanlige, selvopofrelse, defensiv disciplin, pålidelige og bastante præstationer.

Det duperer måske ikke Liverpools fans (nok primært fordi de ikke ønsker at blive duperet), men det var nok til at være den bedste midtbanespiller på Englands bedste hold i den forgangne sæson. Det er ikke dårligt af en mand uden kompetencer.

Og så nævner JKJ for 117. gang, hvor pinligt det må have været at tabe til Liverpool (at han synes, det er så pinligt, siger en del om hans syn på Liverpools niveau kontra Uniteds). Det er aldrig sjovt at tabe til et dårligere hold - slet ikke to gange, men jeg vil hellere have to nederlag til rivalerne og en Premier League-titel samt CL-finale og Carling Cup- og VM-titel end to sejre over rivalerne og ingen trofæer - og intet mesterskab i 20 år.

Hvad Obertan angår, så falder jeg ikke bagover af begejstring. Forhåbentlig kommer jeg til det en skønne dag.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 17:55 af United-styrer » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #7734: 08 Jul 2009, 18:48 »

For lige at snakke udenom den lange diskussion om Fletcher, vil jeg lige kommentere vores situation på transfermarkedet.
Vi har hentet Obertan, hvilket virker som en gambling, i forhold til en Ashley Young.. Jeg tror ikke at Ferguson henter en ny angriber yderligere, da han tror på Owen, Welbeck og egentligt også Macheda. Så det skal folk jo nok ikke sætte næsten for højt op efter. Desuden har vi jo også (indtil videre!) Manucho og Fraizer Campbell, hvor sidstnævnte forhåbentligt ikke bliver solgt.

Hvis vi skal hente flere, skal det være talenter. Meget gerne et talent til begge backpladser, selvom vi har Rafael og Fabio. Evra har "kun" omkring 3 år tilbage på topplan (tror jeg!) og så står vi ikke med en fulgod erstatning. Der har også været en del usikkerhed om vores højre back. Men her mener jeg til gengæld at Rafael kan tage over, når tid er. Udover det, kunne en spiller som Douglas Costa være interessant. Han kan både spille centralt hvis vi får brug for det, og især på venstre kanten. Så ville vi have endnu mere bredde, på vores meget brede kanter. Dog tror jeg at Nani griber chancen i næste sæson, og med Valencia på højre kant, lyder det nu meget god. Så har vi Tosic, Obertan, Park osv. som bredde spillere, hvor Rooney så er en mulig back-up, hvis alt går helt galt, mht. skader.

Personligt håber jeg, at PiG ryger ud, og der kommer en ny målmand ind, som er bedre end Foster. Det sker nok ikke, med Fergusons tiltro til Foster.
Jeg har dog en mavefornemmelse, som siger at vi køber mere ind, og at jeg bliver positivt overrasket.

verdenskrig
Manager

« Svar #7735: 08 Jul 2009, 18:52 »

Vorherre på lokum. Det her er trættende.

Jeg kan godt fortælle, hvad Fletchers spidskompetencer er (og jeg postulerer ligesom dig, VK, vi er på bølgelængde): En taktisk forståelse ud over det sædvanlige, selvopofrelse, defensiv disciplin, pålidelige og bastante præstationer.

Det duperer måske ikke Liverpools fans (nok primært fordi de ikke ønsker at blive duperet), men det var nok til at være den bedste midtbanespiller på Englands bedste hold i den forgangne sæson. Det er ikke dårligt af en mand uden kompetencer.

Og så nævner JKJ for 117. gang, hvor pinligt det må have været at tabe til Liverpool (at han synes, det er så pinligt, siger en del om hans syn på Liverpools niveau kontra Uniteds). Det er aldrig sjovt at tabe til et dårligere hold - slet ikke to gange, men jeg vil hellere have to nederlag til rivalerne og en Premier League-titel samt CL-finale og Carling Cup- og VM-titel end to sejre over rivalerne og ingen trofæer - og intet mesterskab i 20 år.

Hvad Obertan angår, så falder jeg ikke bagover af begejstring. Forhåbentlig kommer jeg til det en skønne dag.

Enig, disse ting mener jeg også er det han bedst kan.. Ser det dog ikke som spillemæssige spidskompetencer, men som noget der gør ham til en udemærket og stabil holdspiller Smiley

Men hvorfor er det trættende, det må da være ønsket at der skal komme noget disk, og når den kommer er det jo fint at folk har forskellige meninger.. Syntes jeg da i hvertfald Peace

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7736: 08 Jul 2009, 18:58 »

Så må du jo definere hvad du mener hører under kategorien "Spillemæssige kompetencer". For efter min opfattelse er taktisk forståelse da en del af spillet. Men du kan jo self få det til passe som du vil. Hvis kun teknik hører under spillemæssige kvalitete så nej, så har Fletcher ikke nogle spillemæssige kompetencer...

verdenskrig
Manager

« Svar #7737: 08 Jul 2009, 19:09 »

Så må du jo definere hvad du mener hører under kategorien "Spillemæssige kompetencer". For efter min opfattelse er taktisk forståelse da en del af spillet. Men du kan jo self få det til passe som du vil. Hvis kun teknik hører under spillemæssige kvalitete så nej, så har Fletcher ikke nogle spillemæssige kompetencer...
Jeg tænker på en kvalitet han har som er virkelig i øjnefaldende og en eller flere kvaliteter der løfter holdet op på et andet niveau..

Jeg mener Fletcher er den type spiller som leverer et godt stykke arbejde, og leverer stabilt og sikkert.. Men han er imo ikke typen der løfter sit hold..

Uden at sammenligne mellem spillerne vil jeg mene situationen minder om Retov.. Rigtig vigtig da han var i Brøndby, og sikker og stabil... Men da vi så fik MKD ind på hans plads kunne jeg sagtens se at nok var han vigtig men egentlig er MKD en spiller der tilbyder langt mere fordi han har nogle mere i øjnefaldende kvaliteter..

Det er lidt det samme her.. Fletcher er en udemærket stabil spiller som et hold altid kan nyde godt af, men i kunne sagtens få noget bedre der løfter jeres hold på en anden måde end fletcher..

Uanset hvad bliver Fletcher aldrig min kop te, og det ville han heller ikke være hvis han var liverpool spiller.. den type spillere siger mig generelt intet!.

Men vi bliver jo nok aldrig enige om Fletcher, for som united fan vil i sikkert altidm forsøge at argumentere for at han er god nok Peace.. Det forstår jeg godt, for han er en udemærket fodboldspiller men nogen klassespiller er han altså ikke.. Der kunne i få bedre!

SELVOM der er andre steder i mangler mere Peace

edit: På dne baggrund mener jeg nok mest rent teknisk ja, for hans kompetencer ligger som vi vel er blevet enige om mere i hjernen end fødderne.. uden dog at sige at han ikke kan aflevere fornuftigt osv Grin
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 19:12 af verdenskrig » Logged

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7738: 08 Jul 2009, 19:55 »

Præcis, det var nok det jeg tænkte.

Du har ret, han er ikke og bliver aldrig, nogen Fernando Redondo, Alonso eller hvad det nu måtte være. Men hans pasninger ligger ikke under Mascheranos imo.

At du ikke kan lide den type spiller, synes jeg faktisk lyder underligt, når du holder med Pool. De har da aldrig været kendt for at have en spillestil a la Barcelona. Der har været store spillere med fremragende teknik som Dalglish og Keegan, men I har altid haft den her spiller der kan løbe solen sort, uden at falde ud. Og Liverpool som klub, stråler ikke af elegant spillestil udadtil.

Synes sådan en spiller en klasse at have. Et hold kan ikke have lutter teknisk begavede spillere, der skal være nogle der kan løbe solen sort og holde sammen på defensive, så holdet ikke knækker over på midten. Fletcher nærmer sig Roy Keanes niveau (han kommer aldrig i nærheden af hans personlighed og aura) rent spillemæssigt hvor han ind i mellem scorer nogle ofte ret vigtige mål, som mod Chelsea sidste år.

Det mangler Mascherano, til gengæld har han en bedre førsteberøring måske og er generelt en smule bedre teknisk.

En spiller som Fletcher er heller ikke kun hans direkte fodboldevner, men også hans "opvækst" i klubben, en som er brudt igennem selvom meget få gør det direkte fra akademiet. Sådan en spiller kan Utds fans lide, og lur mig om ikke Liverpools fans kan det samme Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #7739: 08 Jul 2009, 20:12 »

Jeg elsker Fletcher! Han er hverken nogen Laudrup eller Gerrard, men han er egen avl, hårdtarbejdende, ydmyg og helt ufattelig professionel - se bare hans reaktion på den uretfærdige udvisning der snød ham for ChL-finalen!

Fletcher er sgu en holdspiller, og United er heldige med at have "unsong heroes" såsom ham og O'Shea. De må bestemt ikke glemmes.

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010