home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583985 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7245: 12 Jun 2009, 00:51 »

Hvis vi snakker bredden, er United bedst, som du siger VK - og vi kan ikke lige skære spillere væk fra holdet, derfor er Uniteds midtbane bedst. Bredden er meget skræmmende, og får enten Masch, Xabi eller Gerrard en skade, ser det sort ud for Liverpool - det ville det ikke gøre i United tilfælde.

United er bedst på den centrale midtbane. De har mere at give af, som du selv siger VK. Så er det fuldstændig ligegyldigt om vi snakker tre spiller kontra tre spillere, for alt skal med i sådan en konklusion. United har den bedste centrale midtbane, når alt kommer med, og alt skal med.

Det nytter ikke at have gode startere, når ens reserver sutter. Det ser vi i Arsenal, og sådan er det også i Liverpool.

Cesc
Gæst

« Svar #7246: 12 Jun 2009, 00:52 »

Cesc: Jeg vil egenligt godt se et link. Ikke fordi jeg tror du lyver, men alligevel.

http://www.arsenalvision.co.uk/myvision.php?articleid=1209

Her søde.

Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7247: 12 Jun 2009, 00:53 »

Plus at han har spillet 4 kampe mere, og nej han har lagt op til to mere...

Samtidigt kan du jo ik se dig blind på en statistik uden at se på forholdene.. At være pasningssikker i Arsenal er langt nemmere end i Liverpool da i spiller med short pass så det basker.. Korte aflveringer hele tiden.. I liverpool spiller vi med langt mere tempo, og har langt fære stationer inden vi afslutter..

Jeg ville faktisk gerne se hva xabi havde fået hvis han havde været i arsenal.. For selv i liverpool er det sku begrænset hva han smider væk Smiley..

Men ville det ikke være mere relevant at smide carricks statistik ind Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7248: 12 Jun 2009, 00:54 »

Hvis vi snakker bredden, er United bedst, som du siger VK - og vi kan ikke lige skære spillere væk fra holdet, derfor er Uniteds midtbane bedst. Bredden er meget skræmmende, og får enten Masch, Xabi eller Gerrard en skade, ser det sort ud for Liverpool - det ville det ikke gøre i United tilfælde.

United er bedst på den centrale midtbane. De har mere at give af, som du selv siger VK. Så er det fuldstændig ligegyldigt om vi snakker tre spiller kontra tre spillere, for alt skal med i sådan en konklusion. United har den bedste centrale midtbane, når alt kommer med, og alt skal med.

Det nytter ikke at have gode startere, når ens reserver sutter. Det ser vi i Arsenal, og sådan er det også i Liverpool.

Har du ret i Smiley

Jeg vil smute i seng, det har været en hyggeligt diskution Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7249: 12 Jun 2009, 00:57 »

Da ikke fair at du tager sådan et citat uden at tage resten af det med! Grin
Nej men syntes det er så genialt sagt Grin

Pluto@

Altid en sten der falder fra mit hjrte når jeg læser dine indlæg Grin Thumbs Up.. Ej men er faktisk relativt enig med dig i det meste, mener dog vores centrale midt er en smule over jeres, hvorimod i så har nogle kanter der får vores til at ligne boldkegler xD Grin

Hehe men i hvertfald rammer du i store træk hovedet på sømmet, og med dette indlæg vil jeg trække mig fra diskussionen medmindre der er nogle der vil have svar på noget Smiley.. For jeg har i hvertfald sagt det jeg sku siges, og tror som dig og cesc siger ikke at vi kommer videre...

Ville dog bare gerne have svar fra dig før cesc, da vi lige var begyndt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #7250: 12 Jun 2009, 01:00 »

Se det var alligevel interessant, for nu kom der tal på bordet og tal er altid en herlig argumentation. Nu bevæger jeg mig i hypotisme, men med Arsenals short-pass fodbold er det noget nemmere at score nogle gode tal. Kalder ikke Denilson dårlig, han er stadigt meget ung og talentfuld, men jeg er ikke mange sekunder i tvivl om, at Alonso havde lavet omkring de 15 assist og 90% i pasningssikkerhed, hvis han havde haft Denilsons plads. Liverpools system er baseret på langt mere risikobetonede afleveringer og færre spilstationer, hvorfor jeg tvivler på, at Denilson ville have haft særligt gode tal, hvis han havde været Liverpool spiller. En anden statistik afslører at Dirk Kuyt har lavet 9 assist, og jeg finder næppe en statistik på det, men jeg vil godt vædde, at Alonso har haft sidste fod inden Kuyt fik den, mindst 6 gange.

At Denilson har vundet så mange tacklinger siger ikke så meget. Dem tager Mascherano sig af i Liverpool. Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 01:02 af -LFC- » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7251: 12 Jun 2009, 01:20 »

forstår altså virkelig ikke hvad det er Ferguson ser i Fletcher,, Der findes så mange andre der ville udfylde hans rolle MEGET bedre. Det sikkert fordi at han er skotte,, heh. Ferguson har det jo med merchandise... bare kig på chl-finalen, hvor Park var i opstillingen. Sydkorea havde sikkert lovet Ferguson en helvedes masse penge, hvis Park startede inde.
Carrick synes jeg sku heller ikke helt om. Han virker lidt tung og uinspireret - han er alt for middelmådig, hvilket også gælder Fletcher. Han havde sin tid i Tottenham og den har været ovre for laaaang tid siden. Hvis i/Manchester vil vinde "the treble" og kalde jeg verdens bedste hold skulle i prøve at være lidt mindre arrogante og få en lidt bedre midtbane.
Ja, liverpools midtbane slår jeres med flere kilometer.! Gerrard premier leagues bedste kaptajn og midtbanespiller. (mig en gåde hvordan giggs kunne få Premier LEagues bedste spiller.. for mig at se ligner det lidt en afskedspræmie). Xabi Alonso, king of passes, siger vidst det hele at han rygtes til Madrid.

Thaurat al Shabab

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7252: 12 Jun 2009, 01:33 »

Det er jo tydeligt, at du kun har set Liverpool kampe. Fletcher spillede en fantastisk sæson som overtager for Scholes. Han blev skamrost af samtlige kommentatorere på engelske  fodbold kanaler (undgår med vilje at nævne danske, da de ikke aner en fløjtende fis i forhold til vores britiske venner).

Men jeg vil indrømme, at jeg gerne så min yndlingspiller, Mikel Arteta, fra Everton, komme til klubben. Synes han er helt genial
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 01:35 af Njaourinho » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #7253: 12 Jun 2009, 01:37 »

forstår altså virkelig ikke hvad det er Ferguson ser i Fletcher,, Der findes så mange andre der ville udfylde hans rolle MEGET bedre. Det sikkert fordi at han er skotte,, heh. Ferguson har det jo ...

Fletcher har sine kvaliteter, og er med til at gøre United midtbane endnu bredere end den var i forvejen. Carrick klarer den imo fint på den defensive del, men er aldrig rigtig blevet rost for hans værk i United, som andre. Parks hurtighed, og det at han aldrig spiller en dårlig kamp, må da siges at være et argument til den gode side. For mig virker det som om, at du er en anelse - meget stor anelse - Liverpool-subjektiv.

United har været i Europas top i ufattelig længe. Fire år i træk har man været i semifinalen i CL, de seneste to i finalen. Mon ikke vi er klare kandidater til verdens bedste hold? Det oven i at United har vundet verdens bedste - andenbedste, om du vil - tre år i træk.

Imo er Uniteds midtbane fantastisk. Måske er den ikke bedre téte-a-téte med Gerrard, men den bredde som vi har, har de seneste tre år været en givende faktor for at vi har genvundet meskerskabet gang på gang.

At folk rygtes til Real Madrid er efterhånden intet at prale af i dagens fodboldverden. Og hvis det endelig skulle være såvel, så har United også sine spillere i baghånden.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7254: 12 Jun 2009, 02:01 »

Fletcher har sine kvaliteter, og er med til at gøre United midtbane endnu bredere end den var i forvejen. Carrick klarer den imo fint på den defensive del, men er aldrig rigtig blevet rost for hans værk i United, som andre. Parks hurtighed, og det at han aldrig spiller en dårlig kamp, må da siges at være et argument til den gode side. For mig virker det som om, at du er en anelse - meget stor anelse - Liverpool-subjektiv.

United har været i Europas top i ufattelig længe. Fire år i træk har man været i semifinalen i CL, de seneste to i finalen. Mon ikke vi er klare kandidater til verdens bedste hold? Det oven i at United har vundet verdens bedste - andenbedste, om du vil - tre år i træk.

Imo er Uniteds midtbane fantastisk. Måske er den ikke bedre téte-a-téte med Gerrard, men den bredde som vi har, har de seneste tre år været en givende faktor for at vi har genvundet meskerskabet gang på gang.

At folk rygtes til Real Madrid er efterhånden intet at prale af i dagens fodboldverden. Og hvis det endelig skulle være såvel, så har United også sine spillere i baghånden.

Hvad pokker fabler du om? eller nå nej, du er jo bare Manchester fan, heh. Arrogant som altid
Park aldrig spiller en dårlig kamp.. ja, tag bare et lille kig på chl-finalen. Der spillede han kræftedme dårligt, ovenikøbet kronet med en direktør.
Det er kun et plus at midtbanen er bred, der er jeg enig. Men så hellere end midtbane med kvalitet. Carrick har heller ikke fortjent nogen ros. Han er sløv og doven og alt for middelmådig.
Darren Fletcher viser i mine øjne ingen form for særklasse overhovedet. Han er da så skotsk som man overhovedet kan blive. Intet flair eller kreativitet i hans spil. Han får et par ordre og det går han så. Han er en maskine, han kan ikke selv udtænke sine egne løb og spil.

Vil du høre noget sjovt?
I sælger Ronaldo (som er burde have æren for jeres succes i chl og det meste af ligaen) for 700-800 mio. Når Ronaldo bliver solgt, kræver Ferguson og ikke mindst Uniteds fans og meget, meget dygtig afløser. Ikke kan ikke få Messi, han vil ikke til England. I mine øjne ligner det en Ribery i skal hente. Men Bayern er ikke dumme. De ved godt, at i har solgt Ronaldo for 800 mio., derfor kræver de 600-700 mio for Ribery. Eftersom der er enormt pres fra jeres fans og Fergusons side, i er tvunget til at acceptere Bayerns betingelser. Dvs. at i har fået en dygtig spiller, men ikke nær som god som Ronaldo. I har faktisk ikke tjent penge, da i købte Ronaldo for 100 mio. til den tid.

Jeg tror, at dette er nogenlunde hvad der kommer til at ske. Lad os nu sige, at Manchester vælger at købe en anden ned Ribery. Som går jeg stærkt ud fra at jeres fans vil blive eddike-sure og måske kræve ledelsen afgang. Dette vil højst sandsynligt forårsage interne skædnerier og konflikter og derfor splid i truppen, hvilket vil kunne ses på banen og derfor gå hen og blive svigtende resultater.
Hermed faktisk sagt, at i ikke bliver mestre. Og hvis alt dette holder, hvilket jeg tror det gør, så hiver jeg den her frem om et års tid og skriver... HVAD SAGDE JEG!

Smiley god nat folkens
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 02:03 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7255: 12 Jun 2009, 02:14 »

Altså, nu har jeg læst lidt igennem de seneste sider, og der er noget jeg gerne vil kommentere Tunge

- Carrick er på ingen måde på nivå med Alonso, og han laver ikke geniale pasninger. Det er da noget værre vrøvl. Carrick laver geniale pasninger, og er uundværlig på Uniteds midtbane.

- Fletcher er dårlig. Det kunne jeg selv finde på at sige for 2-3 år siden, men aldeles ikke nu. Fletcher har vist sig at være en rigtig god midtbanespiller, og kan virkelig godt lide ham som spiller nu. Derved ikke sagt at han er bedre end Mascherano, men dårlig er han så absolut ikke.

- Alonso er fysisk sstærk. Tror der var en der sagde det i den her diskusion. Det er så sandelig ikke den opfatelse jeg har af ham, ikke for at være fræk Wink

19-18!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #7256: 12 Jun 2009, 02:17 »

Hvad pokker fabler du om? eller nå nej, du er jo bare Manchester fan, heh. Arrogant som altid
Park aldrig spiller en dårlig kamp.. ja, tag bare et lille kig på chl-finalen. Der spillede han kræftedme dårligt, ovenikøbet kronet med en direktør.
Det er kun et plus at midtbanen er bred, der er jeg enig. Men så hellere end midtbane med kvalitet. Carrick har heller ikke fortjent nogen ros. Han er sløv og doven og alt for middelmådig.
Darren Fletcher viser i mine øjne ingen form for særklasse overhovedet. Han er da så skotsk som man overhovedet kan blive. Intet flair eller kreativitet i hans spil. Han får et par ordre og det går han så. Han er en maskine, han kan ikke selv udtænke sine egne løb og spil.

Vil du høre noget sjovt?
I sælger Ronaldo (som er burde have æren for jeres succes i chl og det meste af ligaen) for 700-800 mio. Når Ronaldo bliver solgt, kræver Ferguson og ikke mindst Uniteds fans og meget, meget dygtig afløser. Ikke kan ikke få Messi, han vil ikke til England. I mine øjne ligner det en Ribery i skal hente. Men Bayern er ikke dumme. De ved godt, at i har solgt Ronaldo for 800 mio., derfor kræver de 600-700 mio for Ribery. Eftersom der er enormt pres fra jeres fans og Fergusons side, i er tvunget til at acceptere Bayerns betingelser. Dvs. at i har fået en dygtig spiller, men ikke nær som god som Ronaldo. I har faktisk ikke tjent penge, da i købte Ronaldo for 100 mio. til den tid.

Jeg tror, at dette er nogenlunde hvad der kommer til at ske. Lad os nu sige, at Manchester vælger at købe en anden ned Ribery. Som går jeg stærkt ud fra at jeres fans vil blive eddike-sure og måske kræve ledelsen afgang. Dette vil højst sandsynligt forårsage interne skædnerier og konflikter og derfor splid i truppen, hvilket vil kunne ses på banen og derfor gå hen og blive svigtende resultater.
Hermed faktisk sagt, at i ikke bliver mestre. Og hvis alt dette holder, hvilket jeg tror det gør, så hiver jeg den her frem om et års tid og skriver... HVAD SAGDE JEG!

Smiley god nat folkens
Er stort set enig i alt hvad du siger... Du er vel ikk en spåkælling eller sådan noget???  Thumbs Up

Men jeg mener ikke som du, at Carrick kun er en middelmådig spiller... Synes han er genial... Han holder simpelthen så godt styr på den midtbane, og uden ham, ville United være fortabte... Han ligger jo den ene geniale aflevering efter den anden, og jeg ville blive ellevild hvis mit hold (R. Madrid) købte en spiller med hans evner til midtbanen...

Btw kunne en spilfordelende midtbane med hans kvaliteter, godt bruges i Real Thumbs Up

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7257: 12 Jun 2009, 02:22 »

Altså, nu har jeg læst lidt igennem de seneste sider, og der er noget jeg gerne vil kommentere Tunge

- Carrick er på ingen måde på nivå med Alonso, og han laver ikke geniale pasninger. Det er da noget værre vrøvl. Carrick laver geniale pasninger, og er uundværlig på Uniteds midtbane.

Carrick mangler altså den form genialitet, som Alonso besidder. Han lægger gode, lange og præcise afleveringer og er meget livlig i bold omgangen. Alonso er også meget dygtig og hurtig på fødderne, nok også derfor at der er så mange forseerlser på ham. Tror der var 6-7 spillere der har fået rødt kort, pga. vanvids tacklinger på Alonso.
Carrick er tung i røven. Ferguson har fodret ham for meget, med deres guldmad og dit og dat. Carrick mangler lige 4-5 niveauer for at nå Alonso

Thaurat al Shabab

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #7258: 12 Jun 2009, 02:24 »

Park aldrig spiller en ...

Jeg vil lægge ud med at kommentere din.. lad os kalde det hypotese, om hvad fremtiden bringer.

Hold da kæft for en frase. I og med, at United sælger Ronaldo betyder ikke nødvendigvis at de SKAL ud og hente en ny afløser. Det betyder at vi formentlig gør det, ja. Derudover findes der andre spillere end Ribery. Hvis United mener at gå andetsteds, vil det overhovedet ikke skabe splid, det nægter jeg at tro.

Ronaldo er ikke alt, tro det eller ej. Ronaldo er ikke manden alene, der har ført United til hvad de er nu. Ronaldo har været en vigtig brik, og har stort set været centrum for holdet de seneste par år. Men hvad fanden.. det sagde man også ved Nistelrooy, Keane, Cantona osv. Holdet er altid over spilleren, United har ikke bygget holdet op omkring Ronaldo, og er heller ikke afhængig af Ronaldo.

Tilbage til emnet. Hvis United køber en anden spiller, nægter jeg at tro at fansene vil blive eddikesure, og det ville da være dybt latterligt at forudsige, at de kræver bestyrelsens afgang udelukkende grundet Ronaldo-salget. Btw. mht. bestyrelsen, så har der altid fra de fleste Utd-fans været stor modstand mod Glazer-indtagelsen af United, så forskellen kan jeg ikke se. Bestyrelsens afgang er yderligere ikke lig med sportslig nedgang.
Undskyld, men jeg kan kun sidde og grine lidt over det du satte frem her, for det virker imo meget usandsynligt, og en del som om, du ikke kender til situationen i United.

Indeed, jeg er United-fan. Jeg ser måske tingene en anelse subjektivt, men forsøger at forholde mig neutral i mine diskussioner. Men hvad kan jeg sige? Du virker som om du har dine fordomme mod United-fans, og ikke vil rykke dig fra dem.

Dog må jeg give dig ret i den lille detalje med CL-finalen. Der spillede han virkelig dårligt, men at det altid er sådan, er du helt forkert med. Park er en klassespiller på sin måde. Han har et godt teamwork, og det at hans bundniveau er meget højt, gør ham aldeles til en klassespiller - på sin led. Mht. CL-finalen, så spillede samtlige United-spillere dårligt.

Uniteds midtbane er bred MED kvalitet. Enhver kan have tre mænd på midten, der virkelig har talenterne, men hvis en af disse sættes ud af spil, så pludselig ikke at have noget overhovedet. Der kan nævnes flere i rækken af talentfulde United-midtbanespillere, end de omdiskuterede.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7259: 12 Jun 2009, 02:36 »

Carrick mangler altså den form genialitet, som Alonso besidder. Han lægger gode, lange og præcise afleveringer og er meget livlig i bold omgangen. Alonso er også meget dygtig og hurtig på fødderne, nok også derfor at der er så mange forseerlser på ham. Tror der var 6-7 spillere der har fået rødt kort, pga. vanvids tacklinger på Alonso.
Carrick er tung i røven. Ferguson har fodret ham for meget, med deres guldmad og dit og dat. Carrick mangler lige 4-5 niveauer for at nå Alonso

At Carrick mangler genialitet er bare for latterligt. Har du overhovedet set nogle United kampe de seneste 2-3 år?
Carrick lægger jo også gode, lange og præcise avleveringer ffs, er det så svært at forstå.. Og Alonso er da alt andet end hurtig på fødderne  Huh Alonso er jo forholdsvis langsom. Det med at Fergusom fodrer ham med guldmad kan forstod jeg ikke.

At Carrick mangler 4-5 nivååer for at nå Alonso er det latterligste der er sagt i den her diskusion indtil videre, og enten er du bare helt væk, eller må du se noget mere fodbold..

19-18!

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010