Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:04:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 19:12:17
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 17:51:39
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23210
0 Brugere, 690 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
timnorth
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
480
481
[
482
]
483
484
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1583998 gange)
-LFC-
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #7215:
12 Jun 2009, 00:08 »
Vrøvlede lidt med angrebet, vi har ganske vidst ingen udover Torres, men United har ingen på Torres niveau.
Men Torres er bedre end nogle af Uniteds. van der Sar eller hvordan det nu staves er forældet og et niveau under Reina. Reina stod bedre end nogensinde i sidste sæson, og jeg husker ikke én virkeligt dårlig kamp. United har et suverænt midterforsvar, hvilket VdS nød meget godt af.
Sir Toby: Scholes? Forældet og langt fra toppen. Gerrard er uhyggeligt meget bedre. Carrick? God balance spiller med et godt pasningsspil, men på ingen måde på niveau med Xabi Alonso og Mascherano er ganske enkelt klasser over Fletcher. Hvorfor United vandt er imo. god bredde og kanter/backs hos United samt total mangel på bredde, kanter og backs hos Liverpool.
SirToby
Manager
«
Svar #7216:
12 Jun 2009, 00:11 »
Citat af: verdenskrig 12 Jun 2009, 00:04
Gerrard, xabi, masch der alle tre imo er klasser over dem du nævner der
..
De er egentlig nogle ret ens typer. Fletcher - Mascherano, Carrick - Alonso og Scholes - Gerrard. I mine øjne vinder United (ligesom de gjorde i ligaen).
Citat af: -LFC- 12 Jun 2009, 00:08
Vrøvlede lidt med angrebet, vi har ganske vidst ingen udover Torres, men United har ingen på Torres niveau.
Men Torres er bedre end nogle af Uniteds. van der Sar eller hvordan det nu staves er forældet og et niveau under Reina. Reina stod bedre end nogensinde i sidste sæson, og jeg husker ikke én virkeligt dårlig kamp. United har et suverænt midterforsvar, hvilket VdS nød meget godt af.
Sir Toby: Scholes? Forældet og langt fra toppen. Gerrard er uhyggeligt meget bedre. Carrick? God balance spiller med et godt pasningsspil, men på ingen måde på niveau med Xabi Alonso og Mascherano er ganske enkelt klasser over Fletcher. Hvorfor United vandt er imo. god bredde og kanter/backs hos United samt total mangel på bredde, kanter og backs hos Liverpool.
Nej. Fletcher er bedre, Carrick er bedre, Scholes er bedst.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7217:
12 Jun 2009, 00:15 »
Man kan ikke forklejen spillere som Scholes, fletcher, og carrick.. Tre habile fodboldspillere, der gør deres job solidt.. Samtidigt med det har specielt fletcher og scholes jo hjertet med, da de har været længe i man u..
Men jeg syntes altså grænsen for hva jeg vil finde mig i, går når du kalder de tre bedre end masch, gerrard og xabi
..
Det er simpelthen langt ude syntes jeg.. Hvis du nu kom med et argument for hvorfor at de var bedre ville jeg lytte... Men det der kan jeg jo absolut ikke bruge til noget som helst..
Samtidigt med det er det nok ikke for sjov at real er efter xabi, og at Gerrard var med helt fremme i nomineringen af årets spiller i pl
.. Han er en international klassespiller, af karat.. Har praktisk talt ikke en svaghed, og spiller ALDRIG under niveau.. Kunne sige det samme om masch..
Du finder ikke en oprydder på en midtbane med bedre evner end mascherano i den internationale fodboldverden..
Men jeg vil naturligvis gerne lytte til noget konkret fra din side
..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
-LFC-
Manager
«
Svar #7218:
12 Jun 2009, 00:16 »
Ja, flotte argumenter. Du har ret i, at det er ens typer, men enhver person med fornuft ville sige det præcist modsatte. Nemlig. Fletcher er vel ikke mere end en rigtigt god spiller for Skotland, Mascherano er anfører for et land der er noget større (Han burde måske ikke være det, men han er det). Carrick er god, men Alonso blev nomineret til årets spiller i Premier League og Gerrard er på alle måder bedre end Scholes. Scholes var pasningskongen engang, men hans målfarlighed nærmer sig ikke Gerrards.
Mascherano > Fletcher
Alonso > Carrick
Gerrard > Scholes
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #7219:
12 Jun 2009, 00:16 »
Citat af: -LFC- 12 Jun 2009, 00:08
Sir Toby: Scholes? Forældet og langt fra toppen. Gerrard er uhyggeligt meget bedre. Carrick? God balance spiller med et godt pasningsspil, men på ingen måde på niveau med Xabi Alonso og Mascherano er ganske enkelt klasser over Fletcher.
Hvorfor United vandt er imo. god bredde og kanter/backs hos United samt total mangel på bredde, kanter og backs hos Liverpool.
Enig, plus at United vandt på fysiken, det er de nået stærkere, og så er de langt bedre til at udnytte deres chancer.
Citat af: SirToby 12 Jun 2009, 00:11
De er egentlig nogle ret ens typer. Fletcher - Mascherano, Carrick - Alonso og Scholes - Gerrard. I mine øjne vinder United (ligesom de gjorde i ligaen).
Carrick er ca. på ligeså god som Alonso. Fletcher er bedre offensivt end Mascherano, men Mascherano er MEGET bedre defensivt. Scholes har haft Gerrard's niveau, men det har han altså ikke mere.
Cesc
Gæst
«
Svar #7220:
12 Jun 2009, 00:18 »
Ej, hold nu op Liverpoolfans. Kig ud over jeres egne næser. Det I begge har nævnt er total objektivt, det kan der slet ikke herske nogen tvivl om.
Xabi Alonso er da en fremragende spiller, men han har mangler og har kun præsteret rigtig godt i ét år for Liverpool. For ét år siden, ville I elske at kunne sælge ham til Arsenal.
Javier Mascherano er en arbejdshest, men er du gal, han er ikke nogen komplet fodboldspiller overhovedet. Han taber hovedet alt for tit, og de kampe jeg har set med ham, har han egentlig ikke været synderlig god, men arbejdet sig til en god karakter.
Gerrard synes vi alle ved er klasse, også Uniteds fans.
Carrick er den andenbedste midtbanespiller af de nævnte. Gerrard topper ham, da Gerrard er mere komplet, både fysisk men også som boldspiller. Carrick er dog herre undervurderet, og det arbejde han gør for United er virkelig sublimt. Han er bedre end Alonso og Masch, da han har holdt niveau over længere tid end de to til sammen.
Scholes synes jeg også er en gammel hund uden for meget at give af mere.
Fletcher minder meget om Mascherano, og er også en spiller der kæmper sig ind i kampen. Fletcher er dog en meget vigtig mand med rigtig store styrker, og ligesom Carrick er han yderst undervurderet.
Derfor må min konklusion være, at United har en lidt bedre midtbane end Liverpool. Det er ikke meget, men lidt som gør den bedre. Form, skader og alder spiller en del ind, men jeg synes Uniteds spillere har vist mest, hvis vi ser bort fra Stevie G.
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #7221:
12 Jun 2009, 00:19 »
Citat af: -LFC- 12 Jun 2009, 00:16
Ja, flotte argumenter. Du har ret i, at det er ens typer, men enhver person med fornuft ville sige det præcist modsatte. Nemlig. Fletcher er vel ikke mere end en rigtigt god spiller for Skotland, Mascherano er anfører for et land der er noget større (Han burde måske ikke være det, men han er det). Carrick er god, men Alonso blev nomineret til årets spiller i Premier League og Gerrard er på alle måder bedre end Scholes. Scholes var pasningskongen engang, men hans målfarlighed nærmer sig ikke Gerrards.
Mascherano > Fletcher
Alonso > Carrick
Gerrard > Scholes
Min udgave:
Mascherano > Fletcher
Alonso = Carrick
Gerrard > Scholes
Jeg synes Alonso har det med at "blive lidt væk" i kampene, hvor i mod at Carrick er mere stabil, synes dog at Alonso's bedste niveau er bedre end Carrick's
-LFC-
Manager
«
Svar #7222:
12 Jun 2009, 00:23 »
Citat af: xaagaard 12 Jun 2009, 00:16
Enig, plus at United vandt på
fysiken
, det er de nået stærkere, og så er de langt bedre til at udnytte deres chancer.
Carrick er ca. på ligeså god som Alonso. Fletcher er bedre offensivt end Mascherano, men Mascherano er MEGET bedre defensivt. Scholes har haft Gerrard's niveau, men det har han altså ikke mere.
Fysikken? Hvis du mener bredde kan vi ikke snakke, men ellers må du gerne uddybe den der. Jeg vil desuden gerne have en forklaring hvordan i alverden du kan mene, at Carrick er på niveau med Alonso. Alonsos geniale afleveringer, kan Carrick på ingen måde hamle op med. Desuden har jeg ikke set Carrick score fra egen halvdel.
Cesc, Alonso har ikke præsteret i ét år. I de 5 sæsoner han har været i Liverpool, har han været topklasse i de 4 af dem. Sidste sæson var han skadesramt. Og du kan ikke snakke generelt om Liverpool-fansene, jeg ville ikke sælge ham, og der var flere der ikke ville af med ham for Barry, som jeg husker.
Javier Mascherano er ikke bare en arbejdshest, men en oprydder af topklasse. Hans timing i tacklingerne er uforlignelig og han er rigtigt god til at markere en mand uden af kampen. Derudover er han ret hurtig og kan gå forbi en mand. Hans offensive evner er yderst undervurderede. Det er kun hans afslutninger og lange afleveringer der halter.
Gerrard er topklasse som du siger, og folk der argumenterer imod det, vil jeg bare kalde for dumme.
Carrick er på ingenmåde Alonsos niveau. Efter min mening har han ikke samme genialitet når han skal slå en chanceskabende aflevering. Han er en fremragende balancespiller ikke mere end det.
Fletcher er ikke andet end en Mascherano light.
Og Scholes er forældet, som du har helt ret i.
«
Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 00:25 af -LFC-
»
Cesc
Gæst
«
Svar #7223:
12 Jun 2009, 00:27 »
Egentligt en ret underlig diskussion. Det er noget som vi aldrig finder til enighed i, så skal vi ikke bare stoppe her?
Jeg føler mig også tilpas ulækker, ved at befinde mig i denne tråd.
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #7224:
12 Jun 2009, 00:28 »
Må give Cesc helt ret i denne her...
Selvom jeg er United fan må jeg indrømme at jeg synes det har været tydeligt i denne sæson at scholes er ved at være for gammel.. det samme med giggs.. hader det for det er 2 spillere jeg elsker og som jeg synes er fantastiske...
Synes dog virkelig carrick også har vist stort spil i denne sæson og at han klart er på niveau med xabi alonso...
er stort set enig på alle punkter.. united er bedre men liverpool har en spiller der er bedre end united i gerrard..
verdenskrig
Manager
«
Svar #7225:
12 Jun 2009, 00:29 »
Citat af: SirToby 12 Jun 2009, 00:11
så det du siger er at fletcher er en bedre oprydder end masch selvom han ikke engang er fast starter og står overfor en af verdens bedste opryddere, Carrick er en bedre balancespiller, med et bedre pasningsspil end xabi, og Scholes er mere komplet end gerrard, som vel må betegnes som en af verdens bedste fodboldspillere?
Citat af: Cesc 12 Jun 2009, 00:18
Ej, hold nu op Liverpoolfans. Kig ud over jeres egne næser. Det I begge har nævnt er total objektivt, det kan der slet ikke herske nogen tvivl om.
Xabi Alonso er da en fremragende spiller, men han har mangler og har kun præsteret rigtig godt i ét år for Liverpool. For ét år siden, ville I elske at kunne sælge ham til Arsenal.
Javier Mascherano er en arbejdshest, men er du gal, han er ikke nogen komplet fodboldspiller overhovedet. Han taber hovedet alt for tit, og de kampe jeg har set med ham, har han egentlig ikke været synderlig god, men arbejdet sig til en god karakter.
Gerrard synes vi alle ved er klasse, også Uniteds fans.
Carrick er den andenbedste midtbanespiller af de nævnte. Gerrard topper ham, da Gerrard er mere komplet, både fysisk men også som boldspiller. Carrick er dog herre undervurderet, og det arbejde han gør for United er virkelig sublimt. Han er bedre end Alonso og Masch, da han har holdt niveau over længere tid end de to til sammen.
Scholes synes jeg også er en gammel hund uden for meget at give af mere.
Fletcher minder meget om Mascherano, og er også en spiller der kæmper sig ind i kampen. Fletcher er dog en meget vigtig mand med rigtig store styrker, og ligesom Carrick er han yderst undervurderet.
Derfor må min konklusion være, at United har en lidt bedre midtbane end Liverpool. Det er ikke meget, men lidt som gør den bedre. Form, skader og alder spiller en del ind, men jeg synes Uniteds spillere har vist mest, hvis vi ser bort fra Stevie G.
Skal vi holde op
Jeg kan ikke helst se hva relevans det har, hvor længe xabi har præsteret når vi snakker en hel sæson.. Han er en spansk spiller der naturligvis skulle finde sig til rette i england, og det gør man ikke bare sådan lige...
Det niveau han viser pt, er der ingen af de trenævnte der har.. Carrick er en dygtig spiller, men at kalde ham bedre end alonso er helt forkert i mine øjne.. Syntes at han modsat alonso er totalt usynlig, og syntes generelt slet ikke der kommer så meget konstruktivt fra hans fod som der gør fra xabi's.. Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg mener derudover at have læst at xabi er den mest pasningssikre spiller i pl.. det til trods for at han konstant laver sideskift og risikable afleveringer..
På hvilket måde er Carrick bedre.. Jeg kan virkelig ikke se det?.. Man kan vel også sørge hvorfor det ikke er carrick real er efter, men xabi, nu da de vil købe det bedste af det bedste på diverse positioner
?
Fletcher bedre end masch?.. På hvilken måde.. Og ja det kan godt være han taber hovedet ind imellem, men det gjorde roy keane sku også.. Ham har united fans ikke haft nok travlt med at udråbe som GENIAL!!.. En def midt skal have et stort temperement, for har han ikke det kan han jo slet ikke fighte sig til alle de erobringer han skal.. det temperement mener jeg masch besidder i langt højere grad end fletcher... Det er muligt at fletcher er en smule bedre teknisk, men so be it.. Her taler vi oprdyningspositione
n så her er det det mentale og spillerens evne til at vinde bolden og skilde sig sikkert af med den... Her mener jeg slet ikke der kan herske tvivl om at masch er bedre end fletcher..
Til sidst gerrard vs scholes og den kan vidst ikke rigtigt diskuteres
Så din konklusion går på at united har en lidt bedre midtbane.. Hva bygger du den ud fra... At carrick er lidt bedre end masch, og xabi, mens at fletcher er på niveau med scholes.. Så glemmer du bare lige gerrard der overskygger alt og alle af de nævnte..
Ikke fordi jeg er enig, men jeg kan ikke helt se hvorda du får det til at gå til uniteds fordel.. Jeg må alt i alt sige at jeg undrer mig meget
verdenskrig
Manager
«
Svar #7226:
12 Jun 2009, 00:31 »
Og nej cesc du bliver her
.. Du skal ikke bare slynge et indlæg ud, som der er uenighed om, for så bare at smutte.. Nu bliver du her, og færdiggører det
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #7227:
Citat af: -LFC- 12 Jun 2009, 00:23
Fysikken? Hvis du mener bredde kan vi ikke snakke, men ellers må du gerne uddybe den der. Jeg vil desuden gerne have en forklaring hvordan i alverden du kan mene, at Carrick er på niveau med Alonso. Alonsos geniale afleveringer, kan Carrick på ingen måde hamle op med. Desuden har jeg ikke set Carrick score fra egen halvdel.
Hvis du kigger på forsvaret er United stærkere i fysikken på 3 ud af de 4 positioner. På midtbanen, Mascherano slår Fletcher, men Carrick er bedre fysisk end Alonso, og Gerrard er lige med Scholes. På kanterne, Ronaldo er stærkere end Riera/Babel, og Park er lidt under Kuyt. I angrebet er der ingen tvivl, der er united bedre i fysikken.
Så hvis man tæller det sammen, så vinder United på fysikken.
Haha, nej Carrick har godt nok ikke scoret fra egen halvdel
Men han er ikke en spiller der bliver omtalt så meget i pressen for sine gode sider. Hans afleveringer er rigtig gode, og hans overblik er fantastisk. Han er rigtig god til at placere sig på banen, og er virkelig vigtig for United, derfor mener jeg at han er ligeså god som Alonso.
-LFC-
Manager
«
Svar #7228:
Citat af: Cesc 12 Jun 2009, 00:27
Egentligt en ret underlig diskussion. Det er noget som vi aldrig finder til enighed i, så skal vi ikke bare stoppe her?
Jeg føler mig også tilpas ulækker, ved at befinde mig i denne tråd.
Fint, så vil jeg konkludere, at du og alle andre der skulle mene, at United på nogen måde har en bedre midtbane end Liverpool er blinde.
Altså, man kan da ikke bare smutte midt i en diskussion?
verdenskrig
Manager
«
Svar #7229:
12 Jun 2009, 00:34 »
Citat af: xaagaard 12 Jun 2009, 00:31
Hvis du kigger på forsvaret er United stærkere i fysikken på 3 ud af de 4 positioner. På midtbanen, Mascherano slår Fletcher, men Carrick er bedre fysisk end Alonso, og
Gerrard er lige med Scholes
. På kanterne, Ronaldo er stærkere end Riera/Babel, og Park er lidt under Kuyt. I angrebet er der ingen tvivl, der er united bedre i fysikken.
Så hvis man tæller det sammen, så vinder United på fysikken.
Haha, nej Carrick har godt nok ikke scoret fra egen halvdel
Men han er ikke en spiller der bliver omtalt så meget i pressen for sine gode sider. Hans afleveringer er rigtig gode, og hans overblik er fantastisk. Han er rigtig god til at placere sig på banen, og er virkelig vigtig for United, derfor mener jeg at han er ligeså god som Alonso.
Nej nej nej nej please sig ikke at du mener det
Derudover vil jeg da gerne høre en anden ting.. Nu nævner du til sidst at carrick ikke bliver omtalt særligt meget, i forhold til alonso.. Men du får det stadig til at lyde som om han er MINDST lige så god som alonso i pasningsspillet..
Hvis han er lige så god som alonso her, så er det da meget mystisk at han ikke bliver særlig meget omtalt for det når alonso bliver det
?
Sider:
1
...
480
481
[
482
]
483
484
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »