home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584003 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7200: 11 Jun 2009, 18:39 »

Når han scorer 25 mål i en sæson, hvor han ikke imponerer, så er det svært for mig at se, hvorfor han skulle lave mindre. Ronaldo har udviklet sig til en naturlig målscorer der ved hvor målet står. Alligevel har jeg dog en idé om, at han ikke bliver nogen særlig stor succes i Real, men det er blot umuligt at spå om, ligesom det er umuligt at spå om Rooney skulle lave flere mål. Han har altid brændt meget imo. så hvorfor skulle han pludseligt brænde mindre? Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #7201: 11 Jun 2009, 18:53 »

Antonio Valencia er også en venstre kant, men det er da ikke umuligt han kan omskoles.
Han skal da købes til højre kant, da det er hans faste position i Wigan.

Jeg håber egentligt at vi køber Antonio Valencia, istedet for Ribery. Han kender den engelske spillestil, har egentligt de samme kvaliteter - måske ikke helt på Riberys niveau, men stadigvæk.

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #7202: 11 Jun 2009, 19:02 »

Man Utd skal satse på Nani og andre ungdomsspiller. United skal ud af den gæld de har, og det ser svært ud når man køber spiller til 300mio.(Berbartov) som ikke har spillet særlig godt. Så nu må vi se hvad Fergi gør Opstemt ??

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #7203: 11 Jun 2009, 19:17 »

Når han scorer 25 mål i en sæson, hvor han ikke imponerer, så er det svært for mig at se, hvorfor han skulle lave mindre. Ronaldo har udviklet sig til en naturlig målscorer der ved hvor målet står. Alligevel har jeg dog en idé om, at han ikke bliver nogen særlig stor succes i Real, men det er blot umuligt at spå om, ligesom det er umuligt at spå om Rooney skulle lave flere mål. Han har altid brændt meget imo. så hvorfor skulle han pludseligt brænde mindre? Smiley
Fordi at al opmærksomheden førhen var på Ronaldo og som sagt tror jeg at andre på holdet nu vil skinne igennem. Især Nani tror jeg vil blomstre op.

United-styrer
Gæst

« Svar #7204: 11 Jun 2009, 19:26 »

Nå United-fans? Smiley Nu hvor Ronaldo smutter, hvor optimistiske er i så på at vinde Premier League i næste sæson? Smiley

Vores værste rivaler (i hvert fald i den forgangne sæson) har heller ikke Cristiano Ronaldo. De har til gengæld en ganske middelmådig trup, fraset Fernando Torres og en helgen på skrømt. Så jeg er fortrøstningsfuld og optimistisk.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 19:30 af United-styrer » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #7205: 11 Jun 2009, 19:33 »

Vores værste rivaler (i hvert fald i den forgangne sæson) har heller ikke Cristiano Ronaldo. De har til gengæld en ganske middelmådig trup, fraset Fernando Torres og en helgen på skrømt, en ganske middelmådig trup. Så jeg er ganske optimistisk.
Den middelmådige trup har ellers en bedre midtbane og målmand. Den yderst middelmådige trup var desuden også tæt på at tage mesterskabet og tævede jeres drømmehold 4-1 i jeres egen lille hule. I vandt sidste sæson, flot vinderen har altid ret, men hvor skal Ronaldos mål komme fra?

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #7206: 11 Jun 2009, 20:17 »

Mon ikke der blive hentet en erstatning.. Der kommer trods alt penge i kassen.
Håber bare ikke den gode Ferguson overvudere en eller anden 'okay' kantspiller. Jeg håber lidt han overvejer
David Silva fra Valencia. Men det bliver efter alt at dømme vel Ribery?

Også må de da os godt lige købe David Villa, og så skyde Berbatov.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 20:19 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

United-styrer
Gæst

« Svar #7207: 11 Jun 2009, 20:52 »

Den middelmådige trup har ellers en bedre midtbane og målmand. Den yderst middelmådige trup var desuden også tæt på at tage mesterskabet og tævede jeres drømmehold 4-1 i jeres egen lille hule. I vandt sidste sæson, flot vinderen har altid ret, men hvor skal Ronaldos mål komme fra?

Forventer du selv at få et sagligt svar, når du valser herind med sådan en stikpille?

Jeg mener, at vi er bedre besat end jer på stort set samtlige pladser, med eller uden Ronaldo. Hvis det handler om at matche jer på højrekanten, er jeg ærligt talt ikke særlig nervøs for, at vores Ronaldo-afløser bliver bedre end Dirk Kuyt.

SirToby
Manager

« Svar #7208: 11 Jun 2009, 21:46 »

Umiddelbart vil jeg sige, at det er noget lort med salget af Ronaldo. Han var en fremragende fodboldspiller, der havde det hele. Det er indiskutabelt, at han ikke kan erstattes. Man finder ikke en anden spiller i verden, som på samme tid er hurtig, stærk, god i luften, en god sparker og motiveret.

Dermed ikke sagt, at vi ikke kan fungere uden ham. Jeg glæder mig meget til at følge vores aktivitet i transfervinduet. Fergie har en plan.

Ronaldo bliver aldrig lige stor i Real som i United.

Zulue
Manager

« Svar #7209: 11 Jun 2009, 22:05 »

Umiddelbart vil jeg sige, at det er noget lort med salget af Ronaldo. Han var en fremragende fodboldspiller, der havde det hele. Det er indiskutabelt, at han ikke kan erstattes. Man finder ikke en anden spiller i verden, som på samme tid er hurtig, stærk, god i luften, en god sparker og motiveret.

Dermed ikke sagt, at vi ikke kan fungere uden ham. Jeg glæder mig meget til at følge vores aktivitet i transfervinduet. Fergie har en plan.

Ronaldo bliver aldrig lige stor i Real som i United.

Det hele er skræmmende rigtigt vurderet, præcist sådan jeg har det.
Havde håbet lidt på Ribery i Madrid, fordi han bestemt ikke har toppet endnu tror jeg. Ronaldo får svært ved at ramme sin forrige sæson. Ved ikke om jeg tror på at han nogensinde kan ramme samme niveau, selvom han naturligvis er skræmmende og i top3, selv når han er 10 procent uder det niveau - muligvis den bedste sæson, en fodboldspiller, personligt, nogensinde har haft.

Lad os nu se.

SirToby
Manager

« Svar #7210: 11 Jun 2009, 23:45 »

På manutd.coms messageboard snakkes der om en Agüero, hvilket jeg ikke synes er helt uinteressant. Specielt hvis en Tevez smutter, så tror jeg, at han ville være et seriøst emne.

Men lad os nu se. Det varer nok godt en måned, før der kommer gang i svingdøren.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 23:47 af SirToby » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #7211: 11 Jun 2009, 23:51 »

Forventer du selv at få et sagligt svar, når du valser herind med sådan en stikpille?

Jeg mener, at vi er bedre besat end jer på stort set samtlige pladser, med eller uden Ronaldo. Hvis det handler om at matche jer på højrekanten, er jeg ærligt talt ikke særlig nervøs for, at vores Ronaldo-afløser bliver bedre end Dirk Kuyt.
Respekterer din mening, men forstår ihvertfald ikke, at du ser jeres centrale midtbane bedre end vores. Ej heller angrebet samt målmand. Men okay jeg indrømmer, at det var ment som en lille stikpille, da jeg glæder mig til at se hvordan United vil reagere, og hvordan United rent faktisk vil klare sig uden Ronaldo. Smiley

SirToby
Manager

« Svar #7212: 11 Jun 2009, 23:58 »

Så I er simpelthen bedre på målmandsposten, midtbanen og angrebet samtidig med at I ikke vinder noget (i modsætning til os)?

Torres og N'Gog (eller hvad fanden jeres backup angriber hedder) er jo ikke bedre end Rooney og Berbatov/Tevez. Man kan altid diskutere, hvem der er bedst af Berbatov og Torres, men nu siger du jo ANGREBET.

Scholes, Carrick, Fletcher - altså hvem helvede har I, der er bedre?

Og det er absolut indiskutabelt i mine øjne, at van der Sar er mere betydningsfuld end Reina.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7213: 12 Jun 2009, 00:02 »

Respekterer din mening, men forstår ihvertfald ikke, at du ser jeres centrale midtbane bedre end vores. Ej heller angrebet samt målmand. Men okay jeg indrømmer, at det var ment som en lille stikpille, da jeg glæder mig til at se hvordan United vil reagere, og hvordan United rent faktisk vil klare sig uden Ronaldo. Smiley
Jeg er sjældent en Liverpool-fan uenig, men det er jeg delvist i denne situation.
Jeg mener også at vores centrale midtbane er stærkere end jeres, Alonso, Gerrard og Maschero er klasse.
Men United har en stærkere målmand, og et breddere og deres angreb er bedre end vores!
 Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7214: 12 Jun 2009, 00:04 »

Så I er simpelthen bedre på målmandsposten, midtbanen og angrebet samtidig med at I ikke vinder noget (i modsætning til os)?

Torres og N'Gog (eller hvad fanden jeres backup angriber hedder) er jo ikke bedre end Rooney og Berbatov/Tevez. Man kan altid diskutere, hvem der er bedst af Berbatov og Torres, men nu siger du jo ANGREBET.

Scholes, Carrick, Fletcher - altså hvem helvede har I, der er bedre?

Og det er absolut indiskutabelt i mine øjne, at van der Sar er mere betydningsfuld end Reina.

Gerrard, xabi, masch der alle tre imo er klasser over dem du nævner der Smiley..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010