home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585779 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6015: 22 Mar 2009, 12:43 »

Det var dog det mest idiotiske argument, jeg nogensinde har set.

1: Det var sidste sæson - hvad har det af relation til denne sæson?
2: Liverpool har lige lammetævet jer. Dårlig timing, Toby?

SirToby
Manager

« Svar #6016: 22 Mar 2009, 12:44 »

Hvad formåede vi ikke at gøre med jer xD Grin?...

Overhovedet ikke på samme måde. Vi burde have vundet 5-0 over jer i sidste sæson, men vi formåede sjovt nok kun at score på uoplagte chancer. I vandt 4-1 på grund af vores fejl. I havde vel næppe satset på at vinde på vores fejl.

Det var dog det mest idiotiske argument, jeg nogensinde har set.

1: Det var sidste sæson - hvad har det af relation til denne sæson?
2: Liverpool har lige lammetævet jer. Dårlig timing, Toby?

I bruger jeres indbyrdes sejre som argument for, at I er med i mesterskabskampen.

Nej.

verdenskrig
Manager

« Svar #6017: 22 Mar 2009, 12:46 »

Sir Toby@

funny funny funny

siden hvornår har et mål talt mindre fordi det kommer af en fejl...

Og apropos jeres sejr..

Første mål: Klar fejl af reina
Andet mål: Igen fejl af reina
Tredje mål: godt nok ( ligesom aurellios og dossenas var Kys )

Plus at vi fik rødt kort i daværende kamp..

Det var dog indtil nu din sjoveste påstand Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #6018: 22 Mar 2009, 12:47 »

At I smadrede Liverpool sidste sæson betyder overhovedet ikke, at I er bedre end dem. Fodbold handler om nuværende form og ikke ens form for et år siden. Det er fuldstændig irrelevant for debatten, at du nævner I vandt over Liverpool sidste år. Liverpool vandt 4-1 over jer for en uge siden, så hvorfor er I bedre end dem? Jeg kan ikke se det.. I smadrede dem for et år siden - Liverpool smadrede jer for en uge siden. Er de så ikke bedst lige nu? Selvsamme uge slog Liverpool også Real Madrid med store cifre.

Det er klart Liverpool-, United-, Chelsea- og Arsenal-spillerne sættes bedre op til store kampe, sådan er det at være menneske, og vi alle vil hellere slå de store end de små. Kan du ikke huske i skolegården, hvor du spillede mod 8. klasserne og vandt? Det gav en meget federe følelse at spille den kamp, end da du mødte 3. klasserne uden noget modstand.

Og at du nævner, du ikke vil lukke Liverpool ind i mesterskabskampen med de resultaterne, de præsterer, forstår jeg slet ikke du siger. United præsterer jo også kanon godt i denne sæson...

JKJ
Gæst

« Svar #6019: 22 Mar 2009, 12:48 »

Vi kan vel godt blive enige om, at vi lige så godt kan komme syv point foran (ved at I taber, og vi vinder), som at I kun vil være et point efter, ikke? Så nej, jeg vil ikke lukke jeg ind i mesterskabskampen med de resultater, I præsterer. Det er som om, at jeres spillere ikke er professionelle og disciplinerede, eftersom at I sættes bedre op til store kampe. I sidste sæson SMADREDE vi jer på hjemmebane, men det formår I ikke at gøre imod os, og det må betyde, at vi er et stykke foran jer.

Sidste sæson kan du ikke bruge til ret meget nu, det er jo det samme som når man hører om at det og det hold smadrede det andet hold i 1932, og dermed har en dårlig statistik...

Nej vi smadrede jer ikke på hjemmebane i år, det klarede vi jo ganske godt at gøre på jeres egen hjemmebane i år, hvis du ikke har glemt det så skal jeg da gerne minde dig om det igen, Man U - Liverpool 1-4!!

Og lad nu være med at snakke om diciplin og professionellisme.. . Det er ikke os der har tabt, ikke alt, men en del på gulvet de sidste 2 kampe, det er ikke os der har fået 3 røde kort de sidste 2 kampe, det er ikke os der har set opgivende ud de seneste 2 kampe...
Det er heller ikke os der har fået 54 gule kort og 5 røde over hele sæsonen, men det er jo jok dommernes skyld... så lad nu være med at snakke om manglende diciplin, der er i nok de sidste der skal komme og lære os noget som helst.
Til sammenligning kan jeg da lige sige at vi har fået 42 gule og 0 røde i det samme antal kampe...

verdenskrig
Manager

« Svar #6020: 22 Mar 2009, 12:49 »

I bruger jeres indbyrdes sejre som argument for, at I er med i mesterskabskampen.
Forkert.. Vi bruger det som argument for at i nok skal erkende at vi har en chance

Det virkelige argumentet for at vi er med i mesterskabskampen er at vi senere kan være et point efter jer  Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6021: 22 Mar 2009, 12:51 »

Overhovedet ikke på samme måde. Vi burde have vundet 5-0 over jer i sidste sæson, men vi formåede sjovt nok kun at score på uoplagte chancer. I vandt 4-1 på grund af vores fejl. I havde vel næppe satset på at vinde på vores fejl.

Nej.

nej, det har jeg ikke sagt. jeg forholder mig til det ovenstående, komplet meningsløse indlæg du lavede. det giver ingen mening.

igen, hvad har sidste sæson med denne sæson at gøre?  intet, overhovedet, intet. nada, Toby.

det er ved at gå op for mig, for subjektiv du egentlig forholder dig til Liverpools chancer i mesterskabskampen. men fakta er, at MU lige har tabt 2 kampe i træk, og hvis Liverpool vinder i dag, kun er 1 point efter. indse nu det bare - du taler jo i mod faktaen. Liverpool ER med i mesterskabskampen, ligegyldigt hvor meget du nu protesterer med, at i lammetævede dem sidste år, og alle dine andre indholdsløse argumenter.

-LFC-
Manager

« Svar #6022: 22 Mar 2009, 12:51 »

Nej.
Vi bruger vores indbyrdes form fra denne og facts er, at vi udspillede jer på Anfield og udnyttede jeres elendigheder på Old Trafford, hvor vi egenligt også bare var bedre end jer, selvom vi ikke spillede bare tæt på vores bedste. Og igen, vinder vi i dag er det 1 point (+ en kamp mere til jer, men den kan i hurtigt tabe).

SirToby
Manager

« Svar #6023: 22 Mar 2009, 12:54 »

Hvis det er nuværende form, som det kommer an på, må vi jo være de bedste. Jeg har ingen grund til at tro, at hullet vil komme ned på et point. Der virker syv point som et mere realistisk bud.

verdenskrig
Manager

« Svar #6024: 22 Mar 2009, 12:54 »

Jeg kunne abre godt vide hvor du vil hen med at i slog os på OT sidste år Grin?..

Hvad relevans har det for hvad der sker lige nu Rullende Øjne

Absolut ingen hvis du spørger mig, og jeg anser det for værende et redningsforsøg for alle dine hovedløse argumenter Grin

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6025: 22 Mar 2009, 12:55 »

Hvis det er nuværende form, som det kommer an på, må vi jo være de bedste. Jeg har ingen grund til at tro, at hullet vil komme ned på et point. Der virker syv point som et mere realistisk bud.

Bedømt ud fra de sidste to kampe, ja så skal du vende tabellen om   Tunge

Cool

Cesc
Gæst

« Svar #6026: 22 Mar 2009, 12:56 »

Så du tror simpelthen, at et formstærkt Liverpool-hold går ud og taber til Aston Villa, hvor der ikke just kører på skinner lige for tiden?

Jeg må lige snuppe et glas vand..

-LFC-
Manager

« Svar #6027: 22 Mar 2009, 12:57 »

funny funny funny
Åh du brillierer i dag. Syv point? Dvs. du er ligefrem sikker, at Liverpool som har MASSER af selvtillid går ud og taber til et Villa-hold i småkrise. Selvfølgelig, det kan ske og jeg skal også passe på jeg ikke bliver for kæphøj, men det er godt nok optimistisk at regne med det. Selvom vi skulle vinde den kamp mod Villa og i skulle vinde den i kommer i underskud, er vi stadig kun 4 point efter jer.

JKJ
Gæst

« Svar #6028: 22 Mar 2009, 12:58 »

Set over de seneste 6 kampe er vi faktisk bedre end jer, godt nok kun med 1 point, men det er alligevel bedre... Så i den nuværende forn er i IKKI bedre, og det er også facts!!

http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?g=s&stats=true&h_id=&a_id=&lid=4&sid=46&tp=act

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #6029: 22 Mar 2009, 12:58 »

Hvorfor er det så svært at erkende at alle hold er heldige over en sæson, det der tæller er tabellen, og når den viser, at Liverpool i dag kan være kun et point (og en kamp) bag United, hvorfor så ikke erkende at United ikke er tyve point bedre end Liverpool, som du gør dem til?

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010