home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585786 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5985: 22 Mar 2009, 11:29 »

Lige præcis her er jeg ekstremt enig...

Havde enhver anden sagt noget i den dur hver gang der var lidt modgang, ville han få karantæne så han hverken ku krybe eller gå.. Jeg er så træt af at en mand som Fergie ikke bare får så hatten passer...

Fergie er den eneste manager, der har fået karantæne for sine udtalelser om dommere i denne sæson.

Ferdinand var tydeligvis klar som backup, da Vidic bøvede sig overfor Gerrard. Gult.

lol

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #5986: 22 Mar 2009, 11:30 »

Ferdinand var tydeligvis klar som backup, da Vidic bøvede sig overfor Gerrard. Gult.

Det kan du ikke mene seriøst!!!!

Gerrard var forbi vidic, of Ferdinand var aldrig nået derhen inden en evt. afslutning. Vidic fratog Gerrard en klokkeklar 100% chance, og derfor var rødt på sin helt rette plads...

Nu lyder du lidt som Fergie

Pante
Gæst

« Svar #5987: 22 Mar 2009, 11:30 »

Nej , det var han tydeligvis ikke, når dommeren og alle andre kunne se det røde kort var på sin plads.

-LFC-
Manager

« Svar #5988: 22 Mar 2009, 11:34 »

Useriøst..

Szczesny
Manager

« Svar #5989: 22 Mar 2009, 11:36 »

Det lyder ikke som om, at Rooney skulle have haft rødt kort. Selvfølgelig bliver hans karantæne annulleret. Det var bold til hånd ved Scholes-situationen. Tydeligvis ikke med vilje, men fordi bolden havde retning mod mål fik han rødt. Gult havde måske været på sin plads.

Desværre kan det måske vise sig at være dumt at svine dommeren til for Fergie.

Hvad snakker du om?? Hans hænder hænger over hovedet og smækker ind i bolden? Bold til hånd  funny Hænderne/armene er i en meget unaturlig position og slår 'tilfældigvis' til bolden, da den kommer mod mål, så har man hørt den med!

Rooneys kunne måske appeleres, men da tydeligt at han ikke har fået styr på det temperament, som han ellers har givet udtryk for Peace

Huh

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #5990: 22 Mar 2009, 11:37 »

SirToby@

Rullende Øjne

Men du kan dog have ret på en måde.. Hvis gerrard kun er tilladt at kravle resten af vejen Tunge
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 11:39 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #5991: 22 Mar 2009, 11:39 »

Haha.. Nice one vk

Men må i øvrigt sige at det der med touchline bans I vil smide efter Ferguson, synes jeg ikke holder. Hvor mange gange fik Mourinho karantæne? Han var trods alt noget mere aggressiv retorisk og det var ikke kun når han havde tabt!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SirToby
Manager

« Svar #5992: 22 Mar 2009, 11:42 »

Jeg trækker muligvis påstanden tilbage om Vidic' røde kort. Ikke desto mindre var det dumt af den gode Vidic.

Nu fik jeg også set Rooneys røde kort. Katastrofalt hvis han får karantæne.

verdenskrig
Manager

« Svar #5993: 22 Mar 2009, 11:49 »

Fergie er den eneste manager, der har fået karantæne for sine udtalelser om dommere i denne sæson.

Okay mente bare ik det var den her sæson  Peace

Men det er sagen underordnet.. Jeg mener en manager skal have karantæne HVER gang han gør det, og det er uanset hvem det er... dommeren har et utroligt svært arbejde, og man hjælper dem ikke ved at hælde gylde ud over dem...

Samtidigt bør en træner fremstå som et godt eksempel for sine spillere og her menere jeg blot han fremstår som et tudefjæs Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #5994: 22 Mar 2009, 11:53 »

Pudsigt at skulle høre det fra en Liverpool-fan Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #5995: 22 Mar 2009, 11:56 »

Hvorfor det Opstemt?

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5996: 22 Mar 2009, 11:59 »

Meget skuffende at få nul point over to kampe samt tre røde kort. Mildest talt en katastrofe som jeg ikke havde set komme.

Vi vinder guld, hvis Chelsea taber i dag. Liverpool er for dårlige.

Jeg havde egenligt lovet mig selv at jeg ikke ville skrive noget...

Men helt ærlig, hvordan føles det at tabe til et dårligt hold... 2 gange på den samme sæson??

På papiret er vi et dårligere hold end både jer og Chelsea, men alligevel har vi ud at de 4 opgør vundet med 9-2 og fået 12 point!! Det er jo ganske godt klaret af et dårligt hold!!
Prøv nu at åbne de lukkede øjne og indse at vi er mindst den samme trussel som Chelsea. Jeg siger ikke vi vinder, men vi følger jer tildørs og giver ikke op for det er matematisk for sent...

-LFC-
Manager

« Svar #5997: 22 Mar 2009, 12:01 »

Jeg havde egenligt lovet mig selv at jeg ikke ville skrive noget...

Men helt ærlig, hvordan føles det at tabe til et dårligt hold... 2 gange på den samme sæson??

På papiret er vi et dårligere hold end både jer og Chelsea, men alligevel har vi ud at de 4 opgør vundet med 9-2 og fået 12 point!! Det er jo ganske godt klaret af et dårligt hold!!
Prøv nu at åbne de lukkede øjne og indse at vi er mindst den samme trussel som Chelsea. Jeg siger ikke vi vinder, men vi følger jer tildørs og giver ikke op for det er matematisk for sent...

Det kan sgu ikke siges bedre! Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #5998: 22 Mar 2009, 12:03 »

I kan ikke bruge de indbyrdes opgør til noget, så længe I ligger under os med så mange point, som I gør. Uafgjort hjemme imod Hull, Fulham og West Ham er lort.

Vi er bare bedre end jer.

verdenskrig
Manager

« Svar #5999: 22 Mar 2009, 12:03 »

Er helt enig med dig JKJ og jeg gider næsten heller ikke kommentere på det mere Grin

Syntes bare det er grinagtigt at mange united fans føler sig overlegne overfor et hold der lige har givet dem en ond ond afklapsning på deres egen frygtede hjemmebane Grin.. Og som i øvrigt også har slået dem på anfield!

Men jeg vil hellere kunne stå og grine af dem til sidst hvis vi står med pokalen og de står med en lang næse Wink

Vinder vi i dag anser jeg vores muligheder for guld værende lige så store som manu's og chelseas.. For united har i den grad vist at de kan rystes, og det er for mig alfa omega for min tro Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010