home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587088 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5085: 07 Jan 2009, 18:27 »

Jeg fik faktisk ondt i maven, da jeg læste det i morges. Det var en mærkelig fornemmelse. En legende ud over alle grænser, og en af historiens bedste venstrefløje. Jeg håber, han får en rolle bag kulisserne på Carrington.

http://www.youtube.com/v/3GxhYklM_3M - kan ikke ses nok gange.

Den video er fantastisk. Så den faktisk for nogle dage siden. Kuldegysninger - specielt ved klimaks i filmen!

Og videoen siger vist alt: Verdensklasse fodboldspiller!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5086: 07 Jan 2009, 20:12 »

Ja utrolig god film. Man sidder nærmest og tuder.

I dag står vi overfor Derby, som burde være en overkommelig modstander, hvis vi vinder er det Tottenham vi skal spille mod i finalen. Jeg tror vi vinder 3-0, og tror det bliver en lige sådan kamp som mod Southampton, hvor vi ikke bruger for mange kræfter og sparer en del profiler. Der står en vigtig kamp på papiret, når Chelsea gæster Old trafford næste PL kamp

Dagens opstilling, som forventet med mange reserver og unge spillere:

Kuszczak
Rafael – Evans – Vidic – O’Shea
Nani - Possebon – Gibson – Giggs
Tevez - Welbeck

SirToby
Manager

« Svar #5087: 07 Jan 2009, 20:23 »

Mine kilder fortæller mig da, at startopstillingen ser således ud:

Kuszczak
Rafael - Evans - Vidic - O'Shea
Gibson - Scholes - Anderson - Nani
Welbeck - Tevez

Ville være dejligt, hvis vi kunne få stabile præstationer af Kuszczak og Evans, som til tider ikke har været alt for betryggende. Derudover skal Nani hive noget frem, og Welbeck må gerne komme på tavlen. Glæder mig også til at se, hvilke genialiteter vores centrale midtbane kan finde på.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5088: 07 Jan 2009, 21:46 »

Men hold da kæft en ringe første halvleg. Forsvaret som har været stensikker virker i dag som en si og usikker. Angrebet kører ikke. Der skal ske forandringer, hvis vi skal vende denne kamp!

Yoggidk
Gæst

« Svar #5089: 07 Jan 2009, 21:47 »

Skuffende...

Det ser ud til at I (Man utd) ødelægger min odds-kupon!

Det er en omer' Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #5090: 07 Jan 2009, 21:48 »

Min blev allerede ødelagt at Hamburg-Milan Skuffet

Men vil næsten garantere mindst en uafgjort. I øvrigt er det jo en semi-finale med to kampe, så en uafgjort eller et smalt nederlag ville ikke være en katastofe. United flår dem på Old Trafford.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #5091: 08 Jan 2009, 14:28 »

JKJ
Gæst

« Svar #5092: 08 Jan 2009, 16:53 »

Imo er det en totalt ligegyldig ting der ikke har noget at gøre i nyhederne... Men efter det man hører i radioen så er det jo næsten breaking news!!

Helt ærlig, han smadre sin bil, og hvad så? Det er der da masser af mennesker der gør hver dag og år... Pressen har sgu for lidt at lave siden det kan blive en tophistorie!

verdenskrig
Manager

« Svar #5093: 08 Jan 2009, 16:58 »

Det er det jeg altid siger.. Folk med hang til united er til fare for sig selv og deres omgivelser, behøver jo blot nævne Calum.F og mads timm, eller roy keane  Grin Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

shazaib
Juniorspiller
**

« Svar #5094: 08 Jan 2009, 21:11 »

GLORY GLORY MAN UNITED GLORY GLORY MAN UNITEEED! min yndlings spiller = GIGGS 4 trøjer af ham og 6 trøjer af mit navn og nr 11 på rykken Opstemt GLORY GLORY MAN UNITEEEED

If u tell what u want ill give u what u want

ManUtd83
Manager

« Svar #5095: 10 Jan 2009, 13:02 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4770324,00.html

Jeg kan helt ærligt og neutralt sige at det er noget af det mest smagløse jeg nogensinde har set. Fy for helvede. Liverpool-fans vil sikkert være helt oppe at køre over det, men jeg synes det er ualmindeligt ulækkert - hader den mand endnu mere.

Han vrøvler jo for det første. Først snakker han om at Ferguson er blevet straffet, og siger derefter at han aldrig bliver straffet. I øvrigt bliver Ferguson da virkelig ofte straffet. Naturligvis er det berettiget, men forstår ikke hans brok.

For det andet er Benitez da ikke en der ikke brokker sig over dommerne - slet ikke endda. Han har altid selv en kommentar til en udvisning, et straffe eller et eller andet. Og jeg kan ikke huske han nogensinde er blevet straffet.

Så siger han, at han ikke er interesseret i "Mind games". Hvad laver du så Benitez? Det er vel netop det han har gang i. Føler ikke at han håndterer Fergusons små kommentar om Liverpools titelchancer særlig godt. Den har Ferguson vundet.

Forstår heller ikke helt hans påstand om at United er nervøse. Det er da netop en komfortabel situation at have 2 kampe i hånden og kampe hjemme. Tror sgu det er ham der er nervøs. Han har aldrig været med i titelkampen efter nytår i Premier League og han kommer næppe til at føre Liverpool til titlen.

Igen - smagløst af Benitez, synes jeg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5096: 10 Jan 2009, 13:16 »

Jeg tvivler på at det er neutralt sagt Smiley

Jeg kan ikke forstå hvad "the fuss" er omkring. Jeg synes selv at Benitez har fat i noget af det rigtige - Ferguson brokker sig virkelig tit og virkelig meget TIL dommerne. Man hører ofte at han har hevet fat i dem i omklædningsrummet eller på vej derned, og så kan jeg godt forstå at Benitez brokker sig. Der er ingen tvivl om at det hele er en del af mind games - Mesterskabskampen ser ud til at blive ufattelig tæt, og nu begynder de små svinere at komme. Det her er da uden tvivl en af dem, og det varer nok ikke længe så kommer der en fra Ferguson, som jeg er sikker på at du er enig i Wink

Indtil nu tager jeg det dog med et gran salt. Det er blevet moderne at svine de andre managere engang imellem, og det har Benitez her gjort. Ferguson, Wenger og Mourinho (da han var i Chelsea) gør det også. Det er part of the game.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #5097: 10 Jan 2009, 13:24 »

Tror da også han har ret i meget af det han siger om Fergie. Det mærkelige er at han også selv er skyldig i mange af de ting han beskylder Sir Alex for. Det er klart at man ikke har set hans evindelig brok i denne sæson, for alt er jo gået Liverpools vej, men graver man et par sæsoner tilbage finder man hans brok over stort set identiske ting.

Faktum er jo også at FA IKKE er på Uniteds side. 4 kampe til Patrice Evra for Chelsea-episoden, 8 måneder for Rio's missede test (folk der tog testen og blev busted fik mindre), Scholes karantæne i liga for rødt kort i pre-season, osv. osv. Ferguson ER i øvrigt blevet straffet utallige gange, hvilket er berettiget, men ikke bør give anledning til brok fra Benitez' side.

Tror oprigtigt på at han er presset. Chelsea og United er lige i hælene på Liverpool, og Benitez har ikke været i den situation før. Udover det skal han gå og vente på afgørelsen i Gerrard-sagen, hvilket kunne få katastrofale følger for Liverpool. Tror ikke at så bemærkelsesværdigt et udbrud hjælper noget.

United-styrer
Gæst

« Svar #5098: 10 Jan 2009, 13:40 »

Lad nu barnet ;-)

Han er en presset mand, der ikke er vant til at ligge nummer et i januar og derfor ikke aner, hvordan han skal håndtere situationen. Til gengæld har han noteret sig, at hans kaptajn Steven Gerrard er blevet hele fodbold-Englands kæledægge ved at hykle, og så prøver han naturligvis det samme.

verdenskrig
Manager

« Svar #5099: 10 Jan 2009, 13:57 »

Undskyld men hvad snakker i om, hovedbudskabet er sku da noget så sandt..

Ferguson brokker sig over alt og alle, og når Man U ikke ligger nummer 1, er det alle andres skyld... Kampprogram, dommer, svinsk modspiller, dårlig bane, eller nordlys.. Listen er lang...

Han får sågår lov til at forfølge dommeren i halvleg og efter kampen, og bliver i forhold til hvor tit han gør det yderst sjældent straffet for det... Ferguson er et af de største tudefjæs jeg kender, og hans måde til at se indad er utrolig RINGE Grin

Godt nok burde Benitez bare have holdt sin kæft, for alle og enhver ved at det intet ændrer, da Ferguson pga hans rang bare oftere får lov til den slags... Men det ændrer fandme ikke ved at budskabet i det han siger er korrekt, og så ved jeg ikke hvad i ellers prøver at opfinde, med at han selv er presset, og ikke fører os til titlen...

Det lyder næsten som om i (igen) prøver at bortforklare muligheden for vores mesterskab, men det er vi jo så vant til, og det tager jeg personligt ikke så tungt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010