home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1436807 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #135: 09 Jun 2006, 19:35 »

Godt indkøb, no doubt about that...men er det ikke en mere defensiv midtbane type de mangler? ala Diarra Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #136: 09 Jun 2006, 19:37 »

Godt indkøb, no doubt about that...men er det ikke en mere defensiv midtbane type de mangler? ala Diarra Smiley

Jo, men Carrick er da ikke decideret offensiv. Han er vel central/defensiv, så en spiller ala Ballack ved siden af ville være perfekt.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #137: 09 Jun 2006, 19:38 »

Skal Carrick så være den defensive oprydder type?  Huh Diarra ved siden af ville være perfekt.

United-styrer
Gæst

« Svar #138: 09 Jun 2006, 19:40 »

Skal Carrick så være den defensive oprydder type?  Huh Diarra ved siden af ville være perfekt.

Nej, så er der for lidt kreativitet. Carrick kan både frem ad banen og længere tilbage, så en af samme type ved siden af, og der er en perfekt makkerpar. Scholes kan det ikke længere, så en spiller af samme type, og vi er der efter min mening.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #139: 09 Jun 2006, 19:43 »

Ballack er da ikke meget værd defensivt Smiley men ja en af samme type ville da være godt. Begge centrale folk kan dog godt være defensive, eller den ene af dem. Så længe de 4 andre offensive er gode nok, og backerne går meget med frem. Men det sidste er måske ikke så aktuelt i United netop nu.

United-styrer
Gæst

« Svar #140: 09 Jun 2006, 19:48 »

Ballack er da ikke meget værd defensivt Smiley men ja en af samme type ville da være godt. Begge centrale folk kan dog godt være defensive, eller den ene af dem. Så længe de 4 andre offensive er gode nok, og backerne går meget med frem. Men det sidste er måske ikke så aktuelt i United netop nu.

Jeg synes skam, Ballack er ganske god defensivt, selvom han tit bliver frataget de pligter. Til gengæld er jeg uenig i, at to defensive ville gå an. Så mangler der kreativitet fra den centrale midtbane, så de blot bliver boldflyttere i stedet for at iscenesætte de offensive kræfter. Fløjene og angriberne kan ikke alene skabe alt fremadrettet, da de første skal have en god aflevering serveret, og her er det godt med en stærk offensiv kraft, som kan tiltrække opmærksomhed i midten.

Hvorfor er det ikke så aktuelt, at backerne går med frem? Gary Neville er da, som han altid har været, og bruger vi Evra på venstrebacken i næste sæson, hvad jeg dog ikke tror, har vi en fremragende offensiv kræft i ham, men selv hvis vi, som man kan forvente, bruger Heinze, kan han da også sit offensivt, selvom defensiven er hans største force.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #141: 09 Jun 2006, 19:51 »

To gode defensive folk kan sagtens gå, se bare Real Madrid for nogle år siden, med Makelele og Flavio/Cambiasso på den defensive midt, og så Figo, Zidane, Raúl og Ronaldo som offensive folk. Derudover gik backerne jo meget med frem, så det kan sagtens lade sig gøre hvis de offensive folk er gode nok. Grækenland vandt jo EM ved at spille en 9-1-1 formation Smiley
PS jeg vil nok stille spørgsmålstegn ved Nevilles offensive kvaliteter efterhånden.

United-styrer
Gæst

« Svar #142: 09 Jun 2006, 20:02 »

To gode defensive folk kan sagtens gå, se bare Real Madrid for nogle år siden, med Makelele og Flavio/Cambiasso på den defensive midt, og så Figo, Zidane, Raúl og Ronaldo som offensive folk. Derudover gik backerne jo meget med frem, så det kan sagtens lade sig gøre hvis de offensive folk er gode nok. Grækenland vandt jo EM ved at spille en 9-1-1 formation Smiley

Nu er forskellen jo den, at folk som Figo og navnlig Zidane går ind i banen og stort set agerer offensive midtbanespillere, mens backerne nærmest er fløjspillere. Hos United er backerne offensive, men de to fløje, Ronaldo og Giggs/Park/Evra, kan ikke på samme måde gå ind i banen og skabe spillet (Ronaldo går ind, men han er for selvisk til at være iscenesætter). Mht. Grækenland, så skal United ikke vinde for hver en pris, og heriblandt ikke via spil som grækerne ;-)

PS jeg vil nok stille spørgsmålstegn ved Nevilles offensive kvaliteter efterhånden.

Her er jeg så uenig. På trods af sin alder mener jeg, at Gary Neville ikke gør det nævneværdigt dårligere end tidligere. Den store teknikker har han aldrig været, men jeg synes stadig, han gør et godt stykke arbejde.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #143: 09 Jun 2006, 20:08 »

Jamen vi er da helt enige, Ronaldo kunne dog godt med tiden blive lidt ala Messi der også flakker meget rundt.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #144: 22 Jun 2006, 12:17 »

Så er kamp programmet for næste sæson i PL udgivet og sådan her ser Uniteds program ud

August

Lør 19 Fulham (H)
Tir 22 Charlton A (B)
Lør 26 Watford (B)

September

Lør 9 Tottenham H (H)*
Lør 16 Arsenal (H)*
Lør 23 Reading (B)
Lør 30 Newcastle U (H)*

Oktober

Lør 14  Wigan A (B)
Lør 21  Liverpool (H)*
Ons 25 Ligacup 3
Lør 28  Bolton W (B)

November

Lør 4  Portsmouth (H)
Ons 8 Ligacup 4
Lør 11  Blackburn R (B)
Lør 18  Sheffield U (B)
Lør 25  Chelsea (H)*
Ons 29  Everton (H)

Desember

Lør 2  Middlesbrough (B)
Lør 9  Manchester C (H)*
Lør 16  West Ham U (B)
Ons 20 Ligacup 5
Lør 23  Aston Villa (B)
Tir 26  Wigan A (H)
Lør 30  Reading (H)

Januar

Man 1 Newcastle U (B)*
Lør 6 FAC 3
Ons 10 Ligacup  semi (1)
Lør 13 Aston Villa (H)
Lør 20 Arsenal (B)*
Ons 24 Ligacup semi (2)
Lør 27 FAC 4
Ons 31 Watford (H)

Februar

Lør 3 Tottenham H (B)*
Lør 10 Charlton A (H)
Lør 17 FAC 5
Lør 24 Fulham (B)
Søn 25 Ligacupfinale

Mars
Lør 3 Liverpool (B)*
Lør 10 FAC 6
Lør 17 Bolton W (H)
Lør 31 Blackburn R (H)

April

Lør 7 Portsmouth (B)
Man 9 Sheffield U (H)
Lør 14 Chelsea (B)* / FAC semifinale
Lør 21 Middlesbrough (H)
Lør 28 Everton (B)

Mai
Lør 5 Manchester C (B)*
Søn 13 West Ham U (H)
Lør 19 FAC-finale

* Her bør man sætte kryds i kalenderen for disse kampe må man ikke gå glip af Smiley

NU er det på tide at vi henter at vi henter mestersabet hjem efter et alt forlænge ud lån Smiley

« Seneste Redigering: 22 Jun 2006, 12:31 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #145: 22 Jun 2006, 12:22 »

* Kampe der bliver værd at se og som må og skal vindes Smiley

NU er det på tide at vi henter at vi henter mestersabet hjem efter et alt forlænge ud lån Smiley

Og det skal de andre kampe måske ikke? Wink

Men det bliver da noget af et September måned Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #146: 22 Jun 2006, 12:34 »

Jo Zone43 de andre kampe skal da også vindes.. Og nu har jeg ændret mit i mit indlæg for at undgå en længer diskusion :-)

SirToby
Manager

« Svar #147: 22 Jun 2006, 12:55 »

Super, så skal der planlægges ture til Old Trafford.

Alt andet end ni point i august vil være skuffende.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2006, 12:57 af SirToby » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #148: 22 Jun 2006, 13:01 »

Hvornår er det efterårsferie Huh For der skal jeg til england med mit fodboldhold og se en Man Utd kamp alt efter programmet. Og måske også have rundvisning på Old trafford. Cool

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 22 Jun 2006, 13:03 »

Hvornår er det efterårsferie Huh For der skal jeg til england med mit fodboldhold og se en Man Utd kamp alt efter programmet. Og måske også have rundvisning på Old trafford. Cool

Det er det i uge 42

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010