home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1341730 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #105: 06 Maj 2006, 21:54 »

Synes jeg hørte forleden, at United har droppet interessen i Diarra, fordi han er for dyr. Det irriterer mig voldsomt. De mener selv, at vi stadig er et af verdens største hold, men hvis man ikke har ambitionerne til at gå efter de bedste, fordi de er for dyre, virker sådanne udtalelser useriøse. Mascherano kender jeg ikke så meget til, og mener, han er et usikkert køb.

Jeg tror stadig på Riquelme. Veron levede ikke op til forventningerne, men han blev til gengæld solgt lige netop som han begyndte at spille godt. Riquelme har kreativiteten, som holdet har manglet længe. Han kan skabe chancer i modsætning til de andre centrale midtbanespillere i truppen.

Hmm.. Diarra synes nu ellers på vej til Old T.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55870

Riquelme ryger til Juve Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #106: 06 Maj 2006, 22:35 »

Hmm.. Diarra synes nu ellers på vej til Old T.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55870

Riquelme ryger til Juve Smiley

Jamen, det lyder jo fremragende :-) Han er uden tvivl drømmespilleren i dette transfervindue.
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #107: 06 Maj 2006, 22:37 »

Diarra afventer situationen i Madrid, med præsidentvalg osv. bliver det ikke til en kontrakt med kongeklubben vender han så blikket andensteds hen, og der tror jeg United har en god chance for at snuppe ham.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #108: 06 Maj 2006, 23:45 »

Diarra afventer situationen i Madrid, med præsidentvalg osv. bliver det ikke til en kontrakt med kongeklubben vender han så blikket andensteds hen, og der tror jeg United har en god chance for at snuppe ham.

Vi skal ikke have en spiller til United, der egentlig heller vil spille i Madrid, sådan en klovn  ticked off
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #109: 06 Maj 2006, 23:47 »

Vi skal ikke have en spiller til United, der egentlig heller vil spille i Madrid, sådan en klovn  ticked off

Det er selvfølgelig bare et rygte Smiley som jeg dog selv mener er meget troværdigt.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #110: 07 Maj 2006, 16:13 »

Så er der nyt i sagen om Ruud van Nistelrooy. Alt peger på, at han er på vej væk. I dag erstattede Giuseppe Rossi ham i startopstillingen, hvilket fik den konsekvens, at Ruud, som ellers skulle have været på bænken, tog hjem i frustration, hvis rygterne taler sandt. Og så et rygte om ham:

Torres og Ruud bytter?

Efter min mening en dårlig handel. For mig at se er Torres klart en overvurderet spiller, hvis uskarphed forhindrer ham i at blive en af de bedste. Ruud er klart en bedre spiller, synes jeg, men o.k., Torres har alderen med sig.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #111: 07 Maj 2006, 16:28 »

Jeg tror United/Sir Alex er gået med til at sælge ham til Real Madrid, hvis de så holder fingrene fra Diarra!

Men det er selvfølgelig ren spekulation!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #112: 07 Maj 2006, 16:30 »

Yes, sådan!

2-0 allerede i kampen mod Charlton. Målene er sat ind af Louis Saha og Cristiano Ronaldo. Perfekt!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #113: 07 Maj 2006, 16:32 »

Jeg tror United/Sir Alex er gået med til at sælge ham til Real Madrid, hvis de så holder fingrene fra Diarra!

Men det er selvfølgelig ren spekulation!

Det kunne godt tænkes, men så skal Man Utd. højest sandsynligt ud og lede efter en angriber.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #114: 07 Maj 2006, 16:55 »

Eller også kører de Smithy tilbage i angrebet, når han forhåbentlig bliver klar igen.

Så har man Rooney, Saha, Smith og tildels Rossi, der kan spille oppe foran og Diarra på midten  Grin
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #115: 07 Maj 2006, 17:02 »

Eller også kører de Smithy tilbage i angrebet, når han forhåbentlig bliver klar igen.

Så har man Rooney, Saha, Smith og tildels Rossi, der kan spille oppe foran og Diarra på midten  Grin

Hvorfor kun til dels Rossi? Han er da allerede nu stærk nok til at være en god backup efter min mening, og senere skal han nok blive en meget stor spiller.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #116: 07 Maj 2006, 18:28 »

Til dels = stærk back-up  Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #117: 07 Maj 2006, 18:34 »

Ja, så fik vi sølvmedaljen efter 4-0 over Charlton. Louis Saha åbnede, og Cristiano Ronald fulgte op. Jason Euell lavede et selvmål, før Kieran Richardson lukkede med en halv time igen. Det er vel alt i alt udmærket. Efter to år i træk, hvor det kun blev til bronze, er det trods alt en forbedring, og til tider var vi næsten oppe og true Chelsea. Nu skal vi have forstærket midtbanen, så vi næste år kan gå hele vejen og levere en langt bedre indsats i Champions League.

Tillykke med sølvmedaljerne, mine kære medfans Smiley

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #118: 07 Maj 2006, 18:54 »

Sådan, super afslutning på sæsonen.

UNITED!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #119: 07 Maj 2006, 19:11 »

true Chelsea.

Og jeg som troede du var Man Utd fan Wink

Fin måde at slutte af på for United , bare lidt synd for Charlton manageren, hvis karriere er slut nu. Efter en hel del år Smiley

Hammers
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010