home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335105 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #75: 19 Apr 2006, 20:41 »

Synes jeg hørte forleden, at United har droppet interessen i Diarra, fordi han er for dyr. Det irriterer mig voldsomt. De mener selv, at vi stadig er et af verdens største hold, men hvis man ikke har ambitionerne til at gå efter de bedste, fordi de er for dyre, virker sådanne udtalelser useriøse. Mascherano kender jeg ikke så meget til, og mener, han er et usikkert køb.

Jeg tror stadig på Riquelme. Veron levede ikke op til forventningerne, men han blev til gengæld solgt lige netop som han begyndte at spille godt. Riquelme har kreativiteten, som holdet har manglet længe. Han kan skabe chancer i modsætning til de andre centrale midtbanespillere i truppen.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #76: 19 Apr 2006, 20:51 »

Synes jeg hørte forleden, at United har droppet interessen i Diarra, fordi han er for dyr. Det irriterer mig voldsomt. De mener selv, at vi stadig er et af verdens største hold, men hvis man ikke har ambitionerne til at gå efter de bedste, fordi de er for dyre, virker sådanne udtalelser useriøse. Mascherano kender jeg ikke så meget til, og mener, han er et usikkert køb.

Jeg tror stadig på Riquelme. Veron levede ikke op til forventningerne, men han blev til gengæld solgt lige netop som han begyndte at spille godt. Riquelme har kreativiteten, som holdet har manglet længe. Han kan skabe chancer i modsætning til de andre centrale midtbanespillere i truppen.

Det er sku svært at blive klog på lige i øjeblikket med alle de rygter. Jeg håber at de henter Diarra næsten koste hvad det ville da det er sådan en type United mangler på midtbanen.

Men ellers sige de nye rygter han United skulle være interressert i Tottenhams Michael Carrick.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #77: 19 Apr 2006, 20:55 »

Carrick er også en udemærket spiller, men jeg ved ikke om han har niveauet til at spille for United.

Jeg kan kun give donthomas ret, det er sgu svært i øjeblikket, men jeg håber stadigvæk på Diarra.

Nu snakker vi så meget om nye folk til United, men hvem skal vi egentlig sige farvel til??

Jeg har hørt at Fortune ryger (det var også på tide), derudover må Miller da helt sikkert forsvinde, men hvad med en fyr som Fletcher er han god nok???
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #78: 19 Apr 2006, 21:03 »

Ja farvel til Fortune var en af de bedste nyheder i langtid omkring den spiller. Bellion siger også farvel og det er også fint nok. Det samme kan vi også godt sige til Miller for min skyld.

Hmm Fletcher.. Fletcher Fletcher dog. Han er jo stadig ung og hvis han nu kunne få en at lære lidt af ved siden af sig inde på midtbanen (Diarra). For Keane var der jo men så var der jo ikke mere. Syntes han har haft en fin sæson også var det jo ham der scorede målet i 1-0 sejren hjemme mod Chelsea Smiley

Tror dog den næste sæson bliver meget vigtig for ham. Ellers ender han bare som Nick Butt. En fin reserve til de kampe mod de mindre gode hold hvor de bedste skal sparres lidt.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #79: 19 Apr 2006, 21:10 »

Fletcher skal ikke sælges. Han bliver fejlplaceret på fløjen, men har potentiale som central midtbane. Han skal have en chance mere i mine øjne.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #80: 19 Apr 2006, 21:13 »

Er tilbøjelig til at give jer ret, ligesom Richardson skal have lidt flere chancer på venstre fløj, eller skulle man knalde Evra op på den kant...

Jeg synes ikke rigtig han har fysikken til at spille back, han ser sgu lidt klejn ud, ved siden af de store briter  funny

Men jeg tror virkelig, at United kan blive rigtig gode næste år HVIS de vel at mærke gør som vi har snakket om i denne tråd, nemlig investere i minimum en defensiv midtbanespiller og gerne en offensiv også, da Scholes ikke er hvad han har været.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #81: 19 Apr 2006, 21:20 »

Nu nævner Metsu1 venstre back pladsen. Der kommer Henzie tilbage efter VM efter sin alt alt for lange skade også ryger Evra på bænken for som Metsu1 siger: Han er alt for lille og har slet ikke fysik til at spille der. Så ja han skal nok længer frem. Igen enig med at Richardson skal have flere chancer som venstre fløj også kan Giggs sætte sig lidt på bænken for han er ved at være gammel og træt Grin.

men Ja en defensiv midtabanespiller og så en spiller lidt længer fremme med noget kreativitet. Så skal vi nok hente guldet tilbage hvor det høre hjemme Wink Wink
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #82: 19 Apr 2006, 21:23 »

Glæder mig også til at Heinze er tilbage, han er kanon på den venstre back.

Jeg må dog indrømme, at jeg altid har syntes at Silvestre også var god på den venstre back, han havde nogle gode rush frem af banen.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #83: 19 Apr 2006, 21:30 »

Glæder mig også til at Heinze er tilbage, han er kanon på den venstre back.

Jeg må dog indrømme, at jeg altid har syntes at Silvestre også var god på den venstre back, han havde nogle gode rush frem af banen.

Henzie er en super spiller. Fighter lige til blodet det springer. Herlige type. Han har været hårdt savnet.

Silvestre han kan løbe op af den kant som ingen anden problemet er bare han heller ville spille i det centrale forsvar og det har han så fået lov til. Men det er vidst slut nu med Vidic i klubben og Wes Brown som ser mere og mere ud til at være færdig med at være skadet hele tiden.

Tror godt Silvestre kan forlade United til sommer hvis det rigtige tilbud kommer
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #84: 19 Apr 2006, 21:35 »

Vidic har faktisk lukket godt af i den korte tid, han har været der.

Silvestre kunne faktisk godt være en mulig afgang til sommer, da jeg er helt sikker på, at Sir Alex vil holde Ferdinand, Brown og Vidic.

Igen enig med at Richardson skal have flere chancer som venstre fløj også kan Giggs sætte sig lidt på bænken for han er ved at være gammel og træt Grin.

Kan forresten kunne give dig helt ret mht. Giggs, men han har trods alt stadig nogle gode kampe i sig og er altid vigtig med den kæmpe rutine, han render rundt med i bagagen.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #85: 19 Apr 2006, 21:40 »



Kan forresten kunne give dig helt ret mht. Giggs, men han har trods alt stadig nogle gode kampe i sig og er altid vigtig med den kæmpe rutine, han render rundt med i bagagen.

Helt klart. Giggs kommer ikke til at spille for andre klubber ind United og han er stadig en god spiller også er han jo en af Sir Alex ynglinge så han skal nok blive og han kommer hlet sikkert også til at spille mange kampe næste sæson. Dog bliver jeg noget så sur når han taber bolden også stiller han sig bare og slår ud med armene og forventer at dommeren fløjter for frispark. Nej han skal bare løbe efter ham der tog bolden også tage den tilbage istedet for. ticked off ellers er han god nok Thumbs Up
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #86: 19 Apr 2006, 22:17 »

 Wink Ja, han har det med at virke lidt opgivende, når det ikke går hans vej, men det har jo nok noget at gøre med, at han kan mærke, at han ikke er helt så hurtig dom han har været.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #87: 19 Apr 2006, 22:19 »

Ja det er det nok Opstemt
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #88: 06 Maj 2006, 13:25 »

Så er der lagt op til gyser af ypperst karat i morgen. Efter et par svage resultater på det seneste er den ellers så sikre andenplads kommet gevaldigt i fare, idet at Liverpool nu kun er et sølle point bag os inden den allersidste runde, som spilles i morgen for begge holds vedkommende. Vi tager hjemme mod Charlton, mens Liverpool gæster Portsmouth. På papiret har Liverpool vel den bedste modstander, men til gengæld har vi hjemmebanefordelen, så i sidste ende går det nok lige op. Vi må ikke tabe den andenplads, og jeg tror også, vi hiver den sejr hjem, der skal til...

Hvad tror I?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #89: 06 Maj 2006, 13:30 »

Så er der lagt op til gyser af ypperst karat i morgen. Efter et par svage resultater på det seneste er den ellers så sikre andenplads kommet gevaldigt i fare, idet at Liverpool nu kun er et sølle point bag os inden den allersidste runde, som spilles i morgen for begge holds vedkommende. Vi tager hjemme mod Charlton, mens Liverpool gæster Portsmouth. På papiret har Liverpool vel den bedste modstander, men til gengæld har vi hjemmebanefordelen, så i sidste ende går det nok lige op. Vi må ikke tabe den andenplads, og jeg tror også, vi hiver den sejr hjem, der skal til...

Hvad tror I?

Pompeys har spillet godt på sidste, så nemt bliver det ikke for L'Pool.

Jeg er sikker på at Charlton vil slutte af med en sejr, eftersom det er den sidste for deres nuværende manager.

Mine bud på kampene

Pompeys 2:2 L'Pool (0:1)
United 3:1 Charlton (1:1)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010