home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1336031 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #60: 12 Apr 2006, 17:06 »

Alt hvad jeg rører har stil  Cool Dermed os West Ham Grin

West Ham, jo tak. yndlings hold i PL  Thumbs Up

On Fire

Gad vide hvor slemt det er blevet.. umiddelbart ikke så slemt igen ifølge linket.

MUHAHAHA  Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #61: 12 Apr 2006, 17:25 »

Personligt synes jeg, at den centrale midtbane er det eneste punkt, hvor holdet ikke er stærkt nok. Derfor så jeg meget gerne Mohammadou Diarra fra Lyon i klubben, samt Villarreals kreatør Juan Roman Riquelme. Jeres bud?

Diarra ville naturligvis være den fedest at få til United, men jeg må give dig uret med Riquelme, han vil overhovedet ikke passe til den britisk stil, han varmer bolden alt for meget og er alt for langsom i de ting han foretager sig.

Det er svært at finde en oplagt kandidat til den offensive midtbane, er der nogle derude, der har et bud??

Jeg ved godt vi har Scholes, men han er ved at være oppe i årene og går samtidig meget i stykker
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #62: 12 Apr 2006, 17:48 »

Diarra ville naturligvis være den fedest at få til United, men jeg må give dig uret med Riquelme, han vil overhovedet ikke passe til den britisk stil, han varmer bolden alt for meget og er alt for langsom i de ting han foretager sig.

Det er svært at finde en oplagt kandidat til den offensive midtbane, er der nogle derude, der har et bud??

Jeg ved godt vi har Scholes, men han er ved at være oppe i årene og går samtidig meget i stykker

Ej - United har ikke brug for en ny "Veron" - men de skal have en defensiv orienteret styrmand som Roy Keane - jeg kan kun komme i tanke om vores egen Thomas Graversen - han ville passe ind i United ..... men ok da jeg ikke håber Man Utd får succes så køb dog bare en af de andre spillere fra AGF (Liam Miller fik jo ikke ligefrem succes i Man Utd) - de kan sikkert fåes billigt !  funny
Logged

YNWA

chelidze90
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #63: 12 Apr 2006, 17:49 »

Personligt synes jeg, at den centrale midtbane er det eneste punkt, hvor holdet ikke er stærkt nok. Derfor så jeg meget gerne Mohammadou Diarra fra Lyon i klubben, samt Villarreals kreatør Juan Roman Riquelme. Jeres bud?

Har ikke set så meget til Diarra, udover CHL, men der har han tilgengæld også spillet godt. Men jeg synes nu 250 mio kr er lige i overkanten, men hvis han er ligeså god som Lyon gør ham til med prisen, må han jo være god Smiley

Riquelme er en spændende spiller, som spiller godt og laver en masse frække detaljer og skud, når det kører for holdet. Men i de kampe hvor det ikke kører rigtig for holdet, har han en tendens til at falde ud af kampene og man lægger næsten ikke mærke til ham. Så hvis han havde et højere bundniveau ville han være en fantastisk spiller Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #64: 12 Apr 2006, 18:03 »

Ej - United har ikke brug for en ny "Veron" - men de skal have en defensiv orienteret styrmand som Roy Keane - jeg kan kun komme i tanke om vores egen Thomas Graversen - han ville passe ind i United ..... men ok da jeg ikke håber Man Utd får succes så køb dog bare en af de andre spillere fra AGF (Liam Miller fik jo ikke ligefrem succes i Man Utd) - de kan sikkert fåes billigt !  funny

United skal have en ny defensiv styrmand, det er utvivlsomt. Der så jeg absolut helst Mahamadou Diarra, mens jeg ikke synes, Gravesen er god nok. Til gengæld har de efter min mening også brug for en offensiv kreatør. Om Riquelme passer ind i Englands spillestil, kan diskuteres, men jeg synes netop, det er en type som ham, United har savnet. En kreativ spiller som iscenesætter sine holdkammerater, i modsætning til Scholes hvis eneste force er hans evne til at komme frem og score mål. En evne han vel at mærke ikke længere besidder. Michael Ballack og Mahamadou Diarra ville være eminente at få, men desværre har United af mystiske årsager droppet deres interesse i Ballack, hvilket jeg absolut ikke forstår. Derfor må Diarra være det sikre mål, mens Riquelme er min favorit til den offensive plads.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #65: 17 Apr 2006, 15:43 »

Lækkert med en sejr i en ellers svær kamp.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #66: 17 Apr 2006, 15:55 »

Møj United hvis den havde endt uafgjordt var jeg 200 kr. rigere  Græder
Men ellers vigtig sejer de fik i dag.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #67: 17 Apr 2006, 16:44 »

Rigtig, rigtig flot sejr i dag. Hvis Chelsea taber lever håbet lidt endnu. Flot sejr, som formentlig sikrede sølvmedaljerne.
Logged

Bobby Charlton
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #68: 19 Apr 2006, 19:40 »

Kampen 4. pladsen bliver spændende. Tænk hvis Arsenal måtte nøjes med UEFA Cup?! MUAHAHA! Djævel
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #69: 19 Apr 2006, 19:51 »

Hvis Man U køber Riquelme bliver han ligesom Veron, desværre

Han har slet ikke det konstante tempo der skal til at slå til i England, lidt ligesom problemet var med Veron.
Hvad med en type som Rosicky fra Dortmund var det noget, der kunne bruges i United. Man kunne måske også forestille sig, at man kaster penge efter Van Der Vaart fra HSV, selvom han måske hører mere til ude på venstrekanten og nok ikke er til salg efter kun en sæson i HSV.

Jeg synes, det ville være en rigtig god ide at investere i Diarra eller hvad med Mascherano fra Corinthians på den defensive midtbane??
Logged

Bobby Charlton
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #70: 19 Apr 2006, 19:56 »

Hvis Man U køber Riquelme bliver han ligesom Veron, desværre

Han har slet ikke det konstante tempo der skal til at slå til i England, lidt ligesom problemet var med Veron.
Hvad med en type som Rosicky fra Dortmund var det noget, der kunne bruges i United. Man kunne måske også forestille sig, at man kaster penge efter Van Der Vaart fra HSV, selvom han måske hører mere til ude på venstrekanten og nok ikke er til salg efter kun en sæson i HSV.

Jeg synes, det ville være en rigtig god ide at investere i Diarra eller hvad med Mascherano fra Corinthians på den defensive midtbane??

Hørt! Rosicky ligner en pige, men han sparker ***, og van der Vaart har været nævnt før så go and get them!
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #71: 19 Apr 2006, 20:12 »

Hvis Man U køber Riquelme bliver han ligesom Veron, desværre

Han har slet ikke det konstante tempo der skal til at slå til i England, lidt ligesom problemet var med Veron.
Hvad med en type som Rosicky fra Dortmund var det noget, der kunne bruges i United. Man kunne måske også forestille sig, at man kaster penge efter Van Der Vaart fra HSV, selvom han måske hører mere til ude på venstrekanten og nok ikke er til salg efter kun en sæson i HSV.

Jeg synes, det ville være en rigtig god ide at investere i Diarra eller hvad med Mascherano fra Corinthians på den defensive midtbane??

Jeg syntes de skal hente Diarra frem for Mascherano. Grunden er at Diarra falder nemmer til uden for banen også tror jeg han flader hurtiger ind på holdet. Plus spiller der kommer fra Syd-Amerika mindst skal have et par år inden de er faldet til i spille stilen som er i England. Men hva de kan vel købe begge to. Så behøver vi ikke flere spiller da holdet ellers er godt nok som jeg ser det.

Bare køb Diarra så bliver jeg glad Smiley

Men altså hvis Barca ville sælge ronaldinho så siger vi da ikke nej til det Opstemt
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #72: 19 Apr 2006, 20:14 »


Men altså hvis Barca ville sælge ronaldinho så siger vi da ikke nej til det Opstemt

Så kunne PL også blive en smule mere spænende at følge!

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #73: 19 Apr 2006, 20:35 »

Så kunne PL også blive en smule mere spænende at følge!



PL er altid spænende at følge Smiley

Og især Manchester United Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #74: 19 Apr 2006, 20:41 »

PL er altid spænende at følge Smiley

Og især Manchester United Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Jamen endnu mere. Kampen om guldet ville være større hvis han skulle ankomme til Old Trafford Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010