home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335082 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #45: 19 Okt 2005, 16:46 »

Jeg må indrømme at jeg os engang var Manchester fan. Jeg blev ældre, og nu har jeg fundet ud af at West Ham er vejen frem.

Dette skyldes holdets (Man utd.) kedelige spillestil. Smiley Dog var jeg 12 år, da jeg blev West Ham fan, og 8 da jeg blev Man Utd fan.

Holdets kedelige spillestil?Huh Det er da det sdiste de er... Nu er jeg selv Liverpool fan men jeg synes ikke United spiller kedeligt... hvis de fører 2-0 pakker de sig aldrig... istedet går de efter målet til 3-0!
De spiller altid fremadrettet fodbold... Synes ikke man kan sige de spiler kedeligt!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #46: 19 Okt 2005, 16:50 »

Holdets kedelige spillestil?Huh Det er da det sdiste de er... Nu er jeg selv Liverpool fan men jeg synes ikke United spiller kedeligt... hvis de fører 2-0 pakker de sig aldrig... istedet går de efter målet til 3-0!
De spiller altid fremadrettet fodbold... Synes ikke man kan sige de spiler kedeligt!

De spiller da kedeligt?  Ubeslutsom
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #47: 19 Okt 2005, 16:56 »

Det er da ikke kedeligt... de kommer da frem over banen.. et hold som Chelsea spiller kedeligt! United spiller offensivt og går efter at score så mange mål som muligt. En ting er måske at de ikke har holdet i øjeblikket men jeg synes ikke de er kedelige!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #48: 19 Okt 2005, 16:58 »

Et hold som Chelsea spiller kedeligt?
Nu nærmere et rygte, i det man kan se at de scorer flest mål i Premier League?`
Men det er vel bare noget defensivt lort? Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #49: 19 Okt 2005, 17:44 »

Ey, endnu en Hammers-fan? Woohoo, god stil Thumbs Up.

Alt hvad jeg rører har stil  Cool Dermed os West Ham Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #50: 23 Okt 2005, 16:24 »

Det er da ikke kedeligt... de kommer da frem over banen.. et hold som Chelsea spiller kedeligt! United spiller offensivt og går efter at score så mange mål som muligt. En ting er måske at de ikke har holdet i øjeblikket men jeg synes ikke de er kedelige!

Jeg vil nu ikke påstå at Chelsea spiller kedeligt! Mod de store hold spiller Chelsea "taktisk klogt" hvilket betyder at de spiller defensivt, og så er de forbandet gode til at gribe de chancer der er... Og så får de som regel også en kasse eller to til sidst på kontra... Men mod de små hold, må man beundrer det offensive fodbold de spiller, hvor de som regel kører rundt med modstanderne, og scorer 4-5 mål pr. kamp, det er kun beundringsværdigt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #51: 01 Apr 2006, 18:04 »

Alt for lang tid har denne tråd ligget øde. Det kører jo på skinner for tiden. Den ottende sejr i træk(!) kom i dag, da det blev til 2-1 ude mod Bolton. Kevin Davies bragte Bolton i front efter 25 minutter, men skarpe Louis Saha udlignede små ti minutter senere. Derefter var der stillingskrig, lige indtil indskiftede Ruud van Nistelrooy med ti minutter igen sikrede os sejren. Fremragende, og med Chelseas pointtab i dag er der "kun" syv point op med seks kampe tilbage, hvoraf en af disse er mod Chelsea på Stamford Bridge.

Kan United stadig nå at hente Chelsea, eller er jeg lidt for optimistisk, når jeg siger, at jeg stadig tror bare en smule på det?

Efter min mening kan det gå hen og blive rigtig spændende, da United i mine øjne er bedre end Chelsea for tiden. Liverpool er for længst væk i kampen om andenpladsen.




Nu hvor denne tråd har ligget død i en evighed, er det også aktuelt at snakke indkøb. Hvem skal United købe til sommer, hvis de skal købe nogen? Personligt synes jeg, at den centrale midtbane er det eneste punkt, hvor holdet ikke er stærkt nok. Derfor så jeg meget gerne Mohammadou Diarra fra Lyon i klubben, samt Villarreals kreatør Juan Roman Riquelme. Jeres bud?
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #52: 01 Apr 2006, 18:11 »

Vinder United på Stamford Bridge er alt åbent. Men hvis ikke, ja så er løbet kørt. Tror dog mest på at Chelsea-maskinen kører mesterskabet hjem i sidste ende, selvom jeg håber på det modsatte.

Med hensyn til Diarra, så vil det være et super køb, men personligt håber jeg selvfølgelig han ender i Madrid i stedet Smiley han er udråbt som den nye Makelele, og mange storklubber kan godt bruge ham. Spændende at følge hans udvikling.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 18:14 af Ramos 4 » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #53: 01 Apr 2006, 18:13 »

Super vigtig sejr i dag. Dejligt med Ruuds mål nr. 150 i United-trøjen.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #54: 01 Apr 2006, 18:45 »

Jep nu er der kun 7p op til Chelsea. Håber vi når det. Jeg tror på det indtil andet er bevist. Thumbs Up

     >:DCOME ON UNITED Djævel
Logged


DejanStankovic
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #55: 02 Apr 2006, 00:11 »

Jaa, . Man Utd er det bedste hold i England , .. Chelski er noget lor , Med ham Roman A .

United er 7 point bagud mod chelsea , Og de skal møde hinanden snart , og Chelsea har nogen svære kampe tilbage, så man ved sku ikke hvad da kan ske ..  Grin
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #56: 02 Apr 2006, 02:54 »

noget lort.

havde ellers sat min lid til at bolton ville slå man utd og der måske ville komme lidt spænding om 2. pladsen. Men hvis liverpool ikke kommer foran man utd, så må de gerne vinde ligaen, da jeg ser alle andre end chelsea vinde den
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #57: 02 Apr 2006, 09:43 »

Tja med den form både Manchester United og Chelsea er i, skal de blå fra London sku ikk føle sig helt sikker på mesterskabet.
Så vidt jeg husker er det set før at et hold med et stort forspring blev hentet, det var vidst også et Manchester United hold der var indblandet   Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #58: 02 Apr 2006, 15:55 »

noget lort.

havde ellers sat min lid til at bolton ville slå man utd og der måske ville komme lidt spænding om 2. pladsen. Men hvis liverpool ikke kommer foran man utd, så må de gerne vinde ligaen, da jeg ser alle andre end chelsea vinde den

Jeg vil faktisk hellere se Chel$ki vinde den... Ved ikke helt hvorfor Smiley Men endnu bedre ville være hvis Liverpool overhalede begge hold Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #59: 02 Apr 2006, 16:26 »

Jeg vil faktisk hellere se Chel$ki vinde den... Ved ikke helt hvorfor Smiley Men endnu bedre ville være hvis Liverpool overhalede begge hold Opstemt

I drømmeland at Liverpool skulle gå forbi begge hold.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010