home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1017 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413644 gange)
lowsteen
Juniorspiller
**

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16335: 03 Sep 2013, 14:45 »

Fellaini bliver et godt køb. Må også sige jeg i starten ikke var imponeret over udsigtet til manden med det store hår, men nu er jeg mere nysgerrig efter at se hvad han kan på dette plan!  Djævel

Dog synes jeg vores transfer vinduet har været enorm frustrerende! Uge efter uge har vi set rivalerne løbe med gode navne, mens vi med alt respekt for Fellaini kun får ham. Især irriterende når vi sidste sommer hente RvP som jo viser hvilken form for klasse spiller klubben oprigtigt kan få!  Huh

Spændende sæson i vente!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16336: 04 Sep 2013, 01:15 »

Vi har vist kun betalt det der svarede til Fellaini's frikøbsklausul, altså £23.5 mill for ham. Forklaringen kommer her:

United insist they have paid Everton no more than the £23.5m release clause that was in Fellaini’s contract – a clause that expired at the end of July – but Everton say the deal is worth £27.5m to them. The difference is understood to be Fellaini’s own cash sacrifice.

By submitting a written transfer request on deadline day Fellaini, left, has forfeited about £4m in loyalty bonuses that would have been due on the two years remaining on his Everton contract . That has allowed Everton to declare the deal as being worth £27.5m to them.

Fedt nok lavet af Fellaini. Det viser da, at han virkelig ville hertil. Men mon ikke han nok hurtigt får det tjent ind igen via. hans nye løn.

Samtidig med det, er der også kommet en del rapporter fra Spanien om, at det var Bilbao der virkelig gjorder alt for, at vi ikke skulle få Herrera. Ikke at det er specielt underligt. Det er meget kompliceret, men det samme havde Bayern og Juventus også været igennem. Bayern havde fundet et smuthul i hele viavaret med Martinez's frikøbsklausul, hvorfor de godt kunne købe ham til sidst. De arbejdede også i over et måned på handlen. Juventus derimod skulle vist have opgivet kampen om at købe Llorente, grundet problemer som United også løb ind i, og måtte dermed simpelhent vente til de kunne få ham på fri kontrakt. Det er ihvertfald det et par aviser fortæller.

Så alt i alt ligner Woodward og co. da ikke komplet idioter efter transfervidunet, selvom det i helhed ikke har været acceptabelt. Men vi fik signet en MIDTBANESPILLER for første gang i 5-6 år. Det skal vi være glade for.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16337: 04 Sep 2013, 14:54 »

ALAN MYERS ‏@ALANMYERS1 3h
For those asking: No Felli did NOT pay £4M of the transfer fee! The buying Club will pay £27.5M

Alan Myers er Director of Communications hos Everton.

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #16338: 04 Sep 2013, 15:54 »

Det kan godt være at Fellaini er den første signing på midtbanen siden Carrick, men han er stadig ikke den type vi mangler. Jeg synes det er dybt kritisabelt at man ikke har været i stand til at lukke aftaler med en kreativ offensiv type, for klubben har efter sigende været i forhandlinger med en hel del.

Derudover fik vi heller ikke en ny venstreback. Selvfølgelig skyldes det at Real ikke fik deres mand og derfor ikke kunne lade Coentrao gå, men det kan ikke passe at så stor en klub som United er nødt til at smide panikbud i de sidste timer af vinduet.

Det må i høj grad skyldes den manglende rutine, efter at Sir Alex og Gill har forladt klubben.

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Metsu1
Manager

« Svar #16339: 04 Sep 2013, 17:42 »

Det kan godt være at Fellaini er den første signing på midtbanen siden Carrick, men han er stadig ikke den type vi mangler. Jeg synes det er dybt kritisabelt at man ikke har været i stand til at lukke aftaler med en kreativ offensiv type, for klubben har efter sigende været i forhandlinger med en hel del.

Derudover fik vi heller ikke en ny venstreback. Selvfølgelig skyldes det at Real ikke fik deres mand og derfor ikke kunne lade Coentrao gå, men det kan ikke passe at så stor en klub som United er nødt til at smide panikbud i de sidste timer af vinduet.

Det må i høj grad skyldes den manglende rutine, efter at Sir Alex og Gill har forladt klubben.

Jeg må sige, at jeg også er dybt frustreret over, at vi kun signer Fellaini.

Det er muligt, at han var en stjerne i Everton, men uden at forklejne Everton, så er de kun et midterhold og vi er trods alt de forsvarende mestre, som er oppe i mod nogle rivaler, der virkelig har forstærket sig, så jeg er virkelig bange for, at vi går en rigtig træls sæson i møde.

Jeg kan ikke forstå, at man ventede så længe, det er simpelthen ikke godt nok af hverken Moyes eller de øvrige beslutningstagere i klubben.

Jeg håber virkelig, at vi kan få gang i Kagawa i denne sæson, men indtil videre ser det desværre ikke sådan ud  Græder

Hvor er det dog irriterende, at en klub som Arsenal forstærker sig med en spiller som Özil, mens vi som mestre kun får fat i en spiller som Fellaini og han er kun signet pga. vores nye manager  Sur

Heldigvis brugte vi da ikke yderligere en kvart milliard på Baines!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16340: 04 Sep 2013, 18:01 »

Metsu1, selvom en spiller af Özil's kaliber sjælden bliver ledig på markedet, ville det altså være lige voldsomt nok hvis vi hentede ham IMO. Vi har Rooney og Kagawa til den plads. Man kan argumentere for, at vi så kunne putte Özil ud på en af kanterne, men det tror jeg bare ikke vil være holdbart. Arsenal og Wenger har fået en helt fantastisk spiller, en af de bedste på hans position, men vi må også her i United lejren tænke på, at vi altså også har 2 spillere med super kvalitet til den position.

Personligt er jeg efterhånden blevet glad for købet af Fellaini. Jeg har lidt en drøm om, at han kan blive vores Yaya Toure. Jeg glæder mig ihvertfald til at se, hvordan ham og Carrick kommer til at fungere. Der er ihvertfald ikke tvivl om, at vi står bedre stillet nu.

Jeg deler også din holding mht. Baines. Vi har Evra, der endnu ikke har været skadet i 37 år, og backups i Büttner og Fabio. Det må være rigeligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #16341: 04 Sep 2013, 20:31 »

I har lukket aftalen med Kagawa som er en fantastisk spiller, og derudover spiller i ofte på papiret 4-4-2 hvormed det er sværere at have en kreativ 10'er centralt, fordi der kun er to om at dele arbejdet.

Hvis i nu bare brugte Kagawa som han burde bruges, så kunne han snildt blive lige så god som Özil !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Metsu1
Manager

« Svar #16342: 05 Sep 2013, 10:09 »

I har lukket aftalen med Kagawa som er en fantastisk spiller, og derudover spiller i ofte på papiret 4-4-2 hvormed det er sværere at have en kreativ 10'er centralt, fordi der kun er to om at dele arbejdet.

Hvis i nu bare brugte Kagawa som han burde bruges, så kunne han snildt blive lige så god som Özil !

Enig, jeg er helt tosset med Kagawa, men det er Moyes åbenbart ikke....

verdenskrig
Manager

« Svar #16343: 05 Sep 2013, 15:00 »

Enig, jeg er helt tosset med Kagawa, men det er Moyes åbenbart ikke....

Det er jo så Moyes der fejler for vildt. Man skal virkelig være blind for ikke at kunne se Kagawas åbenlyse potentiale. Når man som træner ikke evner at se et så åbenlyst boldtalent, og ikke formår at have plads til det i sit system, så kan man måske diskutere om Moyes syn på fodbold harmonerer med noget Manchester United burde stå for?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16344: 05 Sep 2013, 15:14 »

Det er jo så Moyes der fejler for vildt. Man skal virkelig være blind for ikke at kunne se Kagawas åbenlyse potentiale. Når man som træner ikke evner at se et så åbenlyst boldtalent, og ikke formår at have plads til det i sit system, så kan man måske diskutere om Moyes syn på fodbold harmonerer med noget Manchester United burde stå for?

Men nu ved vi vel ikke rigtig hvor god form Kagawa er i. SeRuX/Scholesy har prøvet at skrive et indlæg om det et par sider tilbage. Han har haft en elendig opstart, med Confederations Cup, og dernæst blevet kaster for løverne i Japan for at lave en masse reklamer. Er sikker på han er en del af ideal opstilling.

de Gea
Rafael, Rio, Vidic, Evra
         Carrick, Fella
Valencia  Rooney  Kagawa
             RvP

Manchester United

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16345: 05 Sep 2013, 15:28 »

Han er blevet kylet rundt i manegen henover sommeren. Først Confederation Cup, hvorefter han havde en uges ferie. Efter det skulle han spille for United da de var nået til Japan på turen - hans hjemland. Her spillede han 2 kampe på kort tid, hvorefter han skulle til en masse markedsførings gøgl. Noget der er skrevet meget kritisk om på diverse blogs. Han fik selvfølgelig tildelt ekstra ferie bagefter, mens resten af truppe trænede stenhårdt på sæsonstart i Manchester. Ergo har han haft en meget meget tynd forberedelse til sæsonen, hvorfor han ikke har fået noget spilletid endnu. Han tilbød endda selv helt at droppe hans ferie, altså tage direkte fra Confederations Cup med på turen rundt i verden, men det blev selvfølgelig afslået af klubben, da han selvfølgelig skal have en pause. Hans agent har også for nyligt sagt, at han ikke har været klar til sæson start, men at de selvfølgelig forventer, at han vil blive brugt og kørt ind ligeså stille.

Man kan dog godt undre sig lidt over, at han ikke har fået et par slutminutter hist og her, men omvendt har vi mødt Swansea på udebane, Chelsea hjemme og Liverpool ude. Han er nu rejst til Japan igen for at spille med landsholdet, og jeg håber på, at det ses som en tur for at få ham yderligere i kampform, frem for at han skal spares til næste ligakamp, pga. jetlag osv. Under Fergie spillede hverken Kagawa eller Park meget sjældent efter de havde været på landsholdstur på den anden side af jorden, hvilket vel også er forståeligt nok.

Jeg forventer og håber da også utroligt meget, at han meget snart kan blive en fast del af startopstillingen, da jeg virkelig godt kan lide ham som spiller. Han føles nærmest stadig som en ny signing, da han endnu ikke er blevet brugt i flere kampe i træk. Moyes har også flere gang udtalt, at han ser et stort lys i Kagawa, og han har endda sagt, at Fergie sagde direkte til ham, at han virkelig kunne blive noget stort. Med tålmodighed tror jeg, at vi snart kan se den virkelige Kagawa med de fantastiske kvaliteter han viste i hans Dortmund tid.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16346: 05 Sep 2013, 16:04 »

Breaking: Nani signs new five-year contract with #mufc to June 2018. David Moyes: "I'm really pleased. He has great ability and experience."

Wuhuuuu!! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16347: 05 Sep 2013, 16:11 »

Breaking: Nani signs new five-year contract with #mufc to June 2018. David Moyes: "I'm really pleased. He has great ability and experience."

Wuhuuuu!! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Oh, yeah! Great stuff!

Jeg håber virkelig, at han genfinder sin form og selvtillid, for så bliver han uden tvivl en kæmpe gevinst for os.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16348: 05 Sep 2013, 16:14 »

Fantastisk nyhed for jer! Syntes virkelig Nani er en klassespiller, og når han er i hopla, er han en af de farligste kantspillere i ligaen, vis ikke verdenen Smiley jeg har aldrig forstået at han ikke har fået mere spilletid på det seneste! Ham og Valencia, og i har nogle klasse kantspillere

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Newton Heath
Manager

« Svar #16349: 05 Sep 2013, 16:14 »

Dejligt med en ny aftale til Nani. Lad os så få ham tilbage i form, så han kan ramme sit topniveau, for så er der ikke mange Premier League-spillere, som jeg hellere vil have. Fantastisk spiller når han rammer dagen, hvilket han selvfølgelig skal til at gøre oftere.

Med hensyn til Kagawa har jeg det på samme måde som jer andre. Han kan blive et fantastisk aktiv for holdet, og jeg er sikker på, at Moyes også er bekendt med hans kvaliteter. Som Scholesy siger har han endnu ikke fået den nødvendige rytme af kampe, fordi han havde en lang skade i første sæson, og har haft dårlige forberedelser op til denne, men lad os nu få ham i spil, for han kan blive en spiller af højeste kaliber, hvis vi får gang i ham.

Og for satan hvor jeg hader landskampspauser... .

Fantastisk nyhed for jer! Syntes virkelig Nani er en klassespiller, og når han er i hopla, er han en af de farligste kantspillere i ligaen, vis ikke verdenen Smiley jeg har aldrig forstået at han ikke har fået mere spilletid på det seneste! Ham og Valencia, og i har nogle klasse kantspillere

Jeg er enig over hele linjen, men grunden til at han ikke har fået spilletid er, at han har gennemgået et skadeshelvede, og har været langt fra topform i hele sidste sæson. Han er også netop nu kommet tilbage efter en skade, og skal til at i gear igen.

Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010