home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437277 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #345: 05 Jan 2007, 20:38 »

De burde få Yorke og Cole tilbage..Opstemt de kunne score kasser..Opstemt Peace

Zone 43
Manager

« Svar #346: 05 Jan 2007, 20:42 »

Der imod kunne det godt tyde på at Owen Hargreaves er godt på vej.

Bentley skulle også være rygtet til United..

Iøvrigt vil United forsøge at beholde "Henke" for resten af sæsonen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #347: 05 Jan 2007, 20:44 »

Bentley skulle også være rygtet til United..

Iøvrigt vil United forsøge at beholde "Henke" for resten af sæsonen..

Ja men hvis Bentley ikke var god nok til arsenal så er han sku heller ikke god nok til United

Ja Henke vil jeg sku gerne beholde resten af sæson. Regner med at han score Hattrick på søndag Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #348: 05 Jan 2007, 20:52 »

Ja men hvis Bentley ikke var god nok til arsenal så er han sku heller ikke god nok til United

Ja Henke vil jeg sku gerne beholde resten af sæson. Regner med at han score Hattrick på søndag Opstemt

Han er nok blevet bedre siden sidst? Ellers vil han være en super back-up spiller Thumbs Up

Du er nok ikke den eneste United tilhænger, der vil det Wink .. SÅ lidt Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #349: 05 Jan 2007, 20:59 »

Måske. Men han lugter af arsenal  Hævet Øjenbryn.. puha dur ikke ticked off .. syntes også tit at han er skadet også er det jo ikke meget ved. Ubeslutsom

Nej et hattrick fra Henke åp søndag.. mindre kan ikke gøre det Wink

Zone 43
Manager

« Svar #350: 05 Jan 2007, 21:07 »

Måske. Men han lugter af arsenal  Hævet Øjenbryn.. puha dur ikke ticked off .. syntes også tit at han er skadet også er det jo ikke meget ved. Ubeslutsom

Nej et hattrick fra Henke åp søndag.. mindre kan ikke gøre det Wink

Haha.. "Men han lugter af Arsenal" funny .. Om han er meget skadet, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke følger så meget i hvad der sker i Rovers, måske Brodtgaard ved noget?

Heller ikke 4 mål? Wink

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #351: 05 Jan 2007, 21:18 »

Nej jeg syntes at 3 passer bedre. De 4 kasser gemmer han til d.21-01-2007 kl.17.00 Thumbs Up

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #352: 05 Jan 2007, 23:26 »

Så lige på indkast.dk et franz beckenbauer ville sige ja til et tilbud på 300 mil for Hargreaves. i mine ører lyder det komplet latterligt hvis man utd gik ud og brugte så mange penge på ham. ved godt det kun er rygter men det er alt for meget

BOYKOT EA GAMES!

United-styrer
Gæst

« Svar #353: 06 Jan 2007, 13:52 »

Samt en ung venstre back. Gareth Bale fra Southampton. Tror det bliver de to spiller United køber i denne omgang. Der er dog så mange rygter at det er til at blive rundtosset af. Håber dog bare at de vil købe Hargreves også vente til sommer med at købe vores nye bomber for sådan en er meget tiltrengt nu da Saha åbenbart vil brænde alle chancer som han kan komme frem til. Samtadig med at Rooney er gået i strike med hensyn til at score mål. Var spændt på inden sæson hvad Saha kunne bringe og han startede da også godt men siden syntes jeg nok at målene har manglet i en grad at man har kigget langt efter en bomber. Det er ikke meget bedre med Rooney men han har dog noget længer snor hos mig og der skal mere til inden jeg begynder mig at brokke mig alt for meget over ham men et mål stime fra hans side vil da se godt ud.

Årh hold da op med at være så meget ude efter Saha. Hvorfor er han så slem? Han startede sæsonen fremragende med mange mål, og generelt gør han altid en god figur oppe i front. Så har han brændt nogle chancer på det seneste, men hvem gør ikke det? Saha er uden tvivl vores førstevalg som spydspids. Han er bedre end den gamle Henke, og jeg er helt tryg ved Saha.

Så lige på indkast.dk et franz beckenbauer ville sige ja til et tilbud på 300 mil for Hargreaves. i mine ører lyder det komplet latterligt hvis man utd gik ud og brugte så mange penge på ham. ved godt det kun er rygter men det er alt for meget

Jeg går ud fra, at vi har set det samme link, og der stod altså 30 mio. euro. Den skal netop nu ganges med 7,45, hvorfor prisen er omkring 225 mio. kroner.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #354: 06 Jan 2007, 14:54 »

Jeg går ud fra, at vi har set det samme link, og der stod altså 30 mio. euro. Den skal netop nu ganges med 7,45, hvorfor prisen er omkring 225 mio. kroner.

Nej jeg så det på Indkast.dk og der stod at man burde lade ham gå for 300 millioner.

BOYKOT EA GAMES!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #355: 06 Jan 2007, 17:39 »

Årh hold da op med at være så meget ude efter Saha. Hvorfor er han så slem? Han startede sæsonen fremragende med mange mål, og generelt gør han altid en god figur oppe i front. Så har han brændt nogle chancer på det seneste, men hvem gør ikke det? Saha er uden tvivl vores førstevalg som spydspids. Han er bedre end den gamle Henke, og jeg er helt tryg ved Saha.

Så god han nu heller ikke. Syntes tit hans tæmninger hopper væk fra ham også er der det med at han brænder alt for meget. Der er jo ingen der kan huske hvornår manden sidst scorede i åbent spil. Tror faktisk vi skal helt tilbage til Chelski kampen. Det er alt for langt tid for en så kaldt top angriber uden at score. Han brændte jo også et par pænt store chancer i kampen mod Newcastle og det endte jo med at koste. Plus at 8 mål syntes jeg ikke er godt nok så langt henne i sæson. Ved godt at Ronney har samme antal i PL men hans sæson har nu heller ikke være alt for smart og han skal også til at igang. Jeg kan godt lide Saha og jeg håber han beviser at jeg har taget forkert af ham.  Smiley

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #356: 06 Jan 2007, 18:47 »

Så god han nu heller ikke. Syntes tit hans tæmninger hopper væk fra ham også er der det med at han brænder alt for meget. Der er jo ingen der kan huske hvornår manden sidst scorede i åbent spil. Tror faktisk vi skal helt tilbage til Chelski kampen. Det er alt for langt tid for en så kaldt top angriber uden at score. Han brændte jo også et par pænt store chancer i kampen mod Newcastle og det endte jo med at koste. Plus at 8 mål syntes jeg ikke er godt nok så langt henne i sæson. Ved godt at Ronney har samme antal i PL men hans sæson har nu heller ikke være alt for smart og han skal også til at igang. Jeg kan godt lide Saha og jeg håber han beviser at jeg har taget forkert af ham.  Smiley

Jeg sys sgu at Saha gør et godt stykke arbejde. jeg også han er en værdig førsteholds spiller for United.

BOYKOT EA GAMES!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #357: 08 Jan 2007, 21:57 »

Uha en super afslutning på en ikke helt super kamp fra vores side. Henke vidste at han nok skal blive en meget vigtig spiller og allerede i dag kan man læse om at der er en mulighed for at han kan blive resten af sæson hvilket ejg vil se som en super løsning.

Ole "Super Sub" Solskjær gjorde det igen. Den mand er da fantastik.

I næste runde møder vi så Portsmouth hvilket gerne skulle resulter i videre deltagelse.

Næste kamp for United er hjemme mod Aston Villa. Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #358: 08 Jan 2007, 22:10 »

Uha en super afslutning på en ikke helt super kamp fra vores side. Henke vidste at han nok skal blive en meget vigtig spiller og allerede i dag kan man læse om at der er en mulighed for at han kan blive resten af sæson hvilket ejg vil se som en super løsning.

I næste runde møder vi så Portsmouth hvilket gerne skulle resulter i videre deltagelse.

Absolut en god start for Larsson i det engelske, lad os nu se om han kan holde niveauet  Thumbs Up
Og Solskjær netter jo som han plejer at gøre, nu mangler vi bare en dansker oppe i front  Smiley

Hvordan går det med Hargreaves sagen?

United-styrer
Gæst

« Svar #359: 08 Jan 2007, 22:11 »

Måske ikke den bedste kamp, men sejren var stadig fuldt fortjent i mine øjne, og det vigtigste var, at vi kom videre uden at få brug for endnu en kamp i vores allerede store kampprogram.

Og ja, Henke spillede sublimt. Et halvt år i Sverige ser bestemt ikke ud til at have påvirket ham i en negativ retning. Han må meget gerne blive resten af sæsonen.

Yderst enig :-)

Ja, og der skal vi naturligvis have en sejr i land.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010