Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
1 Bruger, 802 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
20
21
[
22
]
23
24
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1437102 gange)
N17
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #315:
17 Dec 2006, 20:59 »
Citat af: Emillionaire 17 Dec 2006, 20:43
Chelski
Hvordan kan du holde med både Chelski og Man Usa?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
SirToby
Manager
«
Svar #316:
17 Dec 2006, 21:11 »
Citat af: Zone 43 17 Dec 2006, 20:58
Hvad har Brøndby og Henke med hinanden at gøre?
Herligt med West Ham sejr. Først Arsenal så Man Utd
Fordi det var et ekstremt mærkeligt spørgsmål. "Hvorfor Henke?" Hvad menes i denne situation? Måske kunne han skrive sin mening om sagen i stedet.
Zone 43
Manager
«
Svar #317:
17 Dec 2006, 21:17 »
Citat af: SirToby 17 Dec 2006, 21:11
Fordi det var et ekstremt mærkeligt spørgsmål. "Hvorfor Henke?" Hvad menes i denne situation? Måske kunne han skrive sin mening om sagen i stedet.
Jeg kan stadig ikke se, hvad det har med Brøndby at gøre?
Det der menes er, hvorfor Henke skal sikre sejre som Man Utd ikke fik det i dag
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Gosser
Manager
«
Svar #318:
17 Dec 2006, 21:55 »
Citat af: SirToby 17 Dec 2006, 21:11
Det var sgu da ikke mærkeligt? Det er dig der er mærkelig..
Det er da indlysende hvad spørgsmålet er?
Der bliver sagt
"Godt at Henke snart er klar til at score et par kasser eller tyve"
, og så spørger jeg "Hvorfor Henke?"
Sætningen jeg citerer til, får det til at lyde som om Man Utd har sikret sig Henke, men det har de da ikke?
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #319:
17 Dec 2006, 21:57 »
Citat af: John Spurs 17 Dec 2006, 20:59
Hvordan kan du holde med både Chelski og Man Usa?
Det spørger jeg også om, det'da underligt
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #320:
17 Dec 2006, 22:00 »
Citat af: Gosser 17 Dec 2006, 21:55
Det var sgu da ikke mærkeligt? Det er dig der er mærkelig..
Det er da indlysende hvad spørgsmålet er?
Der bliver sagt
"Godt at Henke snart er klar til at score et par kasser eller tyve"
, og så spørger jeg "Hvorfor Henke?"
Sætningen jeg citerer til, får det til at lyde som om Man Utd har sikret sig Henke, men det har de da ikke?
Jo de har da lånt ham fra d.1 Jan. til d.12 Marts. Så har de vel sikret ham
Henke kan snildt nå at score 10 plus på den tid han er i klubben
Zone 43
Manager
«
Svar #321:
17 Dec 2006, 22:04 »
Citat af: donthomas 17 Dec 2006, 22:00
Jo de har da lånt ham fra d.1 Jan. til d.12 Marts. Så har de vel sikret ham
Henke kan snildt nå at score 10 plus på den tid han er i klubben
Ja, men ikke pernament
Det er ikke umuligt, men det kræver vel så at han starter med en enkelt eller to i debuten?
Iøvrigt tror jeg bare at Emillionaire var 'forvirret' over der blev skrevet Chelski o.lign., ellers har i ret
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #322:
17 Dec 2006, 22:08 »
Du har ret Zone43. Vi har kun lånt ham. Men noget kun tyde på at han ikke er den eneste som kommer. Tror dog ikke at der kommer flere på låne aftaler..
Henke score Hattrick i sin debut kamp for United. Sådan er det bare det ved alle
Zone 43
Manager
«
Svar #323:
17 Dec 2006, 22:11 »
Citat af: donthomas 17 Dec 2006, 22:08
Du har ret Zone43. Vi har kun lånt ham.
Men noget kun tyde på at han ikke er den eneste som kommer.
Tror dog ikke at der kommer flere på låne aftaler..
Henke score Hattrick i sin debut kamp for United. Sådan er det bare det ved alle
Nu er Dong F. jo også kommet til, så angribere mangler der i hvert ikke hos United
Dog tror jeg at en Owen H. godt kunne blive præsenteret, ellers har Fergie et es i ærmet
- Daniel Agger.
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #324:
17 Dec 2006, 22:14 »
Citat af: Zone 43 17 Dec 2006, 22:11
Nu er Dong F. jo også kommet til, så angribere mangler der i hvert ikke hos United
Dog tror jeg at en Owen H. godt kunne blive præsenteret, ellers har Fergie et es i ærmet
Ja jeg tror også godt på at Owen kunne komme til United. Også håber jeg på en wing spiller mere. Giggs er ved at være gamel
og det vil være godt med lidt mere bredde selvom Park er tilbage efter skade. NU får vi se hvad der sker. Det er snart 2007 og et nyt transfer vindu står klar til at blive åbnet
Gosser
Manager
«
Svar #325:
17 Dec 2006, 22:21 »
Det vidste jeg ikke
Troede Barca havde det!
Men så er det da slet ikke et mærkeligt spørgsmål?
United-styrer
Gæst
«
Svar #326:
17 Dec 2006, 22:27 »
Citat af: donthomas 17 Dec 2006, 20:43
Fordi han er kold foran kassen. Saha tåger rundt og Rooney ja han løber bare rundt.. nej det skal satanme til at ske noget inde foran kassen. Det ligesom om bolden skal trilles over stregen. Nogen gange og de fleste gange skal det sku bare bankes ind.. Det ved Henke hvordan man gør.. måske han kan lære lidt fra sig
Hmm Hawk1nZ der har det dårligt over et United nederlag. Ja så har man hørt det med. Dog er begryndelsen fin nok
Jeg synes bestemt ikke, at der er nogen grund til at kritisere Saha på den måde. Han har været formidabel i denne sæson - blandt Europas bedste angribere i denne sæson i mine øjne, og det har gjort, at Ruud næsten er glemt. Saha er utvivlsomt bedre end Henke, som kun vil være bænkevarmer.
Rigtig, rigtig ærgerlig dag i dag. Det ligner det perfekte scenarie, da Chelsea er bagud efter 80 minutter, mens vi har en "nem" kamp mod et bundhold i stor krise, og så ender det hele med den værst tænkelige situation. Trist, men som SirToby forsøger jeg at holde mig positiv og glæde mig over, at vi med meget stor sandsynlighed fører Premier League, når halvdelen af kampene er spillet.
Citat af: Gosser 17 Dec 2006, 22:21
Det vidste jeg ikke
Troede Barca havde det!
Men så er det da slet ikke et mærkeligt spørgsmål?
Jeg tror, at SirToby misforstod dit spørgsmål, som om du mente, at Henke ikke var god nok :-)
United-styrer
Gæst
«
Svar #327:
27 Dec 2006, 11:08 »
Det er stadig ekstremt sjovt at holde med United i år. Efter skuffelsen mod West Ham har vi i den grad fået rejst os med en 3-0-sejr på Villa Park og en hjemmesejr på 3-1 mod Wigan - endda med mange spillere i truppen, der normalt ikke figurerer i startelleveren. Samtidig klarede Reading 2-2 på Stamford Bridge, så vi har nu fire point ned. Netop Reading møder vi næste gang på Old Trafford i årets sidste kamp, og selvom de snuppede point fra Chelsea i går, så vil alt andet end en sejr være skuffende. Får vi denne sejr, betyder det, at vi kan gå ind i det nye år på rækkens dukseplads med minimum fire point ned til de dyre Chelsea-drenge. I så fald vil jeg umiddelbart mene, at vi er svage favoritter til at vinde titlen, selv set fra de objektives synspunkt, men det er sådan set også ligegyldigt, hvem der tror, at vi vinder, bare vi gør det, og i år tror jeg virkelig, at chancen er til stede. Hvad siger I andre? Vinder vi i år?
I Champions League kom vi noget broget gennem gruppespillet, men fik trods alt en førsteplads, og qua denne kunne vi få en regulær drømmelodtrækning til ottendedelsfinalen: Lille. Ikke bare har vi revanche til gode, de er også et af de dårligste tilbageværende hold, og hvis holdet bare fokuserer og undlader at undervurdere Lille, så tror jeg, at kvartfinalebillette
n er sikret. I øvrigt er der næppe fare for, at vi undervurderer franskmændene, eftersom vi jo om nogen har oplevet, at de ikke er nogen walkover. Også her i Champions League mener jeg, at vi i år har muligheden for at gå hele vejen, hvis vi kan holde vores nuværende form.
Samtidig er vi med i FA Cuppen, så muligheden for at gentage triumfen fra '99 lever i bedste velgående. I første omgang vil jeg dog være yderst tilfreds med en Premier League-titel. Derudover kunne det også være sjovt at slå Chelsea ud af de to andre turneringer. En ting er sikker; dette ligner den mest lovende sæson i mange år, hvilket især skyldes spillere som Giggs og Scholes, der nærmest spiller bedre end nogensinde før netop nu, men lige for tiden må Cristiano Ronaldo siges at være det rigtig varme navn. Det er utroligt, hvad han præsterer for tiden.
Noget helt andet er så transfermarkedet. Ifølge forskellige medier har Glazer givet Fergie hele 550 mio. kroner. Det lyder jo helt fantastisk, såfremt økonomien kan tåle det. Lad os antage, at vi får denne halve milliard og overveje, hvem vi så bør købe.
I mine øjne er der fire positioner på banen, hvor vi kunne have brug for forstærkninger på nuværende tidspunkt:
Højreback:
Gary Neville er stadig yderst stabil, men han er ikke længere helt ung, og det er begrænset med alternativer, for Phillip Bardsley har langt fra niveauet til Premier League, og Brown er immervæk bedst, når han spiller i midterforsvaret. Derfor så jeg gerne en yngre model, der kan tage over for Neville, når han ligger støvlerne på hylden, eller måske allerede kan konkurrere med ham nu.
Hvem skal det så være? Mit bud er Micah Richards fra Manchester City. Vi kender ham fra FM 2007, hvor han er en fantastisk spiller, og ud fra de fire-fem kampe jeg har set med City i denne sæson, så er han ligeledes dette i virkeligheden. Et problem kan være prisen, for så snart vi melder os, vil andre sikkert deltage i jagten på ham, hvorfor City kan presse prisen i vejret - også fordi vi jo er lokalrivalerne. Med lidt held kan vi måske få ham for 150 mio. kroner.
Central midtbane:
Carrick har ikke helt slået til, selvom det på det seneste er blevet bedre. Foreløbig har jeg tiltro til ham og Scholes som førstevalg på de to pladser, men Scholes er jo - på trods af at han spiller ekstremt godt i år - heller ikke helt ung længere, hvorfor vi skal have en, der på sigt kan erstatte ham...
.. hvem? Fergie vil gerne have Owen Hargreaves. Bevares, han er en god spiller, men jeg mener ikke, at han bør købes. Ham og Carrick vil tilsammen udgøre en alt for defensiv midtbanekonstellati
on, hvorfor han kun ville kunne erstatte Carrick, og det virker tåbeligt, eftersom han lige er blevet købt for en formue. I stedet kunne jeg godt tænke mig Nigel Reo-Coker. Ungt talent fra West Ham. Han var tæt på at blive solgt allerede i sommers, men det blev han så ikke, og nu er han vist ikke så populær igen hos Hammers. Derfor synes jeg, at vi skal slå til og hente ham, som både kan arbejde defensivt og offensivt. Ganske vist er han ikke helt så offensiv som Scholes, men han er heller ikke så meget opryddertypen, som Carrick og Hargreaves er det. Mon ikke vi kan få ham for 100 mio. kroner, hvis vi er heldige?
Venstrefløj:
Giggs spiller exceptionelt for tiden, men som det er tilfældet med Neville og Scholes, så er han ikke 20 år længere. Derfor så jeg gerne, at vi fremtidssikrede på denne plads.
Stewart Downing er mit ene bud, Nani er det andet. Begge er unge, spændende spillere. Downing har den fordel, at han er englænder og vant til at spille i Premier League, hvilket vil gøre det nemmere for ham at adaptere sig til holdet. Nani er så nok en lidt bedre spiller og tilmed lidt yngre, men spørgsmålet er, om han kan vænne sig til det engelske spil og falde til på holdet. Det lykkedes med Ronaldo, og han kunne jo være den perfekte "storebror" til Nani, såfremt vi hentede ham. Uanset hvem vi henter, så ligger prisen vel på 100-150 mio.
Angriber:
Smudge er ikke helt tilbage efter sin skade, og spørgsmålet er, hvor lang tid det kommer til at vare, før han er det. Solskjær scorede ganske vist i går, men på et hold, der vil vinde Champions League, så mener jeg, at man bør have lidt bedre reserver til Rooney og Saha. Henke kommer, men kun i tre måneder, hvorfor en ekstra, ung angriber ikke ville skade.
Torres er der blevet snakket enormt meget om, mens også Huntelaar, Defoe og Darren Bent er nævnt adskillige gange. Jeg vil foretrække Huntelaar. Defoe har haft svært ved at spille hver gang i Spurs pga. rotationssystemet, og hvis vi skal hente en Spurs-spiller, så bør det være en kæmpeprofil. Bent er efter min mening ikke helt god nok, og så står valget mellem Torres og Huntelaar. Her foretrækker jeg Huntelaar, da han efter min mening er en bedre afslutter. Vi skal huske, at den angriber, vi køber, skal være backup for/erstatte Saha, som ofte ligger lidt alene fremme. Torres er efter min mening en spiller, der befinder sig bedst, når han har en makker helt oppe ved siden af sig, men det får han ikke i Rooney, som jo er her og der og alle vejne. Som regulær boksspiller er Huntelaar efter min mening den bedste spiller, da han afslutter bedre og er stærkere i hovedspillet. Til gengæld kan Torres så meget andet, men det har vi ikke brug for på den plads. Spørgsmålet er så, om de sidste 150-200 mio. er nok til at hente Huntelaar? Jeg håber det.
Hvis disse fire spillere bliver hentet, så mener jeg, at United såvel spil- som trupmæssigt har et af verdens bedste hold. Talentfulde unge spillere krydret med rutine, som danner en perfekt sammensmeltning.
Det blev lidt af et indlæg, det her, men jeg håber, at det kan være med til at få denne tråd lidt i gang :-)
SirToby
Manager
«
Svar #328:
27 Dec 2006, 12:47 »
Flot indlæg!
Ja, United har været flyvende i år, og en statistik på 16 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag i ligaen mener jeg, er helt fantastisk. Chelsea har været en anelse heldig i visse kampe, men målscoreren hos os viser vel, hvem der burde ligge på 1. pladsen. Vi har nogle ekstremt svære udekampe i efter nytår, som vi ikke må tabe for mange af, hvis guldet skal hjem. Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham og Everton venter alle på udebane.
Champions League så ud til at være lukket efter de tre flotte sejre i de tre første runder. Men FCK tog ufortjent points fra os med en 1-0-sejr, hvilket Celtic i den følgende kamp også gjorde. Heldigvis var vi der, da Benfica kom på besøg. Lille skal vi slå i ottendedelsfinalen.
Jeg er enig i, at vi snart skal have anskaffet os en højreback, men spørgsmålet for mig er så, hvor meget City skal have for Richards. Jeg frygter lidt, at vi kommer i samme situation som med Rooney. Begge er wonderkids, og klubberne vil for alt i verden undgå et salg i sådan en alder.
Netop som jeg læste central midtbane, tænkte jeg Reo-Coker. Ham fandt jeg så længere nede. Han vil helt sikkert være en forstærkning på midtbanen. En hårdt arbejdende spiller, som jo netop har scoret imod os.
Jeg har ikke de store indvendninger til en venstrefløj umiddelbart, men Downing lyder da som et udmærket bud. Et alternativ kunne måske være, at købe Aaron Lennon fra Tottenham og få Ronaldo til at spille på venstrefløjen.
Slutteligt kunne jeg næsten ikke være mere enig i, at Huntelaar skal hentes. Jeg bryder mig ikke specielt om spaniere i engelsk fodbold, hvor hollændere derimod har overbesvist mig (Ruud). Han har tævet mål ind i Ajax, og jeg er ikke i tvivl om, at han er en af de første, vi skal henvende os til.
Fergie har nævnt Gareth Bale. Vi er godt besat på venstrebacken med Heinze og Evrà, men Bale på 17 år kan vel aldrig skade. Jeg kender ikke ret meget til ham fra virkeligheden, men i FM ser han bestemt lovende ud. Måske forlanger Southampton ikke ret mange millioner for ham.
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 16:11 af SirToby
»
United-styrer
Gæst
«
Svar #329:
27 Dec 2006, 13:29 »
Citat af: SirToby 27 Dec 2006, 12:47
Flot indlæg!
Tak \o/
Ja, United har været flyvende i år, og en statistik på 16 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag i ligaen mener jeg, er helt fantastisk. Chelsea har været en anelse heldig i visse kampe, men målscoreren hos os viser vel, hvem der burde ligge på 1. pladsen. Vi har nogle ekstremt svære udekampe i efter nytår, som vi ikke må tabe for mange af, hvis guldet skal hjem. Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham og Everton venter alle på udebane.
Det er en helt eminent statistik og målscore, holdet har præsteret i år. Nøglekampene bliver utvivlsomt de tre største: Arsenal, Liverpool og Chelsea. Det er lidt ærgerligt, at kampprogrammet er faldet ud sådan, at vi har dem på udebane i foråret. Spurs har ikke været velspillende i år, så jeg mener, at vi bør vinde både på White Hart Lane og hos Everton, mens det handler om ikke at tabe i de tre førstnævnte kampe; specielt Chelsea-kampen naturligvis, som godt kan ende med at afgøre hele denne sæson.
Jeg er enig i, at vi snart skal have anskaffet os en højreback, men spørgsmålet for mig er så, hvor meget City skal have for Richards. Jeg frygter lidt, at vi kommer i samme situation som med Rooney. Begge er wonderkids, og klubberne vil for alt i verden undgå et salg i sådan en alder.
Ja, prisen kan nemt blive et problem. Vi kan håbe på, at andre ikke vil deltage i kampen om hans underskrift, selvom det nok er noget naivt at tro på. Såfremt dette sker, så bør vi kunne hente ham for omkring 150 mio. Hvis der til gengæld bliver kamp om ham, så skal vi desværre nok om på den forkerte side af 200 mio. - navnlig hvis Chelsea leger med.
Jeg har ikke de store indvendninger til en venstrefløj umiddelbart, men Downing lyder da som et udmærket bud. Et alternativ kunne måske være, at købe Aaron Lennon fra Tottenham og få Ronaldo til at spille på venstrefløjen.
Ja, det er bestemt også et fornuftigt bud, for Aaron Lennon er utvivlsomt en bedre spiller end Downing, og Ronaldo bør ikke få de store problemer med at komme over på højrefløjen. Et problem kan dog være prisen, som givetvis vil være noget højere for Lennons vedkommende end for Downing.
Fergie har nævnt Gareth Bale. Vi er godt besat på venstrebacken med Heinze og Evrà, men Bale på 17 år kan vel aldrig skade. Jeg kender ikke ret meget til ham fra virkeligheden, men i FM ser han bestemt lovende ud. Måske forlanger Southampton ikke ret mange millioner for ham.
Bale lyder som en spændende spiller, selvom jeg intet kender til ham. Fergie plejer dog at have nogenlunde styr på tingene, så hvis bare vi ikke skal betale alt for meget for ham, så er han da også velkommen.
Sider:
1
...
20
21
[
22
]
23
24
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »