home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437132 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #330: 29 Dec 2006, 19:46 »

Højreback: Gary Neville er stadig yderst stabil, men han er ikke længere helt ung, og det er begrænset med alternativer, for Phillip Bardsley har langt fra niveauet til Premier League, og Brown er immervæk bedst, når han spiller i midterforsvaret. Derfor så jeg gerne en yngre model, der kan tage over for Neville, når han ligger støvlerne på hylden, eller måske allerede kan konkurrere med ham nu.

Hvem skal det så være? Mit bud er Micah Richards fra Manchester City. Vi kender ham fra FM 2007, hvor han er en fantastisk spiller, og ud fra de fire-fem kampe jeg har set med City i denne sæson, så er han ligeledes dette i virkeligheden. Et problem kan være prisen, for så snart vi melder os, vil andre sikkert deltage i jagten på ham, hvorfor City kan presse prisen i vejret - også fordi vi jo er lokalrivalerne. Med lidt held kan vi måske få ham for 150 mio. kroner.

Central midtbane: Carrick har ikke helt slået til, selvom det på det seneste er blevet bedre. Foreløbig har jeg tiltro til ham og Scholes som førstevalg på de to pladser, men Scholes er jo - på trods af at han spiller ekstremt godt i år - heller ikke helt ung længere, hvorfor vi skal have en, der på sigt kan erstatte ham...

.. hvem? Fergie vil gerne have Owen Hargreaves. Bevares, han er en god spiller, men jeg mener ikke, at han bør købes. Ham og Carrick vil tilsammen udgøre en alt for defensiv midtbanekonstellati on, hvorfor han kun ville kunne erstatte Carrick, og det virker tåbeligt, eftersom han lige er blevet købt for en formue. I stedet kunne jeg godt tænke mig Nigel Reo-Coker. Ungt talent fra West Ham. Han var tæt på at blive solgt allerede i sommers, men det blev han så ikke, og nu er han vist ikke så populær igen hos Hammers. Derfor synes jeg, at vi skal slå til og hente ham, som både kan arbejde defensivt og offensivt. Ganske vist er han ikke helt så offensiv som Scholes, men han er heller ikke så meget opryddertypen, som Carrick og Hargreaves er det. Mon ikke vi kan få ham for 100 mio. kroner, hvis vi er heldige?

Venstrefløj: Giggs spiller exceptionelt for tiden, men som det er tilfældet med Neville og Scholes, så er han ikke 20 år længere. Derfor så jeg gerne, at vi fremtidssikrede på denne plads.

Stewart Downing er mit ene bud, Nani er det andet. Begge er unge, spændende spillere. Downing har den fordel, at han er englænder og vant til at spille i Premier League, hvilket vil gøre det nemmere for ham at adaptere sig til holdet. Nani er så nok en lidt bedre spiller og tilmed lidt yngre, men spørgsmålet er, om han kan vænne sig til det engelske spil og falde til på holdet. Det lykkedes med Ronaldo, og han kunne jo være den perfekte "storebror" til Nani, såfremt vi hentede ham. Uanset hvem vi henter, så ligger prisen vel på 100-150 mio.

Angriber: Smudge er ikke helt tilbage efter sin skade, og spørgsmålet er, hvor lang tid det kommer til at vare, før han er det. Solskjær scorede ganske vist i går, men på et hold, der vil vinde Champions League, så mener jeg, at man bør have lidt bedre reserver til Rooney og Saha. Henke kommer, men kun i tre måneder, hvorfor en ekstra, ung angriber ikke ville skade.

Torres er der blevet snakket enormt meget om, mens også Huntelaar, Defoe og Darren Bent er nævnt adskillige gange. Jeg vil foretrække Huntelaar. Defoe har haft svært ved at spille hver gang i Spurs pga. rotationssystemet, og hvis vi skal hente en Spurs-spiller, så bør det være en kæmpeprofil. Bent er efter min mening ikke helt god nok, og så står valget mellem Torres og Huntelaar. Her foretrækker jeg Huntelaar, da han efter min mening er en bedre afslutter. Vi skal huske, at den angriber, vi køber, skal være backup for/erstatte Saha, som ofte ligger lidt alene fremme. Torres er efter min mening en spiller, der befinder sig bedst, når han har en makker helt oppe ved siden af sig, men det får han ikke i Rooney, som jo er her og der og alle vejne. Som regulær boksspiller er Huntelaar efter min mening den bedste spiller, da han afslutter bedre og er stærkere i hovedspillet. Til gengæld kan Torres så meget andet, men det har vi ikke brug for på den plads. Spørgsmålet er så, om de sidste 150-200 mio. er nok til at hente Huntelaar? Jeg håber det.

Hvis disse fire spillere bliver hentet, så mener jeg, at United såvel spil- som trupmæssigt har et af verdens bedste hold. Talentfulde unge spillere krydret med rutine, som danner en perfekt sammensmeltning.

Det blev lidt af et indlæg, det her, men jeg håber, at det kan være med til at få denne tråd lidt i gang :-)

Først vil jeg lige sige flot indlæg der Smiley

Er enig med det meste du skriver. En ny højreback skal findes da der ikke lige pt er nogen i klubben udover Neville som er god nok til PL og CL. Micah Richards er rigtig lovende. Tror dog ikke han skifter til United. der til vil prisen blive presset op både fordi Chelsea vil komme med et bud og fordi at de ikke rigtig har lyst til at sælge deres bedste spiller til deres største rivaler.

Jeg vil nok sige at jeg er fortaler for at vi henter Owen Hargreaves. Du glemmer helt at han løber for et helt hold i en kamp. Så er han venstreback og i det næste højre wing. Tror også at det ville gavne Carrick som så kan blive lidt mere offensiv da han godt kan ligge nogen super afleveringer i dyben til vores angriber. At prisen så nok bliver pænt stor for Owen er en helt anden snak men jeg ser gerne han kommer til klubben. Alt andet lige ville det give en rigtig god dybe på den centrale midtbane.

Downing må meget gerne komme til klubben og Ferguson har før haft følerne ud på ham. Så der er vi enig og dit forslag U-S med Nani syntes jeg også godt om.

Angriber. Ja Huntelaar ved jeg ikke rigtig med. Han score mange mål i Holland. Det er dog Holland som jo ikke lige har den bedste liga. Jeg ville heller have Torres da jeg tror han virkelig vil komme til at bombe når han kommer til at spille for et rigtig top hold som skaber manger chancer og et hold som har bolden næsten hele tiden.

Tror dog ikke på at der kommer angriber til United før til sommer. Vi har jo Henke og Rossi er tilbage. Men spænende at se hvad de finder frem til når vi kommer ind i det nye år.

Bare spillerne holder formen hele vejen igennem og vinder PL. At vinde PL er det vigtigste for mig. Så må CL vente et års tid. Chelski skal ikke have lov til at vinde tre år i træk. Nej trofæet det kommer hjem Smiley

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #331: 30 Dec 2006, 13:48 »

Vi SKal vinde i år (UNITED) -. vi har også holdet til det, vi mangler måske lidt bredde, men truppen er god nok til minimum PL .  Cool

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #332: 30 Dec 2006, 18:11 »

Kunne der springe en bedre nytårs bombe ind den der sprang i dag i London. Chelski spillede 2-2 mod Fulham hjemme.. super resultat i det at United igen vandt denne gang med 3-2 hjemme over Reading.

Ronaldo scorede igen to mål og er nu oppe på 6 mål i 3 kampe.. ikke dårligt..

Kan vi sige 6 point? det tror jeg nu nok vi kan Wink

Godt nyt år til alle også ses vi i det nye år klare til flere sejr og forhåbentlig et nyt mesterskab. Smiley

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #333: 30 Dec 2006, 19:39 »

Sådan United nu er vi halvvejs...

BOYKOT EA GAMES!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #334: 31 Dec 2006, 11:42 »

Sådan United nu er vi halvvejs...

Det er vi nemlig.. Også skal vi jo lige huske på at da vi gik ind i juleprogrammet var vi kun foran med 2 point. Nu er vi foran med 6 point. Bestemt ikke dårligt og noget jeg ikke lige ville have troet på.. dog venter der en sværd kamp ude mod Newcastle imorgen som lige skal overstås.

Der er langt vej hjem i nu men det ser godt ud Smiley

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #335: 03 Jan 2007, 15:15 »

Hvorfor satser United ikke på Mascherano? han vil jo gerne væk fra west ham. vil hellere se ham i trøjen end Owen Hargreaves.

BOYKOT EA GAMES!

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #336: 04 Jan 2007, 19:08 »

Real Madrid byder på Ronaldo

Madrid har budt 300 millioner. i nærheden af det united vil forlange.. I MÅ IKKE SÆLGE HAM: SÆLG ROOnEY

BOYKOT EA GAMES!

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #337: 04 Jan 2007, 19:11 »

Madrid har budt 300 millioner. i nærheden af det united vil forlange.. I MÅ IKKE SÆLGE HAM: SÆLG ROOnEY

Hvor har du dine kilder fra? Shockeret funny. Den er god med de vil forlange 300 millioner. Ifølge den danske man united side, så forlanger de 70 millioner euro ca 525 millioner kroner.

Hvorfor sælge Rooney, han har ikke levet op til sidste sæsons præstationer, men han er stadig under udvikling og kan blive verdensbedste.

United-styrer
Gæst

« Svar #338: 04 Jan 2007, 19:11 »

Ronaldo bliver ikke solgt for den pris. Der skal mere til. Desuden tvivler jeg på, at det bud har været der. Det kan jo bare være rygter.

Og hvorfor skulle Rooney dog sælges? Ganske vist scorer han ikke så mange mål, men han spiller i mine øjne næsten altid godt, og han er et af verdens største talent. Ville da være tåbeligt at sælge ham.

Zone 43
Manager

« Svar #339: 04 Jan 2007, 19:21 »

Hvor har du dine kilder fra?

Det står i hvert fald på TV2 Sporten

Det ville være herligt at se ham i Real trøjen, men som der er skrevet, er de 300 mio. for lidt Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #340: 04 Jan 2007, 19:24 »

Det står i hvert fald på TV2 Sporten

Det ville være herligt at se ham i Real trøjen, men som der er skrevet, er de 300 mio. for lidt Skuffet

Jeg ved godt det med at de har budt 300 millioner, men tribute skriver, at det er i NÆRHEDEN af den pris United vil forlange for ham.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #341: 04 Jan 2007, 20:24 »

Ronaldo bliver ikke solgt for den pris. Der skal mere til. Desuden tvivler jeg på, at det bud har været der. Det kan jo bare være rygter.

Og hvorfor skulle Rooney dog sælges? Ganske vist scorer han ikke så mange mål, men han spiller i mine øjne næsten altid godt, og han er et af verdens største talent. Ville da være tåbeligt at sælge ham.

Jeg vil til enhver tid hellere af med Rooney end Ronaldo. men man kan jo ikke være enig om alt Opstemt

BOYKOT EA GAMES!

United-styrer
Gæst

« Svar #342: 04 Jan 2007, 20:26 »

Jeg vil til enhver tid hellere af med Rooney end Ronaldo. men man kan jo ikke være enig om alt Opstemt

Hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg da nok også vælge Ronaldo. I hvert fald som han spiller lige nu. Men hvorfor overhovedet vælge? I dit indlæg lød det bare, som om at du gerne ville af med Rooney, hvilket jeg slet ikke kunne forstå :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #343: 04 Jan 2007, 20:29 »

Det er så vidt jeg ved, ikke bare rygter, Real skulle have budt omkring 300mio kr for Ronaldo. Som der bliver sagt, forlanger United 535mio kr for ham, og dermed er parterne jo ikke engang tæt på en løsning. Det er vist det man kalder en føler. Med den form Ronaldo har haft i denne sæson, vil jeg også tvivle stærkt på at United vil sælge ham for nogen pris, så det bliver sgu nok ikke til noget. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #344: 05 Jan 2007, 20:34 »

Ja Ronaldo til Real Madrid var selvfølgelig bare et rygte. Han skal ingen steder.

Der imod kunne det godt tyde på at Owen Hargreaves er godt på vej.

Samt en ung venstre back. Gareth Bale fra Southampton. Tror det bliver de to spiller United køber i denne omgang. Der er dog så mange rygter at det er til at blive rundtosset af. Håber dog bare at de vil købe Hargreves også vente til sommer med at købe vores nye bomber for sådan en er meget tiltrengt nu da Saha åbenbart vil brænde alle chancer som han kan komme frem til. Samtadig med at Rooney er gået i strike med hensyn til at score mål. Var spændt på inden sæson hvad Saha kunne bringe og han startede da også godt men siden syntes jeg nok at målene har manglet i en grad at man har kigget langt efter en bomber. Det er ikke meget bedre med Rooney men han har dog noget længer snor hos mig og der skal mere til inden jeg begynder mig at brokke mig alt for meget over ham men et mål stime fra hans side vil da se godt ud.

Det jeg vil frem til at jeg syntes vi mangler en boks spiller lidt ligesom Ruud. En spiller der bare står der på det rigtig tidspunkt og på det rigtige sted. Smiley

Nu får vi se hvad der sker. Der er jo ligesom ikke andet for Smiley

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010