home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1523763 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15390: 04 Okt 2012, 20:42 »

Hodgson har jo generelt bare været en kæmpe cunt omkring hele situationen. Hans behandling af Rio siden hans tilstedekomst har været direkte ussel overfor ham, og generelt overfor de fleste spillere. Fx. med Carrick, hvor han stikker en stor hvid løgn ud til hele verden om, at han har afslået at være med for landsholdet. Carrick har så været ude og sige, at han altid er klar til at kæmpe for trøjen og England, og at det ikke passer, at han ikke vil stille sig tilfreds med, at være 'marginal-spiller'.
At det så er direkte hovedløst ikke at gøre brug af ham, er så en anden side af sagen.

Men at behandle sådan en stor engelsk spiller igennem en del år efterhånden som Rio på den måde, er jo bare usmagelig. Jeg kan simpelthen ikke se ideen med Hodgson som landstræner, og har lige siden hans tiltrædelse været uenig med de fleste af hans beslutninger. Men sådan er det nu en gang. Men man håber da for Rio's skyld, at han personligt selv har fået det at vide af Hodgson, før en random pøbel i en metro har.

Jeg er meget glad for, at Rio ikke spiller for England mere, det er ikke det. Men måden han er blevet behandlet på kan jeg ikke lide.

Swizz CataR
Manager

« Svar #15391: 04 Okt 2012, 21:22 »

Jeg er egentlig mest chokeret over, at han i sin undskyldning får det til at lyde som om, at han undskylder for at have sagt, at Rio aldrig får en chance igen på landsholdet, og ikke over at det slipper ud på den måde som det gør - det er jo måden der er det største problem som jeg ser det, ikke hvordan han ser Rio som en del af sine fremtidige planer eller ej.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Plambek
Gæst

« Svar #15392: 07 Okt 2012, 09:26 »

Er virkelig spændt på kampen idag.. Det er meget vigtigt med en sejr, så vi undgår at Chelsea får lavet et stort hul.. Men hold da op hvor Uniteds niveau er skræmmende ringe.. Jeg så ikke kampen i Rumænien, men 1. halvleg mod Tottenham sidst, var virkelig frustrende at se.. Især når holdet kunne levere en helt anden indsats i 2. halvleg.. Hvis vi spiller ligesom 1. halvleg mod Tottenham, så blir vi flået af Ba og Cisse, så jeg håber virkelig holdet kan præstere som 2. halvleg mod tottenham.
Her er Goal.com´s bud på en start 11
De Gea
Rafael, Ferdinand, Evans, Evra
Carrick, Scholes
Nani, Rooney, Kagawa
Van Persie

Jeg tror dog at Lindegaard starter, han har gjort det fint i kampene i Premier League.. Glæder mig til Smalling bliver klar, jeg synes simpelthen at Evans er for ringe, eksemplificeret ved hans måde at dække op på, ved det mål CLUJ scorede(Så højdepunkter fra kampen). Savner også Valencia, Nani er alt for meget en medgangsspiller, og ærgre mig over han ikke røg til Zenit..

Håber Fergie får sat spillerne ordentlig op, det er nødvendigt hvis vi skal slå Newcastle.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15393: 07 Okt 2012, 16:38 »

Om en halv times tid venter et ubeskrivelig vigtigt opgør på St. James Park. Newcastle har ikke været skræmmende, og vi har som bekendt allerede slået dem én gang i denne sæson, da de gæstede Old Trafford i Carling Cuppen. Men i dag bliver der sat de stærkeste kort ind fra begge mandskaber, og jeg frygter dem faktisk i dag. De har et utroligt stærkt mandskab, og vi har vist store svagheder i vores bagkæde på det seneste. I dag skal vi simpelthen have fået organisationen på plads, og så skal Carrick og Scholes sætte sig igennem på midtbanen, ellers bliver vi straffet. De har nogle skræmmende offensive profiler, som ikke skal have meget plads.

Tre point skal kræves af drengene i dag. Vi skal have fuldt udbytte, hvis Chelsea og City ikke skal distancere sig yderligere fra os. Jeg ville ikke kunne klare at se dem tage mesterskabet. Vi skal have titel nr. 20 i år! Det er livsnødvendigt. Sidste års frustrationer fra den fuldstændig vanvittige afslutning på verdens stærkeste liga, har ikke lagt sig endnu for mit vedkommende. Vi må og skal vinde. Vi er jo Manchester United.

Jeg frygter en uafgjort, men samtidig vil jeg altid have tiltro til Fergie og drengene. Vi vinder 1-2! Come on you reds!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15394: 07 Okt 2012, 16:43 »

Offensivt hold I stiller med, med både Kagawa, Welbeck, Rooney og ham der hollænderen.

Man Utd: De Gea, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra, Welbeck, Cleverley, Carrick, Kagawa, Van Persie, Rooney

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #15395: 07 Okt 2012, 17:42 »

Puha hvor er jeg træt af at De Gea er SÅ dårlig ude i feltet. Synes det er storslemt idag.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #15396: 07 Okt 2012, 22:39 »

Puha hvor er jeg træt af at De Gea er SÅ dårlig ude i feltet. Synes det er storslemt idag.

Ja det så ikke sikkert ud overhovedet! og nu med lindegaard skadet, og næste kamp mod Stoke, hvor Lindegaard klart er at foretrække da han er så meget bedre i feltet pt. og man kan vidst godt forvente indlæg og høje bolde i feltet imod stoke..

Men De Gea har potentialet nu skal han bare vise det!

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Drillo
Gæst

« Svar #15397: 07 Okt 2012, 22:56 »

Det virker som om at De Gea i nogen situationer er bange for at slå sig når han er på vej ud til en bold.

Swizz CataR
Manager

« Svar #15398: 08 Okt 2012, 09:46 »

Det virker som om at De Gea i nogen situationer er bange for at slå sig når han er på vej ud til en bold.

Præcis. Flere af gangene havde han masser af tid til at komme ud, og endda i frit rum, men han vælger at blive langt tilbage for så at hoppe sent og kun med nød og næppe snitte bolden hvis han da overhovedet rammer den.

Det er lige før at han er PLs dårligste målmand på det punkt. Misforstå mig ikke, han har et kæmpe potentiale som jeg også selv tror på, men lige på det punkt er han godt nok bare langt under niveau.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15399: 08 Okt 2012, 10:03 »

Jeg er enig i jeres vurdering omkring De Gea's evner i luftspillet. Han er simpelthen ikke god nok på det punkt, og det skaber en kæmpe usikkerhed i vores defensiv.

Han har ikke den naturlige drøjde med sig fra naturens side til at kunne begå sig sikkert i feltet, men det er jeg sikker på, at han nok skal lære. Det er han i hvert fald nødt til, hvis han skal kunne fungere på et mesterhold i Premier League. Jeg tror det hele handler om, at han simpelthen ikke har troen på sig selv i luften. Det er et stort problem, og der skal arbejdes meget intenst med det. Jeg har stor tiltro til De Gea, og jeg er helt sikker på, at han bliver en verdensklasse keeper.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15400: 08 Okt 2012, 16:36 »

De Gea var ellers blevet mere sikkert i feltet, da han fik en lang række kampe i foråret, og stod generelt helt fantastisk. Det fortsatte han med i kampen mod Everton, hvorefter han til den efterfølgende kamp blev fravalgt igen, og rotationen begyndte endnu en gang. Han havde åbentlyst opbygget en del selvtillid over den række kampe han fik, og stod dermed meget bedre, og viste ofte sit potentiale. Nu begynder hans svipsere i feltet at komme igen, hvilket jeg tror i høj grad har med hans selvtillid at gøre.
Jeg har sagt mange gange at jeg er imod rotationen på målmandsposten, og at jeg klart foretrækker De Gea, da han har potentialet til at blive absolut verdensklasse. Lindegaard er en fin stabil målmand, men mangler bare de her ekstraordinære redninger, som De Gea kan finde frem. Dem havde De Gea en del af i hans række af kampe, og har efterhånden redet flere point for os, end han har smidt ved dumme beslutninger.

Iøvrigt et ganske nydeligt billede af Young fra kampen igår, hvor han stod sammen med fansne:

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15401: 10 Okt 2012, 00:00 »

Jeg ser - som tidligere nævnt - også, at vi giver De Gea flest kampe, da han besidder nogle fantastisk evner og et enormt potentiale. Lindegaard er en rigtig dygtig keeper også, men De Gea er der klart mere fremtid i. Normalt er jeg også modstander af et rotationsprincip på målmandsposten, men jeg forstår egentlig godt Fergie. De begge har kvaliteter, og Lindegaard er mere stabil og langt, langt bedre i luften. Jeg synes, det er fint, at De Gea ikke er selvskrevet. Han må sgu kæmpe for den stamplads, og det tror jeg også vil gøre ham langt stærkere på sigt. Selvfølgelig skal vi have udløst det kolossale potentiale, han render og bærer rundt på, og der er kun én vej frem; Masser kampe, samt fokus og hårdt arbejde på træningsbanen. Der er ingen genveje.

Iøvrigt er det et virkelig fantastisk billede, du har fundet frem af vores kære Ashley, SeRux. Glæder mig til, at han kommer tilbage.

Nu venter der en landsholdspause, og derfor spiller vi som bekendt ikke i weekenden. Vi må holde ud helt til på næste lørdag, når vi tager i mod Stoke.

verdenskrig
Manager

« Svar #15402: 11 Okt 2012, 12:22 »

Jeg synes ikke det er så selvskrevet at De Gea bliver så god som i siger.. Jeg synes stadig han har enorme problemer med sit luftspil, og hans timning der er langt under United niveau. Her et år efter han er kommet til United besidder han stadig lige så store problemer i sit luftspil som han gjorde i starten. Han er og bliver fremragende på stregen, og han har en fantastisk evne til at reagere hurtigt på skud. Men jeg synes faktisk ikke han virker specielt frygtløs. Når han går ud virker han ofte som en der har mere travlt med at beskytte sig selv end at gå efter bolden. Han trækker sig med andre ord og går ikke 100 % ind i situationerne.

Jeg er og bliver af den mening at Lindegaard er en mere komplet og langt mere kompromiløs målmand. Lindegaards selvtillid er så markant større end De Geas virker det til, og jeg synes ganske enkelt LIndegaard er så markant bedre end De Gea at det er mig helt uforståeligt at man ikke udnævner ham til fast nr.1 ..

Det lugter alt for meget af at man har købt De Gea for et stort beløb og derfor føler sig nødsaget til at bruge ham jævnligt for ikke at tabe ansigt..

Om De Gea nogensinde når et stabilt niveau, hvor man kan have tillid til hans indgreb i feltet kan ingen sige, men pt er Lindegaard simpelthen et mere solidt valg. Det burde Ferguson indse på permanent basis hvis det står til mig Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Drillo
Gæst

« Svar #15403: 11 Okt 2012, 13:34 »

Edwin var der sar var jo heller ikke nogen fysisk stor målmand, men har gjorde det mere ind godt i United målet.
Så kigger man på krops bygningen af Van der sar og De gea så minder de utroligt meget om hinanden, det De gea mangler af lære er at han er kommet til en liga hvor at forsvarene ikke holder igen med kontakten til målmanden. For i nogle situationer virker det som om at han allerede inden at han bliver ramt tænker det her kommer til at gøre ondt, så jeg trækker mig inden det gør av.
For det er netop i de situationer at han kommer til at se dum ud.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15404: 11 Okt 2012, 16:58 »

Jeg er nu stor tiltro til De Gea. Men vi skal også passe på, at vi ikke forventer for meget af ham. Han er jo kun 21 (!) år, hvilket er meget ungt for en målmand. Han har allerede stået i en Europa League finale, og spillet mange kampe for en af verdens største klubber. Vi har vel ret beset kun 1 målmand i PL der er fejlfri for tiden, som er Joe Hart. Generelt set, er der ganske få målmænd i verden lige nu, hvor man tænker, at han vil være decideret verdensklasse og fejlfri. Af dem er der vel kun Hart, Casilias og Buffon.

De Gea's shotblocking er længder over Lindegaards, og hans spil med fødderne er ligeså. I mange parameter er De Gea kun et niveau under de absolut bedste, og de er jo alle sammen mere eller mindre 10 år ældre end ham.

Ikke at det skal være en speciel undskyldning for hans fejl han til tider laver, men vi skal bare huske på, at han er meget ung. Og han forbedrer sig kun ved at spille alle de kampe han kan komme til. Han har alt hvad der skal til, bortset fra hans ageren i luften, hvor han til tider sejler rundt. Men med fast spilletid til ham, tror jeg fuldt og fast på, at han nok skal bliver bedre og bedre til det. Han bliver selvfølgelig aldrig en Hulk i feltet, der smadrer alt og alle væk bare ved at kigge på dem, men han vil helt klart forbedrer det. Og det er, som jeg ser det, den eneste mangel han har. Resten mester han allerede nu ganske glimrende, og det vil kun blive bedre med tiden.

Samtidig kan hans også være vores målmand de næste 15-20 år, med mindre han lige pludselig får Barca-DNA, hans mor vil have ham til Spanien eller bliver allergisk overfor regn. Han bliver helt sikkert en gevinst.
« Seneste Redigering: 11 Okt 2012, 17:01 af SeRuX » Logged

Sider: 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010