Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 817 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1023
1024
[
1025
]
1026
1027
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1523760 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #15360:
30 Sep 2012, 17:17 »
Citat af: Matigol 30 Sep 2012, 17:07
Det er da utrolig snæversynet at sige Scholes, som er blevet betegnet som den bedste spiller i hans generation, kun har et speciale med sine aflevering og at han skaber ro. Mht. til at han har været heldig at havne i heldig klub på et heldigt tidspunkt, for dernæst at sætte utallige rekorder i premier league over 20 år. Jeg kunne forstå dig hvis han har haft succes i fem år, og du så siger at det var et heldigt tidspunkt. Men for pokker da, han har haft succes i 20 år. Det er satme et heldigt tidspunkt han kom på da.
Det kan sagtens være at han trækker mange gule kort. Men at det gør ham til en overvurderet spiller. Det er så dybt latterlig. Men vi bliver aldrig enige, og kunne forstille mig at du har hørt den sætning før.
Bedste spiller i hans generation? Af hvem? Og hvilke rekorder?
Men du kan være ganske rolig, jeg er ved at indse, at FmFreaks nok ikke er noget for mig længere, så du kan stille og roligt hidse dig ned.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15361:
30 Sep 2012, 17:39 »
Først og fremmest, er det i min optik, fuldstændig vanvittigt at sige, at Scholes kun har ét speciale. Faktisk lyder det på dig, at han selv på sin ypperste spidskompetence ikke er så god igen, da du siger, at han blot er fin i pasningsspillet. Det er jo så himmelråbende forkert og virkelighedsfjernt.
Dernæst påpeger du, at han har ramt et heldigt tidspunkt at være i klubben? Manden har spillet hele sin seniorkarriere i klubben, og får tilmed sit 20-års jubilæum, inden han lægger støvlerne på hylden. Han er anset af hele omverdenen som en stor, stor legende, og hele fanskaren i Manchester United tilbeder ham jo nærmest som en Gud.
Du siger, at han er langsom, - manden bliver 38 i november. Hans teknik er gennemført fantastisk, og hans blik er fra en helt anden verden. Den måde, han kan styre en fodboldkamp på, er mere anerkendelsesværdig
t end noget andet i min bog. Hans aggressivitet er også en af hans kernekompetencer. Han er nemlig en vinder som få, og vil brække et ben for holdet. Hans iscenesættelser af sine holdkammerater er mere unik end noget som helst andet. Hans afleveringer er dødbringende og knivskarpe. Han er sådan en spiller, som man kan give bolden til på ethvert tidspunkt. Han finder altid løsninger. Hans læser spillet helt fortrinligt. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive.
Men jeg respekterer dine holdninger, Jakob. Jeg savner bare noget underbyggelse, for jeg er sikker på, at du også ville blive irriteret, hvis jeg skrev sådan om jeres fantastiske Lampard. Jeg synes, det ville være meget synd, hvis du valgte at forlade siden, da du igennem lang tid, har været en stor og dygtig debattør på sitet.
«
Seneste Redigering: 30 Sep 2012, 17:40 af Daniel Nordentoft
»
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15362:
30 Sep 2012, 17:43 »
I er helt væk alle sammen... Alle ved jo Gerrard er bedst!
Thaurat al Shabab
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #15363:
30 Sep 2012, 17:47 »
Nu vi er ved det, how 'bout that Nolan?
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #15364:
30 Sep 2012, 18:58 »
For at lave et emne skift væk fra Paul Scholes, som er helt hen i vejret at diskutere om han er god eller ej. Hvad synes folk så om Lindegaards præsentation igår? Mistede han sin plads i kassen, med 3 indkasserede - eller stod han udemærket?
SirToby
Manager
«
Svar #15365:
30 Sep 2012, 18:59 »
Er netop landet i Danmark efter at have været i Manchester til min tiende kamp på Old Trafford. Desværre gav det ikke point denne gang - det kan heller ikke blive til sejre hver gang - men til gengæld fik jeg endnu en stor oplevelse.
Det var klart den bedste stemning, jeg har oplevet, til trods for at jeg også var til stede til 8-2-sejren over Arsenal og en 2-1-sejr over Liverpool.
Første halvleg var sløv, og Tottenham udnyttede vores ringe forsvar. Men som så mange gange før var United fuldstændig komplet forvandlede i anden halvleg. United (læs: Scholes!) styrede anden halvleg, og Lindegaard havde vel kun en redning. Efter begge Uniteds mål var jeg sikker på, at vi ville gå hen og snuppe alle tre point, men desværre var heldet opbrugt for denne gang. På baggrund af anden halvleg burde det være blevet til en komfortabel sejr, men man ikke forvente at få tre point, når man kun er i gear i en halvleg.
Nu kan jeg ikke vente til 6. april, hvor jeg atter sætter mig på ind på Old Trafford.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15366:
30 Sep 2012, 20:32 »
Jeg har også været over og se kampen, og hvilken fantastisk oplevelse det var endnu en gang. Jeg sad for første gang på en af langsiderne tæt på banen, hvilket er noget bedre, end når man ryger helt op under taget når man rejser med diverse udbydere. Men det har nu også sin charme.
Elendig første halveg fra vores side, og rigtig god 2. halveg. Bare super ærgeligt, at vi ikke bare får en uafgjort hjem. Men det er vist skrevet det der skal siges om kampen.. ØV.
Hold nu op Jakob E, nu må galskaben da snart stoppe. Scholes er kommet ind på et heldig tidspunkt på et hold der lige manglede ham? Amen..
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15367:
01 Okt 2012, 12:13 »
Jeg misunder jer uendelig meget, drenge. Jeg har endnu ikke selv været på drømmenes teater endnu, men jeg skal forhåbentlig over og opleve det snart.
Men ja, første halvleg var direkte elendig. Ærgerligt at vi ikke kommer tilbage, det har vi ellers rimelig god vane for.
Citat af: Matigol 30 Sep 2012, 18:58
For at lave et emne skift væk fra Paul Scholes, som er helt hen i vejret at diskutere om han er god eller ej. Hvad synes folk så om Lindegaards præsentation igår? Mistede han sin plads i kassen, med 3 indkasserede - eller stod han udemærket?
Lindegaard havde næsten intet at lave, og jeg mener, at han næsten var chanceløs ved de tre mål. Der handler det om vores midtbane og forsvar, som stod elendigt organiseret og pressede endnu ringere.
Jeg ved faktisk ikke, hvem jeg helst vil have til at stå størstedelen af vores kampe. Normalt er jeg slet ikke fortaler for et rotationsprincip på målmandsposten, men jeg må indrømme, at jeg ville gøre det samme som Fergie i vores situation. De har begge hver deres styrker. Men jeg synes, at vi bør give De Gea flest kampe, da vi klart har mere fremtid i ham. Problemstillingen er så, at han laver nogle meget banale fejl, som i sidste ende kan koste os point. Her er Lindegaard en lidt mere stabil keeper om man vil. De Gea's reflekser er fra en anden verden, men han skal forbedre sin kommunikation og styrke, når han laver sine indgreb i luften. Men jeg tror på, at han kan blive en verdensklasse keeper, selvom der skal udvikles nogle ting i hans spil.
Mp
Ynglingespiller
«
Svar #15368:
01 Okt 2012, 13:11 »
Var selv over og se Wigan kampen, her havde jeg taget en pakkeløsning, synes dog det var lidt dyrt og spild med 4x* hotel.
Så kunne godt tænke mig at høre om nogle ved hvor man kan købe kun kamp billetter?
Nogle erfaring og råd til dette?
På forhånd tak
plutonium
Manager
«
Svar #15369:
01 Okt 2012, 13:11 »
Citat af: Matigol 30 Sep 2012, 16:13
Det er jo en mening, som egentlig går i mod hele fodboldverden og overhovedet ikke bliver underbygget med noget som helst. Hvis man kan vinde årets debattør på den måde, kan enhver idiot da vinde den pris, som så også er sket i dette tilfælde.
Ja, du vinder i hvert fald ikke en årets debattør med sådan nogle indlæg.
Jakob giver sådan set sin vurdering af Scholes, og så kan man være enig eller uenig med ham. Jeg vil, som United fan, da ikke være helt uenig med Jakob i, at Scholes ikke har et væld af spidskompetencer. Det han gør, gør han godt, men uden at være en der har været lysår foran alle andre på sin position. Ikke desto mindre har United altid spillet godt med ham på holdet, og når han har manglet har det kunnet ses. Derfor kan man ikke pille ved Scholes' berettigelse til at spille for United.
Men skal vi være ærlige, så har han ikke et af verdens bedste spark udefra. Han er ikke den teknisk dygtigste midtbanespiller på sin plads i generationen. Han ikke den der slår verdens bedste afleveringer. Han er en spiller med enormt højt bundniveau med en evne til at afgøre kampe, uden egentlig at have redskaberne til at gøre det, andet end vilje og fight. Jeg ser Scholes som en af de bedste midtbanespillere i nyere tid, og sandsynligvis den bedste jeg kan huske i United. Men når jeg skal nævne hvad der gør ham til den bedste, så løber jeg tør for ord, når først jeg har sagt hans vilje til at vinde.
Jakob er en benhård og stædig debattør, men jeg kan ikke huske hvornår han har kastet med mudder i en debat, som du har gjort det mod ham ved at anfægte hans berettigelse til titlen. Han holder sig sagligt til tingene, selvom han ganske rigtigt til tider er for stædig og dermed kan virke provokerende. Men netop denne konstante afholdelse fra at blive personlig gør at han imo er en 100 % fortjent vinder af titlen sidste år.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Szczesny
Manager
«
Svar #15370:
01 Okt 2012, 13:18 »
Citat af: plutonium 01 Okt 2012, 13:11
Jakob giver sådan set sin vurdering af Scholes, og så kan man være enig eller uenig med ham. Jeg vil, som United fan, da ikke være helt uenig med Jakob i, at Scholes ikke har et væld af spidskompetencer. Det han gør, gør han godt, men uden at være en der har været lysår foran alle andre på sin position. Ikke desto mindre har United altid spillet godt med ham på holdet, og når han har manglet har det kunnet ses. Derfor kan man ikke pille ved Scholes' berettigelse til at spille for United.
Men skal vi være ærlige, så har han ikke et af verdens bedste spark udefra. Han er ikke den teknisk dygtigste midtbanespiller på sin plads i generationen.
Han ikke den der slår verdens bedste afleveringer
. Han er en spiller med enormt højt bundniveau med en evne til at afgøre kampe, uden egentlig at have redskaberne til at gøre det, andet end vilje og fight. Jeg ser Scholes som en af de bedste midtbanespillere i nyere tid, og sandsynligvis den bedste jeg kan huske i United. Men når jeg skal nævne hvad der gør ham til den bedste, så løber jeg tør for ord, når først jeg har sagt hans vilje til at vinde.
What?
Lyder som om du og Jakob er lidt for gode venner. En United-mand der siger at Scholes ikke slår "de bedste" afleveringer. Scholes er altid blevet rost enormt meget for sin præcision i pasningerne. Der går historien med Ronaldo der pralede til Scholes at han kunne score og lave tricks - så sagde Scholes: kan du se det træ der står derhenne, prøv at ramme det. Ronaldo mislykkedes, mens Scholes bare ramte første gang. Man har også hørt om flere spillere som var "bange" for at pisse til træning, da Scholes ville ramme dem med en bold i nakken, hvis han opdagede dem.
Så lige præcis på pasningerne, der er Scholes eminent. Derudover er hans vilje fantastisk - at han så også kan være et svin, når Utd møder City, Arsenal og andre rivaler, gør ham vel blot til en større legende blandt klubbens fans.
Men at antyde han ikke er synderligt god i pasningsspiilet er imo helt væk.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
plutonium
Manager
«
Svar #15371:
01 Okt 2012, 13:29 »
Når du nu citerer og markerer det jeg skriver, så forhold dig dog til det
Jeg mener ikke at han slår VERDENS bedste afleveringer. Han er eminent til det og tilhører eliten. Men jeg synes ikke han slår markant bedre afleveringer end en spiller som Pirlo fx.
Anyway, så mener jeg, som jeg skrev, at Scholes er en af de vigtigste midtbanespillere i Uniteds historie, og vil absolut ikke modargumentere nogen, hvis de mener at han har været en af de mest betydningsfulde midtbanespillere i Premier League nogensinde. Men igen, så mener jeg ikke at det er hans tekniske eller fysiske spidskompetencer der gør det. Hans mentalitet, og som andre nævnte tidligere i tråden, overblik er i en klasse for sig, og der er der ingen diskussion om hans kvaliteter. Men jeg vil stadig mene, at rent teknisk, indenfor de områder en spiller på hans position bør mestre, der er han ikke en af de bedste i verden.
Og skal jeg være ærlig, så er det at slå en lige aflevering (eller skruet for den sags skyld) ikke ensbetydende med, at man er den bedste spiller i verden til at aflevere. At kunne ramme en femkrone på en given afstand er noget man kan træne sig op til, og jeg tror der er flere spillere rundt omkring der ville kunne gøre Scholes de ting efter, som du beskriver. Noget helt andet er at bruge de redskaber i praksis, så modstanderen ikke får den, men samtidig sætter sine medspillere i scene. Scholes er eminent til det, men jeg synes ikke at han er bedre end Xavi fx. Så igen, Scholes er måske en af verdensbedste midtbanespillere de sidste 20 år, men uden måske at være den markant bedste på et givent felt indenfor fodboldkompetencer. Nu kan man bare ikke måle mentalitet ud fra statistikker. Derfor kan man altid argumentere for, at han er overvurderet. Jeg mener ikke at han er overvurderet, men samtidig er jeg nødt til at samtykke med Jakobs synspunkter. Man skal forholde sig til den debat der bliver stillet, og ikke bare plukke de dele ud, man er uenig i. Eller hvad?
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Szczesny
Manager
«
Svar #15372:
01 Okt 2012, 14:03 »
Prøv at se på mandens meritter. Kig på de spillere du sammenligner ham med. 2 af de bedste midtbanespillere i verden. Og Scholes har endda været på et kontinuerligt højt niveau i længere tid end de to.
Han har udviklet sit spil hen over årene. I starten var han mere angrebsivrig tog de dybe løb i feltet, og scorede en del mål på det. Det var dengang hvor Roy Keane var Fergusons "træner" på banen. Den rolle har Scholes sidenhen taget til sig. Det vidner ikke blot om at han er god til at tilpasse sig - han er også hamrende fodbold-intelligent. Han har en fodbold-hjerne, så at sige.
Overblik, placeringsevne, pasningsspil er 3 af de ting hvor han virkelig skiller sig ud.
Og ja, ja, man kan argumentere for at han er overvurderet, men det betyder jo ikke at man skal. Det er lidt sjovt med alle hans meritter i United-trøjen. Eller bare det faktum at man bliver nødt til at hente ham tilbage fra pension, for at få styr på midtbanen igen. Det viser hvor svær han er at erstatte. Overvurderede spillere plejer ikke at være svære at erstatte.
Det virker i øvrigt fjollet at diskutere de ting man er enig i, så en eventuel debat vil som regel tage udgangspunkt i det man er uenig i. Derudover kan jeg ikke se hvorfor du er nødt til at samtykke med Jakobs synspunkter, men hvis det er din holdning at Scholes ikke har nogle deciderede spidskompetencer, så er det jo sådan det er.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #15373:
01 Okt 2012, 14:23 »
Citat af: plutonium 01 Okt 2012, 13:11
Jakob er en benhård og stædig debattør, men jeg kan ikke huske hvornår han har kastet med mudder i en debat, som du har gjort det mod ham ved at anfægte hans berettigelse til titlen. Han holder sig sagligt til tingene, selvom han ganske rigtigt til tider er for stædig og dermed kan virke provokerende. Men netop denne konstante afholdelse fra at blive personlig gør at han imo er en 100 % fortjent vinder af titlen sidste år.
Der er vi så fuldstændig uenige mht. til Jakob E, og egentlig også mht. Scholes, det gider jeg dog ikke til at diskutere. At sige den måde Jakob E omtalte Scholes på inde i en konkurrents tråd er saglige. At smide den udtalelse at Scholes er direkte overvuderet og kun er fin til at slå en pasning, uden nogen form for understøttelse - at sige det er en saglige ting, og ikke en mudderkastning er direkte til grin. Nu ved jeg ikke hvad der ligger til grund for den forsvarelse af Jakob, om i er bedste venner i virkeligheden, eller om det var dig der kårede ham til årets debattør ved jeg ikke. Men at sige det var en saglig måde at komme ind til tingene på, og at jeg gik for vidt ved at begynde på mudderkastning efter den udtalelse synes jeg sgu er for meget.
Selvfølgelig er det ikke nok til at jeg skal begynde at konkludere om han er egnet til årets debattør, osv. Og han skal da også have ros for at argumentere hvorfor han ikke synes Paul Scholes er eminent til pasning. Dog skete det først efter at "mudderkastningen" begyndte, og det synes jeg var latterligt.
Newton Heath
Manager
«
Svar #15374:
01 Okt 2012, 18:39 »
Nu var jeg også en af de heldige der oplevede lørdagens opgør på Old Trafford, og det er egentlig først når man sidder der, på tribunen, at man for alvor ser hvor god Scholes egentlig er. Han er så overlegen i hans måde at styre midtbanen på, og i anden halvleg var han over alt. Dertil talte jeg ikke nogen pasninger der ikke ramte en rød, og der er selvfølgelig ingen tvivl om at hans pasninger er helt oppe og ringe på niveau med de bedste. Xavi og Pirlo er vel de eneste, der slår pasninger på samme niveau. Han var banens bedste i anden halvleg, og han er virkelig en helt unik spiller, som vi virkelig kommer til at savne når pensionsdatoen sættes. At Jakob ikke deler vores holdning er selvfølgelig på ingen måde nogen overraskelse, det skulle da være mærkeligt hvis han gjorde tværtimod. (-:
Vi møder Cluj i Draculas hjemland, Transsylvanien, imorgen og her skal der selvfølgelig endnu tre point på kontoen, selvom det i den grad ikke bliver nemt. Rumænerne tog en god skalp med en 2-0 sejr i det portugisiske, og det er et selvtillidsfuldt hold vi møder. Carrick, Scholes og Giggs bliver hjemme i Manchester blandt andet, og et par unge navne i Tunnicliffe, Keane, Wootton og Lindgard er rejst med til Rumænien.
Mit bud på en opstilling:
De Gea
Rafael-Evans-Wootton-Evra
Nani-Cleverley-Anderson-Welbeck
Rooney
Hernandez
Sider:
1
...
1023
1024
[
1025
]
1026
1027
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »