home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1520386 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14700: 14 Maj 2012, 22:38 »

Dortmund har også bekræftet at de gerne vil sælge Kagawa, da han ikke vil forlænge. Vi køber nok ikke både Kagawa og Hazard, men er rimelig sikker på at vi lander en af dem. Umidelbart ligner det Kagawa, og så snupper City Hazard. Har ikke set nok af dem til at bedømme hvem jeg helst vil have, men var meget imponeret af Kagawa i den tyske pokalfinale, så ham ser jeg meget gerne i klubben. Ville nok også give godt med indtægter i Asien.

Lige en sidenote, så går der rygter om at Ravel Morrison forlader West Ham på en fri transfer til sommer. Synd og spild af hans potentiale. Spændende hvem der tør tage chancen med ham nu.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2012, 22:40 af U-4-E » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14701: 14 Maj 2012, 22:40 »

Dortmund har også bekræftet at de gerne vil sælge Kagawa, da han ikke vil forlænge. Vi køber nok ikke både Kagawa og Hazard, men er rimelig sikker på at vi lander en af dem. Umidelbart ligner det Kagawa, og så snupper City Hazard. Har ikke set nok af dem til at bedømme hvem jeg helst vil have, men var meget imponeret af Kagawa i den tyske pokalfinale, så ham ser jeg meget gerne i klubben. Ville nok også give godt med indtægter i Asien.

Meget enig i det hele. Jeg var også imponeret af ham i lørdags - det er dog også den eneste kamp, jeg har set med ham. Omvendt har jeg ingen kampe set med Hazard. Jeg er tilfreds hvis vi får én af dem og det tror jeg at vi gør. Tror det bliver Kagawa.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14702: 14 Maj 2012, 22:44 »

U-4-E
Manager

« Svar #14703: 14 Maj 2012, 22:50 »

Valencia kåret til årets spiller af hans holdkammerater. Bedste kant i PL i store perioder, så fuldt fortjent. Rooney ville vel have været det nemme valg, med Carrick og Evans som outsidere. Mon ikke Rooney tager Sir Matt Busby Player of the Year, som fansene bestemmer.

Jimmy Murphy Young Player of the Year gik til norske Mats Dæhli.

Og Denzil Haroun Reserve Team Player of the Year blev Michael Keane.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2012, 23:04 af U-4-E » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #14704: 14 Maj 2012, 22:59 »

Fortjent at Valencia fik årets spiller af holdkammeraterne. Han har været et monster på den fløj specielt i foråret, selvom han uundgåeligt faldt en anelse i kadence her sidst på sæsonen. Som nævnt ville Rooney være det oplagte valg, men det passer mig egentlig ganske fint at Valencia får noget hæder, idet han altid har stået meget skyggen.

Som flere af jer snakker om føler jeg mig også rimelig overbevist om at enten Eden Hazard eller Shinji Kagawa er Manchester United-spiller efter sommerferien, og selvom mit umiddelbare førstevalg klart er det belgiske vidunder, så har jeg også, som de fleste af jer, en stigende fornemmelse af at City vinder kampen om ham.

Meget tyder på at Kagawa er på vej til klubben, og fordelene ved ham må lige umiddelbart være at han er en pæn slat billigere + han kan sætte gang i merchandise-salget i de asiatiske lande. Om han har den fornødne kvalitet til at spille for os skal jeg ikke kunne sige, dertil har jeg simpelthen overværet ham for få gange, men han har da et ganske pænt scoringssnit, og virker efter rygtebørsen som en spiller, der kan bringe noget af det drive jeg indimellem synes vores offensiv mangler.

Sidst men ikke mindst er det selvfølgelig en fantastisk nyhed at Paul Scholes tager en sæson mere. Legende, intet mindre. Den bedste midtbanespiller i Premier Leagues historie. Det er simpelthen utroligt.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14705: 14 Maj 2012, 23:05 »

For man kan spørge sig selv: Hvor meget kan City bygge på? Og hvor meget kan vi bygge på? Vi skal være bedre i stand til at håndtere modstandere der presser os højt og vi skal være endnu mere kyniske i front og mindre afhængige af en mand (Vidic) i forsvaret, men netop det faktum, at de to punkter kan forbedres markant, giver mig stor tro på fremtiden.
Jeg ser med stor fortrøstning på fremtiden Smiley
Men hvor meget har i egentlig manglet Vidic? Umiddelbart efter hans skade er i gået på et clean-sheet run og Jonny Evans er blevet forvandlet til den bedste midterforsvar i landet(ifølge SAF)? Man kan vel sige forårssæsonen i Premier League har været jeres - og selv der har i ikke haft Vidic. Samtidigt er der flere clean-sheets i år end sidste år. Den rokering der har været i forsvaret har været vanvittigt effektiv i den sidste halvdel af sæsonen. Men altså hvis City har konkurreret med et amputeret United hold hele sæsonen, der bare sådan lige henter flere point end sidste sæson - og sætter ny rekord for pointantal som 2'er. Jamen så hatten af for jer og så bliver det ikke sjovt når United rammer de 100 point næste år fordi Vidic er med igen.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14706: 14 Maj 2012, 23:27 »

@Notorious B.IV ...
Som jeg ser det, så skyldes alle de clean sheets efter at Carrick er kommet på banen! Anderson og Cleverley fik langt fra forsvaret og midtbanen til at hænge ordentlig sammen, hvilket gjorde at der faldt en del skud af mod de Gea!
Og alligevel utroligt så meget snakken om Cleverley var midtbanespilleren vi skulle satse på, er gået af! Ingen snakker næsten om ham længere - hvilket jeg tror der er en god grund til, nemlig hans skades historik. Uden tvivl er han god offensiv, men ham og Anderson kan/kunne simpelthen ikke binde forsvaret om midtbanen sammen, og derfor ser jeg også at der kommer en ny offensiv midtbanespiller ind i form af Sneijder (ja), Lucas Moura (fremtiden måske?), Kagawa, E. Hazard eller endda Hamsik. Men en ting er sikkert, der sker noget i det her transfervindue!

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #14707: 15 Maj 2012, 08:25 »

@Notorious B.IV ...
Som jeg ser det, så skyldes alle de clean sheets efter at Carrick er kommet på banen! Anderson og Cleverley fik langt fra forsvaret og midtbanen til at hænge ordentlig sammen, hvilket gjorde at der faldt en del skud af mod de Gea!
Og alligevel utroligt så meget snakken om Cleverley var midtbanespilleren vi skulle satse på, er gået af! Ingen snakker næsten om ham længere - hvilket jeg tror der er en god grund til, nemlig hans skades historik. Uden tvivl er han god offensiv, men ham og Anderson kan/kunne simpelthen ikke binde forsvaret om midtbanen sammen, og derfor ser jeg også at der kommer en ny offensiv midtbanespiller ind i form af Sneijder (ja), Lucas Moura (fremtiden måske?), Kagawa, E. Hazard eller endda Hamsik. Men en ting er sikkert, der sker noget i det her transfervindue!

Et eller andet skal der også ske på lige netop den plads. En offensiv, der kan fordele bolden. Scholes, kan ikke spille alle kampe på en sæson længere, og jeg mener ikke Anderson er god nok, men det er bare min mening.

Jeg har større tiltro til Cleverly, men det kræver han kommer op i gear igen og forbliver skadesfri. Det vi så i de første par kampe af sæsonen, var helt fantastisk. Men helt sikkert der skal ske ting og sager.

Det bliver utroligt spændende..

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #14708: 15 Maj 2012, 10:16 »

@Notorious B.IV ...

Du mener da ikke i vil forsøge en 4-4-2 med Sneijder, Lucas Moura, Kagawa eller Hamsik ved siden af Carrick vel?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14709: 15 Maj 2012, 17:32 »

Fantastisk med Ginger-Prince! Elsker den mand. Han er så vanvittig dygtig og en ægte klubmand.

Giggs er lige blevet kåret til PL's bedste spiller. Stort tillykke til vores legende. Deserved.

Omkring vores midtbane, så jeg også gerne en kreativ kraft, som nævnt så mange gange før. En spiller der har et offensivt drive og en portion flair. Synes i forevejen, at vi er i besiddelse af en helt fantastisk midtbane og Mølby m.fl.'s kommentar, skal man blot tage med et gran salt.

Jeg er lidt delt, hvad angår Kagawa. Han er selvfølgelig rigtig dygtig, men det er bestemt ikke mit favoritindkøb. Dog tyder det på en erhvervelse af ham og det bliver spændende at følge.

Frustrationerne har langt fra lagt sig og kan simpelthen ikke få billederne fra i søndags ud af hovedet. Forfærdeligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #14710: 15 Maj 2012, 17:43 »

http://1-ps.googleusercontent.com/x/www.sportskeeda.com/farm8.staticflickr.com/7092/7194069354_30fd4435ee_o.gif.pagespeed.ce.XYFb35DGgm.gif

Jeg har altså svært ved ikke at grine af den her Grin.. Gal et blik folk laver i ren chokering Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14711: 15 Maj 2012, 17:46 »

http://1-ps.googleusercontent.com/x/www.sportskeeda.com/farm8.staticflickr.com/7092/7194069354_30fd4435ee_o.gif.pagespeed.ce.XYFb35DGgm.gif

Jeg har altså svært ved ikke at grine af den her Grin.. Gal et blik folk laver i ren chokering Opstemt

Det er jo genialt det der Opstemt

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14712: 15 Maj 2012, 17:58 »

City har desuden sendt en stor undskyldning til Fergie og generelt os som klub. Dette er selvfølgelig ovenpå den grimme argentiners kontrovers, hvor han jo som bekendt gik rundt med et skilt med teksten; "R.I.P. Fergie!"

Min respekt for ham er lig 0. Føj, hvor jeg hader den mand.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 18:35 af Daniel Nordentoft » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14713: 15 Maj 2012, 18:46 »

Grin Haha, ja den så jeg også i MOTD, det var genialt Opstemt

DN: Ja, det var godt nok usmageligt. Det kan godt ske at det var en hentydning til at Ferguson sagde at City ikke ville vinde PL i hans livstid, men stadig langt, langt over grænsen hvad man kan tillade sig i dril... Det har City jo også selv erkendt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14714: 15 Maj 2012, 18:48 »

City har desuden sendt en stor undskyldning til Fergie og generelt os som klub. Dette er selvfølgelig ovenpå den grimme argentiners kontrovers, hvor han jo som bekendt gik rundt med et skilt med teksten; "R.I.P. Fergie!"

Min respekt for ham er lig 0. Føj, hvor jeg hader den mand.

Lol, han lavede jo bare sjov..

Fergie before City won title: "Over my dead body will City win the title" // Carlos Tevez after City win title: "RIP Fergie" #Banter

Sider: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010