Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 788 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
978
979
[
980
]
981
982
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1520120 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14685:
13 Maj 2012, 21:34 »
Nøøøøøøj, hvor er det bare nitten
Min hjerne sagde mig inden i dag at der ingen chance var for at vi ville blive mestre, men man håbede vel alligevel lidt at sensationen kunne ske. Indtil det 80. minut var jeg overbevist om at City nok skulle komme tilbage og vinde kampen, men efterhånden som kampen skred frem mod det 90. minut, begyndte jeg virkelig at tro på det. Helt ufatteligt at City så laver en "United" og scorer to mål i det vi ellers kender bedst som "Fergie-time". Det var godt nok en helt ufatteligt tom følelse man sad med indeni efter kampen. En af de værste dage i mit liv som United-fan.
Ét ord opsummerer meget godt denne dag: Røvbanan.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14686:
13 Maj 2012, 21:45 »
Hehe DN, jeg småklukkede lidt da jeg læste dit indlæg
Som VK skriver, er det rigtig godt skrevet, og det er et perfekt billede på hvor vigtig fodbold egentlig er for os fodboldfans og hvor meget vi gennemgår i kampene. I dag var virkelig den mest vanvittige afslutning på PL så længe jeg kan huske, og at det så faldt ud til jeres rivalers fordel er da næsten det værste der kunne ske. Men fedt at læse hvordan du følte under hele kampen, og sur røv når du sidder med en bunke venner der hepper på Man C!
Jeg gennemgik ikke helt de samme følelser som jeg normalt ville under så vigtig en kamp som Arsenals var i dag, da jeg var i gang med at lave mad og sønnen så kom hjem under kampen og han og min ex satte sig til at spise. Jeg måtte lige stå op de sidste 10 min mens de spiste, for jeg kunne ikke så godt se tv'et fra spisebordet hehe. Men det er lidt surt at gå glip af de følelser som man bare SKAL have under så vigtige kampe.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #14687:
13 Maj 2012, 22:06 »
Citat af: Daniel Nordentoft 13 Maj 2012, 22:03
Også glad for din forståelse, Hawk.
Tror faktisk stadigvæk ikke, at det er gået helt op for mig endnu. Det føles bare så surrealistisk, når City er bagud i overtiden og at de så laver to mål til allersidst. Billederne efter kampen var helt ulidelige for mig og jeg indrømmer gerne, at jeg tudbrølede.
Fodbold har i de seneste 5 år betydet alt for mig, men afgørelsen i dag beviser lidt over for mig selv, hvor meget fodbolden egentlig fylder hos mig.
Vil faktisk næsten gå så langt som at sige, at kampen på Etihad er det mest sensationelle der endnu er sket i fodboldens historie. Uniteds to mål i CL-finalen i 99' er måske også i det luftlag, men findes der egentlig andre øjeblikke, som er lige så følelsesladede og surrealistiske?
Og var Citys kamp ikke den kamp der blev fløjt af senest? Det vil sige at med det sidste spark i Premier League 2011-2012, der skød Aguero mesterskabet til City. Det er simpelthen for vanvittigt.
Manchester United
JKJ
Gæst
«
Svar #14688:
13 Maj 2012, 22:09 »
Det er jo også lidt sygt at en turning skal afgøres efter 3420 min spilletid plus tillægstid og så oven i købet inde i overtiden i den sidste runde.
Det kunne en kriminalforfatter jo ikke have skrevet bedre.
Jeg kan godt forstå jeres frustrationer, men af 2 onder så jeg altså heller de blå end de røde vinde PL.
Plus har jeg besøgt svigerfar, som er rød, og jeg har virkelig haft en god dag med at give ham 110% tilbage efter alt det jeg har hørt på igennem denne sæson
Metsu1
Manager
«
Svar #14689:
14 Maj 2012, 00:35 »
Citat af: Daniel Nordentoft 13 Maj 2012, 22:03
Tror faktisk stadigvæk ikke, at det er gået helt op for mig endnu. Det føles bare så surrealistisk, når City er bagud i overtiden og at de så laver to mål til allersidst.
Jeg har det fuldstændig på samme måde!!
Var til konfirmation hele dagen, så jeg fulgte kampen via Livescore Addicts på min IPhone og det var da noget af rutschebanetur, jeg var igennem under middagen, hvor jeg vel nogenlunde gjorde mig disse tanker.
1-0 Zabaleta
, pis men de var jo også kæmpe favoritter
1-1 Cisse
, sådan lækkert at I driller dem lidt
Rødt kort til Barton
, ja selvfølgelig Barton, den no-good son of a b...., det var det!!
1-2
What!?! Har de skrevet forkert, det må da være hjemmeholdet, der er kommet foran.
Derefter var der total kaos til konfirmationen (konfirmanden er selv stor United-fan), de fleste var haters og himlede op - det er typisk United osv. osv, mens jeg faktisk ikke var helt sikker på, at vi ville tage den. Da de 90 minutter var rundet og den stadig stod 2-1, stod der fire mand og kiggede mig over skulderen, da jeg fulgte slagets gang på Livescore og hvor jeg så småt begyndte at glæde mig over et nyt mesterskab til os.
2-2 Dzeko
, selvfølgelig skal de score i overtiden, så det bliver endnu mere uudholdeligt, men de kan da ikke score igen, den må da være færdig........
2-3 Aguero
, det var som om, der blev trykket på en kontakt, tiden stod stille, de små drenge der stod hos mig sagde, det kan ikke passe, det kan det bare ikke passe, mens der var jubel fra alle haterne. Jeg selv stod som forstenet, var det virkelig rigtigt, havde City vundet med to scoringer og dermed slået os med et af vores stærkeste våben, scoringer i Fergie-time.
Svaret var desværre ja og selvom jeg stadig ikke er kommet mig over det, så må jeg sige, at det er fortjent, at City løber med titlen, men jeg havde hellere set dem smadrer QPR, som Chelsea gjorde det, fremfor denne fuldstændig vanvittig afslutning.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14690:
14 Maj 2012, 11:39 »
Mine frustrationer har langt fra lagt sig. Jeg er stadigvæk helt nede. Den fede idiot til Mølby gør heller ikke just mit humør bedre. Er der ikke nogle, der snart kan få den fede kegle til at lukke røven. Hold kæft hvor er jeg træt af at høre på ham. Manden har ingen faglighed.
«
Seneste Redigering: 14 Maj 2012, 11:40 af Daniel Nordentoft
»
Erzael
Manager
«
Svar #14691:
14 Maj 2012, 11:52 »
Citat af: Daniel Nordentoft 14 Maj 2012, 11:39
Mine frustrationer har langt fra lagt sig. Jeg er stadigvæk helt nede. Den fede idiot til Mølby gør heller ikke just mit humør bedre. Er der ikke nogle, der snart kan få den fede kegle til at lukke røven. Hold kæft hvor er jeg træt af at høre på ham. Manden har ingen faglighed.
Det er skam muligt at slukke for fjernsynet
Milliardær - Blog
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #14692:
14 Maj 2012, 11:53 »
Citat af: Daniel Nordentoft 14 Maj 2012, 11:39
Nu har jeg først lige læst hvad du skrev igår DN, da jeg med hjerte banken og en puls på langt over det tilladte, sad med begge hænder på hovedet, på mine knæ og så på QPR-CITY kampen, stillingen er på dette tidspunkt 2-2 en eller anden bosnisk tankvogn har lige udlignet, og jeg begynder mere og mere og tro på, at den skæbne vi gav til de mange bayern fans, skulle overgå os selv, i 2012 favør. Og så sker det utænkelige, en lille argentiner, der har lignet skyggen af sig selv hele kampen, dukker op og score målet.. Målet som smider mit hjerte ud af kroppen på mig, og jeg er helt helt lamslået. Efter jeg prøver at samle mit hjerte og og samle mine tanker, bliver tvet slukket. Jeg går udenfor, da jeg bare skal have ro. Resten af aftenen kan jeg stadig ikke tro det, først sent søndag aften, går det egentlig op for mig. På 2 mål i overtiden, blev mesterskabet revet væk fra min hjerteklub. Det er en ubærlig følelse.
Som du skriver, er det præcis det der gør fodbold så fantastisk, og gør at man følelses mæssigt er helt solgt til den sport.
Som en skrev tidligere, det var dog ikke igår vi mistede mesterskabet, men det føles fanme sådan!
Idag, er jeg stadig helt væk, jeg kommer mig ikke over det foreløbig.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #14693:
14 Maj 2012, 12:40 »
Synes nu Mølby er konge, men hver sin smag. Han siger jo bare tingene lige ud
Indrømmet, jeg er ikke nær så passioneret omkring Utd som du tydeligvis er DN, men jeg stod op hele 2. halvleg i går, det var simpelthen for sindssygt spændende. Det var derfor et eller andet sted også for meget af det gode, hvis vi havde snuppet den i går, det må jeg indrømme. City HAR været det bedst spillende mandskab, og al ære og kredit til dem. Vi har levet rigtig meget på vores overlevelsesinstink
t eller hvad man skal kalde det. Alene det, at det er i sæsonens sidste to minutters tillægstid at det skal afgøres, giver mig en stærk tro på, at det hold der er under opbygning i klubben, er dømt til noget stort.
Læste Thomas Færchs' leder på TipsBladet den anden dag, hvor han mere eller mindre dømmer Utd til at halse efter City i årene der kommer. Og indtil i går, kunne jeg egentlig godt se hans pointe.
Men i går bekræftede mig, på en underlig måde, i at vi bare er et hold af vindere. Vi lægger os ikke ned og tuder, vi rejser os og kommer igen. Hvor mange klubber kan sige, at der går 6-7 sæsoner mellem hver trofæløs sæson? Ikke ret mange. City vandt mesterskabet for første gang i 44 år. Chelsea har set svage ud og skifter træner konstant. Arsenal nægter at købe stort ind, på trods af de måske er den klub med den mest fornuftige økonomi i hele PL. Spurs er stadig et svingende mandskab, Liverpool har ikke vundet mesterskabet i mere end 20 år, og trøster sig med Liga Cupen i år.
Kan faktisk slet ikke se hvad vi har at frygte i de kommende år. Det er muligt at Glazers økonomiske håndtering ikke er i top, og det giver os mindre råderum. Og hvad så? Skal vi lægge os ned pga. det? Vi har verdens bedste manager, der ikke forlader os før trofæet er hjemme for 20. gang. Og det kan meget vel ske allerede i næste sæson.
For man kan spørge sig selv: Hvor meget kan City bygge på? Og hvor meget kan vi bygge på? Vi skal være bedre i stand til at håndtere modstandere der presser os højt og vi skal være endnu mere kyniske i front og mindre afhængige af en mand (Vidic) i forsvaret, men netop det faktum, at de to punkter kan forbedres markant, giver mig stor tro på fremtiden.
Sammenligner os man med CIty i den nuværende situation, er vi samtidig en klub hvor spillerne er der fordi de elsker klubben. Hvordan ser det ud i City? Er de der pga. hjertet eller pengene? Hvor længe kan spillerne holde den motivation? Toure har allerede været ude og udtale, at han gerne vil tilbage til Barca inden han stopper og hvad med Silva, skal han ikke til Spanien igen på et tidspunkt, og det samme med Aguero. Og Tevez ryger måske til Milan, mens Balotelli nok ikke holder for evigt i England. Og kan sheikerne bevare tålmodigheden, hvis man i næste sæson ikke vinder mesterskab og/eller Champions League? Og begynder de så på et trænercirkus a la Chelsea?
Jeg ser med stor fortrøstning på fremtiden
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14694:
14 Maj 2012, 12:47 »
Rigtig god analyse KongFjong, og jeg er enig med dig et stort stykke af vejen. City vandt i år ja, men man kan sagtens forestille sig at hvis det f.eks. næste sæson ser ud til at de ligger omkring 3.-4. pladsen, så bliver det Abramovic tilstande, og så ryger Mancini på porten. Så kommer der en ny toptræner som køber for 1mia nye spillere, og så kan det briste eller bære igen. Med rige ejere i spidsen kan det meget nemt blive den slags cirkus som man ser i Chelsea, blot med endnu mere rotation i truppen. Det er virkelig en hårfin balance man går på, når man roder sig ind i en rig mands lune.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #14695:
14 Maj 2012, 13:27 »
Jeg er meget rolig hvad angår de kommende år. For som i skriver, hvis Shitty, ikke vinder næste år, så kommer de ud i samme tur som Chelsea. Man fyrer træneren køber kæmpe stort ind, og så håber man igen på, man har købt sig til et mesterskab. Dette tror jeg bare ikke sker. Vi slutter sæsonen med 89!! Point. Det er tiltrods for lange skader hos Cleverly, Anderson, Vidic og Fletcher. Nogle spillere som i start og pre sæsonen, var i start 11'eren. Så synes jeg det ser fornuftigt ud til næste sæson, med et par udskiftninger her og der.
Vi har haft en De Gea, der skulle vænne sig til tempoet i England, men som senere har vist, at han er en knald god målmand. Det kostede også lidt i starten. Og som der er en der skriver, vi har ligaens, hvis ikke verdens bedste træner, der kender geamet og ligaen.
Jeg er sikker på hvis vi bliver mere fri for de lange skader, især i forsvaret i næste sæson, så er vi bare et hold af vindere.
Tror ikke City vinder næste år.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14696:
14 Maj 2012, 21:52 »
Scholesy bliver i endnu en sæson! Football genius. Man kan simpelthen ikke beskrive, hvor fantastisk den mand er. De her gør det dog meget godt:
http://www.youtube.com/v/VZbL2h6pSTo
Det bliver ham og Giggs sidste sæson i klubben.
Derudover har Gill sagt det sædvanlige med, at Fergie bestemt har midlerne til at købe nye spillere, og at vi går en interessant periode i møde. Men det er det samme han har sagt i de sidste mange år, men cocks out alligevel.
Hazard har også bekræftet, at han skifter til Manchester. Hvilken klub vil han ikke sige noget om, men at det bliver bekræftet snart. Citatet om, at han bedst kan lide blå, passer iøvrigt heller ikke. Lidt håb er der, men han ender i City. Det er jeg sku sikker på.
Det er bestemt spændende at følge med i vores Award show der er igang netop nu.
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #14697:
14 Maj 2012, 22:31 »
Det bliver vanvittigt spændende at følge med i transfervinduet! Har du et link til Hazard-udtalelsen?
SirToby
Manager
«
Svar #14698:
14 Maj 2012, 22:34 »
Citat af: Chicharito 14 Maj 2012, 22:31
Det bliver vanvittigt spændende at følge med i transfervinduet! Har du et link til Hazard-udtalelsen?
Her:
http://www1.skysports.com/football/news/11679/7756885/Hazard-confirms-Manchester-move
Fantastisk med Scholes!
Tevez har gjort det lidt lettere at leve med skuffelsen fra i går:
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #14699:
14 Maj 2012, 22:37 »
Hmm enten trækker han spændingen fordi han synes det er sjovt og fordi han kan lide opmærksomheden. Eller også står han med tilbud fra begge klubber og har ikke besluttet sig endnu - han siger jo trods alt "The decision will be taken soon".
Men lige meget hvordan det i virkeligheden forholder sig så er jeg desværre ret overbevist om at han ender i Shitty.
Sider:
1
...
978
979
[
980
]
981
982
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »