Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 738 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
579
580
[
581
]
582
583
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 966313 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #8700:
11 Dec 2011, 14:03 »
Citat af: Is_a_Pirate 11 Dec 2011, 13:47
Jeg synes sgu at det skinner meget igennem at du er RM fan. Benzemas mål var vel lige så heldigt som Xavis. Jeg synes at Barca sad på det meste af kampen især i anden halvleg, og derfor er det jo også klart at de fleste tilfældigheder i angrebet går med Barca, simpelthen fordi det var på RMs banehalvdel bolden var mest. Plukker man lige præcis Xavis mål ud så kunne det ses som at være heldigt, men i kampen som helhed var Barca jo bedst. Synes at i de sidste mange opgør mod Barca så har det enten været dommeren eller heldet der var skyld i at RM tabte, og det er da mærkeligt hvis alle dommerne skulle være pro Barca og at heldet åbenbart altid har været med Barca.
Du siger Barca vinder på det mest heldige mål du har set, men faktum er at de scorede altså også 2 andre. Samtidig kan jeg så vove at påstå at RM kom foran på det mest heldige mål jeg har set. Det formåede I så bare ikke at udnytte.
Mourinho forsvinder ikke til sommer. Det tror jeg heller ikke på. Man at sige at alle jeres fans elsker Mourinho, mener jeg simpelthen ikke er sandt. Der er flere der hadede at se RM pakke sig sammen som et skræmt italiensk hold sidste sæson. Det var simpelthen ikke værdigt for en klub som RM.
Samtidig er der også flere af RMs egne fans der har fået nok af hans meget kontroversielle udmeldinger. Nuvel, der er også nogen der elsker ham for det, men der gælder altså begge veje.
Hey, hey. Du læser jo ikke helt hva jeg skriver makker? Prøv at læs, inden du svarer tilbage på det, ikke? Jeg skriver jo netop at det er fortjent Barca vinder, men de var jo langt fra overlegne. Det var en fortjent sejr, men jeg synes ikke det var fordi Barca spillede fantastisk, det var mere os der spillede elendigt. Jeg ved også godt at Barca scorede tre mål, men jeg synes det afgørende var det mål, som Xavi/Marcelo lavede, fordi det var her Barca kom foran, og så kan de virkelig spille deres possesion fodbold. Dermed ikke sagt, at det var heldig i vandt, vel? Det var skam fortjent. Vi scorer også et heldigt mål, men det betyder jo ikke noget, når det var jer der vandt, og i altså kom foran på et heldigt mål, som jeg mener afgør kampen.
Til det andet du skriver med Mou, har du jo ingen forstand på. Det kan sagtens være at der er utilfredse fans med Mou, ligesom der er utilfredse fans med Ferguson i øjeblikket og der altid har været med Wenger og Villas Boas osv. Det betyder ikke at langt størstedelen af fansene støtter træneren. Og det gør Reals fans. Der er en grund til at Ultras-sur altid har et banner oppe med Somos de Mou. Og når spillernes navne bliver råbt op inden kamp, så bliver Mourinhos alligevel altid råbt højst? Mou er elsket i Madrid, men selvfølgelig er der kritikere, det kan enhver spade regne ud. Netop hans kontroversielle udmeldinger, dem er han jo netop stoppet med efter Super Cuppen, så hvad er dit grundlag der? Så det du nævner det, det er i hvert fald ikke sandt. Hop hellere over i jeres ikke-eksisterende Barca tråd, hvis du vil diskuterer ting som ikke passer.
Hala Madrid!
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #8701:
11 Dec 2011, 14:32 »
"Hop hellere over i jeres ikke-eksisterende Barca tråd, hvis du vil diskuterer ting som ikke passer"
Av den gjorde ondt.
Jo jeg kan godt "hoppe" derover, men jeg var af den mening af der er et forum for at man kan diskutere.
Du skriver at du mener det er fortjent at Barca vinder, men samtidig skriver du også at de vinder pga. et heldigt mål. I mine øjne, så siger du dermed lige så meget at det ikke var fortjent.
At i ikke kan drage fordel af jeres heldige mål, siger da bare at Barca klarer det fantastisk. Du siger at målet ikke havde nogen betydning fordi i ikke vandt alligevel, men det ændre da på mange måder en kamp at komme bagud efter 22 sekunder. Og var det heldige mål ikke scoret så havde vindermålet været Alexis mål og ikke Xavi/Marcelos. Så var vi kommet foran der i stedet for og kunne spille vores possesion fodbold, og ikke på et "heldigt" mål.
Sandt er at Barca havde nogle boldtab, men at spille med et 3-mands forsvar på selveste Santiago Bernabeu synes jeg nu er stort.
Godt så siger vi at jeg ikke har nogen forstand på Mourinho. Jeg er uenig i at han ikke stadig kommer med kontroversielle udtagelser og tvivler stærkt på at han har sagt det sidste jeg finder usympatisk.
Jeg er desuden ret så sikker på at flere fans var utilfredse med hans måde at spille mod Barca sidste sæson og bare det at en klub som RM ikke vil vande banen for at destruere Barcas offensive spillestil, var da noget flere ikke brød sig om.
FC Barcelona
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8702:
11 Dec 2011, 14:43 »
Citat af: Is_a_Pirate 11 Dec 2011, 14:32
"Hop hellere over i jeres ikke-eksisterende Barca tråd, hvis du vil diskuterer ting som ikke passer"
Av den gjorde ondt.
Jo jeg kan godt "hoppe" derover, men jeg var af den mening af der er et forum for at man kan diskutere.
Du skriver at du mener det er fortjent at Barca vinder, men samtidig skriver du også at de vinder pga. et heldigt mål. I mine øjne, så siger du dermed lige så meget at det ikke var fortjent.
At i ikke kan drage fordel af jeres heldige mål, siger da bare at Barca klarer det fantastisk. Du siger at målet ikke havde nogen betydning fordi i ikke vandt alligevel, men det ændre da på mange måder en kamp at komme bagud efter 22 sekunder. Og var det heldige mål ikke scoret så havde vindermålet været Alexis mål og ikke Xavi/Marcelos. Så var vi kommet foran der i stedet for og kunne spille vores possesion fodbold, og ikke på et "heldigt" mål.
Sandt er at Barca havde nogle boldtab, men at spille med et 3-mands forsvar på selveste Santiago Bernabeu synes jeg nu er stort.
Godt så siger vi at jeg ikke har nogen forstand på Mourinho. Jeg er uenig i at han ikke stadig kommer med kontroversielle udtagelser og tvivler stærkt på at han har sagt det sidste jeg finder usympatisk.
Jeg er desuden ret så sikker på at flere fans var utilfredse med hans måde at spille mod Barca sidste sæson og bare det at en klub som RM ikke vil vande banen for at destruere Barcas offensive spillestil, var da noget flere ikke brød sig om.
Det er også fint du diskuterer i dette forum, men du udtaler dig om noget, som jeg egentlig synes du som Barca fan ikke har den store viden for, da jeg ikke formoder du læser samtlige artikler og forums om Real Madrid.
Du bliver ved med det heldige mål. Læs her igen: Fortjen sejr til Barca, men igen, de udspillede jo på ingen måde Real Madrid. Og stod vi i 2. halveg og Barca ikke fik dette "heldige" mål, jamen så kunne vi godt have været heldige og scoret et mål som f.eks. i første halveg, selvom det ikke havde været fortjent. Det var et heldigt mål, men jeg siger jo ikke det var heldigt i kom foran? Så igen igen, for at du også lige forstår den. Jeg synes det var en fortjen sejr, men rammer vi dagen og spiller op til vores bedste, er jeg ikke i tvivl om vi sagtens kan nå Barca. Igår spillede vi bare ikke godt nok, og så taber man til Barca.
Du er uenig i, at Mou ikke kommer med kontroversielle udtalelser? (går ud fra udtalelser og ikke udtagelser) Så kom gerne med eksempler, for han har jo netop holdt sig i skindet. Jeg brød mig heller ikke specielt meget om hans udtalelser efter kampene i CL, selvom jeg til dels synes de passede, men siden Super Cuppen har han jo intet sagt. Ikke engang efter kampene mod Racing eller Levante. Eller kampen igår. Han gjorde intet ud af at banen skulle være dårlig til i går eller noget, så på den måde har han da klart forbedret sig.
Igen nævner du, at flere fans var utilfredse med spillestilen mod Barca sidste sæson. Og det passer helt sikkert, men det ændrer jo ikke på, at fansene er vilde med ham. Der er helt sikkert flere ting, hvor der har været fans der har været utilfredse med ham, men igen, fansene elsker ham. I Marca blev der efter Super Cuppen, spurgt om Mou skulle fyres. 89% svarede at han skulle blive. 89%! Håber du har forstået den nu. Jeg vil næsten skyde på, at Mou er mere populær end Cristiano. Når man nævner Hala Madrid, kommer der også ofte et Somos de Mou bagefter. Der er ingen der vil af med ham. Bum.
Hala Madrid!
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #8703:
11 Dec 2011, 14:56 »
Nej selvfølgelig kan RM slå Barca på en dag hvor det ikke fungere for os. Det er bare ikke sket de sidste mange år på nær en gang.
Du hænger dig skam lige så meget i det heldige mål som mig, men det lader trods alt til at det er kommet ned på et niveau hvor det blot er definitionen af hvordan "De vinder på det mest heldige mål jeg længe har set" skal forstås. At du til gengæld føler at du har behov for at skrive "Så igen igen, for at du også lige forstår den", må du jo selv om.
Angående de 89 %. Mener det er klart at der er mange der ikke vil af med ham da det blot vil sætte RM flere år tilbage igen, igen. Dermed ikke sagt at man kan lide personen.
Jo, jeg læser skam RM relaterede nyheder fordi de også er relaterede til Barca. Blandt andet i en sådan nyhed var der linket til en tråd på et RM forum hvor fans netop var utilfredse med Mourinhos spillestil mod Barca. Derudover læste jeg sidste år også i Politiken en artikel om RM fans der var utilfredse med Mourinhos udtalelser og hans pindsvine fodbold. Det er selvfølgelig nemt for mig blot at slynge ud, men samtidig er det også næsten umuligt at finde kilden på nyheder der ligger et års tid tilbage.
Men ser vi en mere moden Mourinho der ikke føler at han skal prikke folk i øjnene eller anklage internationale fodbold organisationer for at holde med Barca så er jeg da mere end tilfreds.
FC Barcelona
DeBuur
Manager
«
Svar #8704:
11 Dec 2011, 14:58 »
Citat af: michaelk 11 Dec 2011, 12:57
Haha, dummeste kommentar til dato. Og af manden der ejer siden, det er sgu humor. Håber godt nok, det var i frustrationer at du skrev dette håbløse indlæg?
At Mou skal fyres, kan slet ikke komme på tale.
Skru lige ned for charmen - fordi nogle er uenige med dig gør det dem hverken dumme eller lignende ... det siger udelukkende noget om din personlighed og evne til at håndtere modstand.
Nu har jeg fulgt Real Madrid siden Henning Jensen spillede der..og det er dog nogle år siden - status har altid været at en manager i Real Madrid overlever ikke længe hvis der ikke kommer mesterskab hjem til klubben.
Mourinho bliver IMO ingen undtagelse og da slet ikke når han slår sig op som enehersker og verdens bedste træner... det har det med at give modstandere også i en klub som Real Madrid.
Resultater har Mourinho altid skabt og en dygtig manager det er han - men men er Vores hold bedre end Barca og kan vi holde stabiliteten resten af sæsonen...tja jeg håber det vi trænger virkelig til det mesterskab.
YNWA
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8705:
11 Dec 2011, 19:03 »
Citat af: DeBuur 11 Dec 2011, 14:58
Skru lige ned for charmen - fordi nogle er uenige med dig gør det dem hverken dumme eller lignende ... det siger udelukkende noget om din personlighed og evne til at håndtere modstand.
Nu har jeg fulgt Real Madrid siden Henning Jensen spillede der..og det er dog nogle år siden - status har altid været at en manager i Real Madrid overlever ikke længe hvis der ikke kommer mesterskab hjem til klubben.
Mourinho bliver IMO ingen undtagelse og da slet ikke når han slår sig op som enehersker og verdens bedste træner... det har det med at give modstandere også i en klub som Real Madrid.
Resultater har Mourinho altid skabt og en dygtig manager det er han - men men er Vores hold bedre end Barca og kan vi holde stabiliteten resten af sæsonen...tja jeg håber det vi trænger virkelig til det mesterskab.
Jeg skal ærligt indrømmet at nogle af mine indlæg i morges også blev skrevet i frustration, men jeg synes simpelthen også det er utroligt at folk kan sige Mou kan blive fyret, på baggrund af kampen i går. Mou har fået alt hvad han ville og selvfølgelig skal der komme resultater, men Mou er nemlig speciel. Sportsdirektøren er blevet fyret på grund af Mou, og han har fået lov til at sælge Raul og Guti samt at sætte Perez dyre indkøbte Kaka på bænken. Det vidner jo netop om, at tiderne er skiftet siden Henning Jensen spillede i klubben. Det er træneren, som nærmest er blevet en manager, der bestemmer over det hele. Perez har også udtalt at man i klubben vil holde Mou til sin kontrakt slutter, fordi man er sikker på han leverer resultater, så forstår jeg bare ikke, at man kan skrive at Mou bliver fyret hvis holdet skuffer mod Sevilla? Det er mig en gåde, men okay.
Hala Madrid!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8706:
11 Dec 2011, 21:23 »
Sikke en bedrift at sælge to gamle spillere som var udset minimal spilletid. Kan godt være de har legendestatus i klubben, men tror nu også gerne de ville have spilletid, om det så skulle blive i andre klubber.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8707:
11 Dec 2011, 21:45 »
Citat af: Ibraa 11 Dec 2011, 21:23
Sikke en bedrift at sælge to gamle spillere som var udset minimal spilletid. Kan godt være de har legendestatus i klubben, men tror nu også gerne de ville have spilletid, om det så skulle blive i andre klubber.
Hvis der kom en ny træner til United og solgte Giggs, Scholes og Neville, så ville folk sgu også undre sig. Under de seneste trænere har Raul altid skulle spille, men det har ændret sig under Mou, ligesom der er mange andre ting der også har ændret sig. Det er ikke så meget en bedrift, det er skam mere et bevis på forandringer min kære ven, så bare spar ironien væk.
Hala Madrid!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8708:
12 Dec 2011, 15:04 »
Citat af: michaelk 11 Dec 2011, 21:45
Hvis der kom en ny træner til United og solgte Giggs, Scholes og Neville, så ville folk sgu også undre sig. Under de seneste trænere har Raul altid skulle spille, men det har ændret sig under Mou, ligesom der er mange andre ting der også har ændret sig. Det er ikke så meget en bedrift, det er skam mere et bevis på forandringer min kære ven, så bare spar ironien væk.
En anden forandring under Mou er også evenen til IKKE at slå Barcelona på trods af forbedret spillermatriale efter hver transfervindue. Jeg har ikke den helt store fidus til Mou. Folk snakkede (snakker) om at det er klart Pep vinder med den trup har. Det samme kan man sige om Mou og Real Madrid. Ramos og Pellegrini slog den ene rekord efter den anden med de trupper de havde, men slog ikke Barca. Det samme med Mou. Han har godt nok ført dem til at CL-semi, modsat de andre, men Real Madrid har stadig ikke mødt et engelsk hold (til trods for at ligge i 2. seedingslag på et tidspunkt (og Tottenham anser jeg ikke for en stærk nok modstander)), og selvom de på papiret burde slå Chelsea og Arsenal, så ved man aldrig. Dog havde de (sammen med United) været en større udfordring sidste år. For mig at se har Mou bidraget med et dårligt ansigt udadtil. Resultaterne er sgu de samme må jeg ærligt indrømme. Når Mourinho engang forlader klubben til fordel for et engelsk hold, vil den nye manager blive nødt til at rydde op i alt det rod Mourinho efterlader. Det er selvfølgelig bare mit syn på sagaen.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8709:
12 Dec 2011, 15:10 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 15:04
En anden forandring under Mou er også evenen til IKKE at slå Barcelona på trods af forbedret spillermatriale efter hver transfervindue. Jeg har ikke den helt store fidus til Mou. Folk snakkede (snakker) om at det er klart Pep vinder med den trup har. Det samme kan man sige om Mou og Real Madrid. Ramos og Pellegrini slog den ene rekord efter den anden med de trupper de havde, men slog ikke Barca. Det samme med Mou. Han har godt nok ført dem til at CL-semi, modsat de andre, men Real Madrid har stadig ikke mødt et engelsk hold (til trods for at ligge i 2. seedingslag på et tidspunkt (og Tottenham anser jeg ikke for en stærk nok modstander)), og selvom de på papiret burde slå Chelsea og Arsenal, så ved man aldrig. Dog havde de (sammen med United) været en større udfordring sidste år. For mig at se har Mou bidraget med et dårligt ansigt udadtil. Resultaterne er sgu de samme må jeg ærligt indrømme. Når Mourinho engang forlader klubben til fordel for et engelsk hold, vil den nye manager blive nødt til at rydde op i alt det rod Mourinho efterlader. Det er selvfølgelig bare mit syn på sagaen.
Amen, hvis du ikke mener Mou har tilført Real noget, så kan jeg næsten ikke diskutere noget med dig. De har vundet 15 kampe i træk, de scorer cirka 4-5 mål hver eneste kamp. Der er meget mere ro i klubben under Mou, og man har altså stadig vundet over Barca, og ellers har man spillet op med Barca, undtagen kampen sidste år med 5-0. Når man vinder 4-0 mod hold som Lyon, så vidner det om klasse, og meget mere klasse end holdet havde mod Pellegrini og Juande Ramos. Holdet er i gang med at slå alle rekorder, fører over Barca i ligaen og scorer mål som aldrig før.
Hala Madrid!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8710:
12 Dec 2011, 15:17 »
Citat af: michaelk 12 Dec 2011, 15:10
Amen, hvis du ikke mener Mou har tilført Real noget, så kan jeg næsten ikke diskutere noget med dig. De har vundet 15 kampe i træk, de scorer cirka 4-5 mål hver eneste kamp. Der er meget mere ro i klubben under Mou, og man har altså stadig vundet over Barca, og ellers har man spillet op med Barca, undtagen kampen sidste år med 5-0. Når man vinder 4-0 mod hold som Lyon, så vidner det om klasse, og meget mere klasse end holdet havde mod Pellegrini og Juande Ramos. Holdet er i gang med at slå alle rekorder, fører over Barca i ligaen og scorer mål som aldrig før.
Med den trup og spillestil i har er det klart i score mål på stribe. Især det første. Med de andre vandt de også hele tiden. Men når de så mødte Barca, så blev man så sat på plads, nøjagtig som i lørdags. Selvfølgelig er Real Madrid blevet bedre, men forfanden - i har mødt os 7 gange i år, og i kan stadig ikke slå os. Du så det hele i lørdags. Havde jeg skrevet dette indlæg i fredags var der nok kun grin til overs. Før vandt i, og nu vinder i (med flere mål).
Grunden til at Mourinho blev ansat var så han kunne vende det hele og gøre Real Madrid til en klub der vandt de store titler. Og havde man forudset at de ville møde Barcelona 8 gange i løbet af de første 2 år, så havde man sgu nok forventet mere end en overtids-sejr. Tror du ikke? Kig på spillermaterialet. I mangler ikke noget spillermæssigt til at slå os. Der er her træneren kommer i spil. Her har Mourinho fejlet.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #8711:
12 Dec 2011, 15:20 »
Citat af: Ibraa 11 Dec 2011, 13:29
Casillas er den målmand i El Clásico der har lukket flest mål ind. Utroligt når man tænker på hvor god han er, og hvor gode forsvarere han har haft stående foran sig
Men det ændrer jo ikke på at han er verdens bedste målmand?! Jeg har absolut intet til overs for Real Madrid som klub, men det betyder ikke, at Casillas ikke bør værdsættes. Han er om nogen den bedste pt., og den statistik du nævner, er formentlig kun fordi han er en af de få målmænd, der har stået på mål i så mange El Clasico som han nu engang har.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #8712:
12 Dec 2011, 15:21 »
Citat af: Swizz CataR 12 Dec 2011, 15:20
og den statistik du nævner, er formentlig kun fordi han er en af de få målmænd, der har stået på mål i så mange El Classico som han nu engang har.
Ja... og så de to kæmpe nederlag (5-0 og 6-2)..
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8713:
12 Dec 2011, 15:21 »
Citat af: Swizz CataR 12 Dec 2011, 15:20
Men det ændrer jo ikke på at han er verdens bedste målmand?! Jeg har absolut intet til overs for Real Madrid som klub, men det betyder ikke, at Casillas ikke bør værdsættes. Han er om nogen den bedste pt., og den statistik du nævner, er formentlig kun fordi han er en af de få målmænd, der har stået på mål i så mange El Classico som han nu engang har.
Synes selv at Casillas er en fantastisk målmand, derfor er statestikken så ironisk.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8714:
12 Dec 2011, 15:23 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 15:17
Med den trup og spillestil i har er det klart i score mål på stribe. Især det første. Med de andre vandt de også hele tiden. Men når de så mødte Barca, så blev man så sat på plads, nøjagtig som i lørdags. Selvfølgelig er Real Madrid blevet bedre, men forfanden - i har mødt os 7 gange i år, og i kan stadig ikke slå os. Du så det hele i lørdags. Havde jeg skrevet dette indlæg i fredags var der nok kun grin til overs. Før vandt i, og nu vinder i (med flere mål).
Grunden til at Mourinho blev ansat var så han kunne vende det hele og gøre Real Madrid til en klub der vandt de store titler. Og havde man forudset at de ville møde Barcelona 8 gange i løbet af de første 2 år, så havde man sgu nok forventet mere end en overtids-sejr. Tror du ikke? Kig på spillermaterialet. I mangler ikke noget spillermæssigt til at slå os. Der er her træneren kommer i spil. Her har Mourinho fejlet.
At vi taber til Barca så meget, vidner mere om Barcas styrke. Holdet er oppe imod måske tidens bedste hold, og vi er rigtig tæt på dem. Der er stadig lang tid tilbage af sæsonen, og titlerne er altså ikke sat på hylderne endnu, hverken hos Barca eller Real Madrid. Mou har bestemt ikke fejlet. Første sæson var til at bygge holdet op, alligevel vandt vi Copa del Rey og kom i semifinalen i CL, hvor vi ryger ud på et tvivlsomt rødt til Pepe. I Super Cuppen spillede vi bedre end Barca, men taber uheldigt. I lørdags spillede vi ikke godt nok, men holdet er tæt på, så selvfølgelig skal der bare fortsættes. Det er selvfølgelig også klart at der skal komme ordenlige titler i denne sæson, og det regner jeg da bestemt også med at holdet kan præsterer.
Hala Madrid!
Sider:
1
...
579
580
[
581
]
582
583
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »