Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 738 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
580
581
[
582
]
583
584
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 966274 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #8715:
12 Dec 2011, 15:25 »
Citat af: JG7 12 Dec 2011, 15:21
Ja... og så de to kæmpe nederlag (5-0 og 6-2)..
don't even talk about it!
Hala Madrid!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8716:
12 Dec 2011, 15:31 »
Citat af: michaelk 12 Dec 2011, 15:23
At vi taber til Barca så meget, vidner mere om Barcas styrke. Holdet er oppe imod måske tidens bedste hold, og vi er rigtig tæt på dem. Der er stadig lang tid tilbage af sæsonen, og titlerne er altså ikke sat på hylderne endnu, hverken hos Barca eller Real Madrid. Mou har bestemt ikke fejlet. Første sæson var til at bygge holdet op, alligevel vandt vi Copa del Rey og kom i semifinalen i CL, hvor vi ryger ud på et tvivlsomt rødt til Pepe. I Super Cuppen spillede vi bedre end Barca, men taber uheldigt. I lørdags spillede vi ikke godt nok, men holdet er tæt på, så selvfølgelig skal der bare fortsættes. Det er selvfølgelig også klart at der skal komme ordenlige titler i denne sæson, og det regner jeg da bestemt også med at holdet kan præsterer.
Jeg vil ikke diskutere hvor ufortjente du mener de seneste sejre er, og jeg er udemærket godt klar over at pokalerne ikke er uddelt endnu og at Barcelona har en fænomenal styrke. Men Mourinho havde alt op til den kamp (pånær en skadet Carvalho). En trup med selvtillid, et hjemmebanepublkum der var klar på at se Barcelona blive kørt rundt. Han fik et mål foræret af Valdés, større end de fejl Inter fik mål på i CL-semi'en i 2010! Han har haft 7 kampe mod dem selv + alle andre kampe til at analysere deres spil, men alligevel formåede han ikke at slå dem 8. gang. Hvis jeg ikke kendte til Mourinho og fik afvide at han har vundet CL med Porto og Inter, ville jeg tro at dét var mere held end forstand at han nåede dertil. Vi spillede endda med 3-mandsforsvar det meste af kampen (da i var foran). Er Barcelona virkelig så gode, eller har Mourinho også gjort en fejl eller to her?
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Swizz CataR
Manager
«
Svar #8717:
12 Dec 2011, 15:34 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 15:17
Grunden til at Mourinho blev ansat var så han kunne vende det hele og gøre Real Madrid til en klub der vandt de store titler. Og havde man forudset at de ville møde Barcelona 8 gange i løbet af de første 2 år, så havde man sgu nok forventet mere end en overtids-sejr. Tror du ikke? Kig på spillermaterialet. I mangler ikke noget spillermæssigt til at slå os. Der er her træneren kommer i spil. Her har Mourinho fejlet.
Jeg må starte med at sige, at jeg så godt som aldrig er enig med dig i noget. Men lige her er jeg helt enig! Jeg kan simpelthen ikke forestillig mig, at man i Real kan stille sig tilfreds med at vinde 4-0 over et Lyon, der altså ikke er spor stærkt sammenlignet med for bare 3-4 år siden (dengang de reelt set vandt noget), mens man taber igen og igen mod Barca. Det er måske netop kun fordi at det er Mourinho, at det går ikke at vinde mere end 1 gang over Barca i 8 forsøg. Mod Barca har han altså skuffet, og det kan ikke blive ved.
Man kan selvfølgelig argumentere for, at Barca stort set aldrig har været stærkere, og spiller en type fodbold ingen hidtil har kunnet slå over en hel sæson. Men det må alligevel være skuffende at være Real-mand og så kun have vundet 1 af 8 opgør, og samtidig have tabt flere gange på hjemmebane, senest 1-3 efter at have været foran. Den dag det er i orden, så er det ikke længere Real vi snakker om...
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8718:
12 Dec 2011, 15:51 »
Argh, det er for simpelt og patetisk, at opstille en ligning hvor spillertrupperne udligner hinanden, og det dermed er en kamp mellem Pep og Mourinho, som den eneste faktor i kampen.
Barcelona er som hold, som organisation, over alt i øjeblikket. Vi snakker her om et hold, som har spillet sammen, med den samme filosofi i mange år. Versus et Real-hold som er et kæmpe mix af alle mulige former for fodboldopdragelse, dertil skal lægges at de, meget succesfuldt endog, har skiftet fuldstændig setup i år, i forhold til sidste år.
Man kan snakke om, at Super Cup-kampene var Mourinhos tab, men denne var simpelt grundet et bedre hold på dagen, og det hed Barcelona.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8719:
12 Dec 2011, 17:02 »
Citat af: Swizz CataR 12 Dec 2011, 15:34
Jeg må starte med at sige, at jeg så godt som aldrig er enig med dig i noget. Men lige her er jeg helt enig! Jeg kan simpelthen ikke forestillig mig, at man i Real kan stille sig tilfreds med at vinde 4-0 over et Lyon, der altså ikke er spor stærkt sammenlignet med for bare 3-4 år siden (dengang de reelt set vandt noget), mens man taber igen og igen mod Barca. Det er måske netop kun fordi at det er Mourinho, at det går ikke at vinde mere end 1 gang over Barca i 8 forsøg. Mod Barca har han altså skuffet, og det kan ikke blive ved.
Man kan selvfølgelig argumentere for, at Barca stort set aldrig har været stærkere, og spiller en type fodbold ingen hidtil har kunnet slå over en hel sæson. Men det må alligevel være skuffende at være Real-mand og så kun have vundet 1 af 8 opgør, og samtidig have tabt flere gange på hjemmebane, senest 1-3 efter at have været foran. Den dag det er i orden, så er det ikke længere Real vi snakker om...
Jamen det er da ikke godt nok, men alligevel har han jo præsteret. Vi fører forhelvede ligaen, men taber så en kamp til Barca. Hvordan kan han så skuffe. Vi fører foran Barca. Vi havde vundet 15 kampe inden denne kamp, hvor vi overhovedet ikke rammer dagen, men det gør da overhovedet ikke Mou til en fiasko. Jeg glæder mig bare til at se efter sæsonen, hvor vi forhåbentlig har ramt dagene mod Barca, for så mener jeg vi er ligeså gode og det skal vi i høj grad takke Mourinho for. Han har på ingen måde været en fiasko selvom Barca stadig er bedre her et halvandet år efter. Netop det, at Barca er ved at blive en decideret besættelse er jo problemet. Hvis man ser bort fra Barca, så har vi jo det klart stærkeste hold i Europa. Det havde vi ikke under Pellegrini, hvor holdet netop tabte til Lyon, som altså ikke har skiftet meget ud på holdet siden da. Det hold slog vi 4-0 og 2-0. For to år siden var holdet langt fra de engelske tophold og lå faktisk mere på et niveau som Milan. Det har ændret sig gevaldigt under Mourinho og der er ikke langt fra Barca. Jeg mener faktisk allerede at vi er der, hvis vi rammer dagen. Så selvfølgelig har han ikke været en fiasko eller hvad i vil kalde ham.
Hala Madrid!
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #8720:
12 Dec 2011, 17:29 »
Citat af: Inferno 12 Dec 2011, 15:51
Argh, det er for simpelt og patetisk, at opstille en ligning hvor spillertrupperne udligner hinanden, og det dermed er en kamp mellem Pep og Mourinho, som den eneste faktor i kampen.
Barcelona er som hold, som organisation, over alt i øjeblikket. Vi snakker her om et hold, som har spillet sammen, med den samme filosofi i mange år. Versus et Real-hold som er et kæmpe mix af alle mulige former for fodboldopdragelse, dertil skal lægges at de, meget succesfuldt endog, har skiftet fuldstændig setup i år, i forhold til sidste år.
Man kan snakke om, at Super Cup-kampene var Mourinhos tab, men denne var simpelt grundet et bedre hold på dagen, og det hed Barcelona.
Det med, at Barca er meget mere sammenspillet end Real er, er selvfølgelig rigtigt, men det kommer jo heller ud af ingenting. Det er forskellen for de 2 klubber. Real køber jo næsten 100% af deres spillere i andre klubber, mens Barca jo selv står for over 50% af deres egne spillere, og det er derfor de kan spille så godt sammen. Hvis ikke Real ændrer taktik rent klubmæssigt, vil det jo altid være sådan, at holdet aldrig er sammenspillet, når man køber 2-3 spillere hver eneste sæson. Så det er kun Reals egen skyld, at man ikke er sammenspillet. Man kan godt forsvare Mourinho, for han har kun haft ca. 1,5 sæson, så vi ved ikke hvordan han vil satse. Det bliver spændende at se, hvis han bliver der et par sæsoner endnu, og får bygget en vindermentalitet op, ligesom man har brugt så mange år på i Barcelona
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #8721:
12 Dec 2011, 17:32 »
Jeg ser ikke logikken i at fyre Mou. Så kommer der en ny træner til, med en anden spillestil osv. Det er da klart at spillerne aldrig vender sig til en træners spillestil hvis de maks har ham i 2 sæsoner.
Hala Madrid!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8722:
12 Dec 2011, 20:07 »
At fyre Mourinho ville være komplet tåbeligt, og det håber jeg så sandelig også at Perez ved.
Ja vi tabte til Barcelona, men vi har stadig været suveræne i ligaen og i Champions League. Mourinho har forvandlet et Madrid hold i ubalance til et af de mest stabile hold i verden på bare et halvandet år.
Giv ham en sæson eller to mere så jeg sikker på at vi har verdens bedste hold. Selvom Barcelona er bedre nu ser jeg stadig mere fremtid i det nuværende Madrid hold end jeg gør i Barcelonas.
Mourinho har skabt stabilitet, ikke bare set på resultaterne, men han har også skabt ro i selve klubben. En ro der har været meget trængene, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at klubben kun rykker en vej, og det er fremad!
Derudover tror jeg også det er det psykiske der gør at Barcelona har været bedre i de seneste classicos. Tror at Madrid spillerne er alt alt for bange for at tabe til Barca igen igen til at de kan præstere ordenligt. Presset fra omverdenen er jo enormt. Hvis de får en sejr i ligaen, eller uafgjort på Camp Nou, tror jeg at spillerne vil begynde at tro mere og mere på at de kan slå Barca og dermed spille op med dem i de kommende classicos. Det skal bare ikke blive en større forbandelse end det allerede er.
Men igen, kan ikke se hvorfor Mourinho skule fyres. Både fans og tilskurere elsker ham. Da jeg var på Bernabeu for en måneds tid siden, sad der 80.000 mennesker og sang Mourinhos navn. Det sker altså ikke hvis der ikke er tiltro til manden, og det er en tiltro jeg deler. Giv ham den tid han skal bruge, og så ser vi Madrid som verdens bedste hold igen.
Til sidst vil jeg da sige at jeg stadig tror at mesterskabet havner i Madrid. Hvis Barcelona fortsætter deres ustabile præstationer på udebane mod de små hold, så kommer de til at smide point igen. Modsat har Madrid været det mest stabile hold i ligaen. Fortsætter dette er jeg ikke i tvivl om at Casillias får lov til at løfte La Liga trofæet til sommer.
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8723:
12 Dec 2011, 20:19 »
Citat af: michaelk 12 Dec 2011, 17:02
Jamen det er da ikke godt nok, men alligevel har han jo præsteret. Vi fører forhelvede ligaen, men taber så en kamp til Barca. Hvordan kan han så skuffe. Vi fører foran Barca. Vi havde vundet 15 kampe inden denne kamp, hvor vi overhovedet ikke rammer dagen, men det gør da overhovedet ikke Mou til en fiasko. Jeg glæder mig bare til at se efter sæsonen, hvor vi forhåbentlig har ramt dagene mod Barca, for så mener jeg vi er ligeså gode og det skal vi i høj grad takke Mourinho for. Han har på ingen måde været en fiasko selvom Barca stadig er bedre her et halvandet år efter. Netop det, at Barca er ved at blive en decideret besættelse er jo problemet. Hvis man ser bort fra Barca, så har vi jo det klart stærkeste hold i Europa. Det havde vi ikke under Pellegrini, hvor holdet netop tabte til Lyon, som altså ikke har skiftet meget ud på holdet siden da. Det hold slog vi 4-0 og 2-0. For to år siden var holdet langt fra de engelske tophold og lå faktisk mere på et niveau som Milan. Det har ændret sig gevaldigt under Mourinho og der er ikke langt fra Barca. Jeg mener faktisk allerede at vi er der, hvis vi rammer dagen. Så selvfølgelig har han ikke været en fiasko eller hvad i vil kalde ham.
Jeg kalder ham ikke en fiasko. Synes bare ikke han har vist noget i Real Madrid som enhver anden træner kunne have gjort med det spillermatriale.
Hvis en sejr på 4-0 er nok til at tilfredsstille en Madrid-fan så har jeg helt glemt hvor dårlige Real Madrid var før.
Pellegrini opnåede 96 point med Real Madrid mod Mou's 92. Mou havde et bedre hold at arbejde med. Det kan måske skyldes de røg hurtigt ud af CL og Copa del rey, men taget i betragtning at Barcelona vandt begge El Clasicos er det et flot resultat. Barca fik iøvrigt 99.
Reals trup er blevet så god at det eneste hold jeg tror kan spille op mod dem er Barcelona. De engelske er blevet svækket, men måske Chelsea eller City kunne give dem modstand. Desværre har Real Madrid elegant undgået disse hold med denne kvalitet de seneste par sæsonner
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8724:
12 Dec 2011, 20:23 »
Citat af: -RVM- 12 Dec 2011, 20:07
At fyre Mourinho ville være komplet tåbeligt, og det håber jeg så sandelig også at Perez ved.
Ja vi tabte til Barcelona, men vi har stadig været suveræne i ligaen og i Champions League. Mourinho har forvandlet et Madrid hold i ubalance til et af de mest stabile hold i verden på bare et halvandet år.
Giv ham en sæson eller to mere så jeg sikker på at vi har verdens bedste hold. Selvom Barcelona er bedre nu ser jeg stadig mere fremtid i det nuværende Madrid hold end jeg gør i Barcelonas.
Mourinho har skabt stabilitet, ikke bare set på resultaterne, men han har også skabt ro i selve klubben. En ro der har været meget trængene, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at klubben kun rykker en vej, og det er fremad!
Derudover tror jeg også det er det psykiske der gør at Barcelona har været bedre i de seneste classicos. Tror at Madrid spillerne er alt alt for bange for at tabe til Barca igen igen til at de kan præstere ordenligt. Presset fra omverdenen er jo enormt. Hvis de får en sejr i ligaen, eller uafgjort på Camp Nou, tror jeg at spillerne vil begynde at tro mere og mere på at de kan slå Barca og dermed spille op med dem i de kommende classicos. Det skal bare ikke blive en større forbandelse end det allerede er.
Men igen, kan ikke se hvorfor Mourinho skule fyres. Både fans og tilskurere elsker ham. Da jeg var på Bernabeu for en måneds tid siden, sad der 80.000 mennesker og sang Mourinhos navn. Det sker altså ikke hvis der ikke er tiltro til manden, og det er en tiltro jeg deler. Giv ham den tid han skal bruge, og så ser vi Madrid som verdens bedste hold igen.
Til sidst vil jeg da sige at jeg stadig tror at mesterskabet havner i Madrid. Hvis Barcelona fortsætter deres ustabile præstationer på udebane mod de små hold, så kommer de til at smide point igen. Modsat har Madrid været det mest stabile hold i ligaen. Fortsætter dette er jeg ikke i tvivl om at Casillias får lov til at løfte La Liga trofæet til sommer.
Bestyrelsen har tvunget Mourinho til at holde sin kæft, og på den måde er der kommet ro. Efter alle El Clasicos har enhver form for imiteret ro, blevet opløst. Ved ikke hvor rolig en klub man har når sportsdirektøren bliver fyret.
Og med hensyn til det psykiske: Hjemmebane mod et Barcelona hold der kommer bagud efter 22 sekunder skulle gerne fjerne nerverne? Men okay, havde det været Real Madrid som havde lavet samme fejl på Camp Nou havde de nok ikke kommet tilbage.
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #8725:
12 Dec 2011, 20:32 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 20:19
Reals trup er blevet så god at det eneste hold jeg tror kan spille op mod dem er Barcelona. De engelske er blevet svækket, men måske Chelsea eller City kunne give dem modstand. Desværre har Real Madrid elegant undgået disse hold med denne kvalitet de seneste par sæsonner
Synes faktisk at lige netop dette mere eller mindre modbeviser dine argumenter om at alle andre kunne have gjort det lige så godt....
Faktum er at Real før Mourinho jo lige netop blev slået af diverse forskellige engelske hold, franske hold og hold fra andre ligaer...
Efter at Mourinho er kommet til er det vel i og for sig kun Barcelona der har en positiv statistik mod real over 2 kampe? Alle taler om at Real er i en klasse for sig sammen med Barcelona og at det er de 2 bedste hold...
Mourinho har været med til at bestemme indkøbene og derfor har han en større indflydelse på succesen end bare at sætte holdet.
For at summere det hele op Real Madrid bliver idag betragtet som Top2 i verden og er favoritter mod alle hold pånær barcelona, før Mourinho var de Top10/Top8 og langt fra favoritter når de mødte andre tophold...
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #8726:
12 Dec 2011, 20:38 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 20:23
Bestyrelsen har tvunget Mourinho til at holde sin kæft, og på den måde er der kommet ro. Efter alle El Clasicos har enhver form for imiteret ro, blevet opløst. Ved ikke hvor rolig en klub man har når sportsdirektøren bliver fyret.
Og med hensyn til det psykiske: Hjemmebane mod et Barcelona hold der kommer bagud efter 22 sekunder skulle gerne fjerne nerverne? Men okay, havde det været Real Madrid som havde lavet samme fejl på Camp Nou havde de nok ikke kommet tilbage.
Har aldrig læst at det skulle være bestyrelsen der havde tvunget mourinho til noget som helst men derimod skulle det var spillertruppen der havde taget en snak med ham og bedt ham skære ned for dramaet...
Sportsdirektøren blev jo netop fyret for at give mere ro og struktur på klubben hvor Mourinho fik lov til at overtage hans forpligtelser, da det i sidste ende er ham der skal benytte de spillere der skal købes...
Det er vel fint at stille det op som at nerverne burde være væk når du fører 1-0, men det lykkes ikke for spillerne at score det vigtige 2-0 mål og derefter scorer Barca og så er der vel ingen tvivl om at frygten for at mislykkes endnu engang på trods af en god start kan ramme spillerne som den tydeligvis også gjorde...
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8727:
12 Dec 2011, 20:42 »
Citat af: Bovski 12 Dec 2011, 20:32
Synes faktisk at lige netop dette mere eller mindre modbeviser dine argumenter om at alle andre kunne have gjort det lige så godt....
Faktum er at Real før Mourinho jo lige netop blev slået af diverse forskellige engelske hold, franske hold og hold fra andre ligaer...
Efter at Mourinho er kommet til er det vel i og for sig kun Barcelona der har en positiv statistik mod real over 2 kampe? Alle taler om at Real er i en klasse for sig sammen med Barcelona og at det er de 2 bedste hold...
Mourinho har været med til at bestemme indkøbene og derfor har han en større indflydelse på succesen end bare at sætte holdet.
For at summere det hele op Real Madrid bliver idag betragtet som Top2 i verden og er favoritter mod alle hold pånær barcelona, før Mourinho var de Top10/Top8 og langt fra favoritter når de mødte andre tophold...
Nej - for Real Madrids vej frem mod at være top2 i verden har skyldtes de engelske holds niveau-nedgang, samt Perez pengepung som har givet dem Ronaldo, Kaka', Xabi Alonso, Khedira, Özil, Dí Maria, Benzema osv.. Real Madrid har ikke haft nogle europæriske top-opgør hvor de har bevidst at de er bedre end de engelske hold. De har kun slået Tottenham og AC Milan som er nævneværdige (såvidt jeg husker). De har ikke mødt Manchester, Arsenal og Chelsea de sidste mange år, og nu er deres niveau så faldet. Chelsea og nu City er dog stadig spændende hold.
Og Mourinhos indkøb har da ikke været fantastiske. Carvalho er ved at blive rigtig gammel, Altintop har ikke vist noget (mener han har været skadet), Di Maria lever udelukkende på sin hurtighed og Sahin har højt talent, men der er ikke plads til at vise det. Omkring indkøb er der ikke sket noget specielt.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8728:
12 Dec 2011, 20:55 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 20:42
Nej - for Real Madrids vej frem mod at være top2 i verden har skyldtes de engelske holds niveau-nedgang, samt Perez pengepung som har givet dem Ronaldo, Kaka', Xabi Alonso, Khedira, Özil, Dí Maria, Benzema osv.. Real Madrid har ikke haft nogle europæriske top-opgør hvor de har bevidst at de er bedre end de engelske hold. De har kun slået Tottenham og AC Milan som er nævneværdige (såvidt jeg husker). De har ikke mødt Manchester, Arsenal og Chelsea de sidste mange år, og nu er deres niveau så faldet. Chelsea og nu City er dog stadig spændende hold.
Og Mourinhos indkøb har da ikke været fantastiske. Carvalho er ved at blive rigtig gammel, Altintop har ikke vist noget (mener han har været skadet), Di Maria lever udelukkende på sin hurtighed og Sahin har højt talent, men der er ikke plads til at vise det. Omkring indkøb er der ikke sket noget specielt.
Uvidenhed længe leve.
Først og fremmest er der kommet meget mere ro og struktur i selve klubben efter at Mourinho er kommet til. Hvis du ikke skulle vide det, så har Real med Mourinhos hjælp omstruktureret hele klubben, bla. for at skære ned for dårlige indkøb. Før var det præsidenten selv der valgte hvilke spillere der skulle til klubben, og ikke træneren. Det har Mourinho lavet om på. Vil faktisk ikke mene der har været nogle deciderede fejlkøb efter Mourinho er kommet til klubben. Af de spillere du nævner har Carvalho jo været fremragende, og spiller pt. fordi han ikke er skadet. Altintop blev signet GRATIS som breddespiller, en rolle han selv er gået med til. En gratis spiller som Altintop der kan dækker stortset samtlige positioner på banen er ikke en dårlig signing i mine øjne. At der så ikke rigtigt har været brug for ham endnu er så en anden ting. Sahin har ikke spillet da han har været skadet hele sæsonen og først lige er kommet tilbage. Di Maria har været en af de bærende kræfter i sidste sæson og ISÆR i denne sæson. Ellers ville han vel ikke ligger nummer 1 på assist listen i ligaen?
Derudover er det spillerne selv der har bedt Mourinho ligge en dæmper på udtagelserne og IKKE bestyrelsen så vidt jeg har hørt.
Før Mourinho kom til klubben var Madrid ikke kommet forbi 1/8 finalerne i Champions League i 6 år. De kom til semifinalen i hans første sæson, og har gode chancer for at vinde i år.
Jeg er ked af at sige det, men det virker overhovedet ikke som om du følger med i hvad der sker i Madrid. Mourinho har været en succes i Madrid, det kan kun tåber benægte. Barcelona har verdens måske bedste hold nogensinde pt. at tabe til et sådan hold er ingen skam, bare møg hamrende irriterende
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #8729:
12 Dec 2011, 20:57 »
Citat af: Ibraa 12 Dec 2011, 20:42
Hold nu op er selv kæmpe United fan men altså du kan squ ikke bare tilskrive Real Madrids fremgang indkøb + at alle andre hold med et trylleslag er blevet dårligere (bortset fra city)
Lad os nu holde os til hvad man burde kunne kalde facts, nemlig at Real Madrid før Mourinho ikke leverede i CL eller i Copa Del Rey. Efter Mourinho kom til vandt de Copa Del Rey og kom til Semifinalen i CL hvor de røg ud til Barca.. De er kommet længere end alle de hold du nævner bortset fra United ergo har de gjort det bedre!
Barcelona har jo også brugt mange penge i samme periode det samme har United, Chelsea, og City så derfor burde Real jo ikke have den store fordel her, men de har til gengæld gjort mange af de rigtige indkøb som selvfølgelig også har kostet mange penge...
Carvalho blev indhentet til at stramme op på den defensive organisation og det har han været med til at gøre!
Altintop - Har ikke vist noget er jeg enig i dog bør det bemærkes at han var gratis og har været skadet og blev hentet som en spiller til bredden... Ville have givet dig ret omkring Di Maria inden denne sæson men han har virkelig oppet sit spil og lavet nogle fantastiske assists i denne sæson og så er jeg squ ligeglad om det er pga han hurtighed at han laver disse oplæg. Sahin har været skadet og er derfor først nu begyndt at starte inde i de lidt mindre kampe og blive skiftet ind ellers, knægten skal da lige have en chance for at blive klar igen, han har jo været skadet i 5 måneder eller så noget
Sider:
1
...
580
581
[
582
]
583
584
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »