home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 966319 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8685: 11 Dec 2011, 00:06 »

Newton og hvor meget tæller disse ting i real hvis man taber til real hjemme nul og en nix, derfor skal må der ikke komme nogen snublerier for så står folk klar med galgen.

Som MS siger, findes der ingen manager der kan gøre det bedre. Sir Alex måske, men ham får i jo alligevel aldrig. ;-)

Skal ikke kunne sige om en fyring af Mourinho er på tale, dertil følger jeg simpelthen for lidt med i Real, men i mine øjne ville det være hovedløst.

Don Abramovich
Manager

« Svar #8686: 11 Dec 2011, 00:08 »

Pinligt. Troede den var der i dag, især efter Benzemas scoring, men den måde, de spiller på holder jo overhovedet ikke. Utroligt, et så teknisk stærkt hold har så mange problemer med at lave en serie afleveringer i streg. Så meget pressede Barca dem altså heller ikke i det opbyggende spil. Generelt alt, alt for meget stress over hele linjen, en Ronaldo, der er helt ved siden af sig selv og en Di María, der måske kan drible, men satme ikke meget andet i dag. Eneste positive må være de hårdtkæmpende bagerste spillere, dejligt at se, de går til stålet og så Coentrao, som jeg synes kommer godt i mellem flere gange i dag. Casillas er stadigvæk suveræn i min bog, han har sjældent skylden for de mål, der bliver scoret.
Mht. fyring af Mou, så kan jeg ikke se, hvorfor man skulle gøre det - og slet ikke, hvem der så skulle afløse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8687: 11 Dec 2011, 00:40 »

Dermed står Mourinho trods 15 sejr i streg på kanten af en fyring ved point tab i sevilla.

Er Mourinho på kanten af en fyring hvis vi spiller en svær udekamp uafgjort og ligger nummer 1, er suverænt videre i CL og stadig med i pokalen? Vi har stadig vundet 15 ud af de sidste 16 kampe? Kanten af en fyring... Åh Gud.

Vi er stadig nummer 1 med 3 point ned hvis vi vinder i Sevilla og vi har flere hjemmekampe end dem tilbage. Rolig nu.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8688: 11 Dec 2011, 00:46 »

Hvis der kommer et par dårlige resultater så er han hurtigt i galgen, sådan er det bare i Real. Vi har jo fyret Capello to gange på trods af mesterskaber, Juande Ramos hentede 52 af 54 mulige point før han tabte til barca, og derefter var fyret hos både fans medier og bestyrelse, ja holdet faldt så sammen og tabte de sidste kampe også, men det var jo også en fantastisk præstation.

Pellegrini hentede 96 point hvilket havde gjort holdet til mestre i samtlige andre sæsoner i la liga hvor der har været 20 hold med, han blev også fyret.

Eksemplerne er utallige, så hvorfor skal Mourinho ha særbehandling i forhold til så mange andre, han har i forvejen allerede haft en hel sæson hvor han kiksede.

Jeg ved heller ikke hvad det skulle nytte at fyre ham men historien taler sit tydlige sprog uanset resultater skal der så lidt til en fyre seddel hos os.

Edit: Eller jeg kan da komme på en jeg tror ville kunne gøre det bedre, ham droppede vi jo så desværre på håbløs vis tilbage i 2003 dagen efter han havde sikret os klubbens 29 mesterskab. Sjovt nok fordi han ikke var navnemæssigt stor nok til vores nar af en præsident.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2011, 00:54 af Sunbao » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8689: 11 Dec 2011, 00:51 »

Jeg kan ikke på nogen måder forestille mig, at Mou skulle ryge ud fordi vi smider point i Sevilla og generobrer førstepladsen. Hans rygte, hans evner og hans tidligere meritter er for stærke. Nogen vil mene grundlaget er tyndt, men der findes ikke bedre trænere, og derfor er det latterligt i mine øjne at fyre en mand der har vundet 15 kampe i træk, hvorefter han taber en enkelt og spiller én uafgjort.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8690: 11 Dec 2011, 00:59 »

Men for at være mester træner i real skal man jo fyres det siger historien jo alt om.

Capello*2, Del Bosque, Schuester, Valdano, Toshack.

Ja vi skal faktisk tilbage til Beenhakker i 89 for at finde en mestertræner der ikke blev fyret enten efter sæsonen, eller i den første halvdel af den næste.

Don Abramovich
Manager

« Svar #8691: 11 Dec 2011, 01:05 »

Hvis der kommer et par dårlige resultater så er han hurtigt i galgen, sådan er det bare i Real. Vi har jo fyret Capello to gange på trods af mesterskaber, Juande Ramos hentede 52 af 54 mulige point før han tabte til barca, og derefter var fyret hos både fans medier og bestyrelse, ja holdet faldt så sammen og tabte de sidste kampe også, men det var jo også en fantastisk præstation.

Pellegrini hentede 96 point hvilket havde gjort holdet til mestre i samtlige andre sæsoner i la liga hvor der har været 20 hold med, han blev også fyret.

Eksemplerne er utallige, så hvorfor skal Mourinho ha særbehandling i forhold til så mange andre, han har i forvejen allerede haft en hel sæson hvor han kiksede.

Jeg ved heller ikke hvad det skulle nytte at fyre ham men historien taler sit tydlige sprog uanset resultater skal der så lidt til en fyre seddel hos os.

Edit: Eller jeg kan da komme på en jeg tror ville kunne gøre det bedre, ham droppede vi jo så desværre på håbløs vis tilbage i 2003 dagen efter han havde sikret os klubbens 29 mesterskab. Sjovt nok fordi han ikke var navnemæssigt stor nok til vores nar af en præsident.
Jeg tror bare, Peréz er blevet klogere. Tilbage i 2003 hed det jo stadig Galaticos og Zidanes y Pavones. Historien taler naturligvis sit sprog, mange trænere er blevet fyret, men efter fyringen af Valdano i maj, så er det mit indtryk, Peréz satser på Mourinho og hans filosofi. Jeg tror tidligst der kan blive tale om en fyring af Mou til sommer, alt andet ville være et nederlag for Peréz.
Måske er ovenstående bare et håb - jeg tror på Mourinho, filosofien og indkøbene, og jeg er bange for, en ny træner ville vende op og ned på det hele og bare sende os et par år tilbage igen. Håber virkelig, de beholder Mourinho på posten, for vi skal nok vinde. Vi skal også lige tænke på, der er mange kampe tilbage i ligaen endnu, vi ligger stadig nummer 1 og der venter en kamp på Camp Nou samt et spændende CHL-forår  Thumbs Up

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #8692: 11 Dec 2011, 10:19 »

Det værste I kan gøre, i mine øjne, og hvad jeg derfor håber aller mest på, er at i fyre Mourinho. Det er en mand der ikke kan tåle at tabe og jo mere han gør det, jo mere opsat bliver han på at kæmpe sig tilbage og vinde. På trods af mine holdninger til manden, så stråler det ud af de hold han har styret, at han ikke kun ved hvad han laver, men også er fantastisk dygtig til det.
Som nævnt af andre tidligere tror jeg kun at det vil sætte RM et par år tilbage i tiden med en fyring, og jeg tror ikke det vil medfører at en bedre mand kan hentes ind, hvis det går på det taktiske.
Jeg ved ikke om Mourinho kan slå Barca med Guardiola i spidsen, eller om holdet der har spillet så meget sammen siden ungdomsårene simpelthen bare er noget unikt. Men ethvert hold kan slås på en dårlig dag, og den person der oftest har været bedst til at gribe den chance når det gjaldt har været Mourinho.

Personligt synes jeg at det var en super kamp, vi ses på Camp Nou! Wink

FC Barcelona

DeBuur
Manager

« Svar #8693: 11 Dec 2011, 11:33 »

Det er absolut ingen hemmelighed at jeg ikke holder af Mourinho - det gør ham ikke til en dårlig manager - IMO er han bare ulidelig.

Real Madrid fyrer ham hvis det ikke lykkes i år sådan vil det komme til at gå alt andet vil være utænkeligt i Real Madrid... men hvem kan gøre det bedre ? og er det muligt at slå Barcelona over en hel sæson.... de har stjernerne men også et hold som kæmper og spiller for hinanden.

Real Madrid har stadig muligheden - det kræver fokus i resten af sæsonens kampe som reelt skal vindes alle sammen.

Jeg tør dog godt gætte Mourinho er væk til sommer  Opstemt

YNWA

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8694: 11 Dec 2011, 12:55 »

Det er absolut ingen hemmelighed at jeg ikke holder af Mourinho - det gør ham ikke til en dårlig manager - IMO er han bare ulidelig.

Real Madrid fyrer ham hvis det ikke lykkes i år sådan vil det komme til at gå alt andet vil være utænkeligt i Real Madrid... men hvem kan gøre det bedre ? og er det muligt at slå Barcelona over en hel sæson.... de har stjernerne men også et hold som kæmper og spiller for hinanden.

Real Madrid har stadig muligheden - det kræver fokus i resten af sæsonens kampe som reelt skal vindes alle sammen.

Jeg tør dog godt gætte Mourinho er væk til sommer  Opstemt

Jeg vil meget gerne vædde med dig, at han ikke er væk til sommer! Jeg synes næsten det er dumt skrevet, fordi du ved åbenbart ikke særlig meget om situationen i Madrid. Perez har overladt alt til Mou, det har han aldrig gjort tidligere. Han stoler på det her projekt, og lader Mou styrer klubben og ikke ham selv eller en retarderet sportsdirektør. Samtidig elsker Mou klubben og klubben elsker ham. Fansene er vilde med ham og han har ligesom fået samlet Real Madrid som et hold og en klub, og ikke bare en flok gode indiviualister. Den eneste grund til at han skulle være væk til sommer, skulle være fordi han har vundet alt han kunne vinde, og det vil sige, hvis vi vinder La Liga og CL. Håber også du kender til udtrykket "Somos de Mo". Aldrig har en træner været så støttet af fansene i Madrid, så at kalde det utænkeligt at han ikke er her til sommer, selvom Barca skulle vinde igen i år, synes jeg er uvidende og dumt skrevet.

Mht. kampen i går, så er det sgu bare at komme videre. Fortjen sejr til Barca, men bedre var de godt nok heller ikke. De vinder på det mest heldige mål jeg længe har set. Synes egentlig aldrig kampen levede op til forventninger, måske også klart, men synes ingen af holdene spillede specielt godt. Vi er stadig foran Barca, eller vi har en kamp til gode til at komme foran dem. Sæsonen er lang og vi kommer stadig til at føre La Liga. Når vi møder Barca skal vi spille vores bedste, og det gjorde vi langt fra i går. Derfor vinder vi selvfølgelig heller ikke. Jeg tager det roligt, for jeg ved, hvor godt et hold vi har og det skal nok komme til gode senere i sæsonen.

HALA MADRID

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8695: 11 Dec 2011, 12:57 »

Dermed står Mourinho trods 15 sejr i streg på kanten af en fyring ved point tab i sevilla.

Haha, dummeste kommentar til dato. Og af manden der ejer siden, det er sgu humor. Håber godt nok, det var i frustrationer at du skrev dette håbløse indlæg?
At Mou skal fyres, kan slet ikke komme på tale.

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8696: 11 Dec 2011, 13:29 »

Casillas er den målmand i El Clásico der har lukket flest mål ind. Utroligt når man tænker på hvor god han er, og hvor gode forsvarere han har haft stående foran sig Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Enged
Gæst

« Svar #8697: 11 Dec 2011, 13:33 »

Nu har det måske også noget at gøre med, hvor længe Casillas har stået for Real Madrid. Smiley Han har jo stået en del flere kampe end Valdés har. Desuden har Casillas, før Mourinho, praktisk talt ikke haft noget ordentligt forsvar foran sig.

Newton Heath
Manager

« Svar #8698: 11 Dec 2011, 13:34 »

Casillas er den målmand i El Clásico der har lukket flest mål ind. Utroligt når man tænker på hvor god han er, og hvor gode forsvarere han har haft stående foran sig Smiley

Lyder umiddelbart utroligt ja, men de Barcelona-hold han har stået overfor gennem de seneste mange år efterhånden har jo også nærmet sig det magiske. I løbet af de sidste år har han jo stået på mål i nogle ordentlige afklapsninger (6-2, 5-0 etc). Men omvendt skal man også tænke på at han vogtet Real-buret i rigtig mange år efterhånden. Det er blevet en del El Clásico for ham må man sige, og Barca har i mange år haft overhånden.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #8699: 11 Dec 2011, 13:47 »

Jeg vil meget gerne vædde med dig, at han ikke er væk til sommer! Jeg synes næsten det er dumt skrevet, fordi du ved åbenbart ikke særlig meget om situationen i Madrid. Perez har overladt alt til Mou, det har han aldrig gjort tidligere. Han stoler på det her projekt, og lader Mou styrer klubben og ikke ham selv eller en retarderet sportsdirektør. Samtidig elsker Mou klubben og klubben elsker ham. Fansene er vilde med ham og han har ligesom fået samlet Real Madrid som et hold og en klub, og ikke bare en flok gode indiviualister. Den eneste grund til at han skulle være væk til sommer, skulle være fordi han har vundet alt han kunne vinde, og det vil sige, hvis vi vinder La Liga og CL. Håber også du kender til udtrykket "Somos de Mo". Aldrig har en træner været så støttet af fansene i Madrid, så at kalde det utænkeligt at han ikke er her til sommer, selvom Barca skulle vinde igen i år, synes jeg er uvidende og dumt skrevet.

Mht. kampen i går, så er det sgu bare at komme videre. Fortjen sejr til Barca, men bedre var de godt nok heller ikke. De vinder på det mest heldige mål jeg længe har set. Synes egentlig aldrig kampen levede op til forventninger, måske også klart, men synes ingen af holdene spillede specielt godt. Vi er stadig foran Barca, eller vi har en kamp til gode til at komme foran dem. Sæsonen er lang og vi kommer stadig til at føre La Liga. Når vi møder Barca skal vi spille vores bedste, og det gjorde vi langt fra i går. Derfor vinder vi selvfølgelig heller ikke. Jeg tager det roligt, for jeg ved, hvor godt et hold vi har og det skal nok komme til gode senere i sæsonen.

HALA MADRID

Jeg synes sgu at det skinner meget igennem at du er RM fan. Benzemas mål var vel lige så heldigt som Xavis. Jeg synes at Barca sad på det meste af kampen især i anden halvleg, og derfor er det jo også klart at de fleste tilfældigheder i angrebet går med Barca, simpelthen fordi det var på RMs banehalvdel bolden var mest. Plukker man lige præcis Xavis mål ud så kunne det ses som at være heldigt, men i kampen som helhed var Barca jo bedst. Synes at i de sidste mange opgør mod Barca så har det enten været dommeren eller heldet der var skyld i at RM tabte, og det er da mærkeligt hvis alle dommerne skulle være pro Barca og at heldet åbenbart altid har været med Barca.

Du siger Barca vinder på det mest heldige mål du har set, men faktum er at de scorede altså også 2 andre. Samtidig kan jeg så vove at påstå at RM kom foran på det mest heldige mål jeg har set. Det formåede I så bare ikke at udnytte.

Mourinho forsvinder ikke til sommer. Det tror jeg heller ikke på. Man at sige at alle jeres fans elsker Mourinho, mener jeg simpelthen ikke er sandt. Der er flere der hadede at se RM pakke sig sammen som et skræmt italiensk hold sidste sæson. Det var simpelthen ikke værdigt for en klub som RM.
Samtidig er der også flere af RMs egne fans der har fået nok af hans meget kontroversielle udmeldinger. Nuvel, der er også nogen der elsker ham for det, men der gælder altså begge veje.  

FC Barcelona

Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010