home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1215 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884265 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7695: 10 Jan 2011, 12:16 »

Hvis man også lige skal vænne blikket mod Ronaldo, så er han jo ved at udvikle sig til Real Madrids bedste spiller nogensinde og jeg er heller ikke i tvivl om, at han er verdens bedste fodboldspiller!
Verdens bedste fodboldspiller skal kunne mere end bare og scorer mål...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7696: 10 Jan 2011, 12:18 »

Og det mener du ikke Ronaldo kan eller hvordan? Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7697: 10 Jan 2011, 12:31 »

Så længe Real Madrid intet har vundet med Ronaldo i truppen, vil jeg ikke kalde ham verdens bedste. Og nej det måles ikke på titler men det er skam en del af det.

At kalde ham den bedste spiller i Real nogensinde er svært, for hvad bedømmer man det på?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7698: 10 Jan 2011, 14:31 »

Verdens bedste fodboldspiller skal kunne mere end bare og scorer mål...

Og det kan Ronaldo ikke? Godt nok er Messi din store Gud, men helt ærligt  crazy

19-18!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #7699: 10 Jan 2011, 14:46 »

Hej med jer. Ronaldo er ikke Real Madrids bedste nogensinde. Zidane, Di Stefano og Laudrup er foran i køen. Hej hej!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7700: 10 Jan 2011, 14:47 »

Noget andet man også skal tage med i overvejelserne er, at det var meget lettere for f. eks. Puskas dengang han spillede. Mener at jeg sad og så en kamp vi spillede i 50'erne mod Frankfurt i CHL-finalen. Og hold op hvor var det da ringe defensivt. Vi snakker en Europa-Cup-finale hvor vi scorer 7 mål. Og som jeg har forstået det var det ret normalt dengang.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7701: 10 Jan 2011, 14:53 »

Hehe og du mener, at de hold Real i dag møder i den spanske liga i dag, er verdensmestre i at forsvare sig? Jeg kan godt se din pointe, men du skal passe på, for hvor det dengang måske var lige knapt så taktisk velfunderede forsvar, så var det altså stadig kloge spillere og spillet dengang, var derudover generelt mere brutalt og flere ting var "tilladt" so to speak.

Når jeg ser kampe med Real og Barca i dag, så ryster jeg nogle gange på hovedet. Det ligner simpelthen lilliput fodbold nogle gange. Ikke fordi Barca og Real er SÅ gode, men fordi modstanderne nærmest enten har givet op på forhånd, eller fordi deres forsvar sejler rundt.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7702: 10 Jan 2011, 19:41 »

Hej med jer. Ronaldo er ikke Real Madrids bedste nogensinde. Zidane, Di Stefano og Laudrup er foran i køen. Hej hej!

Ja, farvel med dig igen, for det var da ikke et specielt debatterende indlæg. Laudrup er desuden slet ikke foran i køen!

Zidane er en af de største og måske stadig større end Ronaldo. Di Stefano er stadig større end Ronaldo, klart. Men hvis du læser, hvad jeg skriver, så kan Ronaldo jo udvikle sig til den bedste i Reals historie, hvis han forsætter med det spil og den betydning han har for holdet lige pt og som han har haft siden han ankom for 700 mio.

Hala Madrid!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7703: 12 Jan 2011, 10:38 »

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #7704: 12 Jan 2011, 11:10 »

Det jeg så til ham under VM-slutrunden var bestemt ikke dårligt. Jeg har ikke set så meget andet til ham end i landskampene, men han skulle efter sigende gøre det rigtig godt i Benfica.

Der var også mange rygter om, at Mourinho ville hente ham allerede i sommers. Jeg syntes ellers Marcelo har løftet sit spillet meget i denne sæson, selvom der til tider stadigvæk forekommer, at han laver nogle dumme defensive fejl. Coentrao er jo også omskolet kantspiller, så mon ikke han ligner Marcelo rigtig meget i spillestil?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7705: 12 Jan 2011, 11:45 »

Jeg synes generelt et køb af en back der ikke er Ashley Cole eller Patrice Evra er direkte nytteløst, for jeg tror egentlig ikke der er nogen af alle andre der er bedre en Marcelo. Coentrao tror jeg nok minder en del om Marcelo, så det vil da slet ikke give mening.

Vuelve la ilusión

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7706: 12 Jan 2011, 13:08 »

Som jeg husker Coentrao fra VM så er han en virkelig spændende back, med langt bedre defensive evner end den Marcelo jeg husker. Så for mig at se, vil det være et rigtig godt køb.

Zone 43
Manager

« Svar #7707: 12 Jan 2011, 21:31 »

Marcelo bliver bedre og bedre, så det vil være dumt, at smide Coentrao eller en anden ind på pladsen. Hvis der endelig skal kastes nogen mønter efter en (venstre)back, skal det være en back-up til enten Marcelo eller Ramos, og så må Arbeloa agerer back-up til den anden back position. Det vil nok også endegyldigt betyde et adios til Garay.

Til gengæld ventes Higuain nu ude for resten af sæsonen. Det må åbne for en handel, gerne en lejeaftale. Jeg har ved en tidl. lejlighed peget på Klose, men efter han har optrådt for Bayern i CL, vil jeg trække det tilbage, da han ikke kan bruges der i denne sæson. Jeg ved ikke om den regel også tæller EL, ellers kunne man evt. kigge der.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7708: 12 Jan 2011, 21:52 »

Agree med hensyn til back-indkøb.

Jeg tror stadigvæk på Benzema, og selvom jeg udmærket ved han ikke er i nærheden af Higuain-niveau, tror jeg han kommer det. Synes det vil være hovedløst at bruge flere 100 mio kr. på en angriber som måske spiller fast i en halv sæson og derefter er til overs. Her tænker jeg bl.a. på Llorente.
Jeg vil da være åben over for en billig lejeløsning af fx. Klose, men ærlig talt, er han bedre end Benzema?
Jeg er skam udmærket klar over at det ville være skidt at få Benzema skadet, men nu er det jo ikke fordi Ronaldo er helt uvant med at spille spidsangriber? Og så får har vi jo samtidigt fået Kaka tilbage, så mit bedste forslag er bare at holde nallerne fra pengepungen og så lade Morata og Kaka være Higuain-"erstatninger".

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7709: 12 Jan 2011, 21:53 »

Özil-Kaká-Dí Maria
      CR7

Hvad siger folket til det, i stedet for at hente en ny?

Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010