home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884132 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7725: 15 Jan 2011, 22:08 »

Tja men i en klub som Real har det gang på gang vist sig at trænerne skal levere med det samme. Derfor tror jeg ikke at Mourinho tør at satse på at ungdomsspillerne kan være med til at afgøre om hvorvidt Real vinder titler i år eller ej. Kan sagtens forstå at de vil have en gammel spiller der er garant for mål. Så hvis Mourinho stadig er træner for Real næste år (hvilket jeg selv tror han er men man ved sgu aldrig med dem Wink ) så kan han begynde at satse mere på de unge spillere. Men i min optik er han nødt til at bevise at han kan vinde titler med holdet før han begynder at tage chancer.

Zone 43
Manager

« Svar #7726: 16 Jan 2011, 19:01 »

Kan se at Benzema ikke er med fra start i dag, noget jeg tolker som manglende tiltro på Benzema, og dermed fine chance for, at se RvN, Klose eller en anden tredje angriber blive lejet sæsonen ud. Desuden en smule overraskende, at Albiol er med istedet for Carvalho..

Start-11:Casillas; Arbeloa, Ramos, Albiol,Marcelo; Khedira, Xabi; Di Maria, Kaká, Özil; Ronaldo
Bænken: Adan, Carvalho, Gago, Granero, Canales, León, Benzema

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7727: 16 Jan 2011, 19:14 »

Özil-Kaká-Dí Maria
      CR7

Hvad siger folket til det, i stedet for at hente en ny?

Så fik Mou også lyst til at prøve dette... spændt på at se hvordan det fungerer Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7728: 16 Jan 2011, 22:03 »

Aah okay. Er godt nok ikke Real-fan, men synes ikke, at hverken Klose er Ruud kan gøre nogen stor forskel. Dertil synes jeg de er for gamle, langsomme og ikke ret teknisk begavet. Men helt sikkert, de ville da kunne lave nogle mål, meen Smiley - synes hellere man skulle benytte Benzema, Ronaldo og evt. en spiller fra ungdomsholdende i stedet for at gå ind at leje eller købe en af de 2 Smiley
Med det forspring Real Madrid har til Villarreal & Valencia mener jeg ikke at de behøver hente en ny angriber Smiley 2 pladsen er næsten sikret for Mourinho og co.

patrick J
Manager

« Svar #7729: 16 Jan 2011, 22:25 »

Ja for i Madrid har vi kun ambitioner om 2 pladsen jo?? Det kan godt være i ser ud til at løbe med 1. pladsen, men jeg tror ikke du skal regne med at en mand som Mourinho giver op.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7730: 16 Jan 2011, 22:27 »

Lad nu bare være med at svare ham, Patrick. Han er lige blevet Barca-fan her indenfor de seneste par år, så det er lidt nyt for ham med al den succes der bare hagler nedover ham, som han skal forholde sig til i REAL MADRID TRÅDEN. Lad os håbe de taber en kamp. Så er han væk Smiley

patrick J
Manager

« Svar #7731: 16 Jan 2011, 22:36 »

Nej han fortjener muligvis ikke et svar, men bliver sgu sur over at læse sådan en gang lort. Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7732: 16 Jan 2011, 22:39 »

Vend dig til det... Tunge

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7733: 19 Jan 2011, 21:28 »

Fra madridista.dk:

"Ifølge spansk presse overvejer José Mourinho at forlade Real Madrid til sommer som følge af den seneste tid, hvor han ikke mener at klubben har støttet ham nok i kampen mod dommerpræstationern e og kampen for at få tilført en ny angriber til holdet.

José Mourinho har haft en del kontroverser med Jorge Valdano i den seneste tid, senest efter denne weekend, hvor Jorge Valdano i pressen kommenterede, at al snakken om indkøb af en angriber havde påvirket holdet til at levere det dårlige resultat mod Almería, hvilket i dag fik José Mourinho til at erklære at han er for stor til at modtage hentydninger i pressen og at han iøvrigt ikke længere er den, som taler om at hente en angriber til holdet.

Angiveligt skal Inter og de to Manchester-klubber være interesserede i José Mourinho og de skal også være indstillede på at betale den klausul, som José Mourinho og Real Madrid har med hinanden om at økonomisk kompensation til modparten, hvis samarbejdet ophører før tid. "

Fandme utroligt. Ganske enkelt.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7734: 19 Jan 2011, 21:36 »

Fra madridista.dk:

"Ifølge spansk presse overvejer José Mourinho at forlade Real Madrid til sommer som følge af den seneste tid, hvor han ikke mener at klubben har støttet ham nok i kampen mod dommerpræstationern e og kampen for at få tilført en ny angriber til holdet.

José Mourinho har haft en del kontroverser med Jorge Valdano i den seneste tid, senest efter denne weekend, hvor Jorge Valdano i pressen kommenterede, at al snakken om indkøb af en angriber havde påvirket holdet til at levere det dårlige resultat mod Almería, hvilket i dag fik José Mourinho til at erklære at han er for stor til at modtage hentydninger i pressen og at han iøvrigt ikke længere er den, som taler om at hente en angriber til holdet.

Angiveligt skal Inter og de to Manchester-klubber være interesserede i José Mourinho og de skal også være indstillede på at betale den klausul, som José Mourinho og Real Madrid har med hinanden om at økonomisk kompensation til modparten, hvis samarbejdet ophører før tid. "

Det ligner ikke ellers så pålidelige madridista.dk at bringe sådan en gang vrøvl. Er det d. 1. april? Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7735: 20 Jan 2011, 10:01 »

Fra madridista.dk:

Den der tror jeg simpelthen ikke på.

José Mourinho er taget til Madrid, af en af de årsager, at han skal tiltage nye udfordringer, også for at bevise at han er den bedste træner i verden, og kan få alle hold op igen.

Jeg har også hørt, at der skulle være nogle kontroversielle hændelser mellem ham og ledelsen, men at han skifter tror jeg ikke på. Dette er igen et tydeligt tegn på, at ledelsen skal blande sig i alt, selvom de er totalt uvidende på nogle områder.

Det er så pirrende, at se en så stor klub gå i den dårlige retning. Lad dog verdens bedste træner gøre sit arbejde, og for Guds skyld bland jer udenom, Valdano, Pérez og hvad fanden I ellers hedder.

Det er sgu sørgeligt...

« Seneste Redigering: 20 Jan 2011, 12:04 af Daniel Nordentoft » Logged

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #7736: 20 Jan 2011, 15:27 »

Giver fuldstændig ret Daniel Nordentoft! Mourinho er jo ikke typen der bare giver op så let.

søgaard
Gæst

« Svar #7737: 20 Jan 2011, 16:57 »

Giver fuldstændig ret Daniel Nordentoft! Mourinho er jo ikke typen der bare giver op så let.
Han er dog heller ikke typen, som går på krompromis med sine krav. Hvis der er lidt sandhed i overstående artikel fra madridista.dk, så kunne jeg da meget nemt forestille mig, at Mourinho bliver stædig og fastholder sine krav overfor bestyrelsen og Perez. Hvis det er tilfældet, så kunne det da meget nemt ende med enten Mourinho bliver fyret eller selv går, hvis de er uenige omkring nogle ting. Perez er ikke kendt for sin enorme tålmodighed og sin villighed til at høre på andre end hans nærmeste. For Mourinho gælder det samme, så spørgsmålet er om de kan blive ved med at enes i fremtiden?

verdenskrig
Manager

« Svar #7738: 20 Jan 2011, 17:08 »

Hvis det er tilfældet, så kunne det da meget nemt ende med enten Mourinho bliver fyret eller selv går, hvis de er uenige omkring nogle ting. Perez er ikke kendt for sin enorme tålmodighed og sin villighed til at høre på andre end hans nærmeste. For Mourinho gælder det samme, så spørgsmålet er om de kan blive ved med at enes i fremtiden?

Hvilket også er årsagen til, at jeg den dag i dag ikke fatter hvorfor man gik af med Pellegrini og hyrede Mourinho.. En ting er at Pellegrini er en fantastisk træner, som imo fik lige så meget ud af holdet som Mourinho har, og samtidigt tror jeg at Mourinho, og Perez begge er for store egoer til at det nogensinde vil være gnidningsfrit!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7739: 20 Jan 2011, 18:18 »

Hvilket også er årsagen til, at jeg den dag i dag ikke fatter hvorfor man gik af med Pellegrini og hyrede Mourinho.. En ting er at Pellegrini er en fantastisk træner, som imo fik lige så meget ud af holdet som Mourinho har, og samtidigt tror jeg at Mourinho, og Perez begge er for store egoer til at det nogensinde vil være gnidningsfrit!
Fuldstændig enig. Forstår heller ikke Real Madrid Wink

Han er dog heller ikke typen, som går på krompromis med sine krav. Hvis der er lidt sandhed i overstående artikel fra madridista.dk, så kunne jeg da meget nemt forestille mig, at Mourinho bliver stædig og fastholder sine krav overfor bestyrelsen og Perez. Hvis det er tilfældet, så kunne det da meget nemt ende med enten Mourinho bliver fyret eller selv går, hvis de er uenige omkring nogle ting. Perez er ikke kendt for sin enorme tålmodighed og sin villighed til at høre på andre end hans nærmeste. For Mourinho gælder det samme, så spørgsmålet er om de kan blive ved med at enes i fremtiden?
Det problem var det også med Mourinho i Chelsea hvor det sluttet med en fyring.  Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 20 Jan 2011, 19:33 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010