home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884256 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7665: 06 Jan 2011, 12:33 »

Synes at det ser bedre ud nu end sidste sæson i hvert fald og jeg bevarer troen i hvert fald, trods mange ting. Nu ved jeg ikke om det er rigtigt men er det ikke kun ham og Ronaldo der har lavet 2 hat-trick i denne sæson? Opstemt

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #7666: 06 Jan 2011, 12:35 »

Det ser da langt bedre ud end sidste sæson, og jo det tror jeg at du har ret i. Men altså Levante ydede så heller ikke meget modstand, da Benze lavede hattrick.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #7667: 06 Jan 2011, 12:45 »

Nej, men altså et eller andet sted skal han starte jo. Men jeg kan også følge dig og mange andre, som er ved at miste troen på ham.. Men der er noget der binder mig til ham.. Bare den vilje han har vist her på det sidste i nogle af kampene.. Alle ved at han har potentialet, hvis han bliver ved med at kæmpe, få en masse selvtillid og tillid af The Special One, så skal han nok bombe for os, han skal bare fortsætte!

Jeg har flere gange haft lyst til at græde pga. ham og hans præsentationer, fordi det gør ondt på mig at han skal være sådan der.. Altså, jeg håber det virkelig inderligt, da jeg synes han fortjener det..  Ubeslutsom

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #7668: 06 Jan 2011, 12:56 »

Altså jeg havde især også ondt af manden i CL-kampen, hvor han scorede og så kun det var Arbeloa der kom hen og lykønskede ham, alle de andre løb til manden med assisten (Ronaldo eller Özil, kan ikke huske det). Hvis først der kommer sådan et forhold til Benzema i truppen, så må han desværre forlade holdet, da det hverken vil gavne ham eller Real.

Han har helt sikkert potentialet til at blive en supergod bomber, men det kan være den spanske liga, bare ikke passer til ham. Dog synes jeg at hans kurve er opadgående, bortset lige fra Getafe kampen (burde dog have haft en assist, hvis Ronaldo bare havde kastet sig efter bolden). Håber i hver kamp at han scorer, bare trist han så ikke gør det. Så han får nok et par kampe mere og ellers ville jeg rigtig gerne se Lukaku eller Llorente i klubben.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #7669: 06 Jan 2011, 13:01 »

Jeg forstår dit synspunkt, men det bare nogle ord jeg ikke kan få ud af min mund.

PS: Han fik da assisten på Ronaldos 2. mål Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7670: 06 Jan 2011, 13:07 »

Personligt håber jeg også at Morata får en del spilletid i aften, så vi kan se ham lidt bedre an. Tror på en lidt 'kedelig' kamp som vi vinder med 0-2 Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #7671: 06 Jan 2011, 13:09 »

Jeg forstår dit synspunkt, men det bare nogle ord jeg ikke kan få ud af min mund.

PS: Han fik da assisten på Ronaldos 2. mål Opstemt

Haha, håber du får ret, men vi ser. Han skal til at præstere mod gode modstandere, så kampen i aften kan jeg ikke engang bruge til meget. Og ja, det var en rigtig god aflevering fra ham og det er mere af sådan noget vi skal se.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #7672: 06 Jan 2011, 13:22 »

Enig med dig Hamza, ind med nogle canteranos i det hele taget. Smiley

PS: Lagde lige mærke til vi fra samme by 2770-Realfan.  Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #7673: 08 Jan 2011, 21:57 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=13925

Hvis der hold i det rygte der, kan det kun betyde et farvel til Benzema til sommer. På baggrund af hvad han har leveret gennem det 1½ år, han ca. har været her, vil jeg begræde det. Han passer slet og ret ikke ind i spansk fodbold.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7674: 08 Jan 2011, 22:21 »

Enig.

Benzema har ikke vist et stabilt niveau, formmæssigt, selvom han dog nogle gange har vist sig i rampelyset med enkelte flotte præstationer.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7675: 08 Jan 2011, 22:23 »

Jeg håber ederbankme ikke det holder. At Benzema ryger ud og Llorente chekker ind, vil ikke være forfærdeligt. Javist sørgeligt at Benzema vil ryge, for jeg har stadig et godt øje til ham, men på den anden side vil det nok være en forbedring af holdet at bytte Benzema ud med Llorente. Mit største problem ligger bare lige i prisen. 36 mio. €!!! Are you out of your freakin' mind!

Vuelve la ilusión

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7676: 08 Jan 2011, 22:40 »

Synes også det er en pæn sjat penge og ja, Benzema har enorme kvaliteter, men jeg ved simpelthen ikke om han kommer til, at fungerer i Madrid. Mourinho har presset på sig, som træner og han skal vinde trofæer, og har ikke tid til, at lade en spiller blomstrer op, selvom det måske ville være den fornuftigste løsning på længere sigt, men Real Madrids politik ligger simpelthen ikke ret langt ude i fremtiden, men mere et kortsigtet syn på tilværlsen. I'm afraid to say...

weareBIF
Lilleputspiller
*

« Svar #7677: 08 Jan 2011, 22:42 »

hvornrå skal kongeklubben spille?

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #7678: 08 Jan 2011, 22:47 »

270.000.000 kr. Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Så hellere fordele pengene på spillere som Lisandro Lopez, Edinson Cavani, Luiz Suarez eller Abel Hernandez der minder mere om Higuain og Benzema..
Desuden er forskellen på Llorente og Higuain 11 cm og 9 kg.. Godt nok større i boksen, men langsommere. Det vil kræve et helt nyt taktisk oplæg fra Mou..

Så hellere give Benzema chancen! Sur

JKJ
Gæst

« Svar #7679: 08 Jan 2011, 22:48 »

Må indrømme jeg synes klubben har en underlige transfer politik her.
Hvad pokker gør man hvis Benzema brækker benet? Spiller 4-6-0??

Det mindste man kan gøre er da at have en bare nogenlunde back-up for Benzema hvis han også bliver skadet. Man behøver ikke bruge hverken 100-200 eller 300 mio dkr på en ny spiller her og nu. Men man skal da have en der kan gå ind hvis og når det bliver nødvendigt, for det bliver det helt sikkert. Jeg tvivler på at Benzema kan spille fuld tid resten af sæsonen.

I har et hav af midtbane spillere, sælg dog en af dem, feks Kaka som vel nok er kommet i overskud nu og både Milan og Inter vil jo gerne have ham, og brug nogle af de mio på en angriber.

Real Madrid vil gerne det hele men det gør man ikke med 1 angriber!

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010