home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884447 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7545: 29 Nov 2010, 23:16 »

Hvordan mener du med International Erfaring? For det har de da masser af med stort set hele truppen!?

Folk der har vundet store trofæer. Khedira, Özil, Benzama, Higuain, Di Maria, Pepe, Marcelo, Ramos er alle spillere der endnu ikke har nok erfaring eller indbyrdes forståelse til at kunne vinde de største trofæer og dermed også besejre verdens bedste hold.

Real mangler måske nogle flere ledertyper til at få spillet til at hænge sammen. Blandt andet derfor, de efter sigende var ved at betale over 100 mio for en 32-årig gammel Drogba i sommers.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7546: 30 Nov 2010, 14:34 »

Hold da kæft en mundfuld! Den kan jeg ikke lige synke med det samme.

Jeg havde forudset en tæt, offensiv og chancefyldt kamp og det fik vi, men bare ikke i den forstand jeg havde forventet, skuffende...

Det er et nyt hold, som ikke er 100% sammenspillet, men et hold med nogle stjernespillere som har niveauet til den absolutte verdenstop. Samtidig har vi den bedste træner i verden, som skal finde rytmen og kunne arbejde videre på sit taktiske projekt, og det kræver altså meget i Madrid, da der konstant er pres på.

Jeg så faktisk ikke hele kampen, da jeg var nødsaget til at streame den, og forbindelse var ikke som jeg ønskede den. Men det jeg ikke så af den, har jeg fået fortalt, og det var ikke bedre end det jeg så, set med Madrid briller.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #7547: 30 Nov 2010, 15:14 »

Overvejede jeg også, men han bidrager ikke så meget til et hold som eks. Xavi, Lampard eller Gerrard gør det Wink

Ej nu må du sgu stoppe! Alonso er en af de bedste i verden på hans position. Han slår nogle af de bedste aflevering, har et fantastisk overblik, god placeringsevne (som resultere i, at han tit opsnapper bolden fra modstanderen), kan skyde fra afstand og så er han en af de bedste i verden til at sætte tempoet op og ned.
Han har vundet Champions League, VM, EM og FA cup.
Han har spillet mere end 60 kampe for Spanien.
Og han har spillet over 70 internationale kampe for hans klubhold.
Så international klasse? Ja.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7548: 30 Nov 2010, 16:30 »

Ej nu må du sgu stoppe! Alonso er en af de bedste i verden på hans position. Han slår nogle af de bedste aflevering, har et fantastisk overblik, god placeringsevne (som resultere i, at han tit opsnapper bolden fra modstanderen), kan skyde fra afstand og så er han en af de bedste i verden til at sætte tempoet op og ned.
Han har vundet Champions League, VM, EM og FA cup.
Han har spillet mere end 60 kampe for Spanien.
Og han har spillet over 70 internationale kampe for hans klubhold.
Så international klasse? Ja.

...men tilsydenladende ikke lederevner nok til at løfte holdet op.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #7549: 30 Nov 2010, 16:36 »

...men tilsydenladende ikke lederevner nok til at løfte holdet op.

Så hvis man har en masse lederevne så kan man løfte alle hold, selv når de spiller mod verdens bedste hold? Prøv at være lidt mere naiv. Hvis du ikke mener at Alonso har lederevner, så skulle du måske sætte dig ned og se mere end en kamp med Real Madrid.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7550: 30 Nov 2010, 16:46 »

Så hvis man har en masse lederevne så kan man løfte alle hold, selv når de spiller mod verdens bedste hold? Prøv at være lidt mere naiv. Hvis du ikke mener at Alonso har lederevner, så skulle du måske sætte dig ned og se mere end en kamp med Real Madrid.

Nu er du naiv!

Det er jo pissenemt at være leder i medgang, men rigtige lederne findes derimod i modgang. Din personlige favorit er et fremragende eksempel. At kunne hive sit hold op fra 0-3 ved pausen og så til at vinde kræver målrettethed og lederevner over alle grænser.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #7551: 30 Nov 2010, 16:54 »

Nu er du naiv!

Det er jo pissenemt at være leder i medgang, men rigtige lederne findes derimod i modgang. Din personlige favorit er et fremragende eksempel. At kunne hive sit hold op fra 0-3 ved pausen og så til at vinde kræver målrettethed og lederevner over alle grænser.

Så jeg er naiv. fordi jeg ikke mener at Madrid havde vundet hvis Alonso havde gået forrest? For det mener jeg ikke. Det kræver jo en lige så stor vilje fra de andre spillere og især træner.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7552: 30 Nov 2010, 17:01 »

Så jeg er naiv. fordi jeg ikke mener at Madrid havde vundet hvis Alonso havde gået forrest? For det mener jeg ikke. Det kræver jo en lige så stor vilje fra de andre spillere og især træner.

Præcis. Men den ægte leder er måske ikke en god fodboldspiller i sig selv, men derimod god til at gøre andre meget bedre.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #7553: 30 Nov 2010, 19:34 »

Hold da kæft en mundfuld! Den kan jeg ikke lige synke med det samme.

Jeg havde forudset en tæt, offensiv og chancefyldt kamp og det fik vi, men bare ikke i den forstand jeg havde forventet, skuffende...

Det er et nyt hold, som ikke er 100% sammenspillet, men et hold med nogle stjernespillere som har niveauet til den absolutte verdenstop. Samtidig har vi den bedste træner i verden, som skal finde rytmen og kunne arbejde videre på sit taktiske projekt, og det kræver altså meget i Madrid, da der konstant er pres på.

Jeg så faktisk ikke hele kampen, da jeg var nødsaget til at streame den, og forbindelse var ikke som jeg ønskede den. Men det jeg ikke så af den, har jeg fået fortalt, og det var ikke bedre end det jeg så, set med Madrid briller.

Er du Real Madrid eller United fan? Jeg tror jeg har misforstået noget, for du skrive vi, når du snakker om Real, og det gør duu også når du skriver om United.. Du har Et billede af united på? Jeg forstår det ikke..

verdenskrig
Manager

« Svar #7554: 30 Nov 2010, 19:55 »

Præcis. Men den ægte leder er måske ikke en god fodboldspiller i sig selv, men derimod god til at gøre andre meget bedre.

Nu var Alonso jo en del af det historiske comeback mod Milan i 05, så han har da vist at han kan gå forrest.. Ser ham også som en leder, men det er sgu svært at være leder i Real, når der udskiftes træner og en halv trup hver sæson..

Så er det jo klart at man bliver løbet totalt over ende at et hold der har sit koncept 100 % på plads, og hvor hver spiller kender sin rolle til fulde...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7555: 30 Nov 2010, 20:03 »

Nu var Alonso jo en del af det historiske comeback mod Milan i 05, så han har da vist at han kan gå forrest.. Ser ham også som en leder, men det er sgu svært at være leder i Real, når der udskiftes træner og en halv trup hver sæson..

Så er det jo klart at man bliver løbet totalt over ende at et hold der har sit koncept 100 % på plads, og hvor hver spiller kender sin rolle til fulde...

Lige nøjagtig. Det er jo klart nemmere at præstere, når ens holdkammerater nærmest er som en familie Wink

Men jeg er nu ret overbevist om at det var Gerrard, der bar holdet op i den kamp Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #7556: 30 Nov 2010, 20:04 »

Jo, men man kan ikke købe sig til erfaring på blot 2 måneder. Truppen har ikke nok international erfaring. I Inter havde Mourinho spillere som Cambiaso, Lucio, Samuel, Cesar og i Chelsea havde han Lampard, Drogba, Essien, Carvalho, Terry. I Real har han kun Casillas og  Carvalho, med de samme lederegenskaber.
Folk der har vundet store trofæer. Khedira, Özil, Benzama, Higuain, Di Maria, Pepe, Marcelo, Ramos er alle spillere der endnu ikke har nok erfaring eller indbyrdes forståelse til at kunne vinde de største trofæer og dermed også besejre verdens bedste hold.

Real mangler måske nogle flere ledertyper til at få spillet til at hænge sammen. Blandt andet derfor, de efter sigende var ved at betale over 100 mio for en 32-årig gammel Drogba i sommers.

Er selv stor stor Chelsea fan, men nu må du tage de farvede briller af.. De spillere du nævner fra Chelsea havde jo lige netop ikke vundet store trofæer før Mourinho kom.. De spillere du nævner fra Real har vundet mindst lige så mange titler, end de Chelsea spillere du nævner havde på det tidspunkt..

Zone 43
Manager

« Svar #7557: 30 Nov 2010, 20:32 »

Er du Real Madrid eller United fan? Jeg tror jeg har misforstået noget, for du skrive vi, når du snakker om Real, og det gør duu også når du skriver om United.. Du har Et billede af united på? Jeg forstår det ikke..

Han er vel fan af begge hold? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7558: 30 Nov 2010, 20:40 »

Er selv stor stor Chelsea fan, men nu må du tage de farvede briller af.. De spillere du nævner fra Chelsea havde jo lige netop ikke vundet store trofæer før Mourinho kom.. De spillere du nævner fra Real har vundet mindst lige så mange titler, end de Chelsea spillere du nævner havde på det tidspunkt..

Tja, Mourinho har vel en evne til at få dem til at tro det. Dette har så ikke helt lykkedes endnu i Real Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #7559: 30 Nov 2010, 20:45 »

Tja, Mourinho har vel en evne til at få dem til at tro det. Dette har så ikke helt lykkedes endnu i Real Smiley

Så kan man ikke bruge dit argument til noget..

Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010