home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884454 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7515: 29 Nov 2010, 22:25 »

ved godt at de havde tabt alligevel men 3-0 målet er der offside

ej der er altså ikke offside ... Pepe`s arm stikker lige lidt bagud så de står på linie ...

Og nej jeg er hverken fan af Barcelona eller Real .

Vi skal alle være her.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7516: 29 Nov 2010, 22:27 »

ej der er altså ikke offside ... Pepe`s arm stikker lige lidt bagud så de står på linie ...

Og nej jeg er hverken fan af Barcelona eller Real .

Hvis en betydelig del af kroppen er i strafbar position er der offside. Så når hele overkroppen er i offside - er der offside. Men nok om det - Real bliver splittet gang på gang.

Jeg har aldrig set et Mourinho-hold spille så usammenhængende. Spillerne løber i vidt forskellige retninger, uden at ane hvad de foretager sig. I forsvaret er der intet der tyder på kommunikation, når man fx vil forsøge at trække offside. Desuden er presspillet individuelt og ingen samarbejder.

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #7517: 29 Nov 2010, 22:28 »

I følge de nye regler er han offside.

verdenskrig
Manager

« Svar #7518: 29 Nov 2010, 22:30 »

Nu ser jeg ikke kampen, men hvad i alverden foregår der Shockeret.. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at Real ville få sådan en på hovedet i den her kamp Grin

Nogle der kan redegøre for hvad der har gjort at kampen har udviklet sig sådan Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7519: 29 Nov 2010, 22:32 »

Nu ser jeg ikke kampen, men hvad i alverden foregår der Shockeret.. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at Real ville få sådan en på hovedet i den her kamp Grin

Nogle der kan redegøre for hvad der har gjort at kampen har udviklet sig sådan Smiley

Katastrofalt taktisk oplæg imo.

Mourinho sender holdet på banen i vanlig formation men med et meget defensivt og afventende udgangspunkt.
Hvilket fejler fælt så simpelt er det.

Han må tro han stadig er træner for inter or so.

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #7520: 29 Nov 2010, 22:34 »

Ja også det jeg vil sige, men hold kæft hvor de tuder ligenu Barca. Pinligt at se stjerner hoppe rulle rundt som Djemba Djemba.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7521: 29 Nov 2010, 22:35 »

Barcelona gik ud og stressede Real Madrid højt oppe på banen fra start, og det gjorde Real rystede og det udmøntede sig i en kasse efter 10 minutter, og så var scenen ligesom sat. Real var rystede og Barca fortsatte bare, og 2-0-målet kom bare 8-9 minutter efter, og så var Reals mulighed for sejr da i hvert fald helt væk. Det er som om at Reals ellers så dygtige unge spillere som di Maria, Özil og Khedira er gået helt kolde, og de er jo monstervigtige for dem. Det er også svært for så unge spillere når man har vundet nærmest rup og stup i flere måneder, og så blive revet rundt fuldstændig, og de har bare ikke kommet sig i løbet af kampen. Og Barca spiller bare for sindsygt, mere præcist kan det ikke siges. crazy

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #7522: 29 Nov 2010, 22:37 »

Jeg er selv Real fan men satme pinligt at se hvordan de spiller. De mindste er jeg også brøndby fan Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7523: 29 Nov 2010, 22:38 »

Og Barca spiller bare for sindsygt, mere præcist kan det ikke siges. crazy

Det er endda en underdrivelse.

verdenskrig
Manager

« Svar #7524: 29 Nov 2010, 22:38 »

Tak for det Thumbs Up... Men det var egentlig det jeg frygtede med Mourinho i Real.. At han troede han kunne sætte holdet defensivt op når de møder en klassemodstander... Det holder ikke helt med det mandskab han har til rådighed..

Man aner jo allerede en trænerfyring Hævet Øjenbryn Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #7525: 29 Nov 2010, 22:39 »

hvornår forstår Real madrid at man ikke kan købe sig til succes... Huh

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

DeBuur
Manager

« Svar #7526: 29 Nov 2010, 22:39 »

Ubeslutsom herreøv..... der er jo klasseforskel..... denne kamp må de elske i Barcelona... og mon ikke der bliver stille i Madrid

Stjernerne fra Madrid ligner jo en flok kegler... taktisk er holdet på spanden og når så Messi sprudler..så gør det sgu ondt.

YNWA

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #7527: 29 Nov 2010, 22:39 »

Kunne vi ikke bare få et trøste mål Skuffet

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7528: 29 Nov 2010, 22:40 »

Det kan man sagtens, hvis man bruger den tid det tager og har tålmodigheden kan man sagtens Smiley

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #7529: 29 Nov 2010, 22:41 »

Jeg kan ikke give dig ret i det du siger. De spiller jo fint Barca er bare bedre vi kan da slå Liverpool til hver en tid.

Sider: 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010