home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 491 492 [493] 494 495 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884797 gange)
patrick J
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7380: 28 Sep 2010, 21:56 »

Ingen. Synes bare de er pivringe, med en dårlig attitude. Jeg mener bare at de burde smides på bænken..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fernando
Gæst

« Svar #7381: 28 Sep 2010, 21:57 »

Han mener at de BØR sættes på bænken Tunge

Okai!? argh jeg er blanc!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7382: 28 Sep 2010, 21:58 »

Så kom Özil på banen.. så må vi se hvad han kan udrette.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7383: 28 Sep 2010, 22:01 »

Cristiano ligner mest af alt en 4-årig der spiller sin første kamp og er sur over at modstanderen får lov til at stjæle bolden.. så skift ham dog ud!

patrick J
Manager

« Svar #7384: 28 Sep 2010, 22:05 »

Præcis! Føj hvor er han dårlig! Få Di Maria ind i stedet for ham..

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #7385: 28 Sep 2010, 22:09 »

Cristiano ligner mest af alt en 4-årig der spiller sin første kamp og er sur over at modstanderen får lov til at stjæle bolden.. så skift ham dog ud!

Ah, nu må du stoppe. Så skidt er han heller ikke. Bevares, han spiller ikke nogen god kamp, men han har da enkelte rigtig gode situationer.

patrick J
Manager

« Svar #7386: 28 Sep 2010, 22:10 »

Har han lige haft 2 gode aktioner. Det er alt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7387: 28 Sep 2010, 22:11 »

Han er begyndt at melde sig så småt ind i kampen nu.. men før spillede han sgu som en lille dreng og havde en dårlig indstilling. Håber han får scoret så han kan få noget selvtillid. Vi har brug for ham Wink

Zone 43
Manager

« Svar #7388: 28 Sep 2010, 22:16 »

Ærgeligt det blev Lass, der blev pillet ud. Han har ellers spillet en god kamp, og er vel vores bedste i dag indtil videre. Fornuftigt dog, at Engelen kom ind, han kan forhåbenlig skabe overtal og mere farlighed på den sidste 1/3 af banen, hvor vi har været svage her til aften.

Kom så Real!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7389: 28 Sep 2010, 23:30 »

Jeg synes det er synd at tråden er ved at udvikle sig til ren chat. Så vidt jeg ved er der en ganske velfungerende chat-funktion her på siden.

Angående kampen: Jeg synes i bund og grund vi spiller en god kamp på usædvanligt svære præmisser. For det første var der et eller andet galt med græsset (eller spillernes støvler) for jeg så i hvert fald både Ronaldo og Higuain skøjte rundt på banen 6-7 gange. Dernæst spillede Auxerre jo en opstilling der lignede 9-1. De havde da samlet alle skuespillere fra filmen "300" samt begge spillerbusser foran eget mål, og så er det godt nok heller ikke nemt.

Så på baggrund af dette synes jeg faktisk vi holder os ganske fornuftigt i boldbesiddelse, er tålmodigt i vores spil og opsøger de få muligheder der var. Samtidigt var der jo næsten totalt lukket af i den anden ende, og det var jo egentlig kun nogle spøjse situationer der skabte det der mindede om Auxerre-chancer.
Endvidere ser vi også hvor genial Mourinho er. Han ser målene ikke kommer ved tålmodighed, laver to geniale udskiftninger i Özil og Di Maria som begge spillede ganske godt da de kom ind, og da målet så endeligt kom, kan han lave en ægte Mourinho-indskiftning ved at tage Higuain ud og M. Diarra ind. Smukt.

Fornuftig kamp, uden dog på nogen måde at være prangende, men tvivler på noget hold kunne have været det under de præmisser.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7390: 28 Sep 2010, 23:46 »

Hvor er vi  dog ineffektive, og især Ronaldo og Higuain er...Vi mangler en rigtig targetman som Nistelrooy...  Mourinho bedte jo også ledelsen om en ekstra angriber... Håber Real køber Dzeko i det næste transfervindue, han kan også spille i Champions League...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7391: 28 Sep 2010, 23:57 »

Jeg er stærkt uenig.
Higuain og Ronaldo lavede en milliard mål sidste sæson og deres mål skal nok komme. Giv dem tid. Samtidigt har vi Benzema som er lidt en anden slags spiller og som spiller bedre og bedre i denne sæson under Mourinho, og et køb af en stjerneangriber vil kun ødelægge en sådan spillers udvikling. Personligt mener jeg slet ikke vi behøver en angriber mere. Vi har to faste (Higuain og Benzema) og en der næsten spiller som en (Ronaldo) og skulle alle tre være skadet har vi nok 5 offensiv-spillere der sagtens ville kunne dække en angriber-position. Skal vi have en angriber skal det i hvert fald ikke være en stjerne til 250-300 mio, så langt hellere en væsentlig ringere til 50-100 mio.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7392: 29 Sep 2010, 00:04 »

Stadig hvor var Higuain henne i de afgørende kampe? Kan du huske kampen mod Lyon? Han er jo ikke en rigtig center foward. Mourinho plejer at spille med typer som Drogba og Milito oppe i front... Higuan er mere en hjælpe angriber til en center foward...

Benzema er ganske enkelt et stort flop. Denne her sæson er nok hans sisdte chance for at bevise hans værd og ærligt talt har han ikke vist det helt store indtil videre...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7393: 29 Sep 2010, 00:10 »

Jeg kan desværre sagtens huske kampene mod Lyon, men vi kan vel være enige om at det var hele holdet der floppede i de store kampe sidste år? Desuden er det blot et år siden han egentlig fik sit gennembrud, så jeg kan virkelig ikke forstå hvis du vil have Real skal købe en Dzeko for så at sætte Higuain på bænken. Det virker fuldstændig idiotisk, og det vil da i for alvor sætte Real Madrid i kritikkernes lys som en købeklub.

Jeg er stadig ikke enig i at Benzema er et flop af førnævnte årsager.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7394: 29 Sep 2010, 00:17 »

Ja, det kan vi være enige om, men især kampen mod Lyon ærger mig. Vi spillede rigtig godt og kunne afgøre det i første halveg, men Higuain kunne bare ikke score den dag...

Nej netop ikke så kunne vi spille med både Dzeko og Higuain.

Benzema minder meget om Higuain. Jeg forstår heller ikke hvorfor man købte ham som ersatning til det mislykkede handel med Villa....

Sider: 1 ... 491 492 [493] 494 495 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010