home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1207 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 490 491 [492] 493 494 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884798 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7365: 21 Sep 2010, 22:14 »

Mod Espanyol, kampen startede for et kvarter siden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7366: 25 Sep 2010, 21:56 »

Hold kæft hvor er det til grin. Skal da love for at jeg gik amok til sidst ved Higuains to chancer. Hvorfor i AL VERDEN laver du saksespark når u har OCEANER af plads!? og den sidste skal han sgu bare hugge til i stedet for at prøve på at afdrible målmanden. Latterligt at vi ikke kan slå dem. Men ok. Op på hesten igen også må vi vinde næste gang. Og gøre det langt bedre.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7367: 28 Sep 2010, 20:00 »

Vi skuffede i weekenden men nu skal vi fandme rejse os. Vi skal helst nå den førsteplads så i dag skal vi ikke tabe et stort skridt. Tror på en hårdt tiltrængt 1-2 sejr!

Higuain (han skylder)
Ronaldo

Zone 43
Manager

« Svar #7368: 28 Sep 2010, 20:20 »

Start 11: Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Khedira, Xabi, Lass; Higuain, Benzema, Ronaldo.

Tror vi fortsætter de gode spillemæssige takter, og henter en stille og rolig 0-2 sejr på to Benzema basser. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #7369: 28 Sep 2010, 20:23 »

Har store forventninger til denne kamp, hvor jeg tror på en dejlig sejr på 0-2 og vi skal klart videre i år efter kun at have nået kvartfinalen sidste år!

Nogen som evt. kender startopstillingen? Smiley

Higuain X2

EDIT: tak

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7370: 28 Sep 2010, 20:32 »

Har store forventninger til denne kamp, hvor jeg tror på en dejlig sejr på 0-2 og vi skal klart videre i år efter kun at have nået kvartfinalen sidste år!

Nogen som evt. kender startopstillingen? Smiley

Higuain X2

EDIT: tak

Prøv at se hvad zone skriver (;

Men ellers kom vi kun til 1/8 finalen sidste år ligesom vi har gjort de andre år. Det skal ændres i år!

Selvfølgelig skal vi videre, men vi kommer sikkert videre fra gruppen, det er jeg ikke i tvivl om. Kampen i aften er ikke speciel vigtig, den skal bare hurtig vindes også skal vi hjem og hive nogle point hjem i Spanien.

Hala Madrid!

Fernando
Gæst

« Svar #7371: 28 Sep 2010, 20:34 »

Prøv at se hvad zone skriver (;

Men ellers kom vi kun til 1/8 finalen sidste år ligesom vi har gjort de andre år. Det skal ændres i år!

Selvfølgelig skal vi videre, men vi kommer sikkert videre fra gruppen, det er jeg ikke i tvivl om. Kampen i aften er ikke speciel vigtig, den skal bare hurtig vindes også skal vi hjem og hive nogle point hjem i Spanien.

Netop derfor skrev jeg: EDIT: tak fordi jeg lagde mærke til det bagefter! Wink og undskyld var nu ikke hel sikker på om det 1/8 delsfinalen eller kvart...

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #7372: 28 Sep 2010, 21:34 »

Er det bare mig, eller virker det som om Ronaldo absolut ingen selvtillid har? Hvilket er meget forståeligt, da intet går hans vej.

Ellers ok første halvleg, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Özil på banen.

Zone 43
Manager

« Svar #7373: 28 Sep 2010, 21:43 »

Der mangler en del på den sidste 1/3 af banen, vi er slet ikke farlige nok, og jeg tror, at det vil hjælpe med en Özil på banen - spørgsmålet er så bare, hvem der skal ud.

- Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #7374: 28 Sep 2010, 21:43 »

Er det bare mig, eller virker det som om Ronaldo absolut ingen selvtillid har? Hvilket er meget forståeligt, da intet går hans vej.

Ellers ok første halvleg, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Özil på banen.

Er faktisk kun enig, men vil hellere se Higuain og Benzema bytte plads og så at enten Özil eller Pedro Léon kommer ind og så an de rokere lidt rundt! Thumbs Up

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7375: 28 Sep 2010, 21:45 »

Pedro Leon er ikke engang med i aften Wink Han er ikk med i truppen så vidt jeg har læst på en nyhed !! Opstemt
hehe Do your homework Fernando ! Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #7376: 28 Sep 2010, 21:48 »

Pedro Leon er ikke engang med i aften Wink Han er ikk med i truppen så vidt jeg har læst på en nyhed !! Opstemt
hehe Do your homework Fernando ! Opstemt

Nårh undskyld! Tunge men Özil ind på banen tak! istedet for Benzema og så bytter han og Higuain så Mesut Özil kommer på venstre kanten, Ronaldo på højre og Higuain på toppen Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #7377: 28 Sep 2010, 21:52 »

Ronaldo og Higuain på bænken nu...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fernando
Gæst

« Svar #7378: 28 Sep 2010, 21:55 »

Ronaldo og Higuain på bænken nu...

Hvem er kommet ind?! Har vist ikke fulgt med?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7379: 28 Sep 2010, 21:56 »

Hvem er kommet ind?! Har vist ikke fulgt med?

Han mener at de BØR sættes på bænken Tunge

Sider: 1 ... 490 491 [492] 493 494 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010