home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1218 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884800 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7350: 15 Sep 2010, 21:30 »

1.Halvleg

Sidder med lidt blandede føleser her ved pausen... Det er jo selvfølgelig altid dejligt med en føring, men spillet er bestemt ikke prangende, alt for mange sløsede afleveringer og brændte chancher! Marcelo skal jo bare sparke den bold i kassen når han har alt den plads. Tror vidst det er bedst hvis Ronaldo og Di Maria skifter plads, men de står godt og kompakt i forsvartet efter min mening, men der skal i hvertfald ændres noget oppe i offensiven! Smiley og gad godt se at deres backs Marcelo og Arbeloa forsøgte på overlap istedte for at trække ind imod midten, som jeg så Marcelo gjorde...Og de der lange bolde de nogle spiller om mod de angriberne det synes jeg er noget af det dummeste jeg nogensinde har set i fodbold jeg hader bare når hold spiller med lange bolde istedet for at køre bolden rundt Smiley. Men det sgu dejligt med en føring her ved pausen

og fik ret i det med en af målscorene i kampen! Opstemt

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7351: 16 Sep 2010, 00:08 »

1.Halvleg

Sidder med lidt blandede føleser her ved pausen... Det er jo selvfølgelig altid dejligt med en føring, men spillet er bestemt ikke prangende, alt for mange sløsede afleveringer og brændte chancher! Marcelo skal jo bare sparke den bold i kassen når han har alt den plads. Tror vidst det er bedst hvis Ronaldo og Di Maria skifter plads, men de står godt og kompakt i forsvartet efter min mening, men der skal i hvertfald ændres noget oppe i offensiven! Smiley og gad godt se at deres backs Marcelo og Arbeloa forsøgte på overlap istedte for at trække ind imod midten, som jeg så Marcelo gjorde...Og de der lange bolde de nogle spiller om mod de angriberne det synes jeg er noget af det dummeste jeg nogensinde har set i fodbold jeg hader bare når hold spiller med lange bolde istedet for at køre bolden rundt Smiley. Men det sgu dejligt med en føring her ved pausen

og fik ret i det med en af målscorene i kampen! Opstemt

Spillet var da klasse.  Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #7352: 16 Sep 2010, 07:25 »

Nej de kan godtspille bedre end det der og de skal i hvertfald have ændret også oppe i offensiven! Men anden halvleg var sgu ligsom første halvleg, men er skam glad for det gode resultat. Men en jeg virkelig var imponeret af, så er det min yndlingsspiller Mesut Özil, som bare spillede så lækkert og virkeligt lagde nogen gode afleveringer og et oplæg til Huguain! (L)

Zone 43
Manager

« Svar #7353: 16 Sep 2010, 14:51 »

Spillet var ganske flot, det eneste man kan sætte en finger på, er de mange brændte chancer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7354: 18 Sep 2010, 11:40 »

Fernando, var du stang-bacardi i onsdags? Så vi den samme kamp?
Vi har ikke spillet bedre i meget lang tid. Det eneste overhovedet man kan tillade sig at være utilfreds med var som Zone nævner de tonsvis brændte chancer. Men for at der kan være der, kræver det jo tonsvis af chancer, og det var der jo. Ajax fik sig gedigen lektion i europæisk topklasse fodbold, og de kan tage at takke deres hollandske landsholdsmålmand og uhyre manglede skarphed for at det ikke blev en ordentligt en over fingrene. 10-0 ville næsten ikke have været ufortjent.

Afleveringer var hurtige præcise og lige som de skal være. Jeg er ganske uforstående over hvad du mener med de var sløsede.

I aften gælder det Real Sociedad, og jeg tror selvfølgelig på at de fortsætter stormløbet i offensiven, men denne gang banker de dem ind. Forsvaret fortsætter naturligvis de fantastiske takter og holder 0'et. Og så kan de jo ikke blive andet end 3-0 til kongeklubben fra hovedstaden.
Ramos er tilbage så mon ikke det blive en gentagelse af onsdagens startere med en udskiftning af Arbeloa til fordel for Ramos.

San Iker
Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuain

Vuelve la ilusión

Fernando
Gæst

« Svar #7355: 18 Sep 2010, 11:43 »

Nej Knudsen jeg fik Rekorderlig Grin hvad tid er det at kampen starter og, hvor bliver den vidst?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7356: 18 Sep 2010, 11:48 »

Pff, noget måtte du i hvert fald have været på, for jeg forstår da overhovedet ikke hvordan du mene det om kampen.

22.00 på 6'eren.

Vuelve la ilusión

Fernando
Gæst

« Svar #7357: 18 Sep 2010, 11:55 »

okai tak og så kan jeg desværre ikke se den, men vil da forsøge at finde kampen et sted på nettet så Wink..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7358: 18 Sep 2010, 12:20 »

Kampen i onsdags mod Ajax var ganske fornuftig i mine øjne. Özil spiller en rigtig god kamp, hvor han skaber utrolig meget, via. hans fantastiske overblik og kreativitet. Jeg tror helt sikkert på, at det er et af de bedste indkøb Real nogensinde har gjort på transfermarkedet.

Til selve kampen er jeg også enig med Zone og Knudsen, altså de spiller jo rigtig flot fodbold, hvilket kommer til udtryk i pasningsspillet, som er typisk spansk stil, hviket er fremragende at se på. Chancer var der i hvert fald også nok af! Cristiano Ronaldo er stadig en af de bedste spillere i verden i mine øjne, men han mangler skarpheden foran mål, som vi ved han har endnu. Den måde han er så fremadrettet på er jo fantastisk, især i den iforevejen spanske offensive spillestil. Han er verdensklasse til, at holde i bolden med sine fantastiske driblinger, hvilket gør modstanderen nødsaget til, at lave en mandsopdæking eller få en masse spillere til, at gå i ham og snuppe bolden, men det er svært!
Han brændte utroligt meget i onsdags, hvilket skal rettes op på, men det er jeg ikke så bekymret for, når man har en træner, der hedder Mourinho!

Hvis Real Madrid skal gå hele vejen i år, både i La Liga, Copa del Rey og CL, skal der ske nogle forbedringer. Køglighed foran mål er den største mangel i mine øjne, for selve opbygningsspillet er rigtig fornuftigt og generelt flyder spillet derudaf.

Jeg er sikker på, at Mourinho er den rette mand for Madrid, fordi han er en helt igennem fantastisk træner. Det taktiske koncept, er der ingen der kan gøre bedre end ham! Jeg tror bare også, at det er det sværeste at få en spansk fodboldklub op, at kører på det højeste niveau igen, fordi der er så mange krav til, hvordan man skal spille, og jeg tror at det gør Mourinho til en endnu bedre træner, fordi det giver ham en masse udfordringer.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7359: 18 Sep 2010, 14:21 »

Tror vi vinder 3-0 i aften.

Higuain
Özil
Cristiano

iHala Madrid! Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #7360: 18 Sep 2010, 14:32 »

Tror vi vinder 3-0 i aften.

Higuain
Özil
Cristiano

iHala Madrid! Thumbs Up

+1  Thumbs Up

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7361: 18 Sep 2010, 14:58 »

I aften skal vi ud og fortsætte det fantastiske spil fra i onsdags, men man skal også huske at det altid er svært at spille oppe i Baskerlandet, så det bliver en af disse kampe som bliver meget mere fysisk betonet end teknisk, hvilket vi plejer at være svage overfor. Tror dog alligevel på sejr i aften. 2-4 til os. Özil, Ronaldo, Higuain og Benz står for målene.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #7362: 18 Sep 2010, 22:50 »

Tror der venter en kæmpe opsang fra Mourinho, her i pausen. Hold da kæft en elendig første halvleg, det hele sejler jo rundt.. De to backs, Ramos og Marcelo, der leger wings, ingen rigtige tilbageløb, elendig offensiv hvor intet virker. Ubeslutsom

Jeg så gerne Arbeloa, Lass og Benzema på banen efter pausen, gerne på bekostning af Marcelo, Khedira/Xabi og di Maria. Så kunne det da tænkes, at vi defensivt vil stå bedre, så Sociedad ikke får flere kæmpe chancer, og samtidig er Benzema bedre fysisk end Higuain, hvilket virker tiltrængt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7363: 21 Sep 2010, 21:59 »

Tror på en 3-1 sejr. Ronaldo & Higuain x2

iHALA MADRID!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #7364: 21 Sep 2010, 22:07 »

Hvem og hvornår spiller de?

Sider: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010