home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884906 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7335: 29 Aug 2010, 22:57 »

Ej hvor ærgerligt, at vi spiller uafgjort med alle de store chancer vi havde.... Ronaldo og Higiuan skal ikke være selviske over for hinanden....

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7336: 30 Aug 2010, 01:04 »

Men jeg tror alle kan blive enige om, at Canales vil udvikle sig meget mere i en klub hvor han spiller fast.

Vågn op. Canales får meeeeeeget spilletid i denne sæson.  Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #7337: 30 Aug 2010, 07:30 »

Ja, og plus at han hver dag træner med de største stjerner, han bliver helt sikkert en stor spiller i fremtiden, og han skal nok få spillet 20-30 kampe i år for Real, hvilket er rigeligt for så ung en spiller

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7338: 30 Aug 2010, 08:23 »

Virkelig god kilde som har Pavlyuchenko på truplisten med nr. 19?

Desuden spiller Lass med nr. 10, og M. Diarra med nr. 6 som slet ikke er på listen og mig bekendt ikke er solgt endnu.
Endvidere er Drenthe heller ikke at finde på listen, og selvom han er regnet for smidt på porten i uduelighed, er det ikke officielt endnu.

Fuck, min fejl. Har ellers aldrig oplevet at wiki har de forkerte numre, men man kan se der har været fjolser inde og rette så, da de ser meget rigtige ud nu, efter det i siger. Beklager. Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7339: 30 Aug 2010, 17:40 »

Så fik vi vist slået fast det var nr. 19 Özil spillede med, men det tror jeg faktisk ikke har stået noget steder overhovedet.

Angående kampen i går har det selvfølgelig ødelagt min dag i dag, hvilket det altid gør når Real ikke lever op til forventningerne. Higuain og Ronaldo kunne sagtens have afgjort kampen med omkring 4 100 procentschancer hver som på deres skarpe dage havde været der. Derudover kan man trøste sig med at Carvalho og Ramos stod skræmmende godt i forsvaret og lukkede af for næsten alt der kunne være af chancer, og resten tog San Iker med usvigelig sikkerhed. Det bliver vigtigt for sæsonen.

Og så fik vi da også på plads at Canales (selvfølgelig) er et niveau under Özil endnu. Flot debut af Özil som var skarpe i næsten alle sine afleveringer. Dårlig debut af Di Maria og Canales som knapt nok kunne spille forbi en mand.
Derudover synes jeg vi fik vist en ret underlig Lass. Han virkede bedre end sidste sæson, men alligevel var han alt alt alt for ivrig og jeg var alvorlig bange for han ville ende med en udvisning, og han begik generelt alt for mange frispark, som virkede perfekt til Laudrups plan. Dog synes jeg han er god nok til man skal beholde ham og det er M. Diarra der skal på porten.
Og så vil jeg da lige rose Benzema som igen lignede en der virkelig vil bevise noget. Han gjorde hvad han fik besked på af Mourinho og lagde sig ud på højrekanten for at opnå bredde, og det virkede til tider. Samtidigt var han sammen med Özil den eneste man kunne forvente den målgivne aflevering skulle komme fra.

Selvom det var et skidt resultat, så er jeg fortrøstningsfuld. Vi var ganske enkelt ikke skarpe, og det skal der simpelthen bare laves om på, men vi ved vi har angriberne til det.
¡HALA MADRID!

Vuelve la ilusión

Nicocp
Reserveholdsspiller

« Svar #7340: 11 Sep 2010, 19:53 »

Fantastisk resultat af Hercules.. Det kan da kun give Real selvtillid til at klaske Ousasuna fuldstændig! Opstemt

Real vinde 6-1 Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7341: 15 Sep 2010, 17:03 »

Så starter jagten på pokalen med de store ører i aften! kan ikke vente til kampen. Forhåbentlig kommer vi forbi den skide 1/8 finale i år.

Tror vi vinder en 'sikker' 1-0 sejr i aften. Vi skal lige lidt længere ind i sæsonen også tror jeg også der kommer gang i offensiven.

iHALA MADRID!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #7342: 15 Sep 2010, 19:00 »

Tror der kommer lidt flere mål end et enkelt, 3-1 er mit bud. Offensiven skal jo i gang før eller siden, så hvorfor ikke i aften. Smiley

Jeg tror vi stiller op med følgende 11.
Casillas
Arbeloa - Pepe - Carvalho - Marcelo
Khedira - Özil - Xabi
Ronaldo - Higuain - di Maria

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #7343: 15 Sep 2010, 19:32 »

Håber sgu virkelig at vi vinder Champions League i år! tror det vil blive en kamp, hvor vi dominere megen af spillet, men tror sgu at vi vinder 3-0 over Ajax
Nogen som ved hvorfor Ramos ikke er med i startopstillingen? Men på den anden side er jeg lykkelig over at kunne se min yndlingsspiller Mesut Özil spille idag, men 3-0 til os! Thumbs Up

Ronaldo
Özil
Higuain   IHala Madrid! (L)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7344: 15 Sep 2010, 19:41 »

Så er det endelig tid til at se hvad Mr. Speciel One kan præsterer i sin første CL-kamp med Real. Jeg tror ikke den bliver så ensidig som folk går og tror. Faktisk har jeg selv smidt penge på en 1-måls sejr, og grunden til det kunne ses i weekendens kamp. Mourinho er ingen storsatser, han ønsker hele tiden at holde mange mand bag bolden også når man selv har den, derfor bliver der naturligvis skabt mindre - omend der nok skal falde et mål i ny og næ Wink

1-0 til Real med Higuain som målscoreren Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #7345: 15 Sep 2010, 19:48 »

Nogen som ved hvorfor Ramos ikke er med i startopstillingen?

Ramos har meldt fra i 11. time med en skade, desværre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #7346: 15 Sep 2010, 20:20 »

Nåh, men har fuld tiltro til Arbeloa, men græstæppet på banen ser sgu ikke så godt ud, desværre.. Håber dog at se Christian Eriksen i Ajax' Startopstilling idag og håber virkelig også at ''The Special One'' og drengene får et bedre resultat end i weekenden og mod Mallorca! Smiley.

Opstillingen er:

Casillas
Arbeloa - Carvalho - Pepe - Marcelo
          Alonso - Khedira
                 Özil
Ronaldo      Higuain     Di Maria

skulle jeg da mene da de vidste den ret hurtigt Grin 

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #7347: 15 Sep 2010, 21:12 »

Özil spiller fandme godt indtil videre! Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #7348: 15 Sep 2010, 21:14 »

Özil spiller fandme godt indtil videre! Opstemt

Og også Di Maria, men tror sgu det vil hjælpe meget, hvis Cristiano Ronaldo og Di Maria skifter plads Smiley..

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #7349: 15 Sep 2010, 21:18 »

Ja, især fordi Di Maria efter min mening klart spiller bedst på venster + Ronaldo spiller godt på begge kanter, så vi må håbe de bytter plads i halvegen Smiley

Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010