home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003001 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5220: 12 Jun 2009, 20:17 »

Fuck man, hvornår stopper I med alt det jalousi-crap, så man kan kigge i tråden igen, uden at man skal læse alt det tuderi dér!?
TUDERI og jalousi  crazy

Det her har da på ingen måde noget med jalousi jeg gør.. Forhold til til det punkter jeg fremstiller frem for at kalde det jaloux..

For jeg kan umuligt være jaloux på real, som stadig ikke har indset at deres forsvar er til rotterne og stadig konsekvent køber offensive stjerner.. Hvordan kan jeg være jaloux på at i SUVERÆNT enda bruger flest penge i europæisk fodbold, men ikke engang magter at vinde cl eller La liga oftere..

Jeg mener bare, syntes det er på tide real kommer op til overfladen, og bruger de 1.2 mia på defensive forstærkninger !.. Mit bedste gæt er at real intet har lært fra sidste sæson  crazy

Enig med Claudio - gå ud og brug 3 milliarder på 11 offensive spillere.. Lad dem hæve 3 mio om ugen og se om de ikke skider madrid et stykke .. Der er ingen klubånd eller hold ånd i Real Madrid.. Der er RAUL og Casilias .. Alt andet er der for pengene .. Det ville jeg være bekymret over som Madrid fan .. Ingen holdånd, ingen klubånd .. Kun 25 penge griske spillere der skider klubben et stykke ..

Det her er også noget andet jeg har lagt mærke til.. Det her syntes jeg kommer til udtryk på banen lige så snart der er den MINDSTE modgang.. I falder FULDSTÆNDIGT sammen, og alle 11 spiller som 11 individer.. Hva gør i så..

Går ud og henter nok det mest selvcentrerede individ i ronaldo, og tror at han kan løse det hele. suk  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5221: 12 Jun 2009, 20:18 »

Claudio sjovt at det skulle komme fra en lazio fan.. Skal jeg minde dig om Mandieta og Crespo??? Du er godt nok dobbeltmoralsk...

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5222: 12 Jun 2009, 20:18 »

Hvordan skal han komme "tilbage" når han ikke har været inde ved "jer"
Det er jo dig der komme vaslene arrogant ind i Real madrid tråden og sviner klubben Smiley  Wink

Sviner ikke klubben til.. Er bare uenig i KAKA og Ronaldo = Succes som mange af jer naive gutter tror ..
I har imo haft en mere skræmmende offensiv og der vandt I CL 1 gang på 6-7 år.. Ikk specielt pragende hvis du spørg mig..

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5223: 12 Jun 2009, 20:19 »

Hahaha. Jalousikorten er spillet så mange gange. Hvis jeg var jaloux, kunne jeg jo bare blive fan af Real Madrid?
Det handler bare om at vi ikke er enige i jeres måde at drive en forretning eller sågar at holde en fodboldklub på. Det nytter ikke, at du trækker dét der kort hele tiden, bare fordi vi kritiserer din klub.

Jamen hvorfor bliver i ved, vi bliver jo aldrig enige ffs. Ok, gør  jer det tilfredse hvis vi ændrer trådens navn til 'Købeklubbens tråd' eller 'Fodboldens ødelæggeres tråd' eller hvad i nu mener.. For hvis det dét, der vil gøre jeg tilfredse, så er jeg med på den, da jeg synes at vi har kørt denne debat alt for lang tid, hvor vi ikke er kommet nogle vejne! Jeg har ikke noget i mod at I siger vi er købeklub, jeg er fucking ligeglad med alt det crap i lukker ud, jeg ved at vi skal være verdens bedste hold igen, og det er vi godt på vej til SELVOM vi er købeklub(som alle andre klubber, desuden også er, men lader bare lortet ligge nu).

Haha jalousi .. KS7 kom tilbage til os når I HAR VUNDET NOGET !

Skal jeg nok. Jeg lover det, men hvorfor bliver I ved??? Jeg fatter det ikke!!

verdenskrig
Manager

« Svar #5224: 12 Jun 2009, 20:21 »

Konge@

Jeg håber bare ikke den kritik er henvendt mod mig, da jeg rent faktisk peger på nogle ting i burde gøre i stedet for det i gør Peace

At jeg så er uenig i at man skal bruge så mange penge på en spiller er naturligvis mit problem.. Men når i så endelig gør det så tag dog og brug dem efter behov og ikke efter navn..

det er blot min holdning Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5225: 12 Jun 2009, 20:22 »

For jeg kan umuligt være jaloux på real, som stadig ikke har indset at deres forsvar er til rotterne og stadig konsekvent køber offensive stjerner.. Hvordan kan jeg være jaloux på at i SUVERÆNT enda bruger flest penge i europæisk fodbold, men ikke engang magter at vinde cl eller La liga oftere..

Jeg mener bare, syntes det er på tide real kommer op til overfladen, og bruger de 1.2 mia på defensive forstærkninger !.. Mit bedste gæt er at real intet har lært fra sidste sæson  crazy

Kig nu hvad jeg har skrevet, fordi gider ikke skrive det igen og igen, når hele lortet bliver ved med at getage sig og gentage og gentage sig!!

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #5226: 12 Jun 2009, 20:24 »

Hold nu kæft i tabere der tuder fordi Madrid bruger penge. Jeg er Barca-fan, men er ret ligeglad hvor mange penge Madrid bruger på nyindkøb. De har brug for det, efter en elendig sæson og flere elendige spillere, så selvfølgelig skal de have strammet op i truppen og komme af med de rådne kar. Næste år CHL-finale spilles på Bernabeu, så det bliver jo en kæmpe motivationsfaktor, om de så vælger at bruger 95 millioner Euro på Ronaldo kan i være ligeglade med.  Thumbs Up

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5227: 12 Jun 2009, 20:26 »

Haha også har I de klart mest illoyale fans .. Der er intet i medgang og modgang der .. Er du syyyyg bare ved 0-0 i pausen pifter I jeres hold ud af banen .. Iloyalitet ftw og det er I satme kendt for i Madrid ..

Enig med Claudio - gå ud og brug 3 milliarder på 11 offensive spillere.. Lad dem hæve 3 mio om ugen og se om de ikke skider madrid et stykke .. Der er ingen klubånd eller hold ånd i Real Madrid.. Der er RAUL og Casilias .. Alt andet er der for pengene .. Det ville jeg være bekymret over som Madrid fan .. Ingen holdånd, ingen klubånd .. Kun 25 penge griske spillere der skider klubben et stykke ..

Forhold dig til det KS7 istedet for at sige alt det vi siger er lort.. Prøv at forhold dig til nogle konkrete ting istedet for at være totalt selektiv..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5228: 12 Jun 2009, 20:27 »

Sviner ikke klubben til.. Er bare uenig i KAKA og Ronaldo = Succes som mange af jer naive gutter tror ..
I har imo haft en mere skræmmende offensiv og der vandt I CL 1 gang på 6-7 år.. Ikk specielt pragende hvis du spørg mig..

Haha også har I de klart mest illoyale fans .. Der er intet i medgang og modgang der .. Er du syyyyg bare ved 0-0 i pausen pifter I jeres hold ud af banen .. Iloyalitet ftw og det er I satme kendt for i Madrid ..

Haha. Det er sgu da at svine en fodbold klub for hårdt det der. Lidt pinligt at du prøver at redde den op. Jeg er sikker på at hvis jeg gik ind og skrev det i Brøndby tråden ville jeg få en hård advarsel & faktisk kan jeg slet ikke forstå at "admins" herinde på sitet bare tillader dig skrive sådan noget om en anden fodbold klub på den måde du siger det. Jeg er faktisk dybt overrasket over at sådan et indlæg bare lige pludselig havner i en debat! Jeg begriber det ikke? Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 20:28 af JakobHove » Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5229: 12 Jun 2009, 20:27 »

Konge@

Jeg håber bare ikke den kritik er henvendt mod mig, da jeg rent faktisk peger på nogle ting i burde gøre i stedet for det i gør Peace

At jeg så er uenig i at man skal bruge så mange penge på en spiller er naturligvis mit problem.. Men når i så endelig gør det så tag dog og brug dem efter behov og ikke efter navn..

det er blot min holdning Smiley

Nej, ikke direkte dig, men må indrømme at der også er lidt over det også, men dog mest Claudio, som hver eneste gang han kommer i tråden, så kommer han med provo-indlæg, og får næsten alle Real-fans op og koge! Han kommer aldrig med nogle argumenter. Fyrere bare noget lort af, og såååh..

'Fortiden afspejler fremtiden'. Hvad fuck er det noget lort og sige, eller argumentere med!? Han ER direkte jaloux, og TUDER over vores indkøbspolitik! Jeg vil helt sikkert være enig med dig VK, hvis det forbliver sådan om ca. halvanden måned, men synes bare at I undervurderer Peréz, da han selv har været ude og sige at han HAR lært af sine fejl, dvs. vil han også tænke på defensiven, som han ikke gjorde i sit første regerings-periode!

patrick J
Manager

« Svar #5230: 12 Jun 2009, 20:28 »

Hvorfor har alle så skide travlt med vi har brugt sygt mange penge på 2 spillere! Halvdelen er jer siger jo bare at de skider klubben i stykker, så hvorfor kan i ikke være ligeglade?!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #5231: 12 Jun 2009, 20:29 »

Hold nu kæft i tabere der tuder fordi Madrid bruger penge. Jeg er Barca-fan, men er ret ligeglad hvor mange penge Madrid bruger på nyindkøb. De har brug for det, efter en elendig sæson og flere elendige spillere, så selvfølgelig skal de have strammet op i truppen og komme af med de rådne kar. Næste år CHL-finale spilles på Bernabeu, så det bliver jo en kæmpe motivationsfaktor, om de så vælger at bruger 95 millioner Euro på Ronaldo kan i være ligeglade med.  Thumbs Up

Undskyld jeg siger det.. Men hold selv kæft crazy Peace

det her er et DEBATforum, og det er netop sådan et sted man ytrer sig om ting man er enig om, men så sandeligt også om ting man er uenig i!.

Hvis nogle mener at man sku drive en fodboldklub på andre måder, eller har andre ideer frem for den real praktiserer med at tømme verden for penge, så er man sku ikke en idiot..

Så har man en anden holdning.. Og jeg syntes det er tyndt at en del real fans herinde selv tuder over at folk kommer med deres mening.. Føler i jer ramt? ..

For havde det været min klub havde jeg ikke tudet, men i stedet argumenteret for hvorfor det er fornuftigt at min klub handler netop som den gør..

Mange real fans herinde beklager sig over at folk tuder, men er ikke en fis bedre selv.. Dobbeltmoralsk i min bog  Peace

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5232: 12 Jun 2009, 20:30 »

Okay, Reals hold skal bestå sådan:
En klassekeeper (Har de Iker)
En god højreback (Har de Sergio) En god midterforsvar (Har de Pepe) En god midterforsvar (Har de ikke evt. Albiol) en god venstreback (Har de ikke evt. Cole)
En oprydder (Har de ikke Lass har ikke klassen evt. Xabi)
2 centralmidtbane (Har de ikke, kan ikke komme på nogen)
2 offensive guder (Cris og Kaka)
1 klasseangriber ( Villa formentligt)

Dvs. 1 ny midterforsvar, en ny venstreback, 1 ny defensiv og 2 centrale og 1 angriber mangler de imo.
Altså et havlt hold plus bredden.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #5233: 12 Jun 2009, 20:30 »

United købte Berbatov for jeg ved ikk hvor mange penge sidste sæson, men er det kun mig der kan huske det nu Smiley ?

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5234: 12 Jun 2009, 20:30 »

Forhold dig til det KS7 istedet for at sige alt det vi siger er lort.. Prøv at forhold dig til nogle konkrete ting istedet for at være totalt selektiv..

Og forhold dig til at vi skal til at gå i gang med NY sæson, glem nu fortiden for fanden, hvor svært kan det være!? Læs hvad jeg skrev i mit tidligere indlæg, hvor jeg siger at jeg nok er enig med jer om halvanden måned, eller efter næste sæson, hvis vi skal gå helt dertil, HVIS Peréz' projekt ikke lykkes, selvom man er næsten helt sikker på at den gør!!!!

Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010