home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002951 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5235: 12 Jun 2009, 20:33 »

Hvordan vil du afhjælpe manglen på hold og klubånd ved at købe Kaka og Ronaldo ??
Især når sidstnævnte ik ligefrem er kendt for at være en fighter.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5236: 12 Jun 2009, 20:34 »

Jakob der er forskel på at svine en klub og sige sandheden..
Og når jeg bliver bekræftet af Fabio Cannavaro så er der noget om det.. Det med fans'ne der pifter af deres spillere er noget vi ALLE har set flere gange på kanal 5 og 6'eren .. Såå I'm just stating the facts ..

Nu ved du jo ikke om det er sandheden det du sidder og siger. At det er 25 pengegriske fodboldspiller som skider klubben et stykke. Vi har også set Brøndby pifte af Kent Nielsen og nogle af spillerne. Kæft nogle iloyale fans brøndby har, hva? Jeg synes det går ud i ét!. Så jo - jeg synes stadig at du har svinet Real Madrid alias Konge klubben  Smiley Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5237: 12 Jun 2009, 20:35 »

Hvordan vil du afhjælpe manglen på hold og klubånd ved at købe Kaka og Ronaldo ??

Nu har Ronaldo jo sagt at Real Madrid har altid været hans ynglings klub - så du ved jo ærlig talt ikke om Ronaldo bliver en meget mere ydmyg spiller når han kommer til klubben!  Kys

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5238: 12 Jun 2009, 20:37 »

Hvorfor ikke? Pellegrini er der, og han har vist at han VIL styre sine spillere, og da superstjernen i Villareal, Riquelme, ikke gad høre efter, så smed han ham væk.. Og Ronaldo behøver ikke fighte, når han er off. spiller?  Rullende Øjne

Nu har denne debat kørt uafbrudt i 3 dage, HVOR DER IKKE ER SKET EN SKID VED DET, ALLE HOLDER SIG TIL SIT, OG DET RESPEKTERER JEG!

DÉT DER GÅR MIG PÅ, ER AT ALLE BLIVER VED!  Rullende Øjne

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5239: 12 Jun 2009, 20:37 »

Der er over 2 måneder til transfer vinduet slutter... Hav nu ikke så travlt med indkøbene, de skal nok komme også de defensive...

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5240: 12 Jun 2009, 20:37 »

Jeg prøver ikke at redde en skid Jakob.. At du ik ka se forskel på hvad der er fakta og hvad en sviner er .. ja det er pinligt ..
Det kan IKKE være en sviner når det i virkeligheden er SÅDAN det forholder sig.. Du burde måske læse hvad Fabio Cannavaro har sagt .. Også tjek Madrid fans'ne under kampe hvor det går dem "lidt" imod.. De pifter og buer af ingen ting .. Er det IKKE ILLOYALT ?

Tjaa men Madrid fans'ne gør det hver gang .. Det gør Bif'ferne ikke.. Der er også grænser for hvad man ska finde sig i men når man pifter af sit hold før pausen ved 0-0 og ved pausen osv så er det satme illoyalt.. der er forskel på hvordan og hvornår det sker ..

Hvis spillerne elskede klubben ville de så efter din mening ikke kæmpe mere for det ??

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5241: 12 Jun 2009, 20:40 »

Og ang. det med at spillerne piftere Real ud af banen, når de spiller ad lort mod bundhold, det synes jeg ikke de skal gøre, jeg synes de skal klappe af dem og være rigtig, rigtig glade!!

(Ironi kan have været brugt)

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5242: 12 Jun 2009, 20:40 »

Kaka havde mulighed for at vælge City eller Chelsea eller Real Madrid, lægger der ikke også noget kærlighed i det, at han valgte Real Madrid?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5243: 12 Jun 2009, 20:41 »

Hvorfor ikke? Pellegrini er der, og han har vist at han VIL styre sine spillere, og da superstjernen i Villareal, Riquelme, ikke gad høre efter, så smed han ham væk.. Og Ronaldo behøver ikke fighte, når han er off. spiller?  Rullende Øjne

Nu har denne debat kørt uafbrudt i 3 dage, HVOR DER IKKE ER SKET EN SKID VED DET, ALLE HOLDER SIG TIL SIT, OG DET RESPEKTERER JEG!

DÉT DER GÅR MIG PÅ, ER AT ALLE BLIVER VED!  Rullende Øjne

Du kan jo i princippet holde dig ude af den hvis det går dig så meget på..
Tjaa det har du ret i men Real Madrid har jo brug for nogle der gider fighte for klubben.. Bedst illustreret ved at på anfield da I kom bagud 1-0 gav alle op.. Pinligt at se på og jeg ville væmmes som fan af min klub hvis det skete..

Tjaa Pelligrini ka bare ik smide ronaldo væk. Det er forskellen med et prisskilt på 700 mio ca.. så kan han foretage sig hva han vil .. Han er større end klubben i det øjeblik han kommer derhen for den pris.. Men jeg er egentligt ligeglad med hvor mange penge I bruger på enkelte spillere synes bare det er sjovt I ikke har lært af fortidens fejl..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5244: 12 Jun 2009, 20:42 »

Og ang. det med at spillerne piftere Real ud af banen, når de spiller ad lort mod bundhold, det synes jeg ikke de skal gøre, jeg synes de skal klappe af dem og være rigtig, rigtig glade!!

(Ironi kan have været brugt)

Nej men man ska sgu være loyal .. I medgang og modgang .. hvad hjælper det at pifte af dem??

Kaka havde mulighed for at vælge City eller Chelsea eller Real Madrid, lægger der ikke også noget kærlighed i det, at han valgte Real Madrid?

Nææ Kaka ville helst blive i Milan men grundet lorte økonomi i klubben valgte han at skifte for at hjælpe dem.. SÅ ingen kærlighed til Madrid men masser til Milan..

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #5245: 12 Jun 2009, 20:43 »

Der lægger ikke en skid kærlighed i det.
Han ville til spanien, klubben havde accepteret tilbuddet = indikeret at de hellere vil have pengene end ham.
Hvad havde du gjort?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5246: 12 Jun 2009, 20:44 »

Man er det ikke uloyal, hvis man pifter af sit hold, på grund éns hold spiller dårligt? Piftrierne viser jo netop, at man vil have at holdet skal ændre sig og være bedre...

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #5247: 12 Jun 2009, 20:45 »

Hvordan går det med Villa sagen, er der nogle der ved det ?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5248: 12 Jun 2009, 20:46 »

DimitarBerbatov @

Jeg synes bare at det eneste man kan tolke ud fra dit indlæg er at svine Real Madrid. Og endnu mere irreterne er at du prøver at spille mere klog end du er. Du skriver som om du ved alt hvad der foregår i klubben. Nu har jeg ikke set hvad Cannevaro har sagt og det kunne være fedt hvis din besked understøttede et link hvor han har sagt det. Men bare fordi én spiller har været ude i pressen og sige at " alle spillerne skider klubben et stykke" - jeg mener at det var det DU sagde at de gjorde - så skulle ALLE 25 gøre det. Det finder jeg meget tvivl i?!

Det med at fansene pifter er klubben kunne også tolkes på en anden måde - men det overrasker mig nu ikke at du har valgt at tolke det på den dårlige måde. Det kan være at de elsker klubben så højt at de vil have dem til at præstere hver eneste gang! Jeg er sikker på at du finder en masse Madrid fans som elsker Verdens største klub - som jeg mener Real Madrid er - rigtig højt!

Men igen - Jeg synes det er at svine en klub, men vi kan jo teste det hvis du vil med en anden klub Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5249: 12 Jun 2009, 20:46 »

Det er pisse ILLOYALT .. Hvad hjælper det for holdet at alle fans'ne vender dem ryggen hver gang det ik går som det burde ??
Men tjaa spillerne vender jo også klubben ryggen hvergang det går dårligt så det må bare være kulturen i Real Madrid ?

Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010