home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003900 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4485: 05 Jun 2009, 16:00 »

hehe jeg kender skam godt planerne, eller rygterne om at sælge de ovennævnte pladser, men selv Chelsea med Abramoviches mange mia. i ryggen køber ikke spillere for 2 mia Wink

Der må være mange der bliver Real-fan fordi det er den eneste klub i verden, hvor der kan opstå scenarier som ville tage pænt lang tid at opbygge selv i FM, på rigtig kort tid, så længe præsidenten hedder Florentino Perez Smiley

Uh, det her må da i øvrigt være det ultimative købe-hold hæhæ Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 16:03 af KongFjong » Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #4486: 05 Jun 2009, 16:02 »

Det lader til at Ribery også rykker nærmere og nærmere Real.. Perez skal vist angiveligt på besøg i München indenfor kort tid for at snakke med Rummenigge og Hoeness..

Fc Bayern - Stern des Südens

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4487: 05 Jun 2009, 16:06 »

Jeg må indrømme jeg slet ikke er bange for at real madrid kommer i økonomisk krise. Hvis der er noget perez kan, så er det, at drive en forretning og have overskud.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4488: 05 Jun 2009, 16:13 »

Snakker bestemt heller ikke om økonomisk krise Wink

Snakker bare om at man nok ikke køber alle de spillere nogle nævner som muligheder for at spille på samme hold Smiley Ronaldos eksempel er langt mere realistisk Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4489: 05 Jun 2009, 16:43 »

Kaka's far der leder forhandlingerne med Real Madrid skulle efter sigende være usandsynlig grådig, og derfor er der nu en mikroskopisk chance for at Kaka-handlen ikke bliver til noget.
Vilde krav fra Kaká får Real til at tøve

Vuelve la ilusión

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4490: 05 Jun 2009, 16:53 »

Marca skriver at Silva har et fod i madrid

Zone 43
Manager

« Svar #4491: 05 Jun 2009, 18:19 »

Så det vil sige at hvis vi ser bort fra priser osv, vil du hellere have en Ruud end Ronaldo i front Shockeret?

Jeg ser gerne Ruud, eller en type som ham, til at være den ene angriber, ja. Og så en mere bevægelig en ved siden som Higuain, Ronaldo, som jeg dog ser som værende fløj, o.l.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #4492: 05 Jun 2009, 21:52 »

Det lader til at Ribery også rykker nærmere og nærmere Real.. Perez skal vist angiveligt på besøg i München indenfor kort tid for at snakke med Rummenigge og Hoeness..

Der står inde på bold.dk at Kahn har sagt at Ribery's snakken om de "store" klubber kan forårsage stor strid på holdet, så mon ikke han ryger inden 31. august?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4493: 05 Jun 2009, 21:59 »

Marca skriver at Silva har et fod i madrid

Ja, fordi hans agent har været til samtale på Bernabéu.

Kaka's far der leder forhandlingerne med Real Madrid skulle efter sigende være usandsynlig grådig, og derfor er der nu en mikroskopisk chance for at Kaka-handlen ikke bliver til noget.
Vilde krav fra Kaká får Real til at tøve

Pérez lader ikke en sådan handel gå forbi, fordi han skal betale et par millioner euro ekstra. Jeg er slet ikke i tvivl. Når handlen er så tæt på at være i hus, kan han ikke skuffe fansene, fordi han i så fald vil blive sat i forbindelse med Calderón, hvilket er det sidste, han ønsker.

Hehe det virker også som en noget mere realistisk plan Wink

Jeg stillede de spillere op, fordi det er dem der nævnes herinde i tråden på samme hold hos en del fans...

Er Kaka ikke 600?

Og spørgsmålet er om I kan få Alonso for 200 mio kr. når nu Barry røg til City og ikke Liverpool. Godt nok er Liverpool en anelse presset økonomisk hvis man skal tror dagens rygter, men han er dog så vigtig, at det vil være selvmord at sælge ham, især til under 300 mio kr.

Når ja, han bliver nok lidt dyrere, hvis det bliver aktuelt.

Kaká-handlen burde ikke være mere end 65 mio. euro værd. Men man ved jo aldrig.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4494: 05 Jun 2009, 22:41 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/116-juan-meldes-taet-pa-real-madrid

Hurra, hurra! Han er vel ikke brasiliansk landsholdsspiller for ingenting.

Zone 43
Manager

« Svar #4495: 05 Jun 2009, 22:53 »

Det lyder som en rigtig fornuftig handel, med Júan. Specialt tages hans CV i betragtning. Jeg har ikke set ham i aktion, men det lyder som en man næppe går galt i byen med. Thumbs Up

http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Silveira_dos_Santos

Så mangler vi bare en venstreback, en offenliggørelse af Kaka, en fløj (Silva?). Så ser det sgu lovende ud for 09/10 sæsonen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4496: 05 Jun 2009, 23:18 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/116-juan-meldes-taet-pa-real-madrid

Hurra, hurra! Han er vel ikke brasiliansk landsholdsspiller for ingenting.

Hvor er det bare dejligt endeligt at se at Floro også kan tænke i defensive baner, og selvom jeg heller ikke kan huske jeg har set ham spille, må han da have en vis klasse med det han har opnået. Sådan som jeg har opfattet ham skulle han være rimelig okay rent teknisk samt ganske hurtig. Han lyder til at være perfekt til spansk fodbold!

Med hensyn til en kantspiller bekymrer det mig en anelse at Floro har gang i både Silva, Ronaldo og Ribery. Vi kan jo slet ikke bære alle tre spillere i truppen, og så har vi jo ogs en ganske udmærket en af slagsen i Robben.

Vuelve la ilusión

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4497: 05 Jun 2009, 23:32 »

Han ville være en fornuftigt køb, men det virker da lidt underligt at Juan lige har tegnet en 4-årig kontrakt med Roma, og så skulle til at skifte til Real.
Naturligvis kunne han jo ikke vide at Real var interesseret i ham, men han må jo være glad for at være i Roma.

Zone 43
Manager

« Svar #4498: 06 Jun 2009, 12:16 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10815

Så skulle der være sendt et bud afsted efter Xabi. Forhåbenlig tager han det rette valg, og sætter kursen mod Madrid. Cool

- Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #4499: 06 Jun 2009, 12:35 »

nu snakker i om mange teknisk stærke offensiv spillere, men der er så også nogle der snakker om defensive spiltyper......

Er Garay helt ude af billedet? Ham har i også fra næste sæson af? Wink

Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010