home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003835 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4515: 07 Jun 2009, 12:27 »

Ja, van Nistlerooy kan vel sagtens ryge snart.

her

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4516: 07 Jun 2009, 12:56 »

AFC
Manager

« Svar #4517: 07 Jun 2009, 12:57 »

Har vi egentlig fået Kaka? Eller rygtes han stadigvæk til Real Madrid på mandag (imorgen) ?

motZ
Gæst

« Svar #4518: 07 Jun 2009, 13:04 »

Han lyder da meget spændende.

@ AFC: Nej ikke endnu men alle forventer at han bliver præsenteret i næste uge.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4519: 07 Jun 2009, 14:27 »

Jeg kom til at tænke på noget omkring ansættelsen af Pellegrini. Nu tror jeg rent faktisk, at Perez vil give længere snor til trænerne end Calderon nogensinde gav til de trænere der var der under ham, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Pellegrini har evnen og personligheden til at slå igennem overfor de mange stjerne der efter sigende er på vej til klubben.

Min tvivl kommer, når jeg tænker på hvilke spillere Pellegrini har haft at gøre med i Villarreal er jo ikke ligefrem verdensstjerner. Kan han håndtere de mange egoer, specielt hvis nu en Critstiano Ronaldo kommer til...

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4520: 07 Jun 2009, 14:41 »

Jeg kom til at tænke på noget omkring ansættelsen af Pellegrini. Nu tror jeg rent faktisk, at Perez vil give længere snor til trænerne end Calderon nogensinde gav til de trænere der var der under ham, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Pellegrini har evnen og personligheden til at slå igennem overfor de mange stjerne der efter sigende er på vej til klubben.

Min tvivl kommer, når jeg tænker på hvilke spillere Pellegrini har haft at gøre med i Villarreal er jo ikke ligefrem verdensstjerner. Kan han håndtere de mange egoer, specielt hvis nu en Critstiano Ronaldo kommer til...
...
Det tvivler jeg ikke på han ikke kan. Vi så jo hvad han gjorde med Rekelme...

læs http://www.onside.dk/node/33572

vesperGT
Manager

« Svar #4521: 07 Jun 2009, 14:43 »

Det kan han, hvis han ellers ikke er en Wuzz Wink Han skal bare turde sætte sig i respekt, ellers ryger han igen Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4522: 07 Jun 2009, 14:53 »

Hmmm spændende artikel uden tvivl og hun plejer jo at være nogenlunde velorienteret den kære Christofi Smiley

Men min største tvivl opstår bare når vi snakker 5-6, måske 7, kæmpe stjerner, modsat én stor stjerne. Ligesom der skrives at han minder om Valdano i personlighed og at man ikke "skal købe stjerne for deres status alene", så går min tvivl ganske simpelt på, om der er overensstemmelse mellem det og hvad Perez rent faktisk har tænkt sig. Mig bekendt udtale han jo for noget tid siden, at Zidanes y Pavones skulle genindføres...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4523: 07 Jun 2009, 14:54 »

Det kan han, hvis han ellers ikke er en Wuzz Wink Han skal bare turde sætte sig i respekt, ellers ryger han igen Smiley

Hehe ja det var så en pænt generel udtalelse, det gælder jo for alle trænere...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4524: 07 Jun 2009, 14:56 »

Det er jo altid snakken om Real-træneren hver gang der kommer en ny. Kan han nu styre holdet ordentligt. Jeg aner det ikke, og jeg har ikke set meget til Villarreal da han var der, men faktum er at han er en dygtig træner og overpræsterede med en trup der ikke var så god som de spillede og de resultater der blev skabt. Så når han kan gøre dette med en langt dårligere trup en Reals må man jo bare håbe han kan gøre det samme, bare bedre.

Samtidigt har Real jo altid kun ansat dygtige trænere og i en periode røg de jo osgå på porten med det samme igen, så der er jo generelt ingen garanti for Pellegrini kan gøre det. Dog har han nogle fordele som mange andre ikke har, nemlig at han har hele sommerpausen sammen med truppen og ikke kommer midt i en sæson og skal kunne præstere lige med det samme. Pellegrini har dog en sommer til at få den til at præstere.

Så svar på dit spørgsmål: Pas. Måske kan han, måske kan han ikke, men som der også bliver nævnt var han jo ikke bleg for at smide Riquelme af holdet da han ikke var tilfreds med ham. Og han var da om nogen en stjerne i Villarreal.

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #4525: 07 Jun 2009, 15:51 »

Haha, det er der ikke ét sekund i tvivl om, at han kan. Vil de ikke indordne sig under kollektivet, så er det ud. Det fik Riquelme afvide trods han havde gjort som det passede ham (Altså på banen, hvor han var gennemført genial). Pellegrini er en mester i at skabe et kollektiv der holder sammen, og føler man sig hævet over kollektivet så er det som nævnt bare ud af vagten. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4526: 07 Jun 2009, 16:52 »

Haha, det er der ikke ét sekund i tvivl om, at han kan. Vil de ikke indordne sig under kollektivet, så er det ud. Det fik Riquelme afvide trods han havde gjort som det passede ham (Altså på banen, hvor han var gennemført genial). Pellegrini er en mester i at skabe et kollektiv der holder sammen, og føler man sig hævet over kollektivet så er det som nævnt bare ud af vagten. Smiley

At man har gjort det i én klub i ét tilfælde gør ikke en til en mester. Tør han røre Raul og evt. en Zlatan?

-LFC-
Manager

« Svar #4527: 07 Jun 2009, 16:57 »

At man har gjort det i én klub i ét tilfælde gør ikke en til en mester. Tør han røre Raul og evt. en Zlatan?
Det er jeg ikke ét sekund i tvivl om. Men hvorfor skulle han røre Raúl? Manden gør jo næppe oprør, hvis han ryger på bænken.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4528: 07 Jun 2009, 17:05 »

Det er jeg ikke ét sekund i tvivl om. Men hvorfor skulle han røre Raúl? Manden gør jo næppe oprør, hvis han ryger på bænken.

Nej, men det gør det halve Madrid. Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4529: 07 Jun 2009, 17:11 »

Nej, men det gør det halve Madrid. Smiley

Det tror jeg faktisk ikke. Som jeg har forstået det, og egentligt ogs fansene herinde, så er Raul ved at blive gammel og har hverken samme skarphed eller hurtighed som han har haft førhen. Jeg tror det ligger lidt i kortene af Raul er tiltænkt en lidt mere tilbagetrukket rolle næste sæson, så tvivler på det ville skabe total oprør hos fansene hvis han får en tur på bænken.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010