home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005180 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3375: 26 Feb 2009, 11:14 »

Boring, boring Liverpool! Wink

(Det må man godt når man selv var genstand for det i første halvdel af 90'erne)
Sådan var det jo også med Arsenal i sin tid, der ofte vandt 1-0 Wink

Og jo, det kan godt være, men nu så jeg bare diskussionen kørte herinde hehe...

Du må meget undskylde, gOOn, men det er altså ikke noget der løfter debatten, med det indlæg du lige kom med der....... Det er fair nok at folk får en kommentar med fra crewet, når de ikke bidrager til debatten, men så bør det også gælde crewets vej! Smiley Hope you see the point?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3376: 26 Feb 2009, 11:15 »

vesperGT. Hvis folket ikke kan tage en humoristisk stikpille, så står det sgu sløvt til herinde.

Hvis en anden bruger havde skrevet det samme, havde jeg ikke påtalt det det mindste i hvert fald.

verdenskrig
Manager

« Svar #3377: 26 Feb 2009, 11:17 »

Ja men crewet er ofte hurtigt ude, hvis folk laver lignende kommentare som ikke gavner Peace..

Ikke at det gør mig noget, en lille hyggelig kommentar i ny og næ er sku dejligt nok Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vesperGT
Manager

« Svar #3378: 26 Feb 2009, 11:22 »

vesperGT. Hvis folket ikke kan tage en humoristisk stikpille, så står det sgu sløvt til herinde.

Hvis en anden bruger havde skrevet det samme, havde jeg ikke påtalt det det mindste i hvert fald.

Jeg har bare tidligere været ude for at sådan en "stikpille" som du kom med der, har givet mig problemer fra crewets side........

Jo, der skal da være humor herinde, men det var nu også som følger af ovenstående at jeg nævnte det! Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3379: 26 Feb 2009, 11:27 »

Fra min side, eller fra en anden i crewets side? Vend den evt. med mig i pb hvis det er, og så lader vi denne tråd vende tilbage til topic Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3380: 26 Feb 2009, 15:35 »

Ja, det var så knap så godt! Som jeg havde forventet blev det en utrolig svær kamp mod et Liverpool-hold som selvfølgelig pakkede sig fuldstændigt. Men det kan da umuligt komme som en overraskelse? Vi taber fortjent 1-0 fordi vi ganske enkelt ikke formår at få bolden kørt rundt. Kan man ikke aflevere, kan man ikke vinde fodboldkampe. Det er ganske enkelt.
Det bliver usandsynligt svært at komme videre, og det ligner unægteligt endnu en Champions League-fiasko. Dog for at få lidt positiv stemning igen herinde har jeg gravet lidt for at vise at Liverpool (sagtens) kan besejres på Anfiels Road, men skriv endeligt hvis det er sket snenere:
16-12-2007 14:30 Liverpool-Manchester United 0-1
Ifølge mine oplysninger er det faktisk sidste gang de har tabt på Anfield, men hvis United kan sidste sæson, så kan vi fandme også! Det er altså kun 1-0 vi tabte, og man spiller altså to kampe! Vi tabte i det mindste ikke 5-0 som Sporting Lissabon så flot formåede at gøre på egen bane.

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3381: 26 Feb 2009, 20:01 »

Jeg er en kæmpe fan af Madrid og har været det i "mange" år, og lige så meget jeg håber på, at vi kan tage til Anfield og ydmyge (eller bare gå videre), lige så meget tror jeg overhovedet ikke på, at vi kan skabe noget. Det er jo ved at være noget tid Madrid sidst har været videre, 5 år mener jeg, og da jeg ikke er så specielt gammel har jeg ikke kunne overvære netop dét. Også på grund af, af jeg aldrig rigtig har set Madrid spillet godt i CHL og komme videre (kan dog huske lidt fra den kamp mod United Smiley), derfor har jeg aldrig rigtig troet på Madrid i CHL. Og det hjælper jo heller ikke meget på det, når de får præstationsangst som de jo gjorde her mod Liverpool. Hatten af for Liverpool, formår både at dræbe fodbolden (ja overdrivelse fremmer forståelse) og komme videre i CHL. Var godt nok tæt på at slukke tv'et i går, da vi jo spillede så dårligt... og fordi jeg sad med en Liverpool fan som nu har håne-ret mange år frem

Zone 43
Manager

« Svar #3382: 27 Feb 2009, 18:33 »

Indstillingen og spillet gør mere ondt på mig end nederlaget forleden aften. Til gengæld er det sundt for ethvert hold, at tabe en kamp hist og her. Om et nederlag skulle være kommet i CL eller La Liga kan til gengæld diskuteres, men nu endte det i CL, og Pool synes derfor videre atm., men meget kan nå at ske inden returkampen.

Der venter en svær udekamp i weekenden mod Espanyol, så det er vigtigt at nederlaget er glemt og vi kan se fremad til den kamp og fremtidige opgaver nationalt som internationalt. Ifølge kampprogrammet møder vi Espanyol og Atl. Madrid inden returkampen, hvor der skal hentes seks point og selvtillid til hele banden. Spiller Liverpool lige så kedeligt og defensivt i returkampen kan man kun håbe, at vi hurtigt scoret, så de skal frem på banen..

Btw. så skulle vi være interesset i Mario Gomez?! Wtf?! :-S

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3383: 27 Feb 2009, 23:38 »

Også Landreau fra PSG skulle være nævnt.  Ubeslutsom

Men efter at have spillet Liverpool kampen må vi op på hesten igen mod Espanyol.
Her er en sejr selvfølgelig kravet og helst et par flere Huntelaar scoringer, så han kan komme igang med at score dem på samlebånd.

Truppen mod Espanyol:
Målmænd: Casillas, Dudek.
Forsvar: Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze, Salgado.
Midtbane: Lass, Javi García, Sneijder, Guti, Robben, Marcelo, Van der Vaart.
Angreb: Raúl, Higuaín, Saviola, Huntelaar.

Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze
Higuain - Lass - Guti/Sneijder - Robben
Huntelaar - Raul

3-1!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2009, 23:47 af motZ » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #3384: 27 Feb 2009, 23:45 »

Hvad filan skal vi med Gomez og Landreau?! Huh

Er stort set enig i opstilling. Byt Marcelo ud med Higuain, så er den der. Tror vi vinder en smal 1-2 sejr..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3385: 27 Feb 2009, 23:51 »

Det kunne måske også være en kamp hvor Robben får en pause så han ikke går i stykker?

Landreau?! Der er nogen der ikke tænker sig om! Om det så er Real Madrid der seriøst overvejer at bruge penge på en ganske udmærket målmand for at lade ham sidde på bænken, eller om det er franske journalister der ikke rigtigt tænker sig om når de sætter rygter i gang vil jeg så lade være uvist. Men noget hænger i hvert fald ikke sammen.

Kravet er helt klart en stensikker sejr, og jeg tror på det er muligt. Efter skuffelsen mod Liverpool er der forhåbentligt ikke noget holdet hellere vil end at komme ordentligt igang igen. Jeg siger 3-0 fordi vi lige går amok!

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #3386: 28 Feb 2009, 14:46 »

Raúl synes ikke at være den eneste som stopper i 2011. Nu vælger Guti også at stoppe der, for at fortsætte et eksotisk sted. USA måske?

http://www.bold.dk/nyt/Kreatoer-stopper-i-Real-i-2011

- Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #3387: 28 Feb 2009, 14:49 »

Guti 14 har været en legende, hold fast jeg har jo næsten været forelsket i ham, men vist meget godt han stopper snart, for han er ikke hvad han har været. Tror næppe på han kommer tilbage i den form, han viste for nogle sæsoner siden, hvor den ene og den anden millimeterpræcise dybdebold blev slynget ud med venstreskøjten, elegant og lige hvad Real Madrid havde brug for. Glemmer aldrig en kamp - mener det var mod Sevilla -, Real bagude, Guti ind og med 2 bolden i dybden vender han kampen, øj øj øj.

Zulue
Manager

« Svar #3388: 28 Feb 2009, 14:52 »

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3389: 28 Feb 2009, 15:09 »

Jeg tror stadig, vi kan gå videre i Champions League, idet vi har et bedre hold end Liverpool, hvilket betyder at vi "bare" skal ramme dagen, og så kan vi sagtens vinde på Anfield. At det ikke er helt nemt, er så et problem, men chancen er der.

Liverpool spiller vel med 10 mand i forsvaret igen, og så skal vi bare have skabt en masse chancer, som vi skal omsætte til mål.

Ang. dagens kamp skal den simpelthen bare resultere i en sikker sejr.

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010