home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790341 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9915: 07 Mar 2019, 01:26 »

Så fik de tæsk i CL. De er fantastiske uden Ronaldo, til at tabe Wink

Nu scorede de jo sådan set tre mål over de to kampe. Normalt bør det være nok for en klub af Real Madrids størrelse. Det var eksempelvis samme antal mål de scorede i kvartfinalen mod Wolfsburg for tre år siden. Du ved, dengang man rent faktisk havde Cristiano Ronaldo. Og i øvrigt også mod Dortmund på vej mod La Decima. Bare for at nævne to lynhurtige eksempler.

Forskellen er bare den, at Real Madrids forsvar og særligt midtbane hænger fuldkommen i laser. Modric, Kroos og Casemiro har været en vittighed af en midtbane den sidste uges tid, hvor de er blevet løbet fuldstændig over ende af den ene midtbane efter den anden. Det hjælper naturligvis ikke på situationen, at ens anfører har cirka to brikker at rykke med, som han valgte at bruge til at sætte sig selv skakmat med, så han ikke var tilgængelig i gårsdagens kamp.

Generelt var problemet jo ikke så meget at komme frem til chancer. Egentlig heller ikke engang for alvor at score på dem, når det kommer til stykket. Tre mål bør simpelthen være nok til videre avancement i Champions League. Især når man har et forsvar med navne som Carvajal, Varane, Ramos (hvis han ellers kunne finde ud af at tænke med andet end albuerne) og Courtois eller Navas i mål. Det er bare rigtig svært at vinde noget som helst, når ens midtbane og forsvar er ligeså hullet som en si.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9916: 10 Mar 2019, 16:56 »

Real Madrid i kaos, det er resultatet af en sæson hvor ledelsen af Real Madrid fejlet.

Lorpetegui fik silkesnoren og ind kom en urutineret  Solari som angiveligt bliver fyret i den kommende uge.

Mourinho udtaler at han er parat til at vende tilbage, men at Marcelo, Ramos, Benzema og Bale skal væk fra klubben hvilket vel svarer til meget af magt strukturen på holdet... man kan så frygte hvilke spillere han henter ind - eksemplerne fra Man UTD skræmmer.  Jeg må indrømme at jeg mistede interessen for Real Madrid sidst Mourinho var i klubben og mener det vil være en stor fejl at lade ham komme tibage igen.. det vil kun give endnu mere uro og kaos.

Zidane nævner at han godt kunne se sig selv i klubben... men først til sommer.... spørgsmålet er så om Perez kan vente på det.

Uanset hvad så kræves der en generations skifte i næste vindue og jeg tror ikke vi ser Real madrid klare den opgave over kun en sæson.
Logged

YNWA

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9917: 13 Mar 2019, 02:42 »

De var aldrig røget ud til Ajax med Ronaldo på holdet!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9918: 17 Apr 2019, 07:52 »

De var aldrig røget ud til Ajax med Ronaldo på holdet!

Hahahahahahaha!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9919: 17 Apr 2019, 10:30 »

Real Madrid er ikke Juventus Wink
« Seneste Redigering: 28 Apr 2019, 06:17 af Arberg » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9920: 17 Apr 2019, 13:08 »

Hvorfor er Arbergs konto ikke lukket? Trolden er her kun for at skabe unødvendig dårlig stemning.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9921: 17 Apr 2019, 19:41 »

Hvorfor er Arbergs konto ikke lukket? Trolden er her kun for at skabe unødvendig dårlig stemning.

Tilgengæld holder han da lidt liv i forummet ..
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9922: 10 Maj 2019, 08:37 »

De var aldrig røget ud til Ajax med Lucas Moura på holdet!

Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9923: 10 Maj 2019, 09:03 »

Tilgengæld holder han da lidt liv i forummet ..

Problemet er ikke at forum er dødt - problemet er lige så meget at folk ikke gider skrive hvis det er den slags intetsigende og irriterende kommentarer der kommer retur.

Jeg er absolut ikke enig i din fortolkning af forummet - måske er der mindre aktivitet end før i tiden (flere år siden), men det er ind imellem en naturlig udvikling, også her. Det er brugerne - ALLE brugerne der har ansvaret med at holde forum igang. At sige det er dødt kommer man ingen vegne med. Det er også muligt at tiden ER løbet fra denne form for fællesskab - så må man (crew OG BRUGERE) jo kigge ind i det, og gøre noget ved det - hvis det er det generelle ønske.

Det er ikke ment som kritik af din holdning - jeg siger bare at det er nødvendigt med mere nuancering af dit udsagn, og eventuelt en vilje til at ville ændre det - ikke kun hos dig - ALLE brugerne. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9924: 04 Okt 2019, 17:59 »

Læs nu godt og grundigt, hvad jeg rent faktisk skriver. Læs eventuelt sætningen 100 gange, indtil du har fattet, hvad der helt reelt står:

"Det virker ekstremt usandsynligt at Ronaldo skulle have gjort Real anno 2018-19 bedre end Real anno 2017-18; og det var altså bare ikke noget særlig godt hold, med eller uden Ronaldo."

Skal jeg skære det helt ud i pap for dig? I små, søde godbidder, så du kan få det ind én rar, lille bid ad gangen?
De vandt da CL 3 gange i træk med Ronaldo Cool
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9925: 04 Okt 2019, 18:20 »

Havde Real hentet Eden Hazard til denne sæson så havde de en trup som var markant bedre en sidste sæson hvor Ronaldo var med Peace
Nu har de hentet Hazard og de kan stadig intet uden Ronaldo.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9926: 04 Okt 2019, 22:30 »

Nu har de hentet Hazard og de kan stadig intet uden Ronaldo.

Nej deres spil hænger ikke sammen og forskellen er så også at Zidane er ansat igen og når han så ryger ud så ansætter de Fucking Mourinho og så går der helt kaos i galehuset!

Hazard mødte op med 10 kg på maven og var småskadet i opstarten og han ligne nu en tyk udgave af ham shaqiri vi også har i Liverpool... en kunne syntes at han lignede Tøffe i hans velmagtsdage Wink
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9927: 05 Okt 2019, 13:19 »

De vandt da CL 3 gange i træk med Ronaldo Cool

Ja, det var KUN ham, der gjorde forskellen!!!!!11et
Eller måske var det Keylor Navazzz? crazy Opstemt Grin funny Djævel Thumbs Up Peace Forseglede Læber Kys Cool

Fun fact: De vandt også La Liga hele to gange med Ronaldo. På ni sæsoner.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9928: 20 Okt 2019, 17:29 »

Ja, det var KUN ham, der gjorde forskellen!!!!!
Tydeligvis  Wink
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9929: 20 Okt 2019, 17:31 »

Fun fact: De vandt også La Liga hele to gange med Ronaldo. På ni sæsoner.
De andre har Messi...
Logged

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010