home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 791197 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9900: 19 Jan 2019, 18:20 »

Ronaldo scorede 44 mål sidste sæson og er nu topscore i Serie A. Så ja han var dårlig.

Dårlig set over hele sæsonen? Nej, han var skarp i foråret, men det var også cirka tolv postgange for sent. Dårlig i første halvsæsonen af ligaen? Så absolut.

Real vandt CL 4 gange på 5 år med Ronaldo. Så ja det var ikke særlig godt.

Nu går gassen vist lidt af ballonen for dig, Arberg. Er du ved at løbe tør for "gode" argumenter? Du kan prøve at koncentrere dig lidt, og læse hvad jeg skrev igen. Eventuelt igen og igen, indtil du har forstået det:

"Det virker ekstremt usandsynligt at Ronaldo skulle have gjort Real anno 2018-19 bedre end Real anno 2017-18; og det var altså bare ikke noget særlig godt hold, med eller uden Ronaldo."

Real vandt muligvis Champions League, men det var med absolut hiv og sving, og med alle tænkelige marginaler i deres favør. Jeg vil ikke sige, at det var ufortjent, for det er det som udgangspunkt aldrig, når man når dertil og tager sejren, men det var med afstand den mest slingrende og mest uoverbevisende Champions League vinder jeg har set siden Chelsea i 2012. Og igen, i ligaen ender man altså 17 point efter mesterholdet og får kun lige præcis bronze foran et Valencia-hold, hvis største stjerner var to Real Madrid rejects i form af Parejo og Rodrigo, samt en 21-årig lejesvend. Real Madrid var afgjort dårlige sidste sæson - og mig bekendt inkluderede Real Madrid altså også Cristiano Ronaldo.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9901: 20 Jan 2019, 15:40 »

De var bedre sidste sæson med Ronaldo end nu uden Ronaldo Wink Ser ikke ud til at de vinder bronze i liagen og genvinder CL.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2019, 15:43 af Arberg » Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9902: 20 Jan 2019, 17:41 »

De var bedre sidste sæson med Ronaldo end nu uden Ronaldo Wink Ser ikke ud til at de vinder bronze i liagen og genvinder CL.
Vil gerne spørge dig om noget Arberg.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9903: 20 Jan 2019, 20:32 »

Okay ?
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9904: 21 Jan 2019, 08:25 »

Okay ?
Hvorfor har du lavet en profil her på FMF?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9905: 23 Jan 2019, 19:15 »

De var bedre sidste sæson med Ronaldo end nu uden Ronaldo Wink Ser ikke ud til at de vinder bronze i liagen og genvinder CL.

Læs nu godt og grundigt, hvad jeg rent faktisk skriver. Læs eventuelt sætningen 100 gange, indtil du har fattet, hvad der helt reelt står:

"Det virker ekstremt usandsynligt at Ronaldo skulle have gjort Real anno 2018-19 bedre end Real anno 2017-18; og det var altså bare ikke noget særlig godt hold, med eller uden Ronaldo."

Skal jeg skære det helt ud i pap for dig? I små, søde godbidder, så du kan få det ind én rar, lille bid ad gangen?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9906: 24 Jan 2019, 13:09 »

Ja og?  De var jo bedre sidste sæson med Ronaldo end nu uden Ronaldo Smiley
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9907: 24 Jan 2019, 13:11 »

Hvorfor har du lavet en profil her på FMF?
For at debattere  Peace
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9908: 24 Jan 2019, 14:35 »

For at debattere  Peace
Hvis du vil debattere Real/svine Real i en tråd du selv har startet, hvorfor så ikke bare lave en bruger på et Real Madrid forum og gå amok der? Du skriver jo ikke i andre tråde, intet FM relateret..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9909: 30 Jan 2019, 13:32 »

For at debattere  Peace

Så lad os debattere Ronaldos niveau og manglende skarphed.

Det har måske tidligere været lidt af en joke, når man snakkede om, at Ronaldo var afhængig af straffespark og man påduttede ham det åndssvage Penaldo-øgenavn. I denne sæson er det dog rent faktisk tilfældet. Var det ikke for de mange straffespark, ville Ronaldo simpelthen have gang i en fuldkommen jammerlig sæson.

15 ligamål har han scoret på 134 forsøg. 5 af målene er scoret på 6 forsøg fra straffesparksplette n. Det betyder helt reelt, at Ronaldo i åbent spil scorer på under 8% af alle sine afslutninger. Det er helt uhørt ringe effektivitet. Blandt de spillere, der står noteret for 10 eller flere ligamål i denne sæson, er der ingen der er mere uskarp i åbent spil end Ronaldo er.

Kun få af de førnævnte spillere scorer færre mål i åbent spil per 90 minutters fodbold end Ronaldo gør. Af de 37 spillere med mere end 10 mål, er det rent faktisk kun Wahbi Khazri, Callum Wilson, Sébastien Haller, Ciro Immobile, Aleksandar Mitrovic, Glenn Murray, Nicolas Pépé, Eden Hazard og Antoine Griezmann, der ligger med et værre scoringssnit i åbent spil per 90 minutter end Ronaldo gør. Ronaldo scorer knapt nok et mål i åbent spil for hver to hele kampe han spiller. Blandt de 37 spillere, er det faktisk kun Nicolas Pépé og Neymar, der har været mere afhængig af straffespark end Ronaldo i indeværende sæson. Selv for de to 35-årige på listen, Fabio Quagliarella og Glenn Murray, er forskellen på deres produktivitet i åbent spil og deres produktivitet samlet set mindre end den er for Ronaldo.

Kan du godt leve med, at Ronaldo har gang i så ineffektiv en sæson foran mål? Kan du virkelig godt sove om natten, med alt det in mente?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9910: 01 Feb 2019, 08:04 »

Ingen har sagt Ronaldo er dårlig.
Batigol gør!
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9911: 01 Feb 2019, 10:30 »

Batigol gør!
Nej, han siger bare han er ineffektiv foran mål. Ikke nødvendigvis at han er dårlig.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9912: 02 Feb 2019, 21:36 »

Batigol gør!

Dårlig? Nej, nej. Saido Berahino er dårlig. Thomas Dalgaard er dårlig. Cristiano Ronaldo er såmænd rigtig god, men han har to problemer.

For det første, er hans beslutningstagen ikke særlig skarp. Enten det eller også er han bare ualmindeligt egoistisk. Når man affyrer så mange skud fra situationer, der kun kan beskrives som værende alt andet end fordelagtige, må man naturligvis stille spørgsmålstegn ved mandens evne til at træffe rationelle og fodboldfagligt kloge beslutninger. Det er selvsagt ikke klogt at afslutte fra 45 meters afstand, når man har kompetente og dygtige holdkammerater længere fremme på banen, der meget nemt kan få mere ud af situationen, end en afslutning fra sådan en afstand ville kaste af sig. Det er det ene problem, og det har været et gennemgående problem karrieren igennem. Enten er han simpelthen bare ikke nogen god beslutningstager, eller også er han helt utroligt egoistisk. Måske en blanding af de to.

Det andet problem, er mere specifikt for denne sæson, og det handler mindre om at træffe dårlige beslutninger, og mere om bare at være utroligt uskarp i farlige og fordelagtige situationer. Det er meget sandsynligt, at det vender på et tidspunkt i løbet af foråret, men indtil nu skal Ronaldo prise sig lykkelig for, at Juventus har så stærkt et forsvar, for han har spildt langt flere chancer end han har konverteret.

Men dårlig er han så absolut ikke. Hans kvaliteter overstråler så afgjort stadig hans problemer. Det er jo heller ikke for sjov, at han står noteret for 16 mål. De er bare kommet på helt utroligt ineffektiv facon.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9913: 06 Mar 2019, 16:51 »

Så fik de tæsk i CL. De er fantastiske uden Ronaldo, til at tabe Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9914: 06 Mar 2019, 19:04 »

Så fik de tæsk i CL. De er fantastiske uden Ronaldo, til at tabe Wink

Han gør det nu heller ikke for godt for Juventus i chl?

Men ja de tabte, men ikke fordi de manglede Ronaldo
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010