home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 791725 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9855: 03 Okt 2018, 21:08 »

Real Madrid har fået ny manager
Real Madrid har mange spillere som kom retur fra VM = ringere form i opstart
Hierarkiet på holdet er markant forandret efter at Ronaldo er rejst - det tager altid tid før et nyt kommer på plads
Man kunne også stille det spørgsmålet "er spillerne sultne nok efter CL sejrene i træk?"

Desuden er Sevilla og A. Madrid stærke i år og det vil give en mere lige La Liga i år.

Jeg har haft Real Madrid som det hold i Spanien jeg hold med siden mit ungdoms idol Henning Jensen kom til klubben og Real Madrid kommer stærkt tilbage - jeg er forundret over at de ikke har hentet 1-2 stjerner mere... men mon ikke det kommer næste sæson. Personligt håber jeg også de får sendt Ramos langt væk.... men det hænger nok mere sammen med min hang til den røde trøje Peace

Det store spørgsmål er så om manager valget er det rigtige - det landshold han forlod lige inden VM virkede til at være helt væk og uden sammenhæng i deres spil.

Havde Real hentet Eden Hazard til denne sæson så havde de en trup som var markant bedre en sidste sæson hvor Ronaldo var med Peace
Logged

YNWA

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9856: 03 Okt 2018, 22:28 »

Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9857: 04 Okt 2018, 13:03 »

Sidste sæson i La Liga, 26 mål i 27 kampe. Ikke Ronaldos skyld de ikke vandt, det skal et hold til at vinde La Liga, ikke en spiller.

Hvis Real spiller så fantastisk god uden Ronaldo, hvorfor har de så problemer med at score mål ?
Hvad har det at gøre med assists? Kom nu lidt Arberg! ticked off
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9858: 04 Okt 2018, 13:50 »

Sidste sæson i La Liga, 26 mål i 27 kampe. Ikke Ronaldos skyld de ikke vandt, det skal et hold til at vinde La Liga, ikke en spiller.

Hvis Real spiller så fantastisk god uden Ronaldo, hvorfor har de så problemer med at score mål ?

Du ignorerer stadig mit spørgsmål, kære Arberg. For 117. gang, hvor mange runder gik der før Ronaldo fik hul på bylden i La Liga?

Svaret er syv. Og som jeg fortalte dig før, så var ligaen praktisk talt tabt efter 14 runder, hvor man lå nummer fire, otte point efter Barcelona og med en halvt så god målforskel som førstepladsen. Så kan det da godt være,  at du siger, der skal et hold til at vinde La Liga, men når nu holder rent faktisk producerer masser af chancer, men angriberen bare ikke scorer dem, hvor vil du så mene at ansvaret fortrinsvis ligger? Ronaldo havde scoret to mål på 68 afslutninger på det tidspunkt.

I øvrigt meget sødt, at du bare lader som ingenting, når jeg nu fortæller dig, at det rent faktisk er forkert at skrive, at Ronaldo lavede flest assists i Real Madrid.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9859: 04 Okt 2018, 18:32 »

Du ignorerer stadig mit spørgsmål, kære Batigol. For 117. gang, hvor mange gange scorede Ronaldo i sidste sæson ? Kan Benzema eller Bale gøre det ?

I øvrigt meget sødt, at du bare lader som ingenting, når jeg nu fortæller dig, at Real rent faktisk ikke spiller godt og har problemer med at score.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9860: 05 Okt 2018, 13:03 »

Du ignorerer stadig mit spørgsmål, kære Batigol. For 117. gang, hvor mange gange scorede Ronaldo i sidste sæson ? Kan Benzema eller Bale gøre det ?

Ronaldo scorede 44 i sidste sæson (ikke 50-60 som du tidligere postulerede Ronaldo er garant for).

Benzema scorede 12 i hele sæsonen. Bale scorede 21 i hele sæsonen. Fem af deres mål blev scoret i de to sidste Champions League kampe, hvor Ronaldo slet ikke dukkede op. Ronaldo var uden nogen som helst tvivl, den ringeste af de tre forreste Madrid-spillere i semifinalerne og finalen af Champions League. Mod Liverpool var han totalt usynlig.

Ser vi på La Liga og Champions League, så havde Ronaldo faktisk næsten hundrede afslutninger mere end Bale og Benzema til sammen havde. Alligevel scorede han kun 12 mål mere end Bale og Benzema til sammen gjorde. Bale og Benzema havde til sammen en scoringsrate på over et procentpoint bedre end Ronaldo, selvom Benzemas var markant dårligere end Ronaldos. Med andre ord ville Bale og Benzema have scoret flere mål end Ronaldo gjorde, hvis Ronaldos afslutninger var blevet ligeligt fordelt mellem Bale og Benzema. I det tilfælde havde Benzema scoret 26 mål i stedet for 10, mens Bale havde scoret 47 mål i stedet for 19. Til sammen ville de altså have scoret 44 mål mere end de reelt gjorde, hvilket er tre mål mere end Ronaldo scorede. Det er med andre altså ikke urimeligt at antage, at Bale og Benzema kunne have dækket for Ronaldos mål i sidste sæson.

I øvrigt meget sødt, at du bare lader som ingenting, når jeg nu fortæller dig, at Real rent faktisk ikke spiller godt og har problemer med at score.

Det lyder faktisk præcis som Real Madrid i starten af sidste sæson, hvor man som sagt nåede at tabe ligaen, før det overhovedet havde været Lillejuleaften.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9861: 05 Okt 2018, 14:26 »

Bale 47 mål på en sæson. Glæder mig til at se i år så. Kun Ronaldo og Messi kan det, du må have spist søm. Prøv du bare at bilde dig selv det ind Wink
« Seneste Redigering: 05 Okt 2018, 14:38 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9862: 05 Okt 2018, 17:43 »

Bale 47 mål på en sæson. Glæder mig til at se i år så. Kun Ronaldo og Messi kan det, du må have spist søm. Prøv du bare at bilde dig selv det ind Wink

Du fatter virkelig bare ikke ret meget, gør du?

Hvis du læser mit indlæg igen - jeg er faktisk i tvivl, om du overhovedet har læst det - så vil det stå ret klart for dig, at det teoretisk set hænger sådan sammen. Der er dog et par grunde til, at det ikke kommer til at ske, at Benzema og Bale erstatter Ronaldos mål.

For det første, er et par af Real Madrids nøglespillere faldet i niveau de sidste par sæsoner, særligt Marcelo og Luka Modric, selvom begge præsterede på et ekstremt højt niveau - igen, modsat Ronaldo - da det for alvor gjaldt i Champions League i foråret.

For det andet, har både Bale og Benzema haft en forfærdelig masse skadesproblemer de seneste år, hvorfor ingen af dem kommer til at spille nok kampe til at have over 250 afslutninger, ligesom Ronaldo havde.

For det tredje, er der jo ingen der har påstået, at alle og enhver kan gøre, hvad Ronaldo har gjort. For Ronaldo er en fantastisk angriber, der scorer mange mål og tager sindssygt meget opmærksomhed fra den backkæde han står overfor.

Det vi til gengæld er flere der påstår er dels at Real Madrid ligner et mere homogent hold uden Ronaldo, dels at de nok skal finde en måde at klare sig på uden Ronaldo. Manchester United solgte Ronaldo og klarede sig fortsat fint (i hvert fald indtil ledelsen tabte besindelsen). Juventus solgte Zinedine Zidane og blev endnu bedre end før. Barcelona solgte Maradona. Tottenham solgte Gareth Bale. Atlético Madrid solgte Agüero, Falcao og Costa og overlevede. For ved du hvad? I fodbold bliver spillere af og til solgt. Også de bedste spillere. Men de store hold, de overlever. Det kommer Real Madrid også til, ligesom Barcelona også kommer til at overleve, når Messi en dag lægger støvlerne på hylden.

I øvrigt har både Luis Suárez, Zlatan Ibrahimovic og Edinson Cavani haft sæsoner med over 47 mål bare i løbet af de sidste par år. Salah var ekstremt tæt på sidste sæson. Lewandowski var heller ikke langt fra forrige sæson. Immobile og Kane scorede begge over 40 i sidste sæson, selvom de spillede for markant ringere hold end Real Madrid eller Barcelona. Det er ikke kun Messi og Ronaldo, der kan bombe mål ind i den mængde.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9863: 05 Okt 2018, 22:07 »

I øvrigt har både Luis Suárez, Zlatan Ibrahimovic og Edinson Cavani haft sæsoner med over 47 mål bare i løbet af de sidste par år. Salah var ekstremt tæt på sidste sæson. Lewandowski var heller ikke langt fra forrige sæson. Immobile og Kane scorede begge over 40 i sidste sæson, selvom de spillede for markant ringere hold end Real Madrid eller Barcelona. Det er ikke kun Messi og Ronaldo, der kan bombe mål ind i den mængde.
Og både Messi og Ronaldo har flere sæsoner med over 60 mål.

Manchester United solgte Ronaldo og klarede sig fortsat fint (i hvert fald indtil ledelsen tabte besindelsen).
Bortset fra at de vandt ALT med Ronaldo og ikke har været i nærheden af at vinde PL og CL siden.

« Seneste Redigering: 05 Okt 2018, 22:15 af Arberg » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9864: 05 Okt 2018, 22:31 »

Bortset fra at de vandt ALT med Ronaldo og ikke har været i nærheden af at vinde PL og CL siden.


Ronaldo spillede fra 2003-2009 i Manchester, der vandt de

  • Ligaen; 2006–07, 2007–08, 2008–09 - 3 mesterskaber på 6 år.
  • FA Cup; 2003-04 - 1 sejr på 6 år.
  • Liga Cuppen; 2005-06, 2008-09 - 2 sejr på 6 år.
  • Champions League; 2007-08 - 1 sejr på 6 år.

Så at hævde at de vandt alt, det passer jo ikke. De vandt faktisk PL i både 2010-11, 2012-13 Peace
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9865: 06 Okt 2018, 07:08 »

Og både Messi og Ronaldo har flere sæsoner med over 60 mål.

Hvad har det med de føromtalte 47 mål at gøre? Du skrev ikke, at ingen andre kunne score 60 mål. Du skrev, at ingen andre end Messi og Ronaldo scorede 47 mål i en sæson. Du tog fejl. Igen.


Bortset fra at de vandt ALT med Ronaldo og ikke har været i nærheden af at vinde PL og CL siden.

De vandt Premier League to år efter Ronaldo var solgt, og igen to år efter det. Faktisk har Manchester United vundet Premier League præcis ligeså mange gange post-Ronaldo, som Ronaldo har vundet ligatitler post-United. Og så ved jeg ikke, hvad du vil kalde en Champions League finale i 2011, men jeg ville nok påstå, at man var ret tæt på at vinde turneringen det år. Man klarede sig i hvert fald langt bedre end Ronaldos Madrid, der røg ud på røv og albuer mod Messi og Co.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2018, 07:10 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9866: 07 Okt 2018, 13:54 »

Arberg, vil du ikke godt være sød og komme med nogen argumenter og længere indlæg, end de der små 2 linjers indlæg, som intet sagligt har i sig? Det er begyndt at blive småirriterende.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9867: 08 Okt 2018, 10:03 »

Arberg, vil du ikke godt være sød og komme med nogen argumenter og længere indlæg, end de der små 2 linjers indlæg, som intet sagligt har i sig? Det er begyndt at blive småirriterende.

Tro mig, det kan Arberg ikke. Hverken argumentere for sin sag, eller skrive et længere, sammenhængende indlæg.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9868: 08 Okt 2018, 10:45 »

Tro mig, det kan Arberg ikke. Hverken argumentere for sin sag, eller skrive et længere, sammenhængende indlæg.
Dermed burde han heller ikke deltage i debatten, hvilket jeg ikke forstår han bliver ved med.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9869: 09 Okt 2018, 12:44 »

<a href="https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc" target="_blank">https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc</a>
Logged

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010