home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790284 gange)
Kjeld85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9825: 23 Mar 2015, 07:30 »

Nu hentydet jeg også til anden halveg, hvor intet fungerede. Jo vidst havde vi da en chance eller to. Men man kan da ikke sige det var en ret køn anden halveg. Marcelo var vores farligste mand, det siger sgu bare lidt!

Ok. Jeg  aflæste det som kampen generelt, og med Barcas gode form og Reals dårlige form in mente kan Real samlet være sin indsats bekendt med 60 rigtig gode minutter og 30 mindre gode.

Men jeg vil give dig ret: efter målet spiller man dårligt, og Barca er klart bedst og kun manglende kynisme fra dem, der holder stillingen på 2-1.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2015, 15:12 af Kjeld85 » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9826: 03 Nov 2015, 22:41 »

hold da fast, hvor mangler Real benzema oppe foran. Ronaldo er og bliver ubrugelig oppe foran. Utroligt når man er sådan en dygtig spiller og tjener så mange penge, at man ikke engang kan udfylde rollen som spidsangriber. Han ejer jo ikke engang egenskaben teamwork, det decideret pinligt! Hvad er det rafa laver. Han spiller så fandes kedeligt, han går jo ikke efter st vinde kampe. Fejl gør vi vinder i dag. Vi har intet spil, ingen til at kunne holde på bolden. Og hvad fanden laver Danilo i Real??? Han er jo helt væk.

Spillere som jeg syntes positivt har gjort fremskridt er spillere som casemiro og Lucas!

Pinligt præsentation i aften igen!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9827: 03 Nov 2015, 22:45 »

hold da fast, hvor mangler Real benzema oppe foran. Ronaldo er og bliver ubrugelig oppe foran. Utroligt når man er sådan en dygtig spiller og tjener så mange penge, at man ikke engang kan udfylde rollen som spidsangriber. Han ejer jo ikke engang egenskaben teamwork, det decideret pinligt! Hvad er det rafa laver. Han spiller så fandes kedeligt, han går jo ikke efter st vinde kampe. Fejl gør vi vinder i dag. Vi har intet spil, ingen til at kunne holde på bolden. Og hvad fanden laver Danilo i Real??? Han er jo helt væk.

Spillere som jeg syntes positivt har gjort fremskridt er spillere som casemiro og Lucas!

Pinligt præsentation i aften igen!

Jeg er (desværre) fuldstændig enig! Det er SÅ grimt at se på.. Holdet hænger på ingen måde sammen! Glæder mig slet ikke til classico  Ubeslutsom

Casemiro og Lucas Vásquez har reddet sæsonen for mig indtil videre Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9828: 03 Nov 2015, 23:04 »

Måske er holdet bedre tjent uden Ronaldo! Forstår ikke man ikke købte en angriber i sommers da vi kun har 1 decideret angriber. Vores spil når vi har bolden hænger slet ikke sammen :s . Jese er slet ikke hvad han har været, isco syntes jeg gør det okay, men igen så bliver han brugt helt forkert. Ville mene man skulle stille mere op i en 4-2-3-1 så vi kunne gøre brug af ham på den offensive istedet for han bliver placeret på kanten. Han lukker jo alt spil for spillere som kroos og modric frem ad banen. Kunne vi for benzema tilbage og få Ronaldo ud på den kant, eller måske endda helt væk også få en anden stor spiller der gider at arbejde for sit hold
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9829: 03 Nov 2015, 23:16 »

Hvor længe er Karim Benzema og Gareth Bale ude?

Og hvad med James? Så han var på bænken i dag, så han er vel klar i weekenden?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9830: 03 Nov 2015, 23:43 »

Hvor længe er Karim Benzema og Gareth Bale ude?

Og hvad med James? Så han var på bænken i dag, så han er vel klar i weekenden?
De er ved at være klar. Ja James var med i dag, og han er nok at finde i truppen i weekenden
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9831: 19 Sep 2018, 17:56 »

Bliver spændende og se hvordan i klare jer uden verdens bedste spiller  Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9832: 20 Sep 2018, 10:42 »

Bliver spændende og se hvordan i klare jer uden verdens bedste spiller  Wink

Det gik fint syntes jeg..
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9833: 20 Sep 2018, 14:17 »

Det gik fint syntes jeg..

Man kan endda fristes til at sige, at Real Madrid ligner et langt mere homogent og sammenspillet hold uden Ronaldo. Benzema, Bale og Isco virker i hvert tilfælde ikke som nogle, der er synderligt kede af den nuværende situation.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9834: 20 Sep 2018, 15:26 »

Det tvivler jeg på. Vi snakker om et hold der har vundet CL 4 gange på 5 år med Ronaldo.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9835: 20 Sep 2018, 15:40 »

Det tvivler jeg på. Vi snakker om et hold der har vundet CL 4 gange på 5 år med Ronaldo.

Lad os se om Ronaldo er ensbetydende med CL succes, fordi det mener jeg bestemt ikke han er. Madrid vandt turneringen fordi de havde erfaringen med at stå i den, og fordi de på næsten hver position har en spiller man kan kalde verdensklasse. De har en dyb og god trup. Jeg har altid holdt på at de vigtigste spillere for madrid, var de to midtbane mænd i Modric og Kroos - og det gør jeg stadig. Med dem liggende centralt kan man gøre rigtig meget kreativt offensivt netop fordi de har så god spilforståelse og er så kloge på og uden bolden. Tager man alle stjerne med er Madrid stadig min favorit til at vinde CL.

Syntes Madrid spillerne lige pt. virker frigjorte og spiller en helt andet form for bold uden Ronaldo. Det har helt sikkert også noget med manageren at gøre, men jeg er ikke i tvivl om at Ronaldo er meget dominerende på banen, og forventer at det bliver bygget op omkring ham. Jeg tror man kan drage mange sammenligninger til Messi på landsholdet, som når alt hviler på hans skuldre ikke kan levere på det niveau vi kender. Det gælder også Ronaldo. Det der gør både ham og Messi så gode er at udover deres tydelige talent, rigtig længe har haft superstjerne og klasse fodbold spillere omkring sig. Hvis de har en offdag så kan andre levere. Det betyder man ikke udelukkende kan fokusere på dem, hvilket giver mere plads og frihed til at gøre som de gør. Når de så leverer (som de gør tit) så bliver de bare mere dominerende, men setuppet omkring dem betyder rigtig meget!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9836: 20 Sep 2018, 17:35 »

Det tvivler jeg på. Vi snakker om et hold der har vundet CL 4 gange på 5 år med Ronaldo.

Vi snakker også om et hold, der har vundet to af de sidste ni mulige ligatitler.

Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du nok ikke har så godt styr på sådan noget, men de gamle, lokale Real Madrid fans sætter mindst ligeså meget pris på La Liga, som de gør på Champions League.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9837: 20 Sep 2018, 20:21 »

Vi snakker også om et hold, der har vundet to af de sidste ni mulige ligatitler.

Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du nok ikke har så godt styr på sådan noget, men de gamle, lokale Real Madrid fans sætter mindst ligeså meget pris på La Liga, som de gør på Champions League.

+1

Det er skrækenligt at der ikke er kommet flere liga titler ind.

Real spiller i øjeblikket som et hold. Hvilket også derfor jeg ikke er tilhænger af at købe en ny spiller ala ronaldo, selvom man ikke kan sammenligne ham med andre.

Real burde have lige så meget fokus på ligaen som på CHL!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9838: 21 Sep 2018, 17:14 »

Kan godt forstå, at Real prioriter CL over La Liga. Ligaen er en joke, så mange dårlig og fattig hold også få virkelig virkelig rige og gode hold. Niveau forskellen er så stor, at jeg som neutral seer, kun ser El clasico, også ellers følger PL og CL.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9839: 21 Sep 2018, 22:33 »

Skørt at den liga, der klart klarer sig bedst i Europa og konsistent producerer både Champions League og Europa League vindere, er en joke. Mange fattige hold? Helt bestemt. Men dårlige er de overhovedet ikke. Der er en grund til, at mange af de bedste spillere i en liga som Premier League kom fra netop La Liga. Talentmassen er helt enorm, og der er så småt også begyndt at komme en hel del ekstremt talentfulde trænere som Quique Sétien, Marcelino og Paco López. La Liga er lysår foran de andre ligaer for så vidt angår koefficienterne.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010