home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 791751 gange)
KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9795: 07 Jun 2014, 13:17 »

Det kan jo blive en spændende sommer! Smiley

Vidal, Pogba, Ramires, Kroos og Verratti er alle rygtet til klubben på det seneste. Ikke fordi jeg føler behovet for en ny midtbane, men de har alle noget at kunne bidrage med, selvom det nok ville betyde et salg.

Til angrebet og kanten skulle Iturbe fra Verona være varm. Det ville være spændende, da han både kan spille kanten og i angrebet. Han skulle have potentiale. Suarez er også rygtet voldsomt meget til klubben.

Det bliver spændende at se, hvordan Ancelotti vil have fornyet holdet Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9796: 07 Jun 2014, 13:35 »

Helt enig med Bryllen!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9797: 07 Jun 2014, 19:15 »

Jeg håber bare ikke, de går ud og kaster en enorm sum efter Suarez. Så hellere en billig reserveangriber, hvis man sælger Morata eller vurderer, han ikke er god nok. Omkring midtbanen er det spændende bud, selvom jeg da godt nok havde håbet, man fortsat havde tillid til Illarra. Ingen prangende sæson, men jeg synes umiddelbart det er for tidligt at spille fallit i forhold til ham. Med Di Maria, Modric, Alonso, Illarra og Khedira virker vi fint dækket ind på den plads. Isco kan jo for den sags skyld også dække de to forreste midtbanepladser.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9798: 07 Jun 2014, 20:35 »

Så forsvandt Castilla fra Segunda Division.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9799: 07 Jun 2014, 21:12 »

Med Di Maria, Modric, Alonso, Illarra og Khedira virker vi fint dækket ind på den plads. Isco kan jo for den sags skyld også dække de to forreste midtbanepladser.

+ Casemiro.
Kroos virker dog ret varm lige nu, hvis man skal tro Bild. Og tbh så ser ham gerne hos os. Så kan man evt. udleje Illarra, det tror jeg vil gavne mere end bænken/tribunen.

Jeg synes ikke umiddelbart at der er behov for nogen større handler. Lidt til bredden i det offensive vil dog være fint med en svingende Morata, samt Jese, der er ude et godt stykke tid i efteråret.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9800: 07 Jun 2014, 21:24 »

+ Casemiro.
Kroos virker dog ret varm lige nu, hvis man skal tro Bild. Og tbh så ser ham gerne hos os. Så kan man evt. udleje Illarra, det tror jeg vil gavne mere end bænken/tribunen.

Jeg synes ikke umiddelbart at der er behov for nogen større handler. Lidt til bredden i det offensive vil dog være fint med en svingende Morata, samt Jese, der er ude et godt stykke tid i efteråret.
Ham sved jeg da helt ud. Han har egentlig gjort det ganske OK, de gange jeg har set ham. De var også ret vilde med et i opstartsfasen, men derefter fik han det vist lidt sværere. Men det underbygger som sådan bare min pointe, masser af folk på den midtbane. Med Illaras prisskilt, så vil jeg bare være ked at at flytte ham fra holdet allerede nu. Men bliver der købt en spiller ind som Kroos eller Verratti, jamen så kan det jo blive nødvendigt.

Ellers enig i det sidste, du skriver.

EDIT:
I følge Madridistas facebook og AS/Marca, så er Ancelotti godt lun på Verratti eller Ramires. Uden at kende det store til Verratti udover FM, så vil jeg da håbe på ham.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2014, 21:28 af Don Abramovich » Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9801: 07 Jun 2014, 23:03 »

Jeg håber bare ikke, de går ud og kaster en enorm sum efter Suarez. Så hellere en billig reserveangriber, hvis man sælger Morata eller vurderer, han ikke er god nok. Omkring midtbanen er det spændende bud, selvom jeg da godt nok havde håbet, man fortsat havde tillid til Illarra. Ingen prangende sæson, men jeg synes umiddelbart det er for tidligt at spille fallit i forhold til ham. Med Di Maria, Modric, Alonso, Illarra og Khedira virker vi fint dækket ind på den plads. Isco kan jo for den sags skyld også dække de to forreste midtbanepladser.
Jeg må nok indrømme, at Suarez er en fristende tanke. Hans personlighed er noget skidt, men hans kvaliteter er fristende. Han kan hjælpe i opbygningen, lave mål og holde fast i bolden. Jeg er dog også tilfreds med Benzema, så en reserve ville være nærliggende. Jeg hælder mest til, at Lukaku skulle komme ind og udfordre Benzema med sin power.

Midtbanen ønsker jeg ikke de store ændringer på. Jeg er kæmpe fan af Casemiro og hans indsats i år. En dræbermaskine på midten, der tackler sublimt, er fysisk stærk og kender sine begrænsninger, så han hele tiden gør det simpelt

Illarra er jeg enig i, at man skal have tiltro til en sæson mere. Mange spillere har det enormt svært i Real i første sæson for derefter at blomstre, hvilket Modric er det seneste eksempel på. Han viste i La Real, at han har kvaliteter, men han skal over sin katastrofale sæson. Jeg tror dog ikke umiddelbart, at han vil overbevise, da det virkelig har været slemt. Skulle han fejle, så har vi Casemiro, der med sin fysik kan erstatte Alonso. Ellers kan Modric spille dernede.

Jeg håber derfor ikke, at vi henter en midtbanespiller, selvom Kroos og Verratti er voldsomt spændende. Vi mangler bredde på kanten, og her kunne Iturbe være en ide, da han både kan spille på toppen og i angrebet. Skulle der dog komme en ny stjerne, så tager jeg mod ham og håber på det bedste, uanset om han hedder Suarez, Pogba, Vidal eller Ramires. Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9802: 07 Jun 2014, 23:11 »

Jeg vil være meget glad, hvis vi fik Ramires. Den dreng er fantastisk og har evner som få. Han løber og løber og løber og løber og er en herlig spiller. Kom, kom, kom!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9803: 07 Jun 2014, 23:53 »

Ham sved jeg da helt ud. Han har egentlig gjort det ganske OK, de gange jeg har set ham. De var også ret vilde med et i opstartsfasen, men derefter fik han det vist lidt sværere. Men det underbygger som sådan bare min pointe, masser af folk på den midtbane.

Enig omkring Casemiro, og også hvad KentBrylle skriver.

Dog synes jeg, at en spiller som Kroos vil være dum at fravælge på forhånd. Han har kvalitet som få på den midtbane, og med kontraktudløb næste sommer burde han kunne fåes relativt billigt, hvorfor man bør slå til. Så kan man langsomt køre ham i stilling som Xabis afløser om nogle år, han bliver heller ikke ligefrem yngre, desværre.

Illarra vil givetfald trække nitten, hvis man handler til midtbanen. Jeg håber dog på, at der i såfald kun vil være tale om en lejeaftale, så kan han få masser af spilletid og selvtillid, hvilket er vigtigt for hans udvikling. Jeg har stadig tiltro til ham, men med en endnu ung Casemiro og en Khedira på vej tilbage fra en længerevarende skade, foruden Illarra, er det vigtigt at være dækket godt ind til en lang sæson.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9804: 17 Jul 2014, 11:37 »

Velkommen til Toni Kroos! Jeg glæder mig til at se ham på holdet! Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9805: 17 Jul 2014, 12:16 »

Spændende indkøb. Han skal nok blive interessant at følge. Han ville være et kæmpe plus for enhver klub Smiley
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9806: 17 Jul 2014, 12:27 »

Fantastisk køb
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9807: 17 Jul 2014, 12:29 »

Fantastisk indkøb!
Forhåbentlig den nye assist konge.
Logged

Supra Societatem Nemo

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9808: 26 Jul 2014, 23:04 »

Velkommen til Toni Kroos! Jeg glæder mig til at se ham på holdet! Smiley

Det bliver stort og det bliver ikke mindre af at vi har hentet James Rodriguez fra Monaco.

Cassillas har altid været en af mine favoritter, men hans niveau er ikke højt nok mere og med sommerens indsats så tror jeg ikke vi ser ham få mange kampe i La Liga et eller andet sted så skylder Real Madrid at give Cassillas ren besked og så ellers give ham en fri transfer eller et tilbud om at være reserve keeper kombineret med en plads i træner staben.

Diego Lopez har jeg heller ikke tiltro til - men indrømmet han står dog mere stabilt end Cassillas.

Jeg håber vi henter en klasse målmand og bare vi kunne lokke Petr Cech væk fra Chelsea han ville helt klart forstærke holdet.

Pepe er IMO et fjols af de helt store og jeg drømmer om den dag han forlader Real Madrid så lad os gå efter at hente Hummels om ikke i år så næste Thumbs Up

Mit drømme Real madrid hold kunne se sådan ud:

Cech

Marcelo
Varane
Hummels(hvis vi da bare kunne købe ham)
Ramos

KHEDIRA/Alonso
Kroos/Modric

Bale
James Rodríguez/Di Maria

Ronaldo
Benzema

Det er altså svært ikke at tro på succes i denne sæson - A. Madrid holder sjælden samme niveau 2 sæsoner i træk og Barca tror jeg sætter en del point til fra start - ny manager - nye spillere og spillere som måske har toppet (Alves, Xavi)

Desuden virker Messi som om han mangler de sidst 4 %, som om motivationen og formen lige mangler det sidste.

Barcelona har desuden fået ny målmand og Ter Stegen kommer til at koste mål hvis det er ham der bliver 1. målmand.

Suarez røg til Barcelona.. men der går så lige 4 måneder inden han kan bruges og vil han komme tilbage på samme niveau... hmmm jeg er ikke sikker.




« Seneste Redigering: 26 Jul 2014, 23:40 af DeBuur » Logged

YNWA

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9809: 26 Jul 2014, 23:08 »

Vil du have Marcelo på begge kanter?
Og hvor er Sergio Ramos? Shockeret
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010